Storing bij Ziggo
Gisterenavond belde mijn schoonmoeder dat zij zonder telefoon, televisie en internet zat, ben wezen kijken of er iets los zat maar kon niets vinden, Ziggo was niet meer bereikbaar na 22:00 uur vandaag nog maar eens gebeld, hebben even naar het signaal gekeken maar kregen geen verbinding met het modem. Nee daar moet een monteur bijkomen, Ziggo medewerker even gekeken in de agenda van de monteurs, en ja hoor 10 oktober a.s. komt er een monteur, dat betekend dus ruim 14 dagen zonder internet, telefoon en televisie, de medewerker verbaasde het niet eens. Heb hem verteld dat ik echt onacceptabel is maar hij vond het heel normaal om mensen van in de 70 zo 2 weken aan te laten tobben.
Ik moet komende week nog maar eens bellen of er een gaatje was in de planning, heb duidelijk gezegd dat het niet gaat om een kabeltje te verleggen wat wel een poosje kan wachten maar een STORING, nou jammer voor u meneer maar er is eerder geen monteur beschikbaar.
Ziggo jullie moet je schamen, jullie komen al vaak slecht in het nieuws en het verbaasd mij totaal niet.
Service van Ziggo is RUK!
Over de periode dat geen dienst verleend wordt kan restitutie van abonnementskosten gevraagd worden.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
M.i. is geen enkele klant blij met deze regeling.
Misschien is het een overweging waard om internet/telefonie bij een andere provider aan te vragen. Dan valt bij een volgende storing bij Ziggo alleen de tv uit.
Al gekeken of in haar postcodegebied soms een storing is? Al geprobeerd het probleem op te lossen door de stekker er 30 seconden uit te halen?
Geachte cywol,
Om te kijken of wij u kunnen helpen in deze situatie zouden wij graag de klantgegevens ontvangen van uw schoonmoeder.
Postcode:
Huisnummer:
Klantnummer:
U kunt deze sturen naar: ziggowebteam@ziggo.nl
Zodra wij deze gegeven van u hebben ontvangen gaan we kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex Webteam
Ja dat is dus het nadeel van alles in een , zo lang het werkt is het leuk, maar als er wat is ben je pineut, heb tv en internet van ziggo, maar gelukkig nog steeds een vast net van KPN, doet het altijd 24 uur per dag nooit storing, en ja je betaald misschien op jaarbasis wat meer, meer hebt wel de zekerheid dat je altijd en overal naar toe kunt bellen.Hebben in de straat ook gehad, alle lag er twee weken iedere middag uit, kwamen ze bij mij bellen, was ongeveer de enige die en telefoon had die het wel deed, en bel eens maar een met je mobiel haha, kassa.
Maar ja iedereen wil tegenwoordig zo goedkoop mogelijk, dus ja dat is dan het risico.
Tja, mijn keuze is het ook niet, maar die mensjes denken gemakkelijk en op zich ook wel handig maar nu zit je mooi in de shit, heb een kastje van Digitenne neergezet voor de TV (jammer voor me dochter), en via Ziggo hun telefoon door laten schakelen naar de mobiel van mijn schoonmoeder zodat ze toch nog wat hebben maar eigenlijk te zot voor woorden dat er zo met je om gegaan wordt.
Snap best dat er niet dezefde dag wat geregeld kan worden maar ruim 14 dagen vind ik echt bizar!.
Nogmaals ben zeer benieuwd of ze nog wat gaan regelen voor mijn schoonouders.
Nou bijna een week verder na het verzoek om de gegevens maar het blijft erg stil vanaf Ziggo.
Echt niet normaal dat ze klanten zo laten zitten.
Het gaat werkelijk waar nergens over.
[quote=meesteres freya schreef op woensdag 5 okt 2011, 01:01]Nog steeds niet opgelost het probleem?
Moeite met lezen?
Weet je wat het probleem is Ziggo stuurt bewust naar alles in 1 en werkt het 1 niet dan valt alles uit.Ik heb een moeder die tv en belt via Ziggo .Ze hoeft ook niet meer. En ziggo stuurt wel eens wat maar alles in 1 hoeft niet perse. Echter de strategie is er wel op gericht. Ouderwetse anologe tv wordt langzaam afgebouwd en de telefoon doet ook vaak gek. Mijn moeder leest de krant en volgt het nieuws en ervaart dat wat voor haar belangrijk is ,dus vaak door wat voor redenen dan ook niet werkt. Want heb je een conflict over internet is ook tv en telefoonfunctie bij Ziggo ineens weg.
Kon mijn oren niet geloven dat ze me vroeg een mobiele prepaid teloefoon te kopen met uitleg voor het geval ze ons kinderen echt nodig had. Dat zegt me eigenlijk genoeg.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vattenfall
vattenfall heeft een fout in de afrekening van mei 2023 gemaakt. ze hebben de meterstanden omgedraaid en daardoor te veel terug betaald.
nu schrijven ze het verschil van 620 euro gewoon per 31 mei 2024 van mijn rekening af.mag dat?
Lees meer
Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?
Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer