Vodafone contract met gratis extra;s
volgens het abbonement wat we hebben afgesloten met Vodafon hebben we een aantal extra waaronder dubbele data en extra zenders bij Ziggo en gratis virusscan.
Nou hebben we de dubbele data en alles op het eerste abbonement keurig gekregen zonder problemen en we dachten het is geen verkeerd abbonement en denken weet je wat als mijn vrouw haar abbonement afloopt doen we hetzelfde met haar abbonement.
Nu hebben we grotendeels alles behalve de het extra tv pakket en daar zit ook het probleem.
ik denk ik ben wel handig doe ik instellen zoals vermeld via de ziggo website alleen die optie is er niet wat dat kan je aalleen tussen de 3 pakketten kiezen en wisselen.
dat is niet bedoeling en ik denk weet je wat ik el de klantenservice en die kunnen dit vast voor mij regelen.
Maar in plaats van mij helpen werd er mij doodleuk verteld dat Ziggo niet meedoet en een voorwaarde bij hun hebben dat er maar 1 pakket per adres word gegeven dat staat in hun voorwaarden.
Ik denk oke en nu dan en werd verwezen naar Vodafone dat hun dit oplossen moeten.
Nu ik bellen met de Klantenservice van Vodafone bellen en ja hoor zei vertelden mij dat ze het niet wisten en anders toch bij Ziggo moest vragen hoe dit zit.
Ik voelde mij nu een beetje van het kastje naar de muur gestuurd en denk laat ik zelf even goed zoeken naar de voorwaarden.
Die vond ik met een ding daar stond het voorwaarden Vodafone en Ziggo extra's.. daar staat letterlijk dat bij het contract wat je afsluit recht op de extra en zonder beperkingen. dus ik weer bellen met Ziggo en die wilde mij niet helpen en na ongeveer 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen en ze steeds op de achtergrond aan het overleggen waren vroegen ze mij wat het probleem was.
Nou ik nogmaals uitgelegd ik het 2 x een vodafone abbonement afgesloten en wil dus ook 2 pakketen van de gratis extra,s dat was namelijk wat ons over de streep hielp om voor hun te kiezen met het abbonement. en ik heb ze gewezen op de voorwaarden zoals ze daar sttan en dat werd glashard ontkent. Nou ik zeg prima we komen er dus niet uit en jullie geven geen duidelijke en eerlijke voorwaarden dan moest ik maar eens informatie gaan opvragen bij de consumentenbond daarop moesten ze weer overleggen en kreeg ik na ongeveer 10 minuten geen antwoord maar een wedervraag met waar staat dat je bij elk abbonement hier recht op hebt.
ik werd hier een beetje moedeloos van want na discussie zonder antwoord word het gewoon terug verwezen naar iets wat er niet is.
er werd zelfs iets geroepen meneer waarom denkt u dat wij 2 verschillende bedrijven zijn. waarop ik alleen maar kon lachen ja dat klopt er is zoiets dat heet eeen belastingconstructie bij grote bedrijven en zijn mooie dochterondernemingen en met wat gegoochel hoeft het grote mediebedrijf Liberty Global minder belasting te betallen maar goed dit heeft niks met mijn zaak en vraag te maken.
Dus ik had zoiets stoppen want men word op iets gewezen en dit was niet bedoeling.
Ik heb ze de tip gegeven van als het iets is wat jullie niet willen moet je voorwaarden veranderen en eerlijk en duidelijk zijn naar de klanten.
Allen op het moment dat jullie die veranderen is elke klant vrij om te stoppen met zijn overeenkomst en die te beindigen en dus weer vrij te zijn wat je dan wel wil.
Maar dat vond de dame in kwestie aan de andere kant niet belangrijk en begon weer terug de discussie te openen waar staat dat ik bij elk abbonement hier recht op heb.
Ik heb daarop haar vriendelijk geantwoord ik stop dit onderwerp met u en beindig het gesprek en heb opgehangen.
Maar nu mijn wie heeft hier meer mee te maken en kan mij duidelijkheid geven in deze kwestie is het zo dat ik het niet begrijp en dat ik over voorwaarden heen heb gelezen en dat dit echt geld per adres en of heb toch gelijk gelijk en geld dit echt per abbonement en is dit iest waar ze een fout in gemaakt hebben en liever niet willen?
Topantwoord
Sorry maar u verwacht toch niet van ons dat we dit hele epistel gaan lezen.graag de raad van Dimence opvolgen en er een beetje een samenvatting van maken
Oke kort en bondig op www.vodafone.nl/voorwaarden. staan de voorwaarden en het komt erop neer dat bij elk mobiel abbonement ik recht heb op een zenderpakket gratis en nergens staat dat het per adres is.
@hadwat. Dat staat er dus niet. Er staat op een geselecteerd abonnement.
Vodafone heeft gelijk. U krijgt voor één geselecteerd mobiel abonnement de extra’s.
klopt en dus bij 2 abbonementen 2 keer recht hierop
@hadwat. Nee dus.
Nee.
Nu bellen niets oplevert kunt u beter contact zoeken via een formulier.
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/
Sluit me ook aan bij @diumenge. Maar @shoppie is zo vriendelijk een link te geven, dus dat maar opvolgen.
Als het in de voorwaarden staat dat maar 1 dergelijk pakket per adres genomen kan worden dan kan een boek erover schrijven daar niets aan veranderen.
U kunt voortaan maar beter uw best doen een vraag kort en bondig samen te vatten. Niemand leest een dergelijk boekwerk en dat kunt u ook niet verwachten.
zoals ik al zei staat dit niet in de voorwaarden en vandaar dus
@hadwat, maar dat komt omdat u de voorwaarden niet goed gelezen hebt.
Hadwat, hoeveel klanten van Ziggo kunnen er op één adres wonen?
Als uw vrouw ook een Ziggo abonnement afsluit krijgt ze naar keuze ook een zenderpakket.
Als zij geen Ziggo klant is maar slechts Vodfoneklant dan houdt het op en moet je blij zijn met alle wat je extra krijgt.
Dit zijn de voorwaarden waar je aan moet voldoen om in aanmerking te komen voor de Gratis Extra's;
De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement (of abonnementen) van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.
De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:
- Een particulier of zakelijk abonnement voor vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mbps (waaronder Zakelijk Internet Start, Complete en Max).
- Een particulier of zakelijk abonnement voor digitale televisie van Ziggo met een CI+ module of een Mediabox.
Geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:
- Een (of meer) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Red Business, Red Pro, Biz Basic of Business Baic abonnement(en)
Oke kort en bondig op www.vodafone.nl/voorwaarden. staan de voorwaarden en het komt erop neer dat bij elk mobiel abbonement ik recht heb op een zenderpakket gratis en nergens staat dat het per adres is.
Als u de voorwaarden nog eens, en nu goed, leest, zult u concluderen dat het uiteindelijk, in materiële zin, wel degelijk per adres is.
Hallo HADWAT,
Dit staat er wel zeker in. Kijk maar eens bij:
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actueel/voorwaarden_non-stop_gratis-extras.pdf
Hier staat het volgende:
2. Extra TV-pakket naar keuze
Zolang je de geselecteerde abonnementen van Vodafone en Ziggo combineert, krijg je gratis één extra TV-pakket naar keuze, te gebruiken bij je
geselecteerde Ziggo digitale televisie aansluiting. Voor zover dit extra TV-pakket On Demand-content bevat, is deze alleen te kijken via een interactieve
mediabox, een interactieve CI+ module of de Ziggo Go app. De pakketten waar je uit kunt kiezen zijn: Ziggo Movies & Series L, Ziggo Sport
Totaal en Ziggo Kids pakket. Jouw keuze leg je vast in Mijn Ziggo. De extra TV-pakketten kunnen door Ziggo worden aangepast of vervangen.
Dit heeft geen effect op de overeenkomsten voor de geselecteerde abonnementen bij Vodafone en Ziggo.
Groet, Alex van Ziggo.
Hallo Alex van Ziggo,
Er staat inderdaad "je krijgt één gratis" maar deze ene is er voor Hadwat zelf. Maar zijn vraag hierboven gaat over het abonnement van zijn vrouw. Dat is dus iemand anders. Nu kun je Hadwat wel betichten dat hij beter moet lezen maar als jullie (dus de z.g. geleerden) eens beginnen met duidelijker en begrijpbaarder te schrijven. Bij de bron beginnen heet dat.
Hallo Hadwat ,
Wat zijn de voorwaarden voor de gratis extra`s ?
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer