Lo
door Loes1960 Oct 14, 2018 om 09:36
Computers & telefonie

Problemen Telfort

Vanaf mei van dit jaar al bezig om mijn mobiele telefoonabonnement op orde te krijgen.

Het is begonnen toen Telfort het combivoordeel veranderde op bijna hetzelfde moment waarop het mobiele abonnement werd verlengd.

Omdat de belminuten toen niet meer verdubbeld werden heb ik gebeld of ik voor 1€ extra dan onbeperkt bellen erbij kon krijgen. Er werd toen gezegd dat dat wel mogelijk was, maar dat ik even moest wachten op de volgende nota en dat dan na mijn telefoontje het in orde gemaakt zou worden.

Na de 1ste nota na verlenging gebeld met ze omdat ook het combivoordeel voor dubbele mb's niet toegepast was. Bij de volgende nota/ nieuwe maand zou dit hersteld zijn volgens de klantenservice.

We zijn nu bijna 5 mnd en heel veel telefoontjes verder en er is nog steeds niks opgelost. Ook kan dat onbeperkt bellen voor 1€ extra pm pas doorgevoerd worden over 2 jaar wanneer abonnement weer verlengd kan worden. Net zoals dat het 1G abonnement 2G wordt voor hetzelfde geld. In de mail staat toch echt niet dat dat voor nieuw afgesloten of verlengde abonnementen is.

Klachtenafdeling zegt dat ze er nog steeds mee bezig zijn om een oplossing te vinden en dat het miv volgende maand opgelost zal zijn.

Nu heb ik dit al zo vaak te horen gekregen zonder dat er iets is gebeurd.

Wat kan ik nu nog doen zodat ik wel krijg waar ik recht op heb.

Bij de andere telefoonnummers in ons gezin gaat combivoordeel en andere acties wel goed.

Telfort geeft geen reden op waarom het bij dit ene nummer fout gaat.

693 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 14, 2018 om 09:55
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Loes1960 ,

Stel uw vraag op het forum , daar reageren moderators , klik op de rode regels .

https://forum.telfort.nl/

Of FB ,

https://www.facebook.com/pg/telfort/posts/?ref=page_internal

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2018 om 10:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen
Lo
door Loes1960 - Oct 14, 2018 om 12:25
1 Antwoorden / 1 Vragen

klachtenafdeling is er al mee bezig geweest. Had eerst de belofte gekregen dat ik afgelopen week een nieuwe verlenging van het abonnement zou krijgen en dat daarmee het probleem zou zijn rechtgezet, combivoordeel zou weer werken dan en de andere voordelen zouden dan ook ingesteld zijn. Afgelopen vrijdag werd ik weer gebeld dat ik voor 3,50€ Pm extra dat onbeperkt bellen erbij kon krijgen en dat Telfort mij dan voor de rest van de abonnementsperiode in 1x 19mnd x 2,50 terug gaat betalen.
Dit was alles wat ze voor me konden betekeneN, het andere konden ze me niet mee helpen, want dat lag bij een andere afdeling en daar moest ik ze de tijd geven om het op te lossen. De verwachting was dat dat voor de nieuwe maand zou zijn.
Geen compensatie van de misgelopen MB's en andere voordelen.
Heeft dus geen enkele zin om het weer bij de klachtenafdeling neer te leggen.

panter22
door panter22 Oct 14, 2018 om 15:46
6599 Antwoorden / Vragen

Het probleem is nu toch opgelost voor de resterende maanden van je abonnement.
Heb je dan flink bij moeten betalen de afgelopen 5 maanden?

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2018 om 12:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ter info (van de site van Telfort):

Wat als ik het niet eens ben met de reactie van Telfort?

Heb je een klacht ingediend? En een reactie gekregen van Telfort? Maar je bent het niet eens met die reactie? Dat vinden we natuurlijk jammer.

Je kan de klacht dan neerleggen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is onafhankelijk en onpartijdig, en helpt consumenten die een klacht hebben over een bedrijf. Je kan ook kiezen de Online Dispute Resolution (ODR), een Europees instituut voor geschillenbeslechting.