Viaplay onbereikbaar en duurder als afgesproken
Wij hadden een abbonement bij via play,13 maanden voor 99 euro,en buiten dat het dan tot 13 maart moest lopen,en het dat niet deed,nu het volgende,ik ging niet akkoord met hun nieuwe prijs,kreeg daarop een aanboed van 10,49 per maand voor een jaar,via mail en via pb,ben daarmee akkoord gegaan,en krijg nu plotseling een mail dat ik 15,99 per maand moet betalen,heb daarop al een aantal keren gereageerd,ook via mail en facebook,en nu krijg ik dus geen enkele reactie meer,bellen kun je hun ook niet,en ik hoor dat dus van meer mensen,zijn wij nu echt de enige?Klantenservice kun je ook al niet bereiken via mail........
Geachte Witteke,
Wat bedoelt u met "via pb"?
Kunt u een foto maken van de mail van Viaplay ,waarin het bedrag van € 10,49 staat en hier uploaden?
U kunt de foto uploaden bij een nieuw antwoord.(uiteraard even uw privé gegevens afdekken).
Via pb zal zijn "persoonlijk bericht"
Ik hoop dat het gelukt is,ben al wat ouder
Het is gelukt, alleen het e-mailadres van uw man verwijderen anders kan hij met spam overladen worden.
U kunt dat via "bewerk" doen.
Ben je akkoord gegaan en heb je je abonnement opgezegd zoals ze schrijven (dus een mail verstuurd). Heb je vervolgens weer een nieuw abonnement afgesloten voor 10,49? Dit had je zelf moeten doen op de website van Viaplay voor 1 maart.
Ik heb dit ook gedaan en betaal nu 10,49 p/m voor 1 jaar.
Als u niet tijdig hebt opgezegd wordt uw abonnement automatisch verlengd met de nieuwe geldende prijs wat maandelijks opzegbaar is.
https://help.viaplay.com/nl/request/?token=3c21e52194
Ja ik had opgezegd,en ja ik heb via mail met hun een nieuw jaarcontract afgesloten,door te antwoorden op hun mail dat dit goed was
En ja,alles voor een maart
Ik ben wel een ouder blondje
Maar zo dom ben ik nu ook weer niet
En ook nog gemaild of het goed gegaan was,en dat ook via pb op facebook nog nagevraagd,maar antwoorden krijg je niet
Dit geld krijgen ze in elk geval maar een keer,op deze basis doorgaan?
Dan moeten ze snel alles in orde maken
het is vrij simpel, bewaar alle correspondentie heel goed, zet het even in een aparte map van mail bijvoorbeeld die u viaplay noemt of sla het op op de pc dan wel print het uit.
als men het hoge bedrag automatische afschrijft laat u dit terugstorten door uw bank (storneren) en maakt u vervolgens zelf het juiste, lagere bedrag over naar hen.
op enig moment zal men reageren en dan reageert u terug met de opgeslagen communicatie en de stelling dat u juiste bedrag betaald!
Om in je eigen woorden te blijven, toch een iets dommer blondje dan je dus zelf vind.
Om gebruik te kunnen maken van die nieuwe aanbieding had je dus via de website je opnieuw moeten aanmelden en niet via de mail. Staat ook duidelijk in je afbeelding van je pb.
Er klopt wel meer niet daar,22 februari vorig jaar een abonement afgesloten voor 13 maanden,en per een maart zouden we niks meer kunnen zien
Je hebt het zelf niet goed gedaan. Je had je abonnement moeten opzeggen door via de mail te beantwoorden maar het nieuwe goedkopere abonnement had je zelf moeten aanvragen als nieuwe aanmelding op de website van Viaplay zoals ook duidelijk in het pb staat.
Er staat over het te vroeg afsluiten van het abonnement een artikel op https://www.totaaltv.nl/nieuws/viaplay-biedt-te-vroeg-afgesloten-klanten-10-euro-compensatie-wel-zelf-bij-klantenservice-vragen/
Viaplay biedt 10 euro compensatie, maar dat moet je wel zelf aanvragen. Staat ook in het artikel dat je wegens drukte veel geduld moet hebben om de klantenservice te pakken te krijgen.
Beste Witteke.
Was het niet zo, dat er een aanbieding was die je moest regelen, VOOR 28 februari !! 2023!! , daarna was het niet meer, alleen voor die datum zou het €10.49 zijn.Daarna de gewone prijs van € 15.99. kan dit kloppen. een kennis van ons heeft dit bevestigd, en € 10.49 betaald.
Sterkte.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.
Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan. Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen". De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer
Aflossing lening bij Vesting Finance van NN
Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
...
Lees meer
Auto verzekeren bij FBTO.
Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug.
Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren.
Lees meerPopulair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer