Klachten over een tandarts
Jarenlang heb ik bij dezelfde tandarts gezeten. Bij deze tandarts, waar ik de naam maar niet van ga noemen, voel ik me behoorlijk opgelicht. Had nooit gaatjes of problemen met mijn gebit. Na mijn laatste controle in augustus, nog altijd niks aan de hand, voelde ik dat het toch niet helemaal goed was met mijn gebit. Door mijn verhuizing naar een andere plaats, ben ik ook overgestapt naar een andere tandarts.
Nu ben ik laatst dus voor de eerste keer naar mijn nieuwe tandarts gegaan, en die constateerde gelijk vele "beginnende" gaatjes. Wel geteld 21!!! Doordat de foto's langer dan twee jaar geleden waren, moesten er dus ook direct nieuwe foto's gemaakt worden. Hier kwam dus het aantal 21 uit volgens mijn nieuwe tandarts. Hij vond dit zelf ook erg raar, aangezien ik nog in augustus bij de tandarts ben geweest.
Volgens deze tandarts had mijn oude tandarts dit ook moeten zien, en een behandeling moeten ondernemen. Dit heeft hij dus nooit gedaan.
Nu ben ik daar dus wel een beetje pissig over, en wil hem even laten zien dat dit niet de manier van werken is. Zo wil ik hem even duidelijk maken dat hij iedereen op de juiste manier moet behandelen. Zo ben ik op het internet gaan kijken en heb ik wat slechte reviews over de tandartsprakijk geschreven. Tot mijn verbazing was er een grote groep die ook niet tevreden waren. Ik heb zelf op de volgende sites al een slechte review ingestuurd over de desbetreffende praktijk:
Zorgkaartnederland.nl
Independer.nl
tandarts.com
Vinden jullie dit goed gehandeld van mij, of had ik dit beter niet kunnen doen? Graag wil ik ook nog weten of jullie misschien meer websites weten waar ik tandartsen kan reviewen.
Alvast bedankt,
Pim
U heeft in zoverre "verstandig" gehandeld hier door niet de naam van de betreffende tandarts te noemen. Verder kwam ook bij mij de vraag op die @edrick3 al poneert: contact opgenomen met uw oude tandarts. Uw reviews bij de gegeven linken is wel in orde, daar weet u alleen welke tandarts u bedoelt. Zou anders hier op de site al snel als laster kunnen worden gekenschetst.
[quote=edrick3 schreef op vrijdag 27 nov 2015, 14:47]lo pimbeek,
Kijk ook eens hier.
Heb je je vorige tandarts hierover aangesproken?
Met vr.gr.
Dankje, ik heb mijn tandarts hier niet over aangesproken. Het leek mij wel duidelijk dat in z'n korte termijn niet opeens 21 gaatjes kunnen ontstaan. Het is gewoon verzwegen door mijn tandarts, dus vond het niet nodig om met hem in contact te gaan.
Naar mijn mening had u dit eerst aan uw oude tandarts moeten voorleggen en een kans om te reageren moeten geven voordat u overal klachten plaatste. Wel zo netjes.
U weet nog niet hoe goed of slecht deze nieuwe tandarts is (en of hij het wel bij het rechte eind heeft). U weet ook niet hoe lang die "beginnende gaatjes" er zitten.
[quote=aurora1 schreef op vrijdag 27 nov 2015, 15:42]Naar mijn mening had u dit eerst aan uw oude tandarts moeten voorleggen en een kans om te reageren moeten geven voordat u overal klachten plaatste. Wel zo netjes.
U weet nog niet hoe goed of slecht deze nieuwe tandarts is (en of hij het wel bij het rechte eind heeft). U weet ook niet hoe lang die "beginnende gaatjes" er zitten.Klopt, heb je gelijk in. Echter stonden op de bovenstaande websites ook veel negatieve reviews over mijn oude tandartspraktijk, dus hoef er echt niet meer bij terug. Het zal vast niet voor niets zijn dat de tandarts zo slecht is aangeschreven.
Maar ik geef je wel helemaal gelijk in dat ik het beter eerst had kunnen bespreken. Maja dat kost ook weel allemaal energie.
[quote=pimbeek schreef op vrijdag 27 nov 2015, 15:50Maar ik geef je wel helemaal gelijk in dat ik het beter eerst had kunnen bespreken. Maja dat kost ook weel allemaal energie.
Maar het plaatsen van recensies op websites en een onderwerp openen op een forum kost toch ook energie?
Als u nou zou zeggen dat u een gesprek hierover met de tandarts moeilijk vindt dan kan ik me dat voorstellen.
Vervelend is het allemaal wel natuurlijk.
Uw vorige tandarts kan U vertellen waarom hij niet behandeld heeft
Hij zal er wel een reden voor gehad hebben want door wel te behandelen had hij daarvoor kosten kunnen declareren.
Het lijkt me dat veel van die 21 gaatjes daar op uw gebitskaart moeten staan.
Het lijkt u duidelijk en u vond het niet nodig om duidelijkheid te krijgen van uw vorige tandarts.
Om daarom maar uw ongenoegen over deze tandarts op diverse sites te zetten is helemaal niet zo netjes.
Of u goed gehandeld heeft vraagt u, naar mijn mening nee dus.
U voelde dat het toch niet goed zat met uw gebit, door die 21 beginnende gaatjes??
Gaat uw huidige tandarts alle 21 beginnende gaatjes vullen of masr enkele?
Lees eens http://www.tandarts.nl/forum/tandheelkunde/problemen-tanden/wanneer-beginnende-gaatjes-vullen
[quote=gerboe schreef op vrijdag 27 nov 2015, 16:11][quote=pimbeek schreef op vrijdag 27 nov 2015, 15:50Maar ik geef je wel helemaal gelijk in dat ik het beter eerst had kunnen bespreken. Maja dat kost ook weel allemaal energie.
Maar het plaatsen van recensies op websites en een onderwerp openen op een forum kost toch ook energie?
Als u nou zou zeggen dat u een gesprek hierover met de tandarts moeilijk vindt dan kan ik me dat voorstellen.
Vervelend is het allemaal wel natuurlijk. Hebben jullie helemaal gelijk in, zal wel contact opzoeken met mijn oude tandarts, en het aanhoren. Ben benieuwd.
Je hoort vaak dat als mensen een nieuwe tandarts krijgen er opeens van alles mankeert aan het gebit. Ik zou in uw geval, als ik jaren (blijkbaar) tevreden was over mijn tandarts, toch eerst eens met de oude tandarts gaan praten. Ik zou eerder mijn vertrouwen aan mijn oude tandarts geven dan aan een nieuwe, maar dat is mijn mening. Tandartsen verdienen vaak een hoop aan nieuwe patienten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer