Emmievos
door Emmievos Jun 10, 2023 om 11:31
Geldzaken & recht

Hoe kan ik PostNL bereiken

Ik probeer nu al drie dagen PostNL tel. Te bereiken, maar al twee keer 50 minuten aan de lijn gebleven, maar geen contact gekregen. Krijg steeds te horen het is momenteel heel druk, probeer het op een ander tijdstip weer maar blijf voor spoedvragen aan de lijn. Doe je dat krijg je ook niemand aan de lijn. Volgens mij is dit een ontmoedigend beleid. Ik krijg elke keer als ik de klacht doorgeef aan de chatbox een ander tel.nr. zoals bijv. O88- 8681021 of eindigen op 022.
Weet u hoe ik ze kan bereiken?

2973 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Thecla58
door Thecla58 - Jun 10, 2023 om 11:49
894 Antwoorden / 3 Vragen
5

het ligt eraan in welke hoedanigheid je PostNL wilt bereiken. Is dat omdat je iets besteld hebt bij een webshop en er is iets misgegaan met de aflevering dan moet je niet bij PostNL aankloppen maar bij de verzender (diegene waar je bestelling gedaan hebt) Iets anders is het dat als jij de verzender bent en er is iets misgegaan met het door jou verzonden pakket (dan ben je namelijk contractpartij van PostNL en in het eerder genoemde ben je dat niet) dan moet je geduld opbrengen  om tot een vergelijk te komen.

Het zal langer duren dan nor,aal omdat het gewoon slecht gesteld is met de bezorging van pakketjes door PostNL.

Kort gezegd..
jij ontvanger van pakketje? Niet gehad of zo? Neem contact met de verzender.
Jij verzender van pakketje? Neem contact op met PostNL en vraag eventueel om een onderzoek te starten.

@q
door @qwerty@ Jun 12, 2023 om 17:43
79 Antwoorden / 1 Vragen

"Het zal langer duren dan nor,aal omdat het gewoon slecht gesteld is met de bezorging van pakketjes door PostNL."
Ik krijg steeds vaker m'n pakketjes (ook brievenbus pakketjes) veel te laat en dat krijg je ook te zien, voorbeeld:

We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!              

en dat wel 4 x dus, 4 dagen te laat.

In 2018 was dit ook onder de aandacht hier: https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/grote-ontevredenheid-over-pakketbezorging-post-nl
Postnl (PTT) is Postnl niet meer, je kunt er gewoon niet meer op aan, geldt overigen ook voor gewone post, helaas.

Mabelle
door Mabelle - Jun 10, 2023 om 12:14
522 Antwoorden / 1 Vragen
4

Als je wilt klagen of vragen waar je pakketje blijft is het volkomen zinloos om daarvoor Postnl te gaan bellen.

Alle informatie over Postnl kwesties is te vinden op hun site, hoef je ook niet voor te bellen.

rj
door rjw - Jun 10, 2023 om 12:51
3315 Antwoorden / 5 Vragen
0

Misschien als je je vraag hier stelt kunnen wij helpen. Net als alle andere bedrijven heeft postnl ook te maken met personeelstekorten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 10, 2023 om 13:17
7268 Antwoorden / 3 Vragen
2

Nog wat contactmogelijkheden:

https://www.postnl.nl/klantenservice/

JMA2
door JMA2 - Jun 11, 2023 om 00:03
131 Antwoorden / 3 Vragen
2

Stuur ze een brief. Voor 17.00 gepost daags erna bezorgd. Niet dat u dan wel een antwoord krijgt maar u heeft ze wel bereikt.

Ar
door AriEllis Jun 12, 2023 om 00:41
57 Antwoorden / Vragen

LOL

wi
door wim koelewijn Jun 12, 2023 om 12:10
73 Antwoorden / 1 Vragen

Goede tip. ??? Eigenlijk niet  ..helaas hebben we het over Post.nl...dus het is maar zeeeeeer de vraag of die brief daadwerkelijk bezorgd wordt..

De
door De Cynist - Jun 12, 2023 om 11:15
4 Antwoorden / Vragen
0

Beste mensen, het heeft idd geen enkel nut om te proberen te klagen. je ziet een trend de laatste jaren dat bedrijven en instanties het vrijwel onmogelijk maken om contact te krijgen. Niemand neemt nog zijn/haar verantwoordelijkheid. Het is gelukkig nog dat er consumentenprogramma's zijn zoals kassa die er nog kunnen binnenkomen. (Ook niet altijd meer) Jan met de pet heeft geen schijn van kans meer.

henk pultrum
door henk pultrum - Jun 12, 2023 om 11:50
2 Antwoorden / Vragen
1

Het zal bij post.nl wel net net zo gaan als de meeste bedrijven. En komen in actie als ze kunnen verdienen. Eind vorig jaar belde ik met een zorgverzekeraar,om te vragen naar afgesloten zorgverlener contrakten. Volgens het keuze menu bedroeg de wachttijd bijna een uur !
Toen ik de keuze toets : wilt u een verzekering afsluiten intdrukte had ik onmiddelijk iemand aan de lijn die mij keurig doorverbond.
Bij al onze medewerkers zijn in gesprek zit vaak maar èèn.

wi
door wim koelewijn - Jun 12, 2023 om 12:07
73 Antwoorden / 1 Vragen
0

Post.nl heeft 1 ding goed voor elkaar,ik bedoel ze zijn in 1 ding formidabel goed...wegkruipen voor de klanten, lees: klachten. . .ze geven gewoon niet thuis. Heb 10tallen pogingen gedaan en eindelijk belde een rayonmanager mij., ik had zijn nummer, later zou ik terugbellen. daarna gewoon onbereikbaar  
. . Dinsdag j.l een pakje opgestuurd naar iemand in dezelfde stad,rotterdam...waarschijnlijk,als ze beloven wat ze NU net melden..vandaag, bijna een week later hopelijk bezorgd.  Dat tuig heeft de macht,gooien gewoon de pakjes een week op een hoop..we zien later wel,zo lijkt hun motto...

marijke77
door marijke77 - Jun 12, 2023 om 12:38
160 Antwoorden / 3 Vragen
0

ze reageren snel op een twitterbericht

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

De
Debs64 - Jul 10, 2024 om 17:51
Geldzaken & recht

PostNL stopt met digitale zegel. Tegoed onder 15 wordt niet teruggegeven.

PostNL stopt per 15 augustus met digitale zegels. Bedragen onder de 15 euro worden niet teruggestort. Boven de 15 euro wel. Advies PostNL is zo veel mogelijk opmaken. Kan van restant 9 euro geen zegels printen want die zijn maar 5 dagen geldig. Mag dit zomaar? Lees meer

Sh
Shopper1998 - Jul 12, 2024 om 07:57
Winkels & webshops

Shopcredit ipv geld terug

Hoi,

Ik heb een aankoop gedaan via een webshop. Echter kom ik er nu echter dat er bij retour geen geld wordt teruggegeven maar een zogenoemd 'shopcredit' om opnieuw bij de webshop te besteden.

In de algemene voorwaarden:
'De ondernemer gebruikt voor terugbetaling een shopcredit zoals aangegeven bij de disclaimer en akkoord bij het aangaan van de aankoop voorwaarden.' ... Lees meer

Bl
BlueSee - Jul 8, 2024 om 20:31
Huishouden & energie

Karcher: service zeer slecht

De service bij Karcher is zeer slecht: er wordt niet gereageerd, ook na diverse herinneringen. Indien je belt sta je meer dan 45 minuten in de wacht. Ik wil een kappotte baterij vervangen maar tot op heden niet gelukt (4 weken wachttijd). De diverse revieuws van Karcher zijn dramatisch dus er is iets aan de hand. Lees meer