martinsr
door martinsr Aug 12, 2009 om 15:47
Voeding & gezondheid

Plakplastic verwijderen

Na enkele jaren op het raam te hebben gezeten (plakplastic) wil ik het verwijderen. Het zit er erg stevig op. Wie heeft een idee hoe ik dit het beste kan verwijderen.

MartinSr

30257 8 Rapporteer

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Aug 12, 2009 om 15:53
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Met een stanleymesje en stickerverwijderaar zou het mogelijk moeten zijn!

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Aug 12, 2009 om 15:54
1163 Antwoorden / 60 Vragen

oh ja, en inderdaad een föhn. Spooky en ikke reageerden tegelijkertijd!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 12, 2009 om 16:02
16892 Antwoorden / 202 Vragen

Nooit!!!! met een stanleymes. Dat krast.

stacey
door stacey - Aug 12, 2009 om 16:33
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Stanleymes lijkt zowie niet erg handig.

Ik heb een speciale houder daar kan een scheermesje in, weet niet of die zo te koop zijn, misschien bij speciaalzaken.

Destijds via schoonmaakbedrijf gekregen, perfekt om bv kauwgom en stickers af te steken.

Wellicht is een dun plamuurmes ook te doen.

Maar over het algemeen zijn die raamstickers er zo weer af te trekken en daarna eventueel met stickerverwijderaar erover om achtergebleven lijmresten te verwijderen.

Succes,

johanpc
door johanpc - Aug 12, 2009 om 16:54
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Die scheermes houdertjes werken perfekt voor dat probleem we hebben er een aantal vraag er naar bij de betere bouwmarkt zoals bouwmaat/gamma.

nyhyji80
door nyhyji80 - Aug 12, 2009 om 19:19
235 Antwoorden / 57 Vragen

Beste Martinsr

Ik heb bij de Action de krabbers gehaald , die al genoemd zijn , daarnaast heb ik ook AJAX  gebruikt om het raam schoon temaken

Suc6 en Groet

toolboy
door toolboy - Aug 12, 2009 om 19:41
965 Antwoorden / 40 Vragen

spooky01 Geeft het juiste antwoord.

spooky01
door spooky01 - Aug 13, 2009 om 14:41
418 Antwoorden / 56 Vragen

Hoi,

Stickers of plakplastic verwijderen

Een föhn werkt prima als u stickers of plakplastic moet verwijderen. Door het verwarmen wordt de lijm zacht. De sticker of het plastic laat dan gemakkelijk los. Lijmresten verwijdert u met spiritus, wasbenzine, verfverdunner of speciale stickerverwijderaar