An
door Anna@ Jul 11, 2018 om 09:05
Vakantie & reizen

Zijn er mensen die GEEN reactie krijgen van groupdeal.nl?

Wij proberen al sinds 25 juni reis vouchers, gekocht via Telegraaf aanbiedingen, in te wisselen via groupdeal.nl. Minimaal contact via fb, email totaal geen reactie, telefoon meestal niet bereikbaar, toezeggingen worden niet nagekomenen. Wat een waardeloos, arrogant stelletje oplichters. Zijn er hier meer mensen met deze ervaring en hoe hebben jullie dit opgelost?

1079 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jul 11, 2018 om 09:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

Maar wat is uw probleem dan?

An
door Anna@ Jul 11, 2018 om 11:12
Antwoorden / 1 Vragen

Dat we de vouchers miet kunnen inwisselen. De site bestaat niet, ook volgens het enige contact dat we hebben gehad met een sercice medewerker. Na de bevestiging van het probleem nooit meer iets gehoord.

ja
door jackyh - Jul 11, 2018 om 09:22
953 Antwoorden / 4 Vragen
1

Ervaring? Ja
Opgelost? Nee

Schade maar geaccepteerd dus geld weg.

An
door Anna@ Jul 11, 2018 om 11:12
Antwoorden / 1 Vragen

Wat ontzettend naar. Het gaat om reischeques van € 200,- als cadeau voor onze vrienden.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 11, 2018 om 09:56
16888 Antwoorden / 202 Vragen
0

Heeft u de Telegraaf hierover benaderd, het zijn aanbiedingen via dat dagblad.

An
door Anna@ Jul 11, 2018 om 11:13
Antwoorden / 1 Vragen

Ja, ook Telegraaf Aanbiedingen reageren niet.

marita5
door marita5 - Jul 11, 2018 om 10:47
11559 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Anna @ , 

U bent niet de enige , lees hier de klachten , klik op de rode regels . 

https://nl.trustpilot.com/review/groupdeal.nl 

Plaats hier een klacht , 

https://www.klacht.nl/groupdeal-nl/ 

Nog een ander tel.nr groupdeal : 

020 - 3300115

Contact Telegraaf Media Groep , 

Wil je meer informatie over TMG of heb je een specifieke vraag? Dan kun je ons telefonisch bereiken op 088 824 2222

An
door Anna@ Jul 11, 2018 om 11:14
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor uw hulp. Ik ga dit nummer eens proberen. Helaas, ook dit nummer is niet bereikbaar...........

tijger1
door tijger1 Jul 11, 2018 om 11:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat nummer neemt gewoon op.

marita5
door marita5 Jul 11, 2018 om 11:25
11559 Antwoorden / 15 Vragen

Het 020 nummer is tijdelijk niet bereikbaar , probeer later nog èèn keer ., @tijger1 ik kreeg te horen tijdelijk niet bereikbaar , of bedoelt u het nummer van TMG ?

tijger1
door tijger1 Jul 11, 2018 om 11:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, ik heb dat TMG  nummer geprobeerd.

marita5
door marita5 Jul 11, 2018 om 11:46
11559 Antwoorden / 15 Vragen

Dat nummer heb ik niet geprobeerd , dan moet Ts maar het nummer van TMG bellen .

tijger1
door tijger1 Jul 11, 2018 om 11:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen
marita5
door marita5 Jul 11, 2018 om 11:56
11559 Antwoorden / 15 Vragen

Nee , had ik niet gelezen , ik heb het geprobeerd , alletwee de nummers zijn niet in gebruik .

tijger1
door tijger1 Jul 11, 2018 om 15:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nummers zijn wel in gebruik, maar wegens drukte kunnen ze de beller niet te woord staan.

marita5
door marita5 Jul 11, 2018 om 15:42
11559 Antwoorden / 15 Vragen

Het eerste nummer had ik vergeten de 0 ervoor te zetten , en dan krijg ik inderdaad te horen dat ze wegens drukte de beller niet te woord kunnen staan. 
Bij het tweede nummer krijg ik te horen , dit nummer is niet in gebriuk , met een 0 ervoor kom ik uit op 9 cijfers i.p.v. 10

aurora1
door aurora1 - Jul 11, 2018 om 14:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen
2

Nee, geen ervaring mee want ik doe nooit aan zulke zaken.
En als ik iets cadeau wil geven dan koop ik dat cadeau en geef het inclusief kassabon, of ik geef geld in een enveloppe met een kaart.
Ik hoef dus ook nooit iets op te lossen.


tenormin
door tenormin - Jul 11, 2018 om 19:44
16872 Antwoorden / 108 Vragen
1

Ja, krijg ook geen reactie van Groupdeal.nl. Is niet mijn verdienste hoor, ik 'deal' niet met ze. En die aanbiedingen via de Telegraaf zijn net zo waardeloos als de rentepunten van de ING. Zonder punten kan men items voordeliger elders kopen.
Wat veel geld heeft u zo uit handen gegeven ( €200,00). Zou ik nooit doen. Voor € 25,00 wil ik nog wel het schip ingaan (liever niet). Hoewel, kan me niet voorstellen dat Telegraaf niet reageert. Doen ze normaliter wel. Wie zijn de oplichters. Telegraaf of Groupdeal?

O.T. Ik heb gisteren, tegen mijn gewoonte in eerst iets besteld bij Koopjes.co en pas daarna de klachtensite bezocht. Fout dus. Maar moet 4 weken wachten totdat ik een oordeel kan vellen. Komt via Aliexpress.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer