Lo
door Loes1960 Oct 14, 2018 om 09:36
Computers & telefonie

Problemen Telfort

Vanaf mei van dit jaar al bezig om mijn mobiele telefoonabonnement op orde te krijgen.

Het is begonnen toen Telfort het combivoordeel veranderde op bijna hetzelfde moment waarop het mobiele abonnement werd verlengd.

Omdat de belminuten toen niet meer verdubbeld werden heb ik gebeld of ik voor 1€ extra dan onbeperkt bellen erbij kon krijgen. Er werd toen gezegd dat dat wel mogelijk was, maar dat ik even moest wachten op de volgende nota en dat dan na mijn telefoontje het in orde gemaakt zou worden.

Na de 1ste nota na verlenging gebeld met ze omdat ook het combivoordeel voor dubbele mb's niet toegepast was. Bij de volgende nota/ nieuwe maand zou dit hersteld zijn volgens de klantenservice. 

We zijn nu bijna 5 mnd en heel veel telefoontjes verder en er is nog steeds niks opgelost. Ook kan dat onbeperkt bellen voor 1€ extra pm pas doorgevoerd worden over 2 jaar wanneer abonnement weer verlengd kan worden. Net zoals dat het 1G abonnement 2G wordt voor hetzelfde geld. In de mail staat toch echt niet dat dat voor nieuw afgesloten of verlengde abonnementen is.

Klachtenafdeling zegt dat ze er nog steeds mee bezig zijn om een oplossing te vinden en dat het miv volgende maand opgelost zal zijn.

Nu heb ik dit al zo vaak te horen gekregen zonder dat er iets is gebeurd.

Wat kan ik nu nog doen zodat ik wel krijg waar ik recht op heb.

 

Bij de andere telefoonnummers in ons gezin gaat combivoordeel en andere acties wel goed.

 

Telfort geeft geen reden op waarom het bij dit ene nummer fout gaat.

 

693 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Oct 14, 2018 om 09:55
11513 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Loes1960 , 

Stel uw vraag op het forum , daar reageren moderators , klik op de rode regels .

https://forum.telfort.nl/ 

Of FB , 

https://www.facebook.com/pg/telfort/posts/?ref=page_internal

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2018 om 10:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1
Lo
door Loes1960 - Oct 14, 2018 om 12:25
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

klachtenafdeling is er al mee bezig geweest. Had eerst de belofte gekregen dat ik afgelopen week een nieuwe verlenging van het abonnement zou krijgen en dat daarmee het probleem zou zijn rechtgezet, combivoordeel zou weer werken dan en de andere voordelen zouden dan ook ingesteld zijn. Afgelopen vrijdag werd ik weer gebeld dat ik voor 3,50€ Pm extra dat onbeperkt bellen erbij kon krijgen en dat Telfort mij dan voor de rest van de abonnementsperiode in 1x 19mnd x 2,50 terug gaat betalen. 
Dit was alles wat ze voor me konden betekeneN, het andere konden ze me niet mee helpen, want dat lag bij een andere afdeling en daar moest ik ze de tijd geven om het op te lossen. De verwachting was dat dat voor de nieuwe maand zou zijn.
Geen compensatie van de misgelopen MB's en andere voordelen.
Heeft dus geen enkele zin om het weer bij de klachtenafdeling neer te leggen.

panter22
door panter22 Oct 14, 2018 om 15:46
6599 Antwoorden / Vragen

Het probleem is nu toch opgelost voor de resterende maanden van je abonnement.
Heb je dan flink bij moeten betalen de afgelopen 5 maanden? 


edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2018 om 12:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Ter info (van de site van Telfort):

Wat als ik het niet eens ben met de reactie van Telfort?

Heb je een klacht ingediend? En een reactie gekregen van Telfort? Maar je bent het niet eens met die reactie? Dat vinden we natuurlijk jammer.

Je kan de klacht dan neerleggen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is onafhankelijk en onpartijdig, en helpt consumenten die een klacht hebben over een bedrijf. Je kan ook kiezen de Online Dispute Resolution (ODR), een Europees instituut voor geschillenbeslechting.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer