roskam24
door roskam24 May 9, 2014 om 12:39
Auto & vervoer

Nieuwe [edit redactie]organisatie: webuyanycar

Ik was online de mogelijkheden aan het vergelijken voor het verkopen van mijn auto. Ik stuitte op Webuyanycar.

De site ziet er mooi uit maar daar begint de misleiding al.

Je vult je kenteken in om een taxatiebedrag te krijgen voor je auto. Veel informatie kun je niet invullen dus de taxatie is eigenlijk uit de lucht gegrepen. Pas als je een afspraak online hebt ingepland krijg je het taxatiebedrag in beeld. Mij viel meteen op dat dit bedrag wel erg hoog was. Een lokkertje dus.

Je krijgt vervolgens een mailtje met het taxatiebedrag en de afspraak. Hier staat in dat je het bedrag kunt verzilveren als je langs komt.

De taxatie is niet gratis als je de voorwaarden goed leest op de website. Als ze je auto gaan taxeren om de echte verkoopprijs te bepalen dan ga je dus al kosten maken. Vooraf kunnen ze niet zeggen hoeveel de taxatiekosten bedragen.

De kleine lettertjes zeggen (gekopieerd): "Afhankelijk van de hoogte van de taxatie brengen wij taxatiekosten in rekening.". Daar bovenop moet je ook transactiekosten betalen als ze je aan hun de auto verkoopt. 50 Euro voor een auto tot 5000 euro en 75 euro voor een auto die meer waard is.

Over de betaling zijn ze ook onduidelijk. Op de website onder algemene voorwaarden staat:
5.3 Onze standaard betalingsvoorwaarden maken gebruik van Future Dated Faster Payment (snelle betaling met tijdsbetaling), die normaal na 4 dagen op uw bankrekening wordt overgemaakt.
Het mailtje die je ontvangt ter bevestiging zegt: De betaling wordt direct op uw bankrekening overgemaakt en we kunnen ervoor zorgen dat u de volgende dag al de betaling ontvangt.
Let er op dat de algemene voorwaarden geldend zijn.

Nog een punt uit de algemene voorwaarde:
3.1 Elke waardebepaling die via onze website of per e-mail (Online waardebepaling) wordt gegevens, is een waardebepaling op basis van de informatie over de auto die u ons verstrekt (Auto) en niet een prijs die we bereid zijn om voor de auto te betalen.

Mensen worden dus eerst misleid met een goede prijs. Op het moment dat ze langs gaan om de auto te verkopen dan wijst men naar een echte taxatie. Deze pakt heel anders uit. Men moet vervolgens taxatiekosten betalen.

PAS DUS OP VOOR WEBUYANYCAR

9951 33 Rapporteer

hutch
door hutch - May 9, 2014 om 19:25
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ook die site is van Dealerdirect, evenals:

- Ikwilvanmijnautoaf.nl
- Ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl
- Handelsbod.nl
- 123autoverkoop.nl
- Ikwilvanmijnautoaf.be
- Toyotaexport.nl
- Autoonlineverkopen.nl

Het is (hopelijk) al lang bekend dat men moet oppassen om met dit clubje in zee te gaan.
Er zijn talloze klachten over die sites en de malafide handelaartjes met wie u te doen krijgt.
En die taxatiebedragen zijn inderdaad lokkertjes. Als u dan zaken gaat doen met zo'n malafide autoverkopertje, zult u NOOIT dat taxatiebedrag krijgen. U wordt altijd belazerd (misleid) waar u bij staat.

En las u dan gaat klagen bij Dealerdirect, dan weten zij nooit ergens van en zijn zij niet verantwoordelijk........ Misleiding ten top.

Men zij gewaarschuwd!

aurora1
door aurora1 - May 12, 2014 om 02:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien is het handig deze informatie ook bij Tips te plaatsen?

roskam24
door roskam24 - May 12, 2014 om 14:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 12 mei 2014, 02:28]Misschien is het handig deze informatie ook bij Tips te plaatsen?

Goede tip, heb deze bij Tips geplaatst.

otto65
door otto65 - May 13, 2014 om 16:51
24 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de tip. Ook oppassen voor webuyanycar dus.

webuyanycar.com
door webuyanycar.com - May 14, 2014 om 15:11
2 Antwoorden / 0 Vragen

Geacht heer Roskam24,

Wij hebben uw bericht over Webuyanycar.com op dit forum met belangstelling gelezen. Uw mening is erg belangrijk voor ons, en wij doen er alles aan om u en onze andere klanten tevreden te stellen.

U bent tevreden over de geboden prijs, maar bekritiseert de verdere werkwijze van Webuyanycar.com. Graag leggen wij u uit hoe wij te werk gaan; uw bevindingen zoals beschreven op dit forum, komen namelijk niet overeen met de werkelijkheid.

Het bedrag dat wij u bieden nadat u de informatie over uw auto hebt ingevoerd, is de reële marktwaarde. Het bod is gratis en dus niet tegen betaling zoals u stelt. Bovendien hoeft u geen afspraak met webuyanycar.com te maken om dat bod te krijgen.

De volgende stap in het verkoopproces is de taxatie van uw auto bij een van onze kantoren. Ook deze taxatie is gratis en kan op elk moment plaatsvinden dat u uitkomt.

Besluit u vervolgens uw auto daadwerkelijk aan ons verkopen, dan wordt er een klein bedrag in rekening gebracht. De hoogte van het bedrag staat op onze website.

De betaling bij verkoop van uw auto aan Webuyanycar.com vindt meestal plaats op dezelfde dag of uiterlijk op de volgende werkdag. Dit betekent dat u, afhankelijk van de tijd nodig bij de bank om de transactie te verwerken, vaak de volgende dag al, en in elk geval binnen vier werkdagen, het geld op uw rekening zou moeten hebben.

U vindt dat u onvoldoende mogelijkheden hebt om opties te vermelden. Op dit moment zijn de twee belangrijkste opties beschikbaar: navigatie en lederen bekleding. Uw feedback is belangrijk om onze site en service te verbeteren. Wij nemen uw opmerking mee in de evaluatie van de website. Wij updaten de website namelijk continu om tot de best mogelijk service te komen.

Tot slot, Webuyanycar.com is een dochterbedrijf van BCA Autoveiling en is op geen enkele manier verbonden aan Dealerdirect of een van de aan dat bedrijf gelieerde websites.

Mocht u nog vragen hebben over Webuyanycar.com, neemt u dan gerust contact met ons op via de website of via een van onze kantoren.

Met vriendelijke groet,

Mike Arts
Algemeen Directeur Webuyanycar.com

hutch
door hutch - May 14, 2014 om 16:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Mijn eerste reactie was gebaseerd op Webuyanycar.nl
Uiteraard geldt mijn reactie in dit geval niet voor Webuyanycar.com, waarvoor excuses.

Hutch

webuyanycar.com
door webuyanycar.com - May 14, 2014 om 18:11
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Hutch,

Hartelijk dank voor uw reactie. Voor de zekerheid en de volledigheid: onze bedrijfsnaam is Webuyanycar.com en onze website is onder diezelfde naam te vinden.

Mocht u nog vragen hebben over onze site of over onze diensten, neemt u dan gerust contact met ons op via de website of via een van onze kantoren.

Met vriendelijke groet,

Mike Arts
Algemeen Directeur Webuyanycar.com

zoekster
door zoekster - May 14, 2014 om 18:27
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=hutch schreef op woensdag 14 mei 2014, 16:53]Mijn eerste reactie was gebaseerd op Webuyanycar.nl

Hutch
En waar moeten we dan webuyanycar.nl vinden? Ik zie hem niet op het internet. Bestaat die site wel?

hutch
door hutch - May 14, 2014 om 21:20
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Webuyanycar.NL is inderdaad niet (meer?) te vinden.
Maar is wel degelijk geregistreerd door Dealerdirect.

otto65
door otto65 - May 15, 2014 om 15:36
24 Antwoorden / 1 Vragen

dat doet die dealerdirect wel vaker, namen van concurrenten claimen met streepjes er tussen e.d. zodat ze mee kunnen profiteren. Oplichterstruukjes :P

otto65
door otto65 - May 15, 2014 om 15:51
24 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hutch schreef op vrijdag 9 mei 2014, 19:25]Ook die site is van Dealerdirect, evenals:

- Ikwilvanmijnautoaf.nl
- Ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl
- Handelsbod.nl
- 123autoverkoop.nl
- Ikwilvanmijnautoaf.be
- Toyotaexport.nl
- Autoonlineverkopen.nl

Het is (hopelijk) al lang bekend dat men moet oppassen om met dit clubje in zee te gaan.
Er zijn talloze klachten over die sites en de malafide handelaartjes met wie u te doen krijgt.
En die taxatiebedragen zijn inderdaad lokkertjes. Als u dan zaken gaat doen met zo'n malafide autoverkopertje, zult u NOOIT dat taxatiebedrag krijgen. U wordt altijd belazerd (misleid) waar u bij staat.

En las u dan gaat klagen bij Dealerdirect, dan weten zij nooit ergens van en zijn zij niet verantwoordelijk........ Misleiding ten top.

Men zij gewaarschuwd!

Er zijn nog best handige tools te vinden op internet. Blijkbaar zijn dat niet de enige sites die dealerdirect / ikwilvanmijnautoaf heeft.

via deze link kun je zien welke sites er nog meer zijn: http://www.yougetsignal.com/tools/web-sites-on-web-server/

123autoverkoop
andrelon
autobloggers
autoinkoopsite
autoopkoop
autosnelverkopen
autotekoopgevraagd
autoverkopen
autoverkopenmaastricht
autoverkopentilburg
autoverkopentips
avril-lavigne
bestelwagen-verkopen
blogmij
carcashcity
cocacola
dagwaarde-auto
daihatsutaxatieteam
dedi467
directautoinkoop
directgeldvooruauto
direktautoverkopen
dorstenlesser
eastman-gallery
facebookpillars
fanvaneco-marathon
fordtaxatieteam
fordtransitverkopen
girlsinthecity
houtenvloerenhandel
ikwilmijnmotorverkopen
ikwilvanmeautoaf
ikwilvanmijnautoaf
ikwilvanmijncadillacaf
ikwilvanmijnminiaf
ikwilvanmijnmotorfietsaf
ikwilvanmijnpeugeotaf
ikwilvanmijnporscheaf
ikwilvanmijnrenaultaf
ikwilvanmijnsuzukiaf
ikwilvanmijnvolkswagenaf
incassoveiling
inkoopmini
iwant2getridofmycar
iwanttogetridofmycar
kenteken-auto
kenteken-zoeken
makelaarsdirect
motorverkopentips
renaulttaxatieteam
samsung
schadeautoinkoop
social-cookies
social1nfluencers
superbieding
thestorytellersamsterdam
toyotagevraagd
toyotainkoop
venusonline
vodafone
wesharephotos
123autoverkoop
2dehands-autos
2ehandswagenverkopen
a-u-t-o-i-n-k-o-o-p
a-u-t-o-v-e-r-k-o-p-e-n
aaaa-autoverkoopservice
aaaaautoverkoopservice
alleautostekoopgevraagd
aut0inkoop
aut0verkopen
auto-aankoper
auto-direct-verkopen
auto-kopen-in-duitsland
auto-opkoper
autobloggers
autoexport24
autoexporttips
autohandelaar
autoinkoop-amsterdam
autoinkoopactie
autoinkoopeindhoven
autoinkooppost
autoinkoper
autoinruilen
autoonlineverkopen
autoopkoop
autoopkoper
autoopkopers
autos-verkopen
autosloopbonus
autotekoopgevraagd
autoverkoopnederland
autoverkoopservicetips
autoverkoopsites
autoverkopen-amersfoort
autoverkopen-groningen
autoverkopen-nl
autoverkopen-zeeland
autoverkopen-zuidholland
autoverkopenapeldoorn
autoverkopendienst
autoverkopeneindhoven
autoverkopengratis
autoverkopenkrant
autoverkopenleeuwarden
autoverkopenmaastricht
autoverkopennederland
autoverkopennet
autoverkopenparticulier
autoverkopenrotterdam
autoverkopenservice
autoverkopentilburg
autoverkopenviainternet
autoverkopenvoorexport
autoverkopenwebsite
autoverkopenzonderapk
autoverkopenzonderkeuring
autowaarde
beste-autobod
bestelwagen-verkopen
blogvideo
bmwtaxatieteam
buzzlab
calibex
camper-inkoper
camper-verkopen
caravanverkopen
carbucks
carcashcity
citroentaxatieteam
daciainkoop
daewootaxatieteam
dagwaarde-auto
dealerdata
deautoaankoper
direktautoverkopen
eastman-gallery
gebraucht-wagen-verkaufen
gebruikteautoinkoop
gebruikteautoverkopen
getridofyourcar
girlsinthecity
gratisautoveiling
gratisautoverkoopservice
gratisdagwaarde
harleydavidsonmotorverkopen
hoeautoverkopen
hondataxatieteam
hybrideautoverkopen
ikmoetvanmijnautoaf
ikwileenelektrischeautokopen
ikwilmijnautoveilen
ikwilmijnautoverkopen
ikwilmijncaravanverkopen
ikwilmijnmotorverkopen
ikwilmijnwagenkwijt
ikwilvanmeautoaf
ikwilvanmijnaudiaf
ikwilvanmijnautoaf
ikwilvanmijnbedrijfsautoaf
ikwilvanmijnbestelwagenaf
ikwilvanmijnbusaf
ikwilvanmijncaravanaf
ikwilvanmijnchrysleraf
ikwilvanmijnexportautoaf
ikwilvanmijnfordaf
ikwilvanmijnimportautoaf
ikwilvanmijninfinitiaf
ikwilvanmijnjeepaf
ikwilvanmijnlanciaaf
ikwilvanmijnmotorfietsaf
ikwilvanmijnoccasionaf
ikwilvanmijnpeugeotaf
ikwilvanmijnrenaultaf
ikwilvanmijnroestbakaf
ikwilvanmijnschadeautoaf
ikwilvanmijnsloopautoaf
ikwilvanmijnsuvaf
ikwilvanmijntoyotaaf
ikwilvanmijntruckaf
ikwilvanmijnvolkswagenaf
ikwilvanmijnvolvoaf
ikwilvanmijnvwaf
ikwilvanmijnyoungtimeraf
infinitiverkopen
inkoopaudi
inkoopbmw
inkoopcitroen
inkoopdodge
inkoophummer
inkoopjaguar
inkoopkia
inkooplamborghini
inkooplancia
inkoopmaserati
inkoopmazda
inkoopmercedesbenz
inkoopsmart
inruilwaarde-auto
kenteken-auto
marktplaats-auto
menads
mijnautosnelverkopen
mijnautoverkopenonline
mijncamperverkopen
nationaleautoinkoop
nationalesloopregeling
nederlandsvoertuigencentrum
nextag
noodhamer
occasieverkopen
occasionsinkoop
occasionsinkopen
oldtimer-inkoop
oldtimer-verkopen
online-auto-taxatie
onlineautoveilen
opkoopauto
opkoperauto
praktijksteehouder
sloop-auto
sloopauto-verkopen
sloopauto
suzukimotorverkopen
toyotaexport
toyotaverkopensite
turbotaxatie
tweedehandsautoverkopen
twitmij
uniquephoto
valentijnstweet
venusonline
verkoopwaardeauto
verkopen-auto
verkopenaudi
verkopenauto
verkopenautos
verkopenbmw
vinvin
voertuigaankoop
waarde-auto
waardeautoformulier

oppassen voor een hoop meer sites dus

van leyden
door van leyden - May 15, 2014 om 17:27
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Met die waslijst van otto is er maar 1 conclusie mogelijk.
Doe geen zaken met je auto op internet.

Teveel kaf maakt ook het goeie koren onbruikbaar.

lo
door lotte1988 - Aug 4, 2014 om 22:24
2 Antwoorden / 0 Vragen

Is allemaal hartstikke mooi en jullie zullen ook ongetwijfeld verschrikkelijk benadeeld zijn door die mensen. Maar ik heb mijn auto verkocht via ikwilmijnautoaf.nl en ben er gewoon super tevreden over. Ik weet niet wat ze jullie misdaan hebben maar ruim 500 mensen met een gemiddeld cijfer van boven de 8,5 zullen het op Trustpilot ook niet allemaal mis hebben. Ik heb meerdere kennissen die ook allemaal tevreden zijn over de hele afhandeling. Ik zou de site aan iedereen aanraden. Het is wel super makkelijk om volledig anoniem en totaal niet onderbouwd allemaal slechte dingen te roepen.

Cookies
door Cookies - Aug 5, 2014 om 00:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=lotte1988 schreef op maandag 4 aug 2014, 22:24]Het is wel super makkelijk om volledig anoniem en totaal niet onderbouwd allemaal slechte dingen te roepen.

Het is ook super makkelijk om volledig anoniem en totaal niet onderbouwd (EN speciaal hiervoor aangemeld!!) allemaal goede dingen te roepen.

tijger1
door tijger1 - Aug 5, 2014 om 13:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@lotte1988

U hoort ook bij het veegteam? ;-)

curly
door curly - Aug 6, 2014 om 16:48
162 Antwoorden / 18 Vragen
zu
door zucht13 - Aug 6, 2014 om 18:04
14 Antwoorden / 1 Vragen

Is het toevallig niet dezelfde club als :

Dealerdirect.nl
ikwilvanmijnautoaf.nl
ikwilvanmijnmoteraf.nl
ikwilvanmijnbromfietsaf.nl
ikwilvanmijnscooteraf.nl
ikwilvanmijngeldaf.nl :)

hier kun je ook beter met een boog omheen!

van leyden
door van leyden - Aug 6, 2014 om 18:37
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Gewoon nooit je auto nooit verkopen via internet, dat is wel duidelijk

zu
door zucht13 - Aug 6, 2014 om 19:15
14 Antwoorden / 1 Vragen

en al helemaal niet bij :

Dealerdirect.nl
ikwilvanmijnautoaf.nl
ikwilvanmijnmoteraf.nl
ikwilvanmijnbromfietsaf.nl
ikwilvanmijnscooteraf.nl
ikwilvanmijngeldaf.nl :)

hier kun je ook beter met een boog omheen!

zu
door zucht13 - Aug 6, 2014 om 19:20
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hutch schreef op vrijdag 9 mei 2014, 19:25]Ook die site is van Dealerdirect, evenals:

- Ikwilvanmijnautoaf.nl
- Ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl
- Handelsbod.nl
- 123autoverkoop.nl
- Ikwilvanmijnautoaf.be
- Toyotaexport.nl
- Autoonlineverkopen.nl

Het is (hopelijk) al lang bekend dat men moet oppassen om met dit clubje in zee te gaan.
Er zijn talloze klachten over die sites en de malafide handelaartjes met wie u te doen krijgt.
En die taxatiebedragen zijn inderdaad lokkertjes. Als u dan zaken gaat doen met zo'n malafide autoverkopertje, zult u NOOIT dat taxatiebedrag krijgen. U wordt altijd belazerd (misleid) waar u bij staat.

En las u dan gaat klagen bij Dealerdirect, dan weten zij nooit ergens van en zijn zij niet verantwoordelijk........ Misleiding ten top.

Men zij gewaarschuwd!

En een gewaarschuwd mens geld voor minimaal 2 ;-)

zu
door zucht13 - Aug 6, 2014 om 19:36
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lotte1988 schreef op maandag 4 aug 2014, 22:24]Is allemaal hartstikke mooi en jullie zullen ook ongetwijfeld verschrikkelijk benadeeld zijn door die mensen. Maar ik heb mijn auto verkocht via ikwilmijnautoaf.nl en ben er gewoon super tevreden over. Ik weet niet wat ze jullie misdaan hebben maar ruim 500 mensen met een gemiddeld cijfer van boven de 8,5 zullen het op Trustpilot ook niet allemaal mis hebben. Ik heb meerdere kennissen die ook allemaal tevreden zijn over de hele afhandeling. Ik zou de site aan iedereen aanraden. Het is wel super makkelijk om volledig anoniem en totaal niet onderbouwd allemaal slechte dingen te roepen.

Met vriendelijke groet

Lotte van de firma dealerdirect.nl

Oh ja lotte kijk hier es

http://www.trosradar.nl/zoeken/?search%5Bs%5D=+Dealerdirect.nl+&search%5Bpage%5D=1&search%5Bp%5D=69

jij lotte blijft vegen je lijkt wel van lotje getikt zo'n baan!

gniffel gniffel

zu
door zucht13 - Aug 6, 2014 om 19:56
14 Antwoorden / 1 Vragen

kijk nu dan!

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=95&t=148300&p=2045088#p2045088

hutch
door hutch - Aug 8, 2014 om 09:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Om aan te geven hoe onbetrouwbaar 'ikwilvanmijnautoaf.nl' (van Dealerdirect) is:

Op 6 augustus j.l. stond op de site van hun nog (uitgebreid) aangegeven (bij de Algemene Vooraarden) dat zij lid waren van www.thuiswinkel.org.

De letterlijke tekst op 6 augustus j.l. was:
"Dat onze klanten tevreden zijn en veilig online zaken kunnen doen, is erg belangrijk voor ons. Om dit te ondersteunen zijn wij lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, ook wel Thuiswinkel.org genoemd. Door dit lidmaatschap ben jij ervan verzekerd dat ikwilvanmijnautoaf.nl zich houdt aan de gedragsregels en uiteraard aan de Nederlandse wetgeving. Het waarborg garandeert dat onze website jou een veilige omgeving biedt en waarvan de algemene voorwaarden overeenkomen met de algemene voorwaarden van de Consumentenbond. Dit conform de voorwaarden van thuiswinkel.org"

Omdat zij niet op de ledenlijst stonden van Thuiswinkel.org, heb ik Thuiswinkel.org hiervan op de hoogte gesteld. Onder druk van Thuiswinkel.org hebben zij alle tekst, m.b.t. Thuiswinkel.org, moeten verwijderen.

Nog een voorbeeld hoe dat dit clubje werkt, zie: Recht in de Regio

Daarbij kan ik mij niet geheel aan de indruk onttrekken, dat men de autohandelaar wel erg goed kent en ook nog partij kiest voor die autohandelaar.

Uiteindelijk heeft ikwilvanmijnautoaf.nl bakzeil moeten halen, dus ongelijk gekregen.

Dus: laat u door hen nooit overbluffen. Beter nog om nooit zaken met hen te doen.
U krijgt veelal te maken met louche autohandelaren.

zu
door zucht13 - Aug 8, 2014 om 18:10
14 Antwoorden / 1 Vragen

Ja het schemert inderdaad door dat ze samenwerken met bv Jetcars en dat soort handelaren dat was dan ook de reden waarom ik begon te twijfelen of ik wel 200 km. moest gaan rijden naar een zogenaamde dealer (lees autohandelaar) die onder 1 hoedje speelt met jawel:

- Ikwilvanmijnautoaf.nl
- Ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl
- Handelsbod.nl
- 123autoverkoop.nl
- Ikwilvanmijnautoaf.be
- Toyotaexport.nl
- Autoonlineverkopen.nl
- dealerdirect.nl

Hoe meer je graaft hoe meer je vind van deze!!

pi
door pieterwolters - Aug 10, 2014 om 00:14
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 5 aug 2014, 13:40]@lotte1988

U hoort ook bij het veegteam? ;-)

Ja, foei Lotte. Je zou toch moeten weten dat alle bedrijven en al hun werknemers criminelen zijn die als enige doel hebben om de rest van de bevolking (wie dat dan zijn weet ik niet want de meesten zijn wel ergens werknemer) op te lichten. Enig positief geluid is ten strengste verboden.

zu
door zucht13 - Aug 10, 2014 om 18:13
14 Antwoorden / 1 Vragen

Dealerdirect.nl
ikwilvanmijnautoaf.nl

Dealerdirect.nl
ikwilvanmijnautoaf.nl

En deze zeker Lotte.

zu
door zucht13 - Aug 10, 2014 om 18:25
14 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn ervaring met ikwilvanmijnautoaf

19 maart 2014 ... Ik had echter duidelijk met ikwilvanmijnautoaf afgesproken dat hij voor 4500 weg ging en dat vond ik eigenlijk al te weinig. De auto heb ik dus ...
kassa.vara.nl

webuyanycar oplichters misleidend

9 mei 2014 ... Ikwilvanmijnautoaf.be - Toyotaexport.nl - Autoonlineverkopen.nl. Het is (hopelijk) al lang bekend dat men moet oppassen om met dit clubje in ...
kassa.vara.nl

ik wil van mijn auto af nl, dealerdirect, iwvmaanl

29 april 2014 ... ik zei ga contact op nemen met ikwilvanmijnautoaf.nl zo gezegd zo gedaan dinsdag morgen bel ik met ze dat de koper afgebeld had en dat ik ...
kassa.vara.nl

Autoverkoopservice
28 juli 2013 ... www.ikwilvanmijnautoaf.nl doet het zelfde maar dan gratis! ... Op ikwilvanmijnautoaf kun je idd prachtige aanbiedingen krijgen, zoals ook deze ...
kassa.vara.nl

Auto & Vervoer

dealerdirect.nl ikwilvanmijnautoaf.nl. zucht13. Datum: woensdag 6 aug 2014, 18: 01. Trefwoorden: iwvmaa.nl, ikwilvanmijnautoaf.nl, dealerdirect.nl. Reacties: 2.
kassa.vara.nl

auto - Discussies per categorie / Vara Kassa

Ik had echter duidelijk met ikwilvanmijnautoaf afgesproken dat hij voor 4500 weg ging en dat vond ik eigenlijk al te weinig. De auto heb ik dus niet meegegeven ...
kassa.vara.nl

annuleringskosten in algemene voorwaarden

6 mei 2013 ... ik heb mijn auto via -ikwilvanmijnautoaf- site aangeboden. er stond op de site dat het aanbieden gratis, anoniem en zonder verplichting was. bij ...
kassa.vara.nl

Overig

Ik had echter duidelijk met ikwilvanmijnautoaf afgesproken dat hij voor 4500 weg ging en dat vond ik eigenlijk al te weinig. De auto heb ik dus niet meegegeven ...
kassa.vara.nl

En er zijn zeker nog meer problemen met :

Dealerdirect.nl
ikwilvanmijnautoaf.nl

Kijk maar eens bij Tros Radar en Consumentenbond ze spelen onder een hoedje met sommige autohandelaren die er niet voor schromen om het afgesproken bedrag te negeren in de wetenschap dat je niet onverrichte zaken 150 km. naar huis kan rijden.
En dan begint de narigheid met de zogenaamde annuleringskosten administratiekosten etc.

pi
door pieterwolters - Aug 10, 2014 om 21:04
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik het openingsbericht lees, dan is het dus zo dat alles wat ze doen beschreven staat, maar dat je als autoverkoper de voorwaarden moet lezen. Waar zit het stukje oplichterij? Betalen voor een taxatie? Niet zo gek, die mensen werken net zoals wij allemaal ook niet voor niks.

van leyden
door van leyden - Aug 15, 2014 om 14:06
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=lotte1988 schreef op maandag 4 aug 2014, 22:24]Is allemaal hartstikke mooi en jullie zullen ook ongetwijfeld verschrikkelijk benadeeld zijn door die mensen. Maar ik heb mijn auto verkocht via ikwilmijnautoaf.nl en ben er gewoon super tevreden over. Ik weet niet wat ze jullie misdaan hebben maar ruim 500 mensen met een gemiddeld cijfer van boven de 8,5 zullen het op Trustpilot ook niet allemaal mis hebben. Ik heb meerdere kennissen die ook allemaal tevreden zijn over de hele afhandeling. Ik zou de site aan iedereen aanraden. Het is wel super makkelijk om volledig anoniem en totaal niet onderbouwd allemaal slechte dingen te roepen.

Tuurlijk!
Je schrijft zelf de recensies en de negatieve ervaringen worden niet geplaatst. Censuur heet dat.
Je liegt (weer) aantoonbaar als je zegt dat je niet weet wat anderen is aangedaan.
Wie heeft jou dat dan verteld? Je kan toch lezen!

[edit redactie]

estervw
door estervw - Sep 2, 2014 om 09:26
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=van leyden schreef op woensdag 6 aug 2014, 18:34][quote=lotte1988 schreef op maandag 4 aug 2014, 22:24]Is allemaal hartstikke mooi en jullie zullen ook ongetwijfeld verschrikkelijk benadeeld zijn door die mensen. Maar ik heb mijn auto verkocht via ikwilmijnautoaf.nl en ben er gewoon super tevreden over. Ik weet niet wat ze jullie misdaan hebben maar ruim 500 mensen met een gemiddeld cijfer van boven de 8,5 zullen het op Trustpilot ook niet allemaal mis hebben. Ik heb meerdere kennissen die ook allemaal tevreden zijn over de hele afhandeling. Ik zou de site aan iedereen aanraden. Het is wel super makkelijk om volledig anoniem en totaal niet onderbouwd allemaal slechte dingen te roepen.

Tuurlijk!
Je schrijft zelf de recensies en de negatieve ervaringen worden niet geplaatst. Censuur heet dat.
Je liegt (weer) aantoonbaar als je zegt dat je niet weet wat anderen is aangedaan.
Wie heeft jou dat dan verteld? Je kan toch lezen!

[edit redactie]

Dat van TRUSTPILOT klopt van geen kanten. Ik had een negatieve review bij Trustpilot ingevuld omdat deze partij niet correct zaken doet. Mijn review werd binnen korte tijd gewoon verwijderd. De score op Trustpilot vergeleken met alle fora die vol staan klopt gewoonweg niet.

DAT VAN TRUSTPILOT KLOPT VAN GEEN KANTEN. IK HAD EEN NEGATIEVE REVIEW BIJ TRUSTPILOT ACHTERGELATEN EN DEZE IS GEWOON VERWIJDERD.

De score op Trustpilot vergeleken met Trosradar forum en Kassa matchen TOTAAL niet. Trustpilot is . absoluut geen betrouwbaar meetinstrument, Zit Trustpilot in het COMPLOT?

Zou Lotte willen reageren? Of een andere werknemer? Wil weten wat jullie daar op te zeggen hebben.

van leyden
door van leyden - Sep 3, 2014 om 13:19
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Recensies op trustpilot zijn onbetrouwbaar door trollen en censuur. Alle commerciele websites zijn onbetrouwbaar. Hangt van leugens aan elkaar, gecontroleerd voor en door het bedrijfsleven.
Kieskeurig bijvoorbeeld is geen haar beter..
Gewoon niks geloven, dan zit je altijd goed.

Het enige wat je kan geloven op internet zijn de recensies van vaste forumgebruikers.
Vaste dus heh, bijna altijd zijn nieuwkomers met positieve berichten ook fake, de bedrijfstrol orakelt om de schade beperkt te houden en om klagers als zeurders af te doen. Daar trappen wij toch niet meer in, althans ik niet, ik ruik trollen al van vele kilometers afstand.

Behoed u voor de commerciele trol, hij wordt zelden gecensureerd, want zijn berichten zijn altijd binnen de regels, ook al is het van a tot z verzonnen. Trieste constatering.
Laat u ook niet niet verleiden tot minder prettige uitlatingen, want dan volgt edit redactie. Moderators willen vaak maar 1 ding, rust in de tent door middel van nette berichtjes...

Zei de forumgebruiker in de eerste plaats tot zichzelf en voor iedereen die het maar lezen wilt.

th
door thomazzverelst - Nov 17, 2015 om 01:41
1 Antwoorden / 0 Vragen

Verkoop je wagen nooit via www.besteautobod.nl !!!!
Of via één van de websites van dealerstation.nl !!!

Allemaal afkomstig van autohuisolst, ondertussen uitgeschreven bij Rechtbank van Koophandel, maar ondertussen opnieuw actief en op exact dezelfde manier.

Op exact hetzelfde adres, De Meente 21 in 8121 EV Olst is nu deze garage actief met exact dezelfde praktijken:

MEKauto's
De Meente 21
8121 EV Olst