TV-Store
Via Bol.com een Samsung TV gekocht, levering via hun partner TV-Store.
Dit bedrijf leverde een Oost Europees model, daar denk je toch niet aan als je bij Bol.com koopt en dealer is van Samsung.
Hierop geen Nederlandse fabrieksgarantie.
Geen Nederlandse handleiding.
Retourvoorwaarden die onwerkbaar zijn, bij retour is de zending altijd beschadigd, geen restitutie.
Op kieswijzer ontelbare voorbeelden van dit onbetrouwbare bedrijf dat tot op de dag van vandaag partner is van Bol.com
Zie deze mail als een waarschuwing.
Vraag aan Kassa om gezien het grote aantal gedupeerden hier eens aandacht aan te besteden.
", daar denk je toch niet aan als je bij Bol.com koopt en dealer is van Samsung"
U hebt niets bij Bol gekocht. Maar waarom hebt u dan niet eerder bij Kieswijzer gekeken, maar alleen achteraf?
Dat vraag ik mijzelf ook af, te goedgelovig en dacht bij Bol te kopen.
Hoop wel anderen nu een miskoop te besparen.
Masr het staat toch simpel aan de zijkant van zo'n aanbieding welk bedrijf levert.
Maar doet die tv het niet? Zoek op Google voor de handleiding.
Je hebt die tv NIET bij Bolletje gekocht.
Voor contact met de redactie: https://www.bnnvara.nl/kassa/over
Maar wel aan Bolletje betaald.
om dat het bolletje het zelfde is als AlieBaba/AlieExpress een tussen persoon die voor de bedrijfjes handeld en een percentage aan commisie opstrijkt (ze leren het nooit)
Gelukkig is het aantal bedrijven die Europees geschikte tv toestellen aan de man brengt gedaald en ik geef toe dat bol.com daarvoor had moeten waarschuwen. Helaas is het voor bol.com niet te doen om aangesloten verkopers vooraf te screenen en dan schiet er zo'n bedrijf die op grijs gebied tv's importeert er tussendoor. Uw klacht bij bol.com kenbaar maken is zeker nodig maar voor u gaat het niets helpen want u bent met de voorwaarden die tv-store er aan stelde akkoord gegaan. In dit geval heeft u verkopers garantie en zal de verkoper het toestel dienen te repareren maar dan wel in eigen beheer of de tv in het land van herkomst te laten herstellen. De zogenoemde paralel import van tv's maakt dat tv's en andere apparatuur goedkoop is en verkopers van die apparatuur willens en wetens hopen dat er niemand gaat zeuren. Samsung Nederland neemt in sommige gevallen de garantie wel over maar daar heeft u wel bol.com voor nodig want u heeft aan de digitale kassa van bol.com afgerekend en betaald.
Hallo Jos Van Wakeren ,
Het Kvk nr van Tv-Store valt onder El - Vidas Plaza BV , deze zijn aangesloten bij webwinkelkeur , dien daar een klacht in , niet geschoten is altijd mis .
https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=73699764&start=0&site=kvk2014
https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/El-Vidas_1204392
https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Lees hier de retourvoorwaarden van TV - Store ,
https://www.bol.com/nl/v/TV-Store/1249978/#conditions
Neem eens contact op met Consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Aan de hand van de letters , die bij het typenummer vermeld staan , kunt u zien of de TV geschikt is voor de Nederlandse markt. Maar mensen kijken alleen naar de prijs en verder niets tot weinig
De tv is geschikt voor iedere markt want je kijkt niet meer via de kabel naar via ci plus of een decoder. Daarvoor is HDMI aansluiting al genoeg.
Beste Jos, ook wij dachten via Bol een tv te kopen bij een betrouwbare verkoper via Bol. Ik lees nu steeds meer ellende en heb Bol hierover gebeld. Krijg tegenstrijdige informatie. Ze weten er zogenaamd niks van maar uit alles blijkt dat ze hier wel van weten. Bestelling annuleren kan niet meer. Weigeren aan de deur nog wel. Maar dan heb ik geen verzendbewijs. Ik zie dat jouw tv geen s/xxn code of xxn code heeft. deze codes horen bij tv's die voor Nederland zijn bestemd. Werkt de tv wel naar behoren?
ook hier geld : lezen kan je leren , zelfs aanbiedingen !
De tv is een paar honderd euro goedkoper dan bij de grote winkelketens, MM, BCC en Coolblue.
Nooit gedacht dat dit te mooi was om waar te zijn?
Ik ben geen detective! Ik ga ervan uit als ik bij een grote speler als bol.com bestel dat ik geen troep geleverd krijg. Volgens mij moet je op goed vertrouwen iets kunnen kopen in Nederland. Lijkt me niks te veel gevraagd.
Tv is net geleverd. Lijkt sowieso al een ander type te zijn dan besteld. Maar goed doos is nog niet open. Tv store zegt dat op de tv zelf het juiste typenr moet staan .
Overigens alle slechte recensies naar Bol doorgezet en die belde vammiddag om aan te geven dat ze ermee aan de slag gaan.
Je had niet door dat de tv bij de TV-store een stuk goedkoper was dan elders?
Een doos met een ander type nr dan de tv die je besteld hebt? Maar dichtlaten en terugsturen.
Inaansluiting van al gegeven reacties en verwijzingen geldt hoe dan ook Europese wetgeving https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_nl.htm (De info is in de Nederlandse taal) en/of deze https://www.europa-nu.nl/id/vg9phumkebzd/consumentenrechtenbeleid en omdat het product in Nederkland is gekocht geldt m.i. de Nederlandse wetgeving in deze ook.
Ik teken hierbij ook aan dat er op TV, niet alleen bij kassa al meermaals wordt gewaarscuwd om niet zomaar van alles on-line te bestellen en eerst na te gaan of er het een en ander over leveranciers die o.a. via bol.comaanbieden bekend is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer