va
door vanwilgen Jan 21, 2011 om 17:32
Computers & telefonie

Vodafone

4 augustus 2010 verhuist netjes doorgegeven aan Vodafone via hun website op mijn eigen login pagina, krijg geen rekeningen meer, eind September 2010 nummer afgesloten waar ik notabene mee werk,20 Oktober 2010 maar weer een mail gestuurd waarom ik geen rekeningen meer krijg, 24 Oktober 2010 van Jose prins van Vodafone een mail gekregen waarin zij erkent dat de adreswijziging idd niet was verwerkt MET WELGEMEENDE EXCUSES VAN VODAFONE( staat zwart op wit), nu denk je dat ik weer rekeningen krijg, in November 2010 geen rekening, in December 2010 geen rekening,29 December 2010 mijn eerste rekening HELAAS NU VAN INTRUM JUSTITIA DAT MIJN CONTRACT IS OPGEHEVEN en of ik per direct € 1082 ,- moet overmaken,ik gebeld naar INTRUM JUSTITIA krijg ik me daar toch een grote mond van de heren, door de nalatigheid van het TELECOM BEDRIJF VODAFONE wacht ik nu op de dagvaarding dat mij in Februari 2011 zal bereiken.
Ik zal VODAFONE aanklagen in Februari voor inkomsten bederf van € 1000,- per maand vanaf het moment dat mijn nummer is afgesloten totaal € 3500,-

WIL JE GEEN PROBLEMEN !!!! NEEM NEVER NOOIT EEN CONTRACT BIJ VODAFONE JE WORDT GENAAID WAAR JE BIJ STAAT.ondanks dat je op je eigen verzoek vraagt om een rekening, mag je toch naar de rechter.WE ZULLEN ZIEN OF IK WORD VEROORDEELD OF VODAFONE VOOR HUN NALATIGHEID.

1815 18 Rapporteer

elenay
door elenay - Jan 22, 2011 om 20:43
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Vodafone heeft u kenbaar gemaakt dat ze en fout hebben gemaakt, dus ik had die brief alsnog opgestuurd naar Intrum Justitia en daarnaast zal Vodafone toch echt moeten aantonene dat zij u een rekening hebben gestuurd.

Wat ik niet begrijp, dat het zo is opgelopen, want u weet toch dat u maandelijks moet betalen, dus ik had dan iedere maand wel even aan de bel getrokken in plaats van dit zo op te laten lopen.

Maar inderdaad niet echt klantvriendelijk en ik zou dit dan ook melden bij de Opta.

Hier het contactadres.

mahadma
door mahadma - Jan 22, 2011 om 21:21
11544 Antwoorden / 51 Vragen

dubbelpost, antwoorden hier....

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 26, 2011 om 13:02
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vanwilgen,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met Vodafone

Graag wil ik jouw klacht onderzoeken. Zou je de volgende gegevens kunnen e-mailen:

Mobiele nummer
Naam en adresgegevens
Ons e-mail-adres is webcare[at]vodafone.com (vervang [at] door@)
Zodra ik je gegevens heb ontvangen start ik een onderzoek en laat ik je zo snel mogelijk iets weten.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Webcare Team

va
door vanwilgen - Jan 26, 2011 om 14:11
64 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Vodafone Webcare,

vandaag om 14:10 heb ik geprobeerd om het gevraagde te versturen alleen krijg ik op webcare@vodafone.com de mail retour via postmaster.

Met vriendelijke groet,

Van Wilgen

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 26, 2011 om 14:59
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vanwilgen,

Mijn excuses. Ik zie al wat er is misgegaan. Het juiste e-mailadres is: webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @ )

Zou je je gegevens nogmaals willen versturen alsjeblieft?

Zodra ik je gegevens ontvangen heb, neem ik contact met je op per e-mail.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Vodafone Webcare Nederland

va
door vanwilgen - Jan 27, 2011 om 15:52
64 Antwoorden / 1 Vragen

Heb je de mail ontvangen?

Met vriendelijke groet,

van Wilgen

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 27, 2011 om 16:08
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vanwilgen,

We hebben je e-mail in goede orde ontvangen.

Er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Vodafone Webcare Nederland

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 28, 2011 om 13:38
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vanwilgen,

Uit onze gegevens blijkt dat je klacht al in behandeling is.
Je zult binnenkort een schriftelijke reactie ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Astrid
Vodafone Webcare Nederland

quantas
door quantas - Feb 1, 2011 om 16:57
670 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de rechter haal jij geen gelijk en schadevergoeding krijg je niet.
Ik heb het in het vorige topic al gezegd jij bent zelf verantwoordelijk voor de betalingen en dat je post aankomt.

Dat V een aanpassing niet gedaan heeft is slordig maar je had op dat moment ook naar je oude adres kunnen gaan om te kijken, ook had je een geschat bedrag kunnen overmaken ovv je telefoonnummer etc.

Dat heb je niet gedaan dus dream on

va
door vanwilgen - Feb 1, 2011 om 17:05
64 Antwoorden / 1 Vragen

Laat mij maar dromen, conform de ALGEMENE VOORWAARDEN van Vodafone is contractant deze nagekomen.

Lsk520
door Lsk520 - Feb 1, 2011 om 17:05
827 Antwoorden / 2 Vragen

@van Wilgen:

laat je adres uit je reactie van 16.26 uur verwijderen!
Gebruik hiervoor de contactknop onderaan deze pagina!

va
door vanwilgen - Feb 1, 2011 om 17:09
64 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je,

Heb het verzoek gedaan

va
door vanwilgen - Feb 1, 2011 om 17:13
64 Antwoorden / 1 Vragen

Betreft : Uw klacht met nummer 4416

Den Haag, 31 januari 2011
Geachte heer, mevrouw
,
Uw brief van 21 januari 201 t hebben wij in goede orde ontvangen en in behandeling genomen. ln
deze brief geeft u aan dat de vordering niet terecht is, omdat uw adreswijziging niet correct is
afgehandeld door Vodafone Libertel B.V. Wij hebben uw bezwaar voorgelegd aan Vodafone Libertel
B.V. en kunnen u het volgende mededelen.
":> Vodafone Libertel B.V. geeft aan dat u tot 31 december 2010 de gelegenheid heeft gehad om tot
betaling over te gaan. Hiermee hebt u vanuit Vodafone Libertel B.V. ruimschoots de tijd gehad om uw
betalingen te voldoen. Tevens geeft u aan een blokkade te hebben gehad. Gezien de blokkade had u
ook kunnen weten dat u een betalingsachterstand had.
ConÍorm de algemene voorwaarden van Vodafone Libertel B.V is de contractant verantwoordelijk
voor het door geven van de juiste adresgegevens. U kunt deze verantwoordelijkheid niet afschuiven
op de oorspronkelijke schuldeiser.
Aangezien uw betaling niet tijdig door VodaÍone Libertel B.V. is ontvangen, heeft Vodafone Libertel
B.V. u op grond van artikel 11 van de Algemene Voorwaarden in gebreke gesteld en de vordering
overgedragen aan ons kantoor. Om deze reden zijn wij van mening dat de vordering volledig terecht

va
door vanwilgen - Feb 2, 2011 om 08:39
64 Antwoorden / 1 Vragen

Geachte heer mevrouw,

In uw brief van 31 Januari 2011 REFERENTIE : BC/32237743 geeft u te kennen dat mij de mogelijkheid is geboden door Vodafone om de rekeningen tot 31 December 2010 te voldoen.
Aangezien ik voor deze datum geen rekeningen heb ontvangen kan Vodafone dit mij niet hebben aangeboden, de afspraak die er is gemaakt met Dhr Gerson is dat
ik zou nagaan bij Preventel en het BKR wat de concequenties van deze registraties voor mij zouden betekenen, dit is besproken vanaf 31 December 2010.

Ik zou tot betaling overgaan als mij bekend zou zijn of deze registraties schadelijk zou zijn voor mijn zaak, als het schadelijk zou zijn gaan we naar de rechter.
Dit was de afspraak, echter is mij ongeveer 2 weken later gebleken dat de BKR registratie idd vanaf 1 januari 2011 zou verdwijnen, dan blijft Preventel over.

Verder geeft u aan ( bijlage intrum Justitie ) Conform de algemene voorwaarden enz. enz is de contractant verantwoordelijk voor het doorgeven van het juiste adres enz enz.
en dat ik dit niet kan afschuiven op schuldeiser. ( Zie onderstaand bericht en laat dit even op uw inwerken ) INGEDIEND 4 AUGUSTUS 2010.VIA WEBSITE VODAFONE.

Home | Contact | Inloggen

Antwoord op uw e-mail
mijn nummer is afgesloten , alleen vraag ik me af of de doorgegeven adreswijz...

24-10-2010 Ons antwoord
Geachte heer van Wilgen,

Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde gegevens. Ik zie nu dat dit verzoek niet was verwerkt. Namens Vodafone hiervoor de welgemeende excuses.
Uiteraard heb ik deze per direct aangepast. deze staan nu op: [edit redactie]
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
José Prins
Vodafone Klantenservice

Na dit bericht geen enkele rekening ontvangen ????????

U geeft te kennen dat door de blokkade ik wist dat er een achterstand was onstaan enz enz LEES WEDEROM BOVENSTAAND BERICHT.
De eis schadevergoeding( inkomstenverderving) van € 3500,- blijft gehandhaafd.

Met vriendelijke groet,

F.L. van Wilgen

conny2
door conny2 - Feb 6, 2011 om 11:45
256 Antwoorden / 4 Vragen

Voor problemen met providers als Vodafone kan je het beste meteen contact opnemen met Kassa i.p.v. deze zinloze discussies te voeren.

U kunt een email sturen naar kassa(at)vara.nl. De Belbus is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 13.30 uur op 035 – 6722722 of belbus(at)vara.nl

quantas
door quantas - Feb 6, 2011 om 11:55
670 Antwoorden / 0 Vragen

Mens praat geen onzin.

Kassa of TR hebben 0,0 rechten in dit soort gevallen.

Je kan 1 een rechtszaak afwachten of 2 normale correspondentie voeren alleen is dat voor sommige moeilijk.

Niet betalen is afsluiten en zoals hierboven alstaat als je afgesloten word weet je ook al dat je moet betalen als je dat niet doet moet op de blaren zitten en niet lopen mekkeren.

conny2
door conny2 - Feb 6, 2011 om 15:46
256 Antwoorden / 4 Vragen

Even ter verdediging van deze meneer:

1.Vodafone heeft de adreswijzing niet goed verwerkt.
2.Vodafone kon de klant per e-mail vragen waarom de betaling uitbleef.
3.Telefoonnummer van de klant is ook bekend bij Vodafone.
4. Webcare maakt ook een fout door een foutief e-mail adres te geven.
Het lijkt mij dat je probeert een klant te behouden en niet een klant afsluit zonder te bellen, post kan kwijtraken (zeker in de laatste maanden van 2010 met stakingen e.d.) en als je een telecombedrijf bent dan ligt bellen met je klanten voor de hand.

Voorkomen is beter dan genezen, het is daarom raadzaam een Vodafone winkel te bezoeken als je meent dat er een fout is gemaakt door Vodafone.
Mocht dat stadium voorbij zijn en je bent niet zo goed in officiële brieven schrijven dan rest de rechtswinkel of het juridisch loket en de redactie van Kassa.

mahadma
door mahadma - Feb 6, 2011 om 18:10
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Conny2, op 22-1 is er al een vermelding geplaatst met dubbel post, antwoorden hier..., en dan zie 9 pagina's met de zelfde vraag van dezelfde TS. Groet, MG.