door wilmunt May 21, 2011 om 22:14
Voeding & gezondheid

Proefverpakking Puresential

Hallo, ik heb een proef pakketje Puresential via Hyves besteld en ik moest alleen maar de verzendkosten betalen via een eenmalige machtiging!!!
Aangezien ik hier best wel vertrouwen in had heb ik dit gedaan.....nu lees ik allemaal nare verhalen dat de Firma waar ik dit bij heb besteld in volle vertrouwen mij ongevraagt over +/- 2 maanden een nieuw pakket gaan sturen en hiervoor even 59.95 van mijn rekening gaan afhalen...nou daar komen ze dan wel achter!!! dit gaat NIET gebeuren daar ben ik handig genoeg voor....ik ben woest en dat zullen ze op korte termijn ook weten!!!

1604 19 Rapporteer

stacey
door stacey - May 21, 2011 om 22:20
10352 Antwoorden / 12 Vragen

---nou daar komen ze dan wel achter!!! dit gaat NIET gebeuren daar ben ik handig genoeg voor....---

nou, Niet handig genoeg om de voorwaarden even goed door te nemen voor je iets besteld/aan gaat blijkbaar............

beorn
door beorn - May 21, 2011 om 22:28
66 Antwoorden / 1 Vragen

Wilmunt,

Door het aanvragen van een proefpakket zit je, als je niet op tijd afzegt, vast aan een abonnenment met vervolg zendingen.

Dat hebben ze goed in de voorwaarden verstopt, waarmee je akkoord bent gegaan toen je het proefpakket bestelde.

Gelukkig kan je ook via internet de vervolg zendingen opzeggen.
Wel even het juist pakket kiezen.

Puresential opzeggen.

Als je het op tijd doet, heb je gelijk geen last meer van deze zeer vervelende firma, het bevestigings mailtje dat je krijgt wel goed bewaren.

Succes,
Beorn.

gijsvogel
door gijsvogel - May 22, 2011 om 03:07
230 Antwoorden / 0 Vragen

dat er nog steeds mensen in dat Puresentials verhaal stinken vind ik gewoon al knap.
je leest toch gewoon de voorwaarden voordat je de koop doet ??

wie kan mij die formule van de hand doen, want blijkbaar is er veel geld te verdienen in dat hoekje!

tdehond
door tdehond - May 22, 2011 om 07:45
4744 Antwoorden / 9 Vragen

En als het niet lukt om via de link u af te melden ( u krijgt dan geen bevestiging van annuleren overeenkomst) raad ik u aan om dit zo spoedig mogelijk na ontvangst van het proefpakket schriftelijk aangetekend te doen.

Copie brief + verzendbewijs bewaren.

Als u een bevestiging annuleren per email krijgt: afdrukken en bewaren.

wi
door wilmunt - May 23, 2011 om 00:05
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gijsvogel schreef op zondag 22 mei 2011, 03:07]dat er nog steeds mensen in dat Puresentials verhaal stinken vind ik gewoon al knap.
je leest toch gewoon de voorwaarden voordat je de koop doet ??

wie kan mij die formule van de hand doen, want blijkbaar is er veel geld te verdienen in dat hoekje!

Het was een reklame stunt waar geen voorwaarden bij staan!!!
Ik heb de brief gelezen en ik hang morgenvroeg om 9 uur (redelijke tijd) aan de telefoon en zal ze daar ongezouten de waarheid vertellen en ik ga mijn stappen ondernemen zodat ze met mij verder niets meer kunnen!!!

gijsvogel
door gijsvogel - May 23, 2011 om 00:09
230 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wilmunt schreef op maandag 23 mei 2011, 00:05][quote=gijsvogel schreef op zondag 22 mei 2011, 03:07]dat er nog steeds mensen in dat Puresentials verhaal stinken vind ik gewoon al knap.
je leest toch gewoon de voorwaarden voordat je de koop doet ??

wie kan mij die formule van de hand doen, want blijkbaar is er veel geld te verdienen in dat hoekje!

Het was een reklame stunt waar geen voorwaarden bij staan!!!
Ik heb de brief gelezen en ik hang morgenvroeg om 9 uur (redelijke tijd) aan de telefoon en zal ze daar ongezouten de waarheid vertellen en ik ga mijn stappen ondernemen zodat ze met mij verder niets meer kunnen!!!

Prima, groot gelijk.
Lees wel eerst even de andere topics hier over puresential op dit forum door over hoe je ze het beste telefonisch kunt bereiken...
Want ik geloof dat dat ook nog wel een lastige opgave kan zijn.

groet en succes.

stacey
door stacey - May 23, 2011 om 00:11
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=wilmunt schreef op maandag 23 mei 2011, 00:05]Het was een reklame stunt waar geen voorwaarden bij staan!!!

Echt wel, dat proefpakket is hier al tig keer langs gekomen Omdat niemand iets wenst te lezen Voor bestellen (erna ook niet trouwens.......)
En ik heb daarvoor al tig keer de voorwaarden even van internet geplukt en hier neergezet, zonder ergens aan vast te zitten.......

Enige stap die je kunt en moet ondernemen is gelijk/op tijd vervolgzendingen stopzetten/afmelden dan was proefpakket wat het was....Enkel proefpakket tegen verzendkosten Zonder vervolg.

wi
door wilmunt - May 23, 2011 om 00:14
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=beorn schreef op zaterdag 21 mei 2011, 22:28]Wilmunt,

Door het aanvragen van een proefpakket zit je, als je niet op tijd afzegt, vast aan een abonnenment met vervolg zendingen.

Dat hebben ze goed in de voorwaarden verstopt, waarmee je akkoord bent gegaan toen je het proefpakket bestelde.

Gelukkig kan je ook via internet de vervolg zendingen opzeggen.
Wel even het juist pakket kiezen.

Puresential opzeggen.

Bedankt voor je reaktie en hulp....alleen ik heb gedaan wat je me aangeraden hebt en bij het inloggen gaat het fout!!!
Geeft niks ik bel de oplichters-firma morgen wel en ga andere stappen ondernemen zodat ze de schade die alle andere mensen die helaas net als ik ook te goed van vertrouwen zijn hun eurietjes netjes terug krijgen!!!

Als je het op tijd doet, heb je gelijk geen last meer van deze zeer vervelende firma, het bevestigings mailtje dat je krijgt wel goed bewaren.

Succes,
Beorn.

nb
door nbw - May 23, 2011 om 01:35
521 Antwoorden / 24 Vragen

Ben zo benieuwd naar wat voor lokkertje mensen bestellen via eenmalig afschrijving met gevolgen blijkbaar.Wat is dat product? En wat doet en belooft het?
Is het oplichting of handig gebruik maken van onnozele consumenten? Deze firma heeft een zakelijke bankrekening met het pakket incasso kunnen verwerven. Dus de bank heeft meegedacht en goedkeuring verleend en verdiend dus mede aan blijkbaar niet frisse praktijken.

Doe aangifte zou ik zeggen. Niet alleen tegen het bedrijf maar ook tegen de bank die faciliteiten biedt.

conny2
door conny2 - May 23, 2011 om 07:11
256 Antwoorden / 4 Vragen

Mensen achter deze firma komen uit de tv en telecomwereld, ben benieuwd of dit onderwerp daarom nog niet in Kassa en Radar zijn behandeld.

tdehond
door tdehond - May 23, 2011 om 07:18
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=wilmunt schreef op maandag 23 mei 2011, 00:05][quote=gijsvogel schreef op zondag 22 mei 2011, 03:07]dat er nog steeds mensen in dat Puresentials verhaal stinken vind ik gewoon al knap.
je leest toch gewoon de voorwaarden voordat je de koop doet ??

wie kan mij die formule van de hand doen, want blijkbaar is er veel geld te verdienen in dat hoekje!

Het was een reklame stunt waar geen voorwaarden bij staan!!!
Ik heb de brief gelezen en ik hang morgenvroeg om 9 uur (redelijke tijd) aan de telefoon en zal ze daar ongezouten de waarheid vertellen en ik ga mijn stappen ondernemen zodat ze met mij verder niets meer kunnen!!!

Sta op een schriftelijke bevestiging dat u de overeenkomst annuleer en maak meteen gebruik van uw Recht van Verzet, waarbij u aangeeft dat u op de lijst van mensen geplaatst wordt die niet meer benaderd mogen worden met aanbiedingen.

Ga zelf nooit meer op dergelijke aanbiedingen in.

tdehond
door tdehond - May 23, 2011 om 07:21
4744 Antwoorden / 9 Vragen

toevoeging

"t" vergeten. ( dat u annuleert)

Recht van Verzet

Als klant bij een bedrijf kunt u gebruik maken van uw Recht van Verzet.
U verbiedt een bedrijf u op geen enkele manier meer te benaderen met reclame of aanbiedingen.

Recht van Verzet

na
door nathalie_3 - May 24, 2011 om 18:21
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=stacey schreef op maandag 23 mei 2011, 00:11][quote=wilmunt schreef op maandag 23 mei 2011, 00:05]Het was een reklame stunt waar geen voorwaarden bij staan!!!

Echt wel, dat proefpakket is hier al tig keer langs gekomen Omdat niemand iets wenst te lezen Voor bestellen (erna ook niet trouwens.......)
En ik heb daarvoor al tig keer de voorwaarden even van internet geplukt en hier neergezet, zonder ergens aan vast te zitten.......

Enige stap die je kunt en moet ondernemen is gelijk/op tijd vervolgzendingen stopzetten/afmelden dan was proefpakket wat het was....Enkel proefpakket tegen verzendkosten Zonder vervolg.

Ik heb dus wel de voorwaarden gelezen en meteen de dag dat ik het proefpakket binnen kreeg proberen op te zeggen. Maar tot mijn grote verbazing was puresential op geen enkele maniet te bereiken. Na weken mailen en bellen en met hulp van verschillende instanties ben ik van die oplichters af gekomen dus ookal lees je de voorwaarden, het opzeggen binnen de 7 dagen lukt toch niet daar zorgen ze zelf wel voor! Zo simpel is het dus niet

wi
door wilmunt - May 25, 2011 om 11:36
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het rekeningnummer van die shit firma geblokkeerd!!! Ondanks dat ik wel zo slim ben om te bedenken dat ze waarschijnlijk meerdere rekeningen hebben waarmee ze van mijn Bank het vervolg geld proberen af te halen.....mocht dit gebeuren dan ga ik aangifte doen!!!! (is mij aangeraden!!!)

wi
door wilmunt - May 27, 2011 om 00:26
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=beorn schreef op zaterdag 21 mei 2011, 22:28]Wilmunt,

Door het aanvragen van een proefpakket zit je, als je niet op tijd afzegt, vast aan een abonnenment met vervolg zendingen.

Dat hebben ze goed in de voorwaarden verstopt, waarmee je akkoord bent gegaan toen je het proefpakket bestelde.

Gelukkig kan je ook via internet de vervolg zendingen opzeggen.
Wel even het juist pakket kiezen.

Puresential opzeggen.

Als je het op tijd doet, heb je gelijk geen last meer van deze zeer vervelende firma, het bevestigings mailtje dat je krijgt wel goed bewaren.

Succes,
Beorn.

Yezzzzz ik heb het allemaal in orde nu!!! Ik heb de Firma aan de telefoon gehad en dit niet via 0900 maar via vast nr, en het bevestigingsmailtje is binnen !!! Ik ben er dus helemaal klaar mee.nl
Bedankt voor de vele tips die ik heb ontvangen en zoals je ziet/leest is het mij gelukt!!!

groetjes, Wilma

ag
door agapon - Jun 20, 2011 om 19:56
115 Antwoorden / 0 Vragen

Bij contact met de reclamecodecomissie blijkt dat deze al onderzoek doen naar de onheuse wijze waarop e.e.a. aangebodene. Een ieder die hier mee in aanraking komt kan zich ook wenden tot de toezichtinghouder Voedels en warenwet (die al onderzoek doet op mijn advies en aangegeven, onder de huis en tuin keukenmicroscoop zijn geen werkzame stoffen te vinden) en de Nationale Consumentenbond. Hoe meer klachten hoe beter, des te eerder wordt dit bedrijf de strot omgedraait. Begrijp totaal de tolerantie niet van deze maatrschappij die veel harder moeten ingrijpen en hakken. Het is feite voor een deel zieke mensen die uitgebuit worden. Dus maak een vuist.

al
door alecdirk - Jun 27, 2011 om 10:59
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook na een proefpakket te hebben ontvangen een verlengingspakket ontvangen. Meteen afgemeld via de site voor verdere zendingen.

Het zat met niet lekker dat ik nu € 60,00 moest gaan betalen, dus toch vanmorgen maar met mijn rechtsbijstandverzekering gebeld hoe ik hier onder uit kan komen.

Conclusie: je hebt de algemene voorwaarden geaccepteerd dus je moet gewoon het pakket betalen. Balen maar mijn rechtsbijstand betaald de helft van het pakket wat heel netjes is. Ik moet nu nog € 30,00 betalen nou daar kan ik wel mee leven.

Heb echt geen zin in een incassobureau. Maar hier leer je weer van.

tdehond
door tdehond - Jun 27, 2011 om 11:31
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=alecdirk schreef op maandag 27 jun 2011, 10:59]Ik heb ook na een proefpakket te hebben ontvangen een verlengingspakket ontvangen. Meteen afgemeld via de site voor verdere zendingen.

Het zat met niet lekker dat ik nu € 60,00 moest gaan betalen, dus toch vanmorgen maar met mijn rechtsbijstandverzekering gebeld hoe ik hier onder uit kan komen.

Conclusie: je hebt de algemene voorwaarden geaccepteerd dus je moet gewoon het pakket betalen. Balen maar mijn rechtsbijstand betaald de helft van het pakket wat heel netjes is. Ik moet nu nog € 30,00 betalen nou daar kan ik wel mee leven.

Heb echt geen zin in een incassobureau. Maar hier leer je weer van.

Heeft u een schriftelijke bevestiging of bevestiging via email ontvangen dat e.e.a stopgezet is?
Als dit niet het geval is kunt u er niet vanuit gaan dat de stopzetting gelukt is.
Hier dus wel op staan en zorgvuldig bewaren tot in lengte der dagen!

al
door alecdirk - Jun 27, 2011 om 11:38
2 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u een schriftelijke bevestiging of bevestiging via email ontvangen dat e.e.a stopgezet is?
Als dit niet het geval is kunt u er niet vanuit gaan dat de stopzetting gelukt is.
Hier dus wel op staan en zorgvuldig bewaren tot in lengte der dagen!

Ja ik heb een bevestiging via email ontvangen, uitgeprint en heeeeeeeeel goed opgeborgen.