je
door jeroen01 May 17, 2004 om 13:32
Geldzaken & recht

Airmiles Aankoop

Ik heb een tijdje geleden een zonnepaneel lader gekocht met mijn Airmiles. Voor het versturen heb ik nog meer meer Airmiles betaald. Helaas werkte het zonnepaneel niet. Bovendien op het plaatje op de Airmiles website stonden ook 2 oplaadbare batterijen die er niet bij zaten.

Ik dit via e-mail laten weten en gevraagt waar het pakje retour te sturen. Ik kreeg een postbus nummer en heb de retour instructies opgevolgt en alles naar Airmiles gezonden. Ik heb het pakje niet gefrankeerd, dit was immers nergens aangegeven.


Airmiles heeft het pakket daarom geweigerd en omdat volgens de retour instructies het retouradres IN de doos moest zitten eindigde het pakketje bij onbestelbare post in DenHaag.
Ik heb toen een antwoordnummer van Airmiles gekregen en via een retour formulier van de TPG het pakketje direkt daar heen laten sturen.

Nu krijg ik zojuist een telefoontje van de TPG dat ze het op het antwoordnummer ook niet willen aannemen omdat er inmiddels wel 13 Euro kosten over betaald moeten worden.


Wat moet ik nou doen? Kan ik van Airmiles verlangen dat zij deze kosten betalen? Als ik het niet ophaal wordt het na een jaar vernietigd ben ik mijn Airmiles en paneel kwijt. Ik heb geen zin om nog eens 13 Euro to betalen voor iets dat niet compleet is, niet werkt en nog geen 10 Euro waard is. Afgezien van het feit dat dit nou al sinds 16 maart aan de gang is.


 

1423 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jo
door jose - May 17, 2004 om 21:27
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zo, dat is een snelle reactie. Prima!!


Ik heb wel vaker via airmiles wat besteld en dat is altijd heel netjes gegaan.


Mijn complimenten!

cl
door cleopatra_1 - May 19, 2004 om 15:27
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Respons Air Miles Consumentenbetrekkingen


Het spijt ons dat e.e.a. is misgegaan bij het retourneren van het pakketje. Vriendelijk verzoek aan u om direct contact op te nemen met: consumentenbetrekkingen@airmiles.nl; of bel 023-5699 187, zodat wij in de gelelgenheid gesteld worden u een oplossing te bieden.


 


 

je
door jeroen01 - May 19, 2004 om 15:32
1 Antwoorden / 3 Vragen
0

Mijn complimenten aan deze mevrouw van Airmiles. Alles was binnen een mum van tijd geregeld met een extra 750 Miles voor het ongemak. Keurig! Vriendelijk bedankt voor uw hulp.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ju
jukwis - Jul 3, 2024 om 20:15
Auto & vervoer

Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.

Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !? Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer

SI
SIEGLIEN VENLOO - Jul 2, 2024 om 04:11
Vakantie & reizen

Ik krijg mijn geld niet terug van de cruise maatschappij

Door dat ik Amerika niet in mocht door mijn vakantie in Cuba in januari 2023. Krijg ik mijn betaling niet terug. Ik had een cruise geboekt via Miami Bahamas en nog meer met De NCL
OP 20 December 2023.€2500. Betaald maar nog ABN Verzekering en cruise maatschappij willen mijn geld niet terug geven. In April 2023 ben ik gewoon naar Amerika gereisd toen was er niets aan de hand, daarom heb ik d ... Lees meer