Ziggo
Ik wil worden geholpen aan een monteur die mijn klachten oplost. Dit lukt niet, zelfs niet door de klachtenafdeling. Wat kan ik doen?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/extra-monteursbezoek/
De link van Janf43
Anders, als u Facebook heeft, daar ook reageren. Daar is reactie, naar mijn ondervinding sneller in een PB bericht aan hen.
Wat is dan uw probleem? Misschien kan Ziggo hier niets aan doen en probeert de klantenservice dit aan u duidelijk te maken door geen monteur te sturen.
Het Is nu allemaal giswerk. Op dit forum zijn veel experts actief die u willen en wellicht kunnen helpen. Maar geef aub iets meer informatie.
Diewilik
Hoezo lukt dit niet via de klachtenafdeling? Deze afdeling heb je helemaal niet nodig. Als jij door een monteur geholpen wil worden dan kan dat gewoon. Gewoon contact opnemen met Ziggo,
https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/extra-monteursbezoek/
Lees deze link en let op de voorwaarden. Want een monteursbezoek zal niet altijd zonder kosten kunnen zijn. Dus bereid je maar voor dat het niet in eerste instantie 'gratis' kan of moet zijn. Dit heeft uiteraard te maken wat het probleem is wat je ervaart.
Ik heb last van een blokkerig beeld en mijn box neemt niet altijd de ingestelde programma's op.
ik probeerde een afspraak met een monteur ingepland te krijgen, maar kreeg alleen de optie 17.00 uur tot 21.00 uur voor de avond.
ik red 17.00 uur thuis zijn nooit van mijn werk. Kom ik niet op tijd en staat de monteur er, dan moet ik een nieuwe afspraak en krijg ik voorrijkosten.
Het lukt Ziggo niet om een monteur de planning te geven dat deze rond 19.00 uur bij mij is. Ik kreeg de klachtenafdeling, want die kan meer met de planning van een monteur. Die heeft meer mogelijkheden. Nu is dit niet het geval, want ze doen niets. Spreken wat af en plannen de monteur niet in, of spreken af te bellen en doen dat niet. En deze mensen werken op de afdeling die klachten af moet handelen.
Je kunt wel geholpen worden, alleen het tijdstip zou voor jou onmogelijk zijn. Onmogelijk bestaat dus niet. Dat is een ander verhaal. De klachtenafdeling plant alleen een monteur in een bepaald tijdslot. Zij kunnen niet met de monteur een bepaald tijdstip afspreken. Dit is ook logisch, want de ene storing is de andere niet. Je kunt ook niet van tevoren weten hoe lang een monteur doet over een bepaalde storing. Aangezien je nooit kunt weten waar een monteur tegen aan kan lopen tijdens een storingsbezoek. Jij wil toch ook dat de monteur jou helpt, de tijd voor jou neemt en de storing verhelpt voordat hij of zij naar de volgende klant gaat. Wat als de monteur pech onderweg heeft. Er kan van alles gebeuren. Afspraken kunnen altijd uitlopen net als een artsbezoek of een ziekenhuisafspraak.
Ik persoonlijk had er dan voor gezorgd dat ik eerder van het werk ga en zorg dat ik op tijd thuisben. Of zorg dat er iemand anders aanwezig is. Ik zie het probleem niet.
Wellicht een tip! Ziggo heeft onlangs zijn frequinties gewijzigd. Een veranderde netwerk door ze zijn samengegaan met UPC. Dit netwerk is hierdoor extra gevoelig geworden. Beweeg daartoe iedere aansluiting/stekkertjes, totdat de signaal voor 100% wordt opgepikt. Het één en ander is te controlleren via de signaalindicator, wat tegenwoordig op elke 'platte televisie' wel aanwezig is.
Heeft u dit stappenplan al eens geprobeerd voor blokkerig beeld .
Een Hirschmann kabel zou al een oplossing kunnen zijn , was bij mij de oplossing voor blokkerig beeld.
En welke box heeft u ? Is dit de horizonbox .
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/blokken-of-strepen-in-beeld/
Kennis van mij had dit ook , kreeg een nieuwe modem en alles werkt weer <>
Dit weet ik , maar voor blokkerig beeld kan een hirschmann kabel al de oplossing zijn , en dit is goedkoper als een monteur .
Ziggo is niet zo snel met het geven van een nieuw modem , ik viel iedere keer met de internet eruit , ik heb 8 keer een klacht moeten melden voordat ik een ander modem kreeg .
Maar het spreekwoord zegt de aanhouder wint .
Voor de rest heb ik geen problemen met Ziggo .
Maak je modem ontvangel en tv eens 5 minuten helemaal stroomvoorziening, stekkers eruit zeg maar, dat wil nog wel eens helpen.Zo niet,
zoek dan op ziggo's website, of in het boekje bij de ontvanger, als je dat nog hebt, de juiste instellingen op en stel de boel opnieuw in.
Of bel ziggo en vraag naar de specialistische hulp, dit kost geld.
Succes.
....neemt niet altijd de ingestelde programma's op....
Let op! Staat je Horizon Mediabox ingesteld op de Eco-instelling? Dan kan het voorkomen dat ingeplande opnames niet goed worden op opgeslagen, omdat de Horizon Mediabox in de Eco-instelling niet alle updates van de Elektronische Programmagids (EPG) ontvangt.
Uit: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/opnemen/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Krimpflatie
Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.] Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer
Mag corendon dit zomaar doen?
Goedemiddag,
Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer