Hadwat
door Hadwat Jun 9, 2018 om 14:29
Computers & telefonie

Vodafone contract met gratis extra;s

volgens het abbonement wat we hebben afgesloten met Vodafon hebben we een aantal extra waaronder dubbele data en extra zenders bij Ziggo en gratis virusscan.
Nou hebben we de dubbele data en alles op het eerste abbonement keurig gekregen zonder problemen en we dachten het is geen verkeerd abbonement en denken weet je wat als mijn vrouw haar abbonement afloopt doen we hetzelfde met haar abbonement.
Nu hebben we grotendeels alles behalve de het extra tv pakket en daar zit ook het probleem.
ik denk ik ben wel handig doe ik instellen zoals vermeld via de ziggo website alleen die optie is er niet wat dat kan je aalleen tussen de 3 pakketten kiezen en wisselen.
dat is niet bedoeling en ik denk weet je wat ik el de klantenservice en die kunnen dit vast voor mij regelen.
Maar in plaats van mij helpen werd er mij doodleuk verteld dat Ziggo niet meedoet en een voorwaarde bij hun hebben dat er maar 1 pakket per adres word gegeven dat staat in hun voorwaarden.
Ik denk oke en nu dan en werd verwezen naar Vodafone dat hun dit oplossen moeten.
Nu ik bellen met de Klantenservice van Vodafone bellen en ja hoor zei vertelden mij dat ze het niet wisten en anders toch bij Ziggo moest vragen hoe dit zit.
Ik voelde mij nu een beetje van het kastje naar de muur gestuurd en denk laat ik zelf even goed zoeken naar de voorwaarden.
Die vond ik met een ding daar stond het voorwaarden Vodafone en Ziggo extra's.. daar staat letterlijk dat bij het contract wat je afsluit recht op de extra en zonder beperkingen. dus ik weer bellen met Ziggo en die wilde mij niet helpen en na ongeveer 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen en ze steeds op de achtergrond aan het overleggen waren vroegen ze mij wat het probleem was.
Nou ik nogmaals uitgelegd ik het 2 x een vodafone abbonement afgesloten en wil dus ook 2 pakketen van de gratis extra,s dat was namelijk wat ons over de streep hielp om voor hun te kiezen met het abbonement. en ik heb ze gewezen op de voorwaarden zoals ze daar sttan en dat werd glashard ontkent. Nou ik zeg prima we komen er dus niet uit en jullie geven geen duidelijke en eerlijke voorwaarden dan moest ik maar eens informatie gaan opvragen bij de consumentenbond daarop moesten ze weer overleggen en kreeg ik na ongeveer 10 minuten geen antwoord maar een wedervraag met waar staat dat je bij elk abbonement hier recht op hebt.
ik werd hier een beetje moedeloos van want na discussie zonder antwoord word het gewoon terug verwezen naar iets wat er niet is.
er werd zelfs iets geroepen meneer waarom denkt u dat wij 2 verschillende bedrijven zijn. waarop ik alleen maar kon lachen ja dat klopt er is zoiets dat heet eeen belastingconstructie bij grote bedrijven en zijn mooie dochterondernemingen en met wat gegoochel hoeft het grote mediebedrijf Liberty Global minder belasting te betallen maar goed dit heeft niks met mijn zaak en vraag te maken.
Dus ik had zoiets stoppen want men word op iets gewezen en dit was niet bedoeling.
Ik heb ze de tip gegeven van als het iets is wat jullie niet willen moet je voorwaarden veranderen en eerlijk en duidelijk zijn naar de klanten.
Allen op het moment dat jullie die veranderen is elke klant vrij om te stoppen met zijn overeenkomst en die te beindigen en dus weer vrij te zijn wat je dan wel wil.
Maar dat vond de dame in kwestie aan de andere kant niet belangrijk en begon weer terug de discussie te openen waar staat dat ik bij elk abbonement hier recht op heb.
Ik heb daarop haar vriendelijk geantwoord ik stop dit onderwerp met u en beindig het gesprek en heb opgehangen.
Maar nu mijn wie heeft hier meer mee te maken en kan mij duidelijkheid geven in deze kwestie is het zo dat ik het niet begrijp en dat ik over voorwaarden heen heb gelezen en dat dit echt geld per adres en of heb toch gelijk gelijk en geld dit echt per abbonement en is dit iest waar ze een fout in gemaakt hebben en liever niet willen?

2934 17 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jun 9, 2018 om 14:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kan je het even samenvatten in drie zinnen?

Topantwoord

ju
door juliomariner - Jun 9, 2018 om 15:03
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Sorry maar u verwacht toch niet van ons dat we dit hele epistel gaan lezen.graag de raad van Dimence opvolgen en er een beetje een samenvatting van maken

Hadwat
door Hadwat Jun 9, 2018 om 18:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Oke kort en bondig op www.vodafone.nl/voorwaarden. staan de voorwaarden en het komt erop neer dat bij elk mobiel abbonement ik recht heb op een zenderpakket gratis en nergens staat dat het per adres is.

tijger1
door tijger1 Jun 9, 2018 om 18:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hadwat. Dat staat er dus niet. Er staat op een geselecteerd abonnement.

tijger1
door tijger1 - Jun 9, 2018 om 15:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vodafone heeft gelijk. U krijgt voor één geselecteerd mobiel abonnement de extra’s.

Hadwat
door Hadwat Jun 9, 2018 om 18:25
1 Antwoorden / 1 Vragen

klopt en dus bij 2 abbonementen 2 keer  recht hierop

tijger1
door tijger1 Jun 9, 2018 om 18:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hadwat. Nee dus.

aurora1
door aurora1 Jun 9, 2018 om 18:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 9, 2018 om 15:07
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Nu bellen niets oplevert kunt u beter contact zoeken via een formulier.
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

tenormin
door tenormin - Jun 9, 2018 om 15:14
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Sluit me ook aan bij @diumenge. Maar @shoppie is zo vriendelijk een link te geven, dus dat maar opvolgen.

aurora1
door aurora1 - Jun 9, 2018 om 15:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als het in de voorwaarden staat dat maar 1 dergelijk  pakket per adres genomen kan worden dan kan een boek erover schrijven daar niets aan veranderen.
U kunt voortaan maar beter uw best doen een vraag kort en bondig samen te vatten. Niemand leest een dergelijk boekwerk en dat kunt u ook niet verwachten.

Hadwat
door Hadwat Jun 9, 2018 om 18:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

zoals ik al zei staat dit niet in de voorwaarden en vandaar dus

tijger1
door tijger1 Jun 9, 2018 om 19:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hadwat, maar dat komt omdat u de voorwaarden niet goed gelezen hebt.

Tr
door Trostomaat Jun 10, 2018 om 02:42
239 Antwoorden / Vragen

Hadwat, hoeveel klanten van Ziggo kunnen er op één adres wonen?

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 9, 2018 om 15:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als uw vrouw ook een Ziggo abonnement afsluit krijgt ze naar keuze ook een zenderpakket.

Als zij geen Ziggo klant is maar slechts Vodfoneklant dan houdt het op en moet je blij zijn met alle wat je extra krijgt.

sy
door sylvia_71 - Jun 9, 2018 om 15:38
288 Antwoorden / 0 Vragen

Dit zijn de voorwaarden waar je aan moet voldoen om in aanmerking te komen voor de Gratis Extra's;

De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement (of abonnementen) van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:

  • Een particulier of zakelijk abonnement voor vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mbps (waaronder Zakelijk Internet Start, Complete en Max).
  • Een particulier of zakelijk abonnement voor digitale televisie van Ziggo met een CI+ module of een Mediabox.
Let op: je hebt zowel Internet als Televisie van Ziggo nodig om in aanmerking te komen voor de gratis extra's. Deze actie geldt niet in combinatie met Connect MKB en Zakelijk Internet Pro abonnementen.

Geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:

  • Een (of meer) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Red Business, Red Pro, Biz Basic of Business Baic abonnement(en)

Hadwat
door Hadwat - Jun 9, 2018 om 18:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

Oke kort en bondig op www.vodafone.nl/voorwaarden. staan de voorwaarden en het komt erop neer dat bij elk mobiel abbonement ik recht heb op een zenderpakket gratis en nergens staat dat het per adres is.

Tr
door Trostomaat Jun 10, 2018 om 02:35
239 Antwoorden / Vragen

Als u de voorwaarden nog eens, en nu goed, leest, zult u concluderen dat het uiteindelijk, in materiële zin,  wel degelijk per adres is.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare Jun 11, 2018 om 10:13
78 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo HADWAT,

Dit staat er wel zeker in. Kijk maar eens bij:

https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actueel/voorwaarden_non-stop_gratis-extras.pdf

Hier staat het volgende:

2. Extra TV-pakket naar keuze

Zolang je de geselecteerde abonnementen van Vodafone en Ziggo combineert, krijg je gratis één extra TV-pakket naar keuze, te gebruiken bij je

geselecteerde Ziggo digitale televisie aansluiting. Voor zover dit extra TV-pakket On Demand-content bevat, is deze alleen te kijken via een interactieve

mediabox, een interactieve CI+ module of de Ziggo Go app. De pakketten waar je uit kunt kiezen zijn: Ziggo Movies & Series L, Ziggo Sport

Totaal en Ziggo Kids pakket. Jouw keuze leg je vast in Mijn Ziggo. De extra TV-pakketten kunnen door Ziggo worden aangepast of vervangen.

Dit heeft geen effect op de overeenkomsten voor de geselecteerde abonnementen bij Vodafone en Ziggo.

Groet, Alex van Ziggo.

ja
door jan4073 Jun 11, 2018 om 13:05
83 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Alex van Ziggo,
Er staat inderdaad "je krijgt één gratis" maar deze ene is er voor Hadwat zelf. Maar zijn vraag hierboven gaat over het abonnement van zijn vrouw. Dat is dus iemand anders. Nu kun je Hadwat wel betichten dat hij beter moet lezen maar als jullie (dus de z.g. geleerden) eens beginnen met duidelijker en begrijpbaarder te schrijven. Bij de bron beginnen heet dat.

marita5
door marita5 - Jun 9, 2018 om 18:29
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hadwat ,

Wat zijn de voorwaarden voor de gratis extra`s ?

De gratis extra’s gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en digitale TV van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan.

De geselecteerde abonnementen van Vodafone:

  • Minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement (de € 5 korting geldt alleen op Red, Smart en Black abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017)
De geselecteerde abonnementen van Ziggo:
  • Een abonnement voor vast internet voor consumenten van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30 Mbps (waaronder Connect Start, Complete en Max)
  • Een abonnement voor Digitale Televisie voor consumenten van Ziggo met een Ziggo CI+ Module of een Ziggo Mediabox (waaronder Play Start, Complete en Max)
Bekijk de voorwaarden voor non-stop gratis extra’s (PDF)

Voor verdere informatie , klik op de rode regel en scroll naar beneden veelgestelde vragen .

https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/

tijger1
door tijger1 - Jun 9, 2018 om 18:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt niet zo goed lezen. U krijgt MAAR VOOR ÉÉN abonnement extra’s. Dus één keer een extra zenderpakket.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 9, 2018 om 18:45
16849 Antwoorden / 202 Vragen

Een lang en onduidelijk verhaal m.b.t. een abonnement dat u bij Vodafone heeft afgesloten. Uit het geheel distilleer ik één vraag: waarom twee abonnementen.

Als u dit ook bij de vragen aan anderen zo uitgebreid formuleert, dan lijkt het mij dat men het daar ook niet begrijpt. O.a. U heeft het over een abonnement bij/met Vodafone en ook al zou u recht hebben op extra's van Ziggo is dat tochg een probleem van u met Vodafone.

Gr
door Grunn1 - Jun 9, 2018 om 23:51
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Je krijgt op 1 adres 1 extra zender pakket bij Ziggo als op dat zelfde adres 1 of meerdere personen een Vodafone abonnement heeft/hebben.
Als op 1 adres iemand een Ziggo pakket heeft kunnen meerder personen die op het zelfde adres wonen bij Vodafone een abonnement krijgen met gratis dubbele data.
 Al hebben 10 personen op hetzelfde adres een Vodafone abonnement je krijgt maar 1 gratis Ziggo pakket op dat zelfde adres. Deze 10 personen kunnen echter wel allemaal gratis dubbele data krijgen bij Vodafone.

Tr
door Trostomaat Jun 10, 2018 om 02:38
239 Antwoorden / Vragen

Waar haalt u die informatie vandaan?.
Ik denk dat u het zelf verzonnen hebt, want uit de voorwaarden dient een tegenovergestelde conclusie te volgen.
De situatie die u beschrijft is, impliciet weliswaar, uitgesloten.

tijger1
door tijger1 Jun 10, 2018 om 08:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@trostomaat

Misschien eerst de voorwaarden lezen voordat u stelt dat iemand het zelf verzonnen heeft?

Gr
door Grunn1 Jun 10, 2018 om 13:16
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@trostomaat

Wordt veel in studentenhuizen gedaan..Wanneer je een abonnement afsluit bij Vodafone wordt alleen gekeken of op dat adres een Ziggo aansluiting is en zoja dan krijg je korting.

lo
door lovewinnie - Jun 10, 2018 om 08:50
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Het klopt dat er dingen veranderd zijn.
Wij hebben ziggo en Vodafone.
We kregen voorheen voor elke Vodafone abonnement een extra zenderpakket en dubbele data.
Nu heb ik deze maand nieuw abonnement afgesloten. We krijgen wel nog onze dubbele data maar nog maar max 1 gratis zender pakket. Tja het is niet anders. We hebben gebeld met de vraag hoe dit mogelijk is . Je hebt er wel of geen recht op maar niet half. Dus wel dubbele data maar geen extra zender pakket? Ze zouden er op terug komen. Nu 4 wk verder. Agg ja we zien wel.

tijger1
door tijger1 Jun 10, 2018 om 08:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen
lo
door lovewinnie Jun 10, 2018 om 09:00
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt tijger1. Het klopt dus wat ze doen. 1 extra pakket. Hebben ze het voorheen fout gedaan :).

tijger1
door tijger1 Jun 10, 2018 om 13:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan bent u dus een spekkoper geweest.;-)

panter22
door panter22 - Jun 10, 2018 om 09:05
6599 Antwoorden / Vragen

Het is toch niet zo ingewikkeld.
Je hebt een Ziggo abonnement voor tv en internet en daar bij een Vodafone mobiel abonnement.
Je kunt op 1 adres maar 1 vast abonnement hebben voor tv en internet. Dus geen 2 keer Ziggo of Ziggo en KPN samen.
Door de samenwerking van Ziggo en Vodafone, krijgt degene die een Ziggo abonnement heeft 20% korting op het mobiele abonnement. Maar Vodafone neemt het besluit dat iedereen die op het adres woont waar Ziggo het vaste abonnement heeft, ook 20% korting heeft.
Ziggo verandert niets aan de voorwaarden, dus degene die het Ziggo abonnement heeft afgesloten, heeft recht op het exra zenderpakket.
Je kunt dus niet omdraaien, iedereen op dat adres die een mobliel abonnement heeft van Vodafone, heeft ook recht op een extra zenderpakket.

Cookies
door Cookies - Jun 11, 2018 om 10:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Maar even het antwoord van Ziggo Webcare hier neer zetten.

DOOR ZIGGOWEBTEAM 11 JUN. 2018 OM 10:13
73 ANTWOORDEN / 0 VRAGEN

Hallo HADWAT,

Dit staat er wel zeker in. Kijk maar eens bij:

https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actueel/voorwaarden_non-stop_gratis-extras.pdf

Hier staat het volgende:

2. Extra TV-pakket naar keuze

Zolang je de geselecteerde abonnementen van Vodafone en Ziggo combineert, krijg je gratis één extra TV-pakket naar keuze, te gebruiken bij je

geselecteerde Ziggo digitale televisie aansluiting. Voor zover dit extra TV-pakket On Demand-content bevat, is deze alleen te kijken via een interactieve

mediabox, een interactieve CI+ module of de Ziggo Go app. De pakketten waar je uit kunt kiezen zijn: Ziggo Movies & Series L, Ziggo Sport

Totaal en Ziggo Kids pakket. Jouw keuze leg je vast in Mijn Ziggo. De extra TV-pakketten kunnen door Ziggo worden aangepast of vervangen.

Dit heeft geen effect op de overeenkomsten voor de geselecteerde abonnementen bij Vodafone en Ziggo.

Groet, Alex van Ziggo.

tijger1
door tijger1 Jun 11, 2018 om 12:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wordt toch niet gelezen, want Marita5 had die link op 9 juni al neergezet.

Cookies
door Cookies Jun 11, 2018 om 12:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er wordt op dit forum nauwelijks wat gelezen, kan deze er ook nog wel bij. (Ja, ik had die link van M wel gezien.)

Thecla58
door Thecla58 - Jun 11, 2018 om 13:13
854 Antwoorden / 3 Vragen

@HADWAT,

Omdat ik het zeker wilde weten heb ik even navraag bij mijn dochter gedaan. Haar situatie is, zij een Ziggo- EN Vodadone-abonnement. Haar vriend heeft alleen een Vodafone-abonnement. Zij wonen samen. Zij heeft voor haar abonnementen recht op de extra's. Dubbele data, virusscanner en één zenderpakket (zijnde NIET de extra betaalpakketen) en haar vriend heeft alleen dubbele data op zijn Vodafone-abonnement. Wat ik uit je tekst begreep heeft je vrouw alleen een Vodafone-abonnement en dus GEEN recht op de extra's van Ziggo. Die extra data heeft ze gehad.Jij hebt jouw extra's van Ziggo al in gebruik dus... geen recht op twee keer die extra's of... je moet op jouw adres een tweede Ziggo aansluiting nemen. Dan wel ;)