be
door benolieto Dec 31, 2010 om 22:51
Geldzaken & recht

Ambassade India zeer klantonvriendelijk

Wie heeft er ervaring met visumaanvraag bij de Ambassade van India.
Welhaast middeleeuwse praktijken worden door hun gehanteerd, op correspondentie wordt niet gereageerd ( mail en post) en ze laten je zo tevergeefs 2 uur aan de telefoon hangen als je belt.
Ze hebben b.v. een verkeerd visum verstrekt aan mij.
Ik heb een klacht daarover ingediend en natuurlijk geen reactie.
Op de ambassade wordt je zeer klantonvriendelijk behandeld, ook kun je er niet pinnen.
Voor een visum aanvraag ben je een hele dag kwijt.
Aangetekend per post verzenden heeft geen zin, ze geven geen bericht maar geven je bescheiden ( ook je paspoort) aan derden , zonder j in kennis te stellen.
Waar kan ik klagen ????

2016 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jan 1, 2011 om 02:27
3809 Antwoorden / 46 Vragen
0

Dag Benolito:

Ongeveer een zelfde ervaring heb ik met de Ghanese Ambassade hier. Die antwoordt ook nergens op. Je moet zorgen dat je zelf van tevoren van de hoed en de rand weet, anders zit je er zo 2 dagen en dan maar afwachten....

In jouw geval: War dacht je van de Nederlandse Ambassade te New Delhi?

www.nederlandse-ambassade.nl/india-new-delhi.html

Maar of het veel uithaalt? Betwijfel het, want het lijken/zijn allemaal "koninkrijkjes".

Hardware ERror MAN.

mahadma
door mahadma - Jan 1, 2011 om 09:13
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Kan Buitenlandse Zaken (Den Haag) een optie zijn? Succes.

boy
door boy - Jan 1, 2011 om 10:33
92 Antwoorden / 44 Vragen
0

Afgaande op de genoemde landen, ( corruptie is hoog in zulke landen), verwachten ze misschien wel steekpenningen.
En die niet betaald, die wacht maar.

Boy

be
door benolieto - Jan 7, 2011 om 21:25
20 Antwoorden / 36 Vragen
0

Bedankt voor de reactie . Ik zal proberen bij de Ned. ambassade in India gehoor te krijgen.

ba
door babsbuddha - Aug 23, 2011 om 13:45
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

De Nederlandse ambassade in New Delhi is ook in mijn beleving zeer onvriendelijk. Telefoon wordt niet opgenomen (zelfs niet tussen de aangegeven openingstijden), er wordt niet gereageerd op emails, en zonder een Nederlands paspoort kom je gewoon de ambassade niet in of krijg je niemand te spreken. Ik wacht momenteel nog een verzoek af, maar krijg ik hier een negatieve beoordeling over dan neem ik per direct het vliegtuig naar India en ga niet eerder bij de ambassade weg voordat ik persoonlijk met de ambassadeur gesproken heb. Sommige medewerkers zijn ronduit onbeschofd en ik voel mij in mijn persoonlijke rechten (als Nederlander) volledig tegengewerkt door de ambassade.

Corruptie speelt in dit geval geen sprake. Het is de cultuur binnen de NL-se ambassade en de medewerkers zelf die de ambassade zo ondoordringbaar maken.

Heeft er iemand al ervaringen met een dergelijke klacht tegen de ambassadeur en zijn personeel?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer