pinguin1
door pinguin1 Mar 27, 2009 om 23:18
Voeding & gezondheid

Isabella Broekhuizen

Zijn er mensen, die ervaring hebben met Isabella Broekhuizen en haar haarwerken? Zij was te zien in b.v. Life & Cooking.

1796 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 6, 2009 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ken [edit redactie] en haar familie redelijk tot goed. Ze komt uit een [edit redactie] familie, moeder Brenda heeft jaren vastgezeten in Maastricht, broer Gertie heeft de hele boel hier in Nederland [edit redactie], en is met zijn [edit redactie] centjes in Aruba gaan wonen.
De kaalheid van Isabelle, waarvan zei beweert dat het door het ontkroezen is gebeurt, is in werkelijkheid door haar toemalige vriendje [edit redactie] gedaan. Deze man een zeer geweldadige italiaanse crimineel die in Belgie woonde met zijn 2 kinderen, heeft hoogstwaarschijnlijk in een van zijn geweldadige buien haar hoofd verbrandt.
Ik zou haar niet geloven of vertrouwen. Ook zie ik dat ze met haar zielige verhaal weer de media aan het opzoeken is. Deze vrouw is [edit redactie] en heel [edit redactie]. Ik hoop dat ik met mijn waarschuwing in ieder geval een iemand uit haar klauwen heb kunnen redden

ve
door verwijderd - Apr 6, 2009 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer van al die edits...LOL!

ve
door verwijderd - Apr 12, 2009 om 22:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook heel raar al die edits er staat gewoon dat ze een crimineel is niet meer en niet minder, zelfs haar naam wordt ge"edit' en dat is de titel van dit stuk

ve
door verwijderd - Apr 12, 2009 om 23:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je de spelregels had gelezen; had je geweten dat de redactie in haar recht staat met al haar edits. En ze kunnen dus zelfs de titel van dit topic aanpassen door naam te verwijderen. Wees blij dat ze dat nog niet gedaan hebben en klaag verder niet

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou wat een reaktie, ik klaag helemaal niet.

Vond het eigenlijk nog wel boeiend ook om te zien wat er allemaal geedit is.

Maar google maar eens op isabella broekhuizen, vind je meer negatieve berichten hoor

ve
door verwijderd - May 6, 2009 om 19:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar google maar eens op isabella broekhuizen, vind je meer negatieve berichten hoor

Op google zoeken ??                                                                                                      Zo belangrijk is de persoon nou ook weer niet, toch?

ve
door verwijderd - May 18, 2009 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

nee denk het niet. Wie wil er nou een kale liegende bedriegende vrouw?

Ik niet dus voor mij absoluut niet belangrijk

ve
door verwijderd - May 21, 2009 om 09:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou dit is toch waanzin... iemand die voor haar rechten vecht en er over schrijft komen er opeens allerlei insinuaties over haar. Het is altijd het zelfde met mensen. Diegene die het leest en diegen die het schrijft..Voorbeeld "Een bekende BBNer die bekend maakt dat ie stopt met werken bij tv, het uiteindelijke verhaal is dan dat ze crimineel is of slecht....

Ik vind het goed dat deze persoon doet waar zij in geloofd en daar zullen altijd personen zijn die het haar niet gunnen en via het net dit kenbaar willen maken. En vaak is het iemand in hun eigen omgeving....

Dat ze maar door gaat Hoe bekender hoe erger de verhalen gaan worden hoe meer zij lacht

ve
door verwijderd - May 21, 2009 om 10:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had vernomen dat ze het op een ander manier haar Haar had verloren...

"Ze had het op gelopen door straling van een buitenaards wezen"....

Daarom we kunnen vanalles speculeren maar, ik denk het enige die het echt weet is zij zelf..

ve
door verwijderd - May 22, 2009 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ken mevrouw broekhuize persoonlijk omdat zij mijn vrouw ontzettend veel zelfvertrouwen heeft gegeven met haar haarstuk. Iemand die zo begaan is met mensen die in hetzelfde schuitje zitten zijn er maar weinig. Mensen welke jaloers zijn en zielig komen met verhalen welk vaak uit de lucht zijn gegrepen. als deze personen zich ook eens zo zouden inzetten als mevrouw Broekhuizen zouden ze a. hun tijd beter benutten en b. misschien kunnen zij dan ook eens wat bereiken in hun leven. Ik hoop dat mevrouw Broekhuizen haar werk zo blijft uitvoeren en andere net zo gelukkig maakt dan mijn vrouw.

ve
door verwijderd - Aug 30, 2009 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onze ervaringen zijn toch heel anders met mevr"Broekhuizen" Zelfs haar naam is nep en dit is duidelijk een geval van oplichting. We hebben de zaak doorgezet en er wordt nu naar haar gezocht. Ben blij  voor U, dat U een goede ervarig heeft, maar de reakties, die wij ontvangen zijn alleen negatief. Zelfs van iemand, die  haar in Brazilie gekend heeft en nog steeds met heel veel vragen zit. Wij voelen ons flink ********* en willen voorkomen, dat anderen ook de dupe worden. Vandaar deze posting.

ve
door verwijderd - Sep 15, 2009 om 02:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

hier een reactie op ''gast'' die beweert isabella broekhuizen haar verhaal te kennen.. ik ben namelijk de dochter van ''die gewelddadige italiaanse crimineel'' ik ken isabella en haar hele familllie al van mn zevende en zij heeft mij voor een stuk van mn leven opgevoed. Dat jij hier zulke onzin komt vertellen dat zij liegt over haar haarverlies vind ik echt laag. Mijn vader zou haar haar verbrand hebben?? isabella haar haar is verband geweest door chemische hairrelaxer! en alsof dat niet erg genoeg is moet een of andere achterlijke malloot het op een of andere manier spannender maken. Het is gebeurd in Amerika toen zij daar modellenwerk deed.. Mensen die haarproblemen hebben kunnen best bij haar terrecht..zij weet wat het is om veel geld te moeten uitgeven aan haarwerken..en haar haarwerken zijn een stuk goedkoper en van goede kwaliteit! kijk hiervoor op haar website isabellabroekhuizen.nl

En voor die anonieme lowlife.. ga een leven zoeken!

ve
door verwijderd - Sep 15, 2009 om 02:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorry verkeerde site.. kijk op isab.nl en daar zal je meer te weten komen over isabella's haarwerken..

ve
door verwijderd - Nov 6, 2010 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ken Isabella vrij goed en stoor me enorm aan de negatieve verhalen die hier verteld worden! Alsof zij niet genoeg gestraft is door haar ongeluk, wordt ze hier door een paar dubieuze "gasten" ook nog zwartgemaakt. Isabella is juist zeer geschikt voor haar vak, doordat zij precies weet hoe de mensen die bij haar komen zich voelen. Als ervaringsdeskundige weet zij als geen ander waar haar klanten behoefte aan hebben.
En over Isabella als mens kan ik ook geen kwaad woord zeggen: ze is een warme, lieve vrouw waar menigeen een voorbeeld aan kan nemen!

ve
door verwijderd - Oct 18, 2011 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

hey kiara ik weet dat jij bella kent, maar verdedig haar niet, je weet dat ik gelijk heb

ve
door verwijderd - Oct 18, 2011 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

willekke schreef op dinsdag 18 okt 2011, 12:37: hey kiara ik weet dat jij bella kent, maar verdedig haar niet, je weet dat ik gelijk heb

Jee, wat een interessante reactie na 2,5 jaar!