mi
door mirandaatje Apr 9, 2014 om 16:37
Computers & telefonie

Vodafone

Ik kreeg een brief van Vodafone dat ze mijn abonnement gaan omzetten naar een duurdere dit zonder overleg of mijn goedkeuring. Als ik het er niet mee eens ben kan ik kosteloos een ander (ook duurder) abonnement nemen of opzeggen. Dit alles pakt voor mij een stuk duurder uit kan dit zomaar, wettelijk gezien?

4076 32 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2014 om 16:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Simpel gezegd: ja.
Als je het er niet mee eens bent kun je overstappen.

zoekster
door zoekster - Apr 9, 2014 om 17:05
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als de overgang absurd hoog is, kun je niet meer spreken van een wijziging.

klik HIER

Ziet u ook waarom u een abo bij Vodafone nog maar eens goed moet overwegen.

There's other fish in the sea ;-)

tijger1
door tijger1 - Apr 9, 2014 om 17:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vodafone is maar raar bezig. Ze gaan blijkbaar alle "goedkope" abonnementen de deur uit doen.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 10, 2014 om 08:44
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mirandaatje,

Vanwege vernieuwing van onze systemen zijn er een aantal abonnementen die we niet meer aan kunnen bieden. Op basis van je maandelijks verbruik en je eventuele buitenbundel kosten hebben we getracht een passend abonnement aan te bieden.

Als de contract periode verlopen is mag het contract door beide partijen opgezegd worden met inachtneming van één maand opzegtermijn.

Als je wilt kijken we graag voor je na welk aanbod gedaan is en of er eventueel een beter aanbod past bij jouw situatie. Stuur een email naar webcare.nl@vodafone.com. Zet in het onderwerp veld Kassa | Vodafone | mirandaatje. Zet in de email de volgende gegevens:
- 06 nummer
- Adresgegevens
- Geboortedatum
- Klantnummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Na het ontvangen van je email krijg je z.s.m. reactie.

Met vriendelijke groet,

Mike
Vodafone 24/7 Web Crew

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 10, 2014 om 08:48
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@mirandaatje Vodafone wil jou gewoon niet meer als klant hebben, je levert te weinig op, mooi moment om over te stappen :-).

pi
door pieterwolters - Apr 10, 2014 om 09:51
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Een bedrijf is gelukkig vrij om onrendabele producten uit te faseren. 't Zou wat zijn als een bedrijf verplicht was de gehele historie voor jaren mee te moeten slepen.

tijger1
door tijger1 - Apr 10, 2014 om 09:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op donderdag 10 apr 2014, 09:51]Een bedrijf is gelukkig vrij om onrendabele producten uit te faseren. 't Zou wat zijn als een bedrijf verplicht was de gehele historie voor jaren mee te moeten slepen.

Nee, natuurlijk is een bedrijf dat niet verplicht, maar zoals Vodafone nu bezig is raken ze wel hun klanten kwijt.

Ik hen zelf een abonnement van T-mobile wat al jaren niet meer af te sluiten is. Maar dat het mijne doorloopt, is daar geen probleem. Dus zo kan het ook.

la
door laika11 - Apr 10, 2014 om 14:54
10 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Vodafonewebcare kunnen voor ons ook iets betekenen?

We hebben 2 Vodafone Scherp 250 € abonnement voor € 10/maand. Nu wordt door Vodafone een abonnement omgezet naar Scherp Small de andere naar Red Sim Only. Graag zou ik voor Scherp Small ook Red Sim Only willen krijgen.
.

quote=vodafonewebcare schreef op donderdag 10 apr 2014, 08:44]Beste mirandaatje,

Vanwege vernieuwing van onze systemen zijn er een aantal abonnementen die we niet meer aan kunnen bieden. Op basis van je maandelijks verbruik en je eventuele buitenbundel kosten hebben we getracht een passend abonnement aan te bieden.

Als de contract periode verlopen is mag het contract door beide partijen opgezegd worden met inachtneming van één maand opzegtermijn.

Als je wilt kijken we graag voor je na welk aanbod gedaan is en of er eventueel een beter aanbod past bij jouw situatie. Stuur een email naar webcare.nl@vodafone.com. Zet in het onderwerp veld Kassa | Vodafone | mirandaatje. Zet in de email de volgende gegevens:
- 06 nummer
- Adresgegevens
- Geboortedatum
- Klantnummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Na het ontvangen van je email krijg je z.s.m. reactie.

Met vriendelijke groet,

Mike
Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 11, 2014 om 09:24
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi laika11,

De korting die per abonnement wordt berekend is op basis van het individueel maandelijks verbruik en de gemiddelde maandelijkse kosten. We willen iets bieden dat aansluit bij je huidige verbruik en kosten.
De aanbieding in de brief is zodoende op maat gemaakt, dat je voldoende tegoed hebt en geen extra buitenbundel-kosten maakt. Deze extra korting is niet mee te nemen naar een ander abonnement. Natuurlijk kun je wel overstappen (of verlengen met een goede aanbieding) naar een ander abonnement, in dit geval een Red Sim Only, maar hierbij krijg je niet hetzelfde percentage korting zoals bij het aangeboden Scherp Small abonnement.

Wil je even praten over de mogelijkheden? Neem dan contact op met 0800-0560 om je te laten adviseren en je wensen door te geven.
Op je My Vodafone account staan ook persoonlijke aanbiedingen met wellicht extra korting.

Met vriendelijke groet,
Mitch
Vodafone, 24/7 Web Crew

la
door lanet - Apr 11, 2014 om 13:10
2 Antwoorden / 4 Vragen

Wij kregen ook zo'n brief, mijn "passende" nieuwe abonnement werd ong. 2 euro duurder, die van mijn vrouw 5 euro, bij gelijkblijvende kosten....????.
Ik heb me er verder niet in verdiept en/of druk om gemaakt, maar heb de abonnementen bij een 'n andere aanbieder genomen, die wel goedkope klanten kan waarderen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 11, 2014 om 13:20
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@laika11
Van 10 euro in de maand naar 34 euro, weet je dat wel heel zeker?

jansje
door jansje - Apr 11, 2014 om 13:34
131 Antwoorden / 14 Vragen

Ook ik heb zo'n brief gekregen. Had een abonnement ( al jaren ) voor € 8,08
250 minuten bellen en 75 smsjes. Nu krijg ik een abonnement aangeboden. prijs € 8,00 maar met 200 minuten bellen.
Scheelt ff 50 minuten. Ik heb meteen met ze gechat. En heb nu een abonnement met 300 minuten bellen. en 500 mb. Die 500 mb wil ik eigenlijk helemaal niet. Maar ja iets anders hebben ze niet. 200 minuten is te weinig. pffff. Kreeg net de brief binnen van het nieuwe contract. Daar staat in dat het mijn verzoek is om mijn abonnement te wijzigen. ( nee is niet mijn verzoek ) of wel? Maar ja mijn oude abonnement komt te vervallen. Wat mij eigenlijk ook niet zint, is het verhaal dat je je minuten niet meer meeneemt naar de volgende maand. ( Was bij het oude abonnement wel.!! Ook staat er in de brief van vandaag , geen prijs die is afgesproken. Vind dit allemaal ook niet leuk. Ik denk inderdaad dat ze van hun klanten af willen. Die te weinig gebruiken. Maar let wel Vodofone... Elke KLANT IS ER 1!! Ook wordt er in brief 1 gezegd dat het in week 20 wordt omgezet naar het abonnement, dat hun voor je hebben uitgezocht. Maar nadat ik chatcontact had gehad. En ik de boel nog eens nalas. Kom ik er gewoon achter dat het meteen in ging. HALLO week 20 hoor. Het is pas week 15!!!. Dus dat wordt op mijn gemak maar eens zoeken naar een andere provider. Jammer Vodafone dat u zo met uw oude klanten omgaat!!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 11, 2014 om 13:48
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@jansje
Dat is pas wel over 2 jaar, je had meteen moeten overstappen naar 'n ander. Bij Simyo 300 minuten voor 7 euro en kun je het internet zelf online uitzetten.
Reken er maar op dat jij boven die 500 mb gaat uitkomen.

Als de wiedeweerga zou ik zorgen dat het nieuwe abonnement ongedaan gemaakt wordt en alsnog overstappen.
Bij zo'n onmaatschappelijk en approximatief bedrijf wil je echt geen klant zijn.

jansje
door jansje - Apr 11, 2014 om 14:00
131 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 11 apr 2014, 13:48]@jansje
Dat is pas wel over 2 jaar, je had meteen moeten overstappen naar 'n ander. Bij Simyo 300 minuten voor 7 euro en kun je het internet zelf online uitzetten.
Reken er maar op dat jij boven die 500 mb gaat uitkomen.

Als de wiedeweerga zou ik zorgen dat het nieuwe abonnement ongedaan gemaakt wordt en alsnog overstappen.
Bij zo'n onmaatschappelijk en approximatief bedrijf wil je echt geen klant zijn.

Er is tegen mij gezegd, dat ik elke maand kan overstappen. Ik heb geen telefoon van hun, koop altijd een los toestel ( als het nodig is ) mijn internet staat nog steeds uit. Ik heb het gevraagd, ze zeiden... Dat ik als ik het zou gebruiken, met 75% een sms zou krijgen, dat ik bijna aan mijn limiet zat, en ik had eerst altijd een blokkade erop staan. Nu moest ik dat wel omzetten. Dat ging niet met dit nieuwe abonnement ( Scherp L ) maar mijn internet staat uit! Idd vind het zooo klantonvriendelijk grrrrrrrr. Ik dacht dat ik al 10 jaar klant was. Zou ga je niet met klanten om!!. Hoop dus nog steeds dat het wel waar is van dat ik elke maand kan opzeggen. Heb gelukkig het hele chat gebeuren gekopieerd .

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 11, 2014 om 14:10
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Rechtsboven heb je een zoekvenster, toets daar maar eens Vodafone in en klik op enter, zorg dat je stevig op een stoel zit en een borrel bij de hand hebt, voordat je gaat lezen.

Om te ontdekken of je echt per maand kunt opzeggen (de logs heb je niets aan, aangezien wat de klantenservice zegt geen rechten aan ontleend kunnen worden), zou ik vandaag nog gaan overstappen. Je kunt er maar vanaf zijn ;-).

En internet enkel op jouw telefoon alleen uitzetten heeft geen zin (denk dat je dit gedaan hebt) Android wil nog weleens spoken en zelf aanslingeren.

jansje
door jansje - Apr 11, 2014 om 14:24
131 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 11 apr 2014, 14:10]Rechtsboven heb je een zoekvenster, toets daar maar eens Vodafone in en klik op enter, zorg dat je stevig op een stoel zit en een borrel bij de hand hebt, voordat je gaat lezen.

Om te ontdekken of je echt per maand kunt opzeggen (de logs heb je niets aan, aangezien wat de klantenservice zegt geen rechten aan ontleend kunnen worden), zou ik vandaag nog gaan overstappen. Je kunt er maar vanaf zijn ;-).

En internet enkel op jouw telefoon alleen uitzetten heeft geen zin (denk dat je dit gedaan hebt) Android wil nog weleens spoken en zelf aanslingeren.

jansje
door jansje - Apr 11, 2014 om 14:29
131 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 11 apr 2014, 14:10]Rechtsboven heb je een zoekvenster, toets daar maar eens Vodafone in en klik op enter, zorg dat je stevig op een stoel zit en een borrel bij de hand hebt, voordat je gaat lezen.

Om te ontdekken of je echt per maand kunt opzeggen (de logs heb je niets aan, aangezien wat de klantenservice zegt geen rechten aan ontleend kunnen worden), zou ik vandaag nog gaan overstappen. Je kunt er maar vanaf zijn ;-).

En internet enkel op jouw telefoon alleen uitzetten heeft geen zin (denk dat je dit gedaan hebt) Android wil nog weleens spoken en zelf aanslingeren.

Je bent nu verbonden met Rachid

Rachid: Welkom bij de Vodafone chat, je chat met Rachid. Ik help je graag met het samenstellen van een abonnement. Ben je op de website om je huidige abonnement te verlengen of voor een nieuwe aansluitin: heb een vraag over mijn nieuwe abonnement

: ik wil graag weten of ik hem per maand kan opzeggen

Rachid: Nee, abonnementen zijn niet per maand opzegbaar.

: Dat is mij gisteren wel verteld!

: ik moest mijn abonnement veranderen i.v.m. de brief die ik had gekregen
: of dezelfde houden

: ik heb hem veranderd, en er is mij toen verteld dat hij permaand opzegbaar is

Rachid: Dan heb je de migratie aanbieding genomen, die is wel op ieder moment opzegbaar.

: okee dank u wel: dat is mij idd gezegd

: migratie betekend?

Rachid: dat je omgezet bent van een oud abonnement dat komt te vervallen, naar een een van onze nieuwe

: fijn dank u wel, prettig weekend Dit is mij net verteld!. Ik snap alleen niet wat u bedoelt met Android aanslingert of spookt.

pinguin1
door pinguin1 - Apr 11, 2014 om 14:57
37 Antwoorden / 6 Vragen

Heb je een Ziggo abonnement (of via iemand met Ziggo ) dan kun je een mobiel abo bij hun nemen voor 15,00 . Je krijgt dan 300 minuten en 1 gb data. Maandelijks opzegbaar en het werkt goed. Bel je minder en heb je ook niet iedere dag internet nodig, dan is Beliep een goede keuze. Je betaalt per dag 50 ct voor onbeperkt internet en 50ct voor onbeperkt bellen. Je zet bellen of data uit en aan zoals jijzelf wilt. Werkt ook perfect. Ook voor tablet.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 11, 2014 om 15:21
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=jansje schreef op vrijdag 11 apr 2014, 14:29]Ik snap alleen niet wat je bedoelt met Android aanslingert of spookt.
Android kan uit zichzelf het internet weer aanzetten (vele zullen dit afdoen als onzin, let maar op, het is gewoon, nog, geen goed OS). Andere applicaties zie dan dat er toegang is toch het internet en gaan mogelijkerwijs (weet eigenlijk wel zeker) updaten en dan is 500 mb echt helemaal niets, aangezien veel apps al uit 'n tiental mb's bestaat.

audb
door audb - Apr 11, 2014 om 17:16
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Ik BEN blij dat ik geen Vodafone heb.
Maar je krijgt ook te maken met nieuwe voorwaarden die in jou geval ongunstiger zijn?
Dan kan je zonder opzeg termijn je abonnement stopzetten ook omdat je minder internet minuten gaat krijgen zijn de voorwaarden voor jou ongunstig :-)

jansje
door jansje - Apr 11, 2014 om 17:18
131 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 11 apr 2014, 15:21][quote=jansje schreef op vrijdag 11 apr 2014, 14:29]Ik snap alleen niet wat je bedoelt met Android aanslingert of spookt.
Android kan uit zichzelf het internet weer aanzetten (vele zullen dit afdoen als onzin, let maar op, het is gewoon, nog, geen goed OS). Andere applicaties zie dan dat er toegang is toch het internet en gaan mogelijkerwijs (weet eigenlijk wel zeker) updaten en dan is 500 mb echt helemaal niets, aangezien veel apps al uit 'n tiental mb's bestaat.

Dank u wel voor de uitleg

la
door laika11 - Apr 15, 2014 om 10:01
10 Antwoorden / 1 Vragen

Beste vodafonewebcare,

Kunt u mij uitleggen hoe de berekening wordt gemaakt. Is het zo dat als je hoge gemiddelde hebt hoe hoger je korting krijg. Klopt het?

=vodafonewebcare schreef op vrijdag 11 apr 2014, 09:24: Hoi laika11,

De korting die per abonnement wordt berekend is op basis van het individueel maandelijks verbruik en de gemiddelde maandelijkse kosten. We willen iets bieden dat aansluit bij je huidige verbruik en kosten.
De aanbieding in de brief is zodoende op maat gemaakt, dat je voldoende tegoed hebt en geen extra buitenbundel-kosten maakt. Deze extra korting is niet mee te nemen naar een ander abonnement. Natuurlijk kun je wel overstappen (of verlengen met een goede aanbieding) naar een ander abonnement, in dit geval een Red Sim Only, maar hierbij krijg je niet hetzelfde percentage korting zoals bij het aangeboden Scherp Small abonnement.

Wil je even praten over de mogelijkheden? Neem dan contact op met 0800-0560 om je te laten adviseren en je wensen door te geven.
Op je My Vodafone account staan ook persoonlijke aanbiedingen met wellicht extra korting.

Met vriendelijke groet,
Mitch
Vodafone, 24/7 Web Crew[/quottlegge

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 15, 2014 om 10:42
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste laika11,

heb je al contact opgenomen met het nummer 0800-0560? Mijn collega's kunnen je meer informatie geven over de abonnementen en de bijbehorende prijzen die ze hanteren.

Met vriendelijke groet,

Deborah
Vodafone, 24/7 Web Crew

la
door laika11 - Apr 15, 2014 om 10:52
10 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn vraag is hoe komen jullie aan de verschillende omzettingen? Baseren jullie op gemiddelde verbruikt en heb je dan meer recht als je in het verleden meer hebt verbruikt? Graag hier antwoord op. Afdeling verkoop[/i] (0800-0560) kan waarschijnk hier over niks vertellen

=vodafonewebcare schreef op dinsdag 15 apr 2014, 10:42: Beste laika11,

heb je al contact opgenomen met het nummer 0800-0560? Mijn collega's kunnen je meer informatie geven over de abonnementen en de bijbehorende prijzen die ze hanteren.

Met vriendelijke groet,

Deborah
Vodafone, 24/7 Web Crew

la
door laika11 - Apr 16, 2014 om 12:18
10 Antwoorden / 1 Vragen

Toch nog 0800 0560 geprobeerd, maar zonder resultaat verbinding verbroken. Krijg ik nog antwoord? Het antwoord is toch niet zo moeilijk om te geven als je klant serieus neemt.

=vodafonewebcare schreef op dinsdag 15 apr 2014, 10:42: Beste laika11,

heb je al contact opgenomen met het nummer 0800-0560? Mijn collega's kunnen je meer informatie geven over de abonnementen en de bijbehorende prijzen die ze hanteren.

Met vriendelijke groet,

Deborah
Vodafone, 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 16, 2014 om 12:19
779 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=laika11 schreef op dinsdag 15 apr 2014, 10:52]Mijn vraag is hoe komen jullie aan de verschillende omzettingen? Baseren jullie op gemiddelde verbruikt en heb je dan meer recht als je in het verleden meer hebt verbruikt? Graag hier antwoord op. Afdeling verkoop[/i] (0800-0560) kan waarschijnk hier over niks vertellen.[quote=vodafonewebcare schreef op dinsdag 15 apr 2014, 10:42]Beste laika11,

heb je al contact opgenomen met het nummer 0800-0560? Mijn collega's kunnen je meer informatie geven over de abonnementen en de bijbehorende prijzen die ze hanteren.

Met vriendelijke groet,

Deborah
Vodafone, 24/7 Web Crew

Het is gebaseerd op het gemiddeld verbruik van de afgelopen 12 maanden maar ook uitschieters in verbruik is rekening mee gehouden. Heb je dus gemiddeld 200 minuten verbruikt maar schiet je soms naar boven met 260 minuten, dan wordt daar rekening mee gehouden bij het omzetten van het abonnement.

Met vriendelijke groet,

Arina
Vodafone 24/7 Web Crew

forever-nl
door forever-nl - Apr 16, 2014 om 12:24
400 Antwoorden / 11 Vragen

Inderdaad want als je bij de gemiddelde provider een keer 60 minuten buiten de bundel gaat dan betaal je de hoofdprijs en is het goedkoper het hele jaar door maar een grotere bundel te nemen. Vanuit de veel geld willen verdienen logica begrijp ik dat, maar een erg klantvriendelijke methode is het niet....

la
door laika11 - Apr 16, 2014 om 12:29
10 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom krijgen we dan verschillende omzettingen als we niet veel van elkaar verschillen wat verbruik betreft. Krijg je als je meer verbruik meer korting? Onze rekeningen liggen bij een op gemiddeld €18 en de andere € 21. Zoveel scheelt niet van elkaar.

=vodafonewebcare schreef op woensdag 16 apr 2014, 12:19:
=laika11 schreef op dinsdag 15 apr 2014, 10:52: Mijn vraag is hoe komen jullie aan de verschillende omzettingen? Baseren jullie op gemiddelde verbruikt en heb je dan meer recht als je in het verleden meer hebt verbruikt? Graag hier antwoord op. Afdeling verkoop[/i] (0800-0560) kan waarschijnk hier over niks vertellen
=vodafonewebcare schreef op dinsdag 15 apr 2014, 10:42: Beste laika11,

heb je al contact opgenomen met het nummer 0800-0560? Mijn collega's kunnen je meer informatie geven over de abonnementen en de bijbehorende prijzen die ze hanteren.

Met vriendelijke groet,

Deborah
Vodafone, 24/7 Web Crew

Het is gebaseerd op het gemiddeld verbruik van de afgelopen 12 maanden maar ook uitschieters in verbruik is rekening mee gehouden. Heb je dus gemiddeld 200 minuten verbruikt maar schiet je soms naar boven met 260 minuten, dan wordt daar rekening mee gehouden bij het omzetten van het abonnement.

Met vriendelijke groet,

Arina
Vodafone 24/7 Web Crew

la
door laika11 - Apr 16, 2014 om 14:01
10 Antwoorden / 1 Vragen

Kan ik hier antwoord krijgen?

Waarom krijgen we dan verschillende omzettingen als we niet veel van elkaar verschillen wat verbruik betreft. Krijg je als je meer verbruik meer korting? Onze rekeningen liggen bij een op gemiddeld €18 en de andere € 21. Zoveel scheelt het niet van elkaar.

=vodafonewebcare schreef op woensdag 16 apr 2014, 12:19:
=laika11 schreef op dinsdag 15 apr 2014, 10:52: Mijn vraag is hoe komen jullie aan de verschillende omzettingen? Baseren jullie op gemiddelde verbruikt en heb je dan meer recht als je in het verleden meer hebt verbruikt? Graag hier antwoord op. Afdeling verkoop[/i] (0800-0560) kan waarschijnk hier over niks vertellen
=vodafonewebcare schreef op dinsdag 15 apr 2014, 10:42: Beste laika11,

heb je al contact opgenomen met het nummer 0800-0560? Mijn collega's kunnen je meer informatie geven over de abonnementen en de bijbehorende prijzen die ze hanteren.

Met vriendelijke groet,

Deborah
Vodafone, 24/7 Web Crew

Het is gebaseerd op het gemiddeld verbruik van de afgelopen 12 maanden maar ook uitschieters in verbruik is rekening mee gehouden. Heb je dus gemiddeld 200 minuten verbruikt maar schiet je soms naar boven met 260 minuten, dan wordt daar rekening mee gehouden bij het omzetten van het abonnement.

Met vriendelijke groet,

Arina
Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 17, 2014 om 10:05
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste laika11,

Het aanbod dat we hebben gedaan is individueel. Kleine verschillen kunnen leiden tot een andere aanbieding. De een belt en Sms't wat vaker, de ander gebruik meer data.

Je bent vrij om een abonnement te kiezen dat het beste bij je past. Natuurlijk realiseren we ons dat het niet prettig is dat een aantal oude abonnementen komt te vervallen.

Met vriendelijke groet,

Eric
Vodafone 24/7 Web Crew

tijger1
door tijger1 - Apr 17, 2014 om 10:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vergeet niet dat u nu ook vrij bent om naar een andere provider over te stappen. Vaak met een beter aanbod.

la
door laika11 - Apr 17, 2014 om 10:26
10 Antwoorden / 1 Vragen

Is het wel goed naar gekeken? Zover ik kan zien zie ik niet al te grote verschillen. Het is mij ooit verteld dat de laatste rekening van "abo 1" hoger was dan "abo 2" waardoor "abo 1" meer korting dus RSO krijgt. Mijn vraag die ik graag antwoord wil hebben bij meer verbruik meer korting?

Ik zal zeker de suggestie van tijger1 overwegen zoals nu ervoor staat.

=vodafonewebcare schreef op donderdag 17 apr 2014, 10:05: Beste laika11,

Het aanbod dat we hebben gedaan is individueel. Kleine verschillen kunnen leiden tot een andere aanbieding. De een belt en Sms't wat vaker, de ander gebruik meer data.

Je bent vrij om een abonnement te kiezen dat het beste bij je past. Natuurlijk realiseren we ons dat het niet prettig is dat een aantal oude abonnementen komt te vervallen.

Met vriendelijke groet,

Eric
Vodafone 24/7 Web Crew