PostNL beantwoord geen klachten
We bestellen vaker iets via Internet. Post NL verzorgd de levering ervan.
We hebben 2 keer geen pakket ontvangen, wat volgens de leverancier wel bezorgd zoe moeten zijn.
Geen pakketje - Geld Foetsie!!!!
Bij toeval de laatste levering gevonden. Het was gewoon voor onze deur gezet.
Deze klacht 3 keer bij Post NL ( via hun site) gemeld. Zou binnen 5 uur reactie krijgen. Na 2 weken nog steeds geen reactie.
Waardeloos!!!!!!
Wanneer krijgen we een goed alternatief op Post NL in nederland. Dan ben ik de 1e die nooit iets meer via Post NL wil krijgen!!!!
Zijn er meer mensen met zo'n geweldige ervaring?
Groetjes Norbert K
Zoals aangegeven moet je bij de leverancier zijn, die zal je geld terug moeten betalen of het besteld opnieuw laten bezorgen. Die leverancier mag het dan met PostNL uitzoeken verder.
Hallo Norbert Kleeven ,
We hebben 2 keer geen pakket ontvangen, wat volgens de leverancier wel bezorgd zoe moeten zijn.
Geen pakketje - Geld Foetsie!!!!
De verkoper moet bewijzen dat u het pakket heeft ontvangen , lees ook hier klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/nieuws/3064/bestelling-is-niet-aangekomen
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/je-brief-of-pakket-is-kwijtgeraakt-in-de-post-wat-nu/
U kunt deze voorbeeldbrief gebruiken ,
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/voorbeeldbrieven/item/poststuk-kwijtgeraakt-klaag-als-ontvanger/
Gewoon zelf je spullen gaan halen in een stenen winkel. Al die andere bezorgers schijnen ook kut te zijn. Zegt men. Ik zou het niet weten want bij mij wirdt altijd alles gewoon bezorgd, ongeacht welke bezorger het is.
Waarom gaat een Belg op vrijdag altijd door het raam zijn huis in? Want het weekend staat voor de deur. Dat is het enige dat ik mij kan bedenken aangezien u per toeval een levering ziet staan die voor uw deur staat.
Maar, zoals al gemeld, u hebt een overeenkomst met een webwinkel. Hoe deze de bezorging regelt is niet uw probleem. De afspraak is dat de verkopende partij bij u gaat bezorgen. Als het hier in mis gaat moet u dus bij de verkoper gaan klagen. U bent geen klant van PostNL, enkel ontvanger.
En een goed alternatief voor PostNL? Laat voorop staan dat er miljoenen pakjes goed gaan en het foutpercentage onder de 1% ligt. Menig bedrijf is daar jaloers op. Maar u kunt altijd een webwinkelier zoeken die met andere partijen werken. Ook daar liggen de foutmarges laag. Echter in absolute aantallen hoog. Maar ja, 1% van 1.000.000 is nog altijd 10.000.
Ook mijn reactie, in iets andere bewoordingen: dat u klaagt bij Post NL over het feit dat een bezorger iets voor de deur zet is op zich niet incorrect. Dat u een beloofde reactie niet ontvang tot op dit moment is geen goede zaak.
Het is echter de verkoper/verzender die verantwoordelijk is voor een juiste verzending en dat is degene die dan Post NL dient aan te spreken bij bezorgproplemen.
Als u iets niet ontvangt is het dus een kwestie van melden aan de verkoper/verzender en heeft u recht op geld terug resp. herzending. De verkoper kan niet bewijzen dat het wel zou zijn ontvangen.
Ps. Ik ontvang met regelmaat pakketten via Post NL zonder enig probleem. Soms bij buren afgeleverd maar dan legt er wel een melding in de brievenbus.
Misschien kunt u dan zelf pakjesbezorger worden? Als antwoord op uw vraag wanneer er een goed alternatief voor Post NL komt. Het tijdstip kunt u dan dus zelf bepalen.
Verder geldt dat de afzender de klaagpartner/gesprekspartner is en niet de ontvanger.
Hier werkt de post overigens, van welk bedrijf ook, geweldig, nooit klachten, niet opjagen, uiterst vriendelijk, goed gemutst, ook met erg slecht weer enz. enz.
Met zo een toon van schreeuwen met overbodige uitroeptekens bereikt men zelden wat men beoogt. Met honing komt men verder dan met azijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
TrackR app voor android
Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer