J
door J Geertsma May 25, 2020 om 09:57
Vakantie & reizen

Zijn reisorganisaties verplicht te reageren?

Vele boekingswebsite geven aan dat ze telefonisch niet meer bereikbaar zijn, zoals alle bedrijven onder Travix.nl (cheaptickets, budgetair etc.).


Echter reageren ze ook niet op de e-mails terwijl klanten wel dingen willen wijzigen. 


 


Doordat er niet wordt gereageerd en omdat het bedrijf (budgetair) de boeker is kan je ook niks zelf ondernemen. 


Hierdoor verlopen deadlines van vluchten, opties tot annuleren of het krijgen van een voucher. 


Maar zelf kun je niks doen omdat zij niet reageren op je vragen of wijzigingen.


 


Hoe kun je hier als consument het beste mee omgaan en handelen?

Met vriendelijke groet,

Jurgen Geertsma

1188 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - May 25, 2020 om 10:39
7210 Antwoorden / 3 Vragen
2

Hopelijk heeft u iets aan deze link:
https://www.budgetair.nl/updates

rj
door rjw - May 25, 2020 om 17:07
3280 Antwoorden / 5 Vragen
1

Geduld hebben. Of moeten de medewerkers van die bedrijven maar 24/7 doorwerken? Je kunt je toch wel iets voorstellen wat de impact van de huidige situatie op een organisatie is?

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - May 25, 2020 om 18:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen
10

Voor zover ik weet is (vrijwel) niemand verplicht op bijv e-mails te reageren. U kunt beter, net zoals iedereen, afwachten wegens de absurde drukte door het coronavirus. Verder noemt u alleen budgetorganisaties en die hebben in de regel minder personeel en minder service: men krijgt waarvoor men betaalt. Anders voortaan via een stenen reisbureau boeken?

J
door J Geertsma May 26, 2020 om 10:55
Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel!

Ka
door Kassagebruiker - May 26, 2020 om 12:13
683 Antwoorden / 5 Vragen
0

Er ontstaat door te blijven mailen door alle vakantiegangers/alsmede bellen, en de verminderde bezetting op kantoor/thuis één gigantische file. En als iedereen drie keer of meer gaat mailen wordt het alleen maar erger. Breng begrip op aub, voor elk bedrijf.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer