Hoe kan ik PostNL bereiken
Ik probeer nu al drie dagen PostNL tel. Te bereiken, maar al twee keer 50 minuten aan de lijn gebleven, maar geen contact gekregen. Krijg steeds te horen het is momenteel heel druk, probeer het op een ander tijdstip weer maar blijf voor spoedvragen aan de lijn. Doe je dat krijg je ook niemand aan de lijn. Volgens mij is dit een ontmoedigend beleid. Ik krijg elke keer als ik de klacht doorgeef aan de chatbox een ander tel.nr. zoals bijv. O88- 8681021 of eindigen op 022.
Weet u hoe ik ze kan bereiken?

het ligt eraan in welke hoedanigheid je PostNL wilt bereiken. Is dat omdat je iets besteld hebt bij een webshop en er is iets misgegaan met de aflevering dan moet je niet bij PostNL aankloppen maar bij de verzender (diegene waar je bestelling gedaan hebt) Iets anders is het dat als jij de verzender bent en er is iets misgegaan met het door jou verzonden pakket (dan ben je namelijk contractpartij van PostNL en in het eerder genoemde ben je dat niet) dan moet je geduld opbrengen om tot een vergelijk te komen.
Het zal langer duren dan nor,aal omdat het gewoon slecht gesteld is met de bezorging van pakketjes door PostNL.
Kort gezegd..
jij ontvanger van pakketje? Niet gehad of zo? Neem contact met de verzender.
Jij verzender van pakketje? Neem contact op met PostNL en vraag eventueel om een onderzoek te starten.
"Het zal langer duren dan nor,aal omdat het gewoon slecht gesteld is met de bezorging van pakketjes door PostNL."
Ik krijg steeds vaker m'n pakketjes (ook brievenbus pakketjes) veel te laat en dat krijg je ook te zien, voorbeeld:
We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!
en dat wel 4 x dus, 4 dagen te laat.In 2018 was dit ook onder de aandacht hier: https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/grote-ontevredenheid-over-pakketbezorging-post-nl
Postnl (PTT) is Postnl niet meer, je kunt er gewoon niet meer op aan, geldt overigen ook voor gewone post, helaas.

Als je wilt klagen of vragen waar je pakketje blijft is het volkomen zinloos om daarvoor Postnl te gaan bellen.
Alle informatie over Postnl kwesties is te vinden op hun site, hoef je ook niet voor te bellen.
Misschien als je je vraag hier stelt kunnen wij helpen. Net als alle andere bedrijven heeft postnl ook te maken met personeelstekorten.

Stuur ze een brief. Voor 17.00 gepost daags erna bezorgd. Niet dat u dan wel een antwoord krijgt maar u heeft ze wel bereikt.
LOL
Goede tip. ??? Eigenlijk niet ..helaas hebben we het over Post.nl...dus het is maar zeeeeeer de vraag of die brief daadwerkelijk bezorgd wordt..
Beste mensen, het heeft idd geen enkel nut om te proberen te klagen. je ziet een trend de laatste jaren dat bedrijven en instanties het vrijwel onmogelijk maken om contact te krijgen. Niemand neemt nog zijn/haar verantwoordelijkheid. Het is gelukkig nog dat er consumentenprogramma's zijn zoals kassa die er nog kunnen binnenkomen. (Ook niet altijd meer) Jan met de pet heeft geen schijn van kans meer.

Het zal bij post.nl wel net net zo gaan als de meeste bedrijven. En komen in actie als ze kunnen verdienen. Eind vorig jaar belde ik met een zorgverzekeraar,om te vragen naar afgesloten zorgverlener contrakten. Volgens het keuze menu bedroeg de wachttijd bijna een uur !
Toen ik de keuze toets : wilt u een verzekering afsluiten intdrukte had ik onmiddelijk iemand aan de lijn die mij keurig doorverbond.
Bij al onze medewerkers zijn in gesprek zit vaak maar èèn.
Post.nl heeft 1 ding goed voor elkaar,ik bedoel ze zijn in 1 ding formidabel goed...wegkruipen voor de klanten, lees: klachten. . .ze geven gewoon niet thuis. Heb 10tallen pogingen gedaan en eindelijk belde een rayonmanager mij., ik had zijn nummer, later zou ik terugbellen. daarna gewoon onbereikbaar
. . Dinsdag j.l een pakje opgestuurd naar iemand in dezelfde stad,rotterdam...waarschijnlijk,als ze beloven wat ze NU net melden..vandaag, bijna een week later hopelijk bezorgd. Dat tuig heeft de macht,gooien gewoon de pakjes een week op een hoop..we zien later wel,zo lijkt hun motto...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een plastic heffing (hef.sup) op een volledig kartonnen verpakking van 100 ml Ben&Jerry's ijs?
Kocht het bij AH. Nadat de vraag digitaal niet was beantwoord, heb ik gebeld. Na 20 minuten wachten zei de medewerker dat dat was toegestaan. Lees meer
Wie sup krijgt suptoeslag
Sinds 1 juli 2023 moet er een plastic-toeslag betaald worden voor producten die wegwerpplastic bevatten, ook wel SUP-artikelen genoemd. Ook in de supermarkt. Supermarkten bepalen zelf de hoogte van deze toeslag. Niet alle producten met plastic bevatten deze toeslag.
Wie krijgt deze toeslag en is er toezicht dat deze inkomensten uitgegeven worden aan de juiste (duurzame) doeleinden?
...
Lees meer
Schade vloer door gasbedrijf
Het gasbedrijf wat bij ons is geweest via woningbouw heeft per ongeluk schade gemaakt aan onze vloer .
De ring die hij aan moest draaien brak af
Dus spoot het water eruit .
Vloer nat ook onder de vloer laminaat beschadigd.
Hun willen de schade niet betalen
Woningbouw ook niet en onze verzekering zegt hun moeten de schade betalen.
100 mailtjes telefoontjes verd
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer