Ri
door Richard67 Sep 15, 2020 om 17:22
Computers & telefonie

Langlopende klacht T-mobile thuis

Sinds 2 juli 2020 gemaild met T-mobile
Klacht:
Mevrouw kan op haar vaste telefoonlijn NIET gebeld worden door ZIGGO klanten met een vaste telefoonlijn. Mevrouw haar netwerk is zodoende zo klein geworden dat mevrouw eenzaam en depressief is en meer hulpbehoevend dan gebruikelijk. (alle andere providers en mobiel is geen probleem)


De klacht is al sinds de omschakeling van mevrouw van ZIGGO naar T-Mobile actief en de 1ste melding hiervan is gemaakt op 9 maart 2020!!


Deze klacht is inmiddels al 15 keer gemeld aan het callcenter!


Op 16 maart is een klachtenticket aangemaakt die op 7 mei gesloten is.


Op 7 mei is een klachtenticket aangemaakt die op 12 mei is gesloten.


Op 28 mei is een klachtenticket aangemaakt die op 9 juni is gesloten.


Op 2 juli is opnieuw een klachtenticket aangemaakt.


Op 2 juli is door Terence toegezegd dat mevrouw 38,07 euro gecrediteerd krijgt. Dit bedrag is nog (15-09-2020) steeds niet overgemaakt.
Op 6 juli gemaild om te melden dat de klacht niet is opgelost
Op 8 juli gevraag voor status, niet opgelost dus
Op 10 juli geen oplossing
Op 20 juli geen oplossing
Op 21 juli opnieuw de klacht beschreven en gevraag voor een oplossing. Reactie T-mobile probleem is opgelost. Mijn reactie na het testen, het probleem bestaat nog steeds
Op 24 juli geeft T-mobile aan dat het specifiek over Ziggo klanten gaat. Klopt heb ik toen al duidelijk in de brief gemeld.
Op 25 juli nieuwe test, geen oplossing
Op 31 juli statusbevestiging gevraagd.
Op 6 augustus gevraag waarom ik geen antwoord meer krijg sinds 25 juli. Ook nu geen antwoord
Op 27 augustus opnieuw status gevraagd per mail en geen antwoord.

Hoe nu verder?
Met vriendelijke groet,
Richard Vaessen namens mevr Machiels.

2792 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 15, 2020 om 17:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Neem tijdelijk een mobieltje.

Ri
door Richard67 Sep 17, 2020 om 07:10
Antwoorden / 1 Vragen

Dank maar is voor mevr geen oplossing. T- mobile heeft inmiddels contact opgenomen met de toezegging het probleem zo snel mogelijk te verhelpen...

marita5
door marita5 - Sep 15, 2020 om 18:03
11571 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Richard67 , 

Lees dit stappenplan eens door , klik op de rode regel . 

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider

Ri
door Richard67 Sep 17, 2020 om 07:10
Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor de link.  T- mobile heeft inmiddels contact opgenomen met de toezegging het probleem zo snel mogelijk te verhelpen...

marita5
door marita5 Sep 17, 2020 om 09:14
11571 Antwoorden / 15 Vragen

Hopelijk wordt het probleem nu snel opgelost , bedankt voor het terugmelden , suc6 .

panter22
door panter22 - Sep 15, 2020 om 19:02
6599 Antwoorden / Vragen
0

Waarom overstappen als Ziggo goed werkte? 
Hoe lang zit mevrouw nog aan het telefoonabonnement van t mobile vast?
Hoe kan dat nu dat mevrouw alleen van Ziggo klanten geen telefoon kan ontvangen.
Ze heeft toch de telefoon aan het modem gekoppeld en niet in het Ziggo stopcontact?
Misschien heb je hier wat aan.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/vast-bellen/geen-of-slechte-verbinding

Ri
door Richard67 Sep 17, 2020 om 07:14
Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor je reactie. Ziggo is met de verhoging simpelweg te duur geworden. Telefoon steekt in het juiste kastje en alle Ziggo is terug naar eigenaar. Het heeft mij ook tijd gekost om dit uit te zoeken maar ik heb het zelf mogen ervaren.   T- mobile heeft inmiddels contact opgenomen met de toezegging het probleem zo snel mogelijk te verhelpen...

panter22
door panter22 Sep 17, 2020 om 08:32
6599 Antwoorden / Vragen

Hopenlijk is het probleem nu opgelost en kan mevrouw weer volop bellen.
Is ze nu eigelijk wel zo voordelig uit?
Als je het goedkoopste pakket hebt met onbeperk bellen naar vaste nummers, dan is mevrouw met Ziggo €8,45 
duurder uit. Maar als ze naar mobiele nummers onbeperkt wil bellen is het verschil nog kleiner.

diumenge
door diumenge - Sep 15, 2020 om 19:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hoe weet je dat het probleem niet bij Ziggo ligt?

Ze had, zo begrijp ik, een nummer bij Ziggo dat naar T-Mobile thuis is overgezet. Het lijkt dus wel of het Ziggo netwerk niet 'weet' dat het nummer nu op een ander netwerk zit.

Ri
door Richard67 Sep 17, 2020 om 07:16
Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor je antwoord en indd kan een plug bij Ziggo zijn blijven steken. T-mobile is de provider van mevr dus is het aan hun om contact met Ziggo op te nemen.  T- mobile heeft inmiddels contact opgenomen met de toezegging het probleem zo snel mogelijk te verhelpen...

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 16, 2020 om 10:19
16894 Antwoorden / 202 Vragen
0

Het kost mij enige moeite om uw vraag goed te lezen en ook te begrijpen. Ik geef u nu eerst deze naast een verwijzing die u al kreeg: https://www.degeschillencommissie.nl/telecom/ en https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder 

Zoals ik het begrijp heeft mevr. Machiels een probleem met T-Mobile en T-Mobile zal indien klanten van Ziggo haar niet kunnen bellen moeten zorden dat het wordt opgelost!

Wat u naast het melden bij de geschillencommissie ook kunt doen mevr. Machiels een in gebrestelling te laten doen, zie: http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/  en bijv. deze voorbeeldbrief benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/  Laat daarin stellen dat het probleem nu binnen bijv. één week dient te worden opgelost. U kunt ook nog laten verwijzen naar: BW 6/74 maar zie dat eerst nog even als info voor u (vooral ook omdat het lastig zal zijn om geleden schade te kwantificeren).

Ri
door Richard67 Sep 17, 2020 om 07:17
Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor het uitvoerig bericht en de linkjes.  T- mobile heeft inmiddels contact opgenomen met de toezegging het probleem zo snel mogelijk te verhelpen... Ik geef ze nog even de tijd om het indd op te lossen.

Silliejeanie
door Silliejeanie - Sep 16, 2020 om 12:04
10 Antwoorden / 4 Vragen
0

Langlopende klacht t-mobile thuis tv & internet.
Sedert 1 & 1/2 jaar wegvallende diensten mbt onstabiel internet en geblokt en/of stilstand beeld.
Elke 2 dagen bel ik klantenservice en tot heden nog geen verbetering.
Tevens geen vergoeding mogelijkheid tot solutie probleem. 
Aanfluiting!!!

Ri
door Richard67 Sep 17, 2020 om 07:20
Antwoorden / 1 Vragen

Hoi vasthouden is prima. Maak ook een mail naar hun met in het onderwerp klacht zodat het op de juiste afdeling komt en zo heb je het ook zwart op wit staan. Verder zijn de linkjes die ik gekregen heb ook een mogelijkheid. Grt.

marita5
door marita5 Sep 17, 2020 om 09:13
11571 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Silliejeanni , lees deze informatie eens door , klik op de rode regel, lees ook benedenaan onder : Los het nu op voorbeeldbrieven ,  https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-tv

1paul
door 1paul - Sep 17, 2020 om 08:45
3221 Antwoorden / 0 Vragen
0

denk zomaar dat ziggo ergens een verbinding niet heeft vrijgegeven door miscommunicatie binnen het bedrijf, probleem zal buiten T-mobil liggen zoals ik dit lees....

neemt niet weg dat T-mobil kontakt moet gaan zoeken met ziggo en word het niet opgelost neem zelf eens kontakt op met ziggo....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer