Vodafone
4 augustus 2010 verhuist netjes doorgegeven aan Vodafone via hun website op mijn eigen login pagina, krijg geen rekeningen meer, eind September 2010 nummer afgesloten waar ik notabene mee werk,20 Oktober 2010 maar weer een mail gestuurd waarom ik geen rekeningen meer krijg, 24 Oktober 2010 van Jose prins van Vodafone een mail gekregen waarin zij erkent dat de adreswijziging idd niet was verwerkt MET WELGEMEENDE EXCUSES VAN VODAFONE( staat zwart op wit), nu denk je dat ik weer rekeningen krijg, in November 2010 geen rekening, in December 2010 geen rekening,29 December 2010 mijn eerste rekening HELAAS NU VAN INTRUM JUSTITIA DAT MIJN CONTRACT IS OPGEHEVEN en of ik per direct € 1082 ,- moet overmaken,ik gebeld naar INTRUM JUSTITIA krijg ik me daar toch een grote mond van de heren, door de nalatigheid van het TELECOM BEDRIJF VODAFONE wacht ik nu op de dagvaarding dat mij in Februari 2011 zal bereiken.
Ik zal VODAFONE aanklagen in Februari voor inkomsten bederf van € 1000,- per maand vanaf het moment dat mijn nummer is afgesloten totaal € 3500,-
WIL JE GEEN PROBLEMEN !!!! NEEM NEVER NOOIT EEN CONTRACT BIJ VODAFONE JE WORDT GENAAID WAAR JE BIJ STAAT.ondanks dat je op je eigen verzoek vraagt om een rekening, mag je toch naar de rechter.WE ZULLEN ZIEN OF IK WORD VEROORDEELD OF VODAFONE VOOR HUN NALATIGHEID.
Vodafone heeft u kenbaar gemaakt dat ze en fout hebben gemaakt, dus ik had die brief alsnog opgestuurd naar Intrum Justitia en daarnaast zal Vodafone toch echt moeten aantonene dat zij u een rekening hebben gestuurd.
Wat ik niet begrijp, dat het zo is opgelopen, want u weet toch dat u maandelijks moet betalen, dus ik had dan iedere maand wel even aan de bel getrokken in plaats van dit zo op te laten lopen.
Maar inderdaad niet echt klantvriendelijk en ik zou dit dan ook melden bij de Opta.
Hier het contactadres.
Beste vanwilgen,
Wat vervelend dat je problemen ervaart met Vodafone
Graag wil ik jouw klacht onderzoeken. Zou je de volgende gegevens kunnen e-mailen:
Mobiele nummer
Naam en adresgegevens
Ons e-mail-adres is webcare[at]vodafone.com (vervang [at] door@)
Zodra ik je gegevens heb ontvangen start ik een onderzoek en laat ik je zo snel mogelijk iets weten.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Webcare Team
Beste Vodafone Webcare,
vandaag om 14:10 heb ik geprobeerd om het gevraagde te versturen alleen krijg ik op webcare@vodafone.com de mail retour via postmaster.
Met vriendelijke groet,
Van Wilgen
Beste vanwilgen,
Mijn excuses. Ik zie al wat er is misgegaan. Het juiste e-mailadres is: webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @ )
Zou je je gegevens nogmaals willen versturen alsjeblieft?
Zodra ik je gegevens ontvangen heb, neem ik contact met je op per e-mail.
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Vodafone Webcare Nederland
Beste vanwilgen,
We hebben je e-mail in goede orde ontvangen.
Er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Vodafone Webcare Nederland
Beste vanwilgen,
Uit onze gegevens blijkt dat je klacht al in behandeling is.
Je zult binnenkort een schriftelijke reactie ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Astrid
Vodafone Webcare Nederland
Bij de rechter haal jij geen gelijk en schadevergoeding krijg je niet.
Ik heb het in het vorige topic al gezegd jij bent zelf verantwoordelijk voor de betalingen en dat je post aankomt.
Dat V een aanpassing niet gedaan heeft is slordig maar je had op dat moment ook naar je oude adres kunnen gaan om te kijken, ook had je een geschat bedrag kunnen overmaken ovv je telefoonnummer etc.
Dat heb je niet gedaan dus dream on
Laat mij maar dromen, conform de ALGEMENE VOORWAARDEN van Vodafone is contractant deze nagekomen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag corendon dit zomaar doen?
Goedemiddag,
Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed
...
Lees meer
Krimpflatie
Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.] Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer