be
door bengekkehenkienie Oct 7, 2016 om 13:33
Geldzaken & recht

Ilovemygiftcard

[Edit internetredactie: Dit is een openbaarforum. U kunt hier vragen stellen aan andere forumleden. U stelt dus niet een vraag aan de redactie van Kassa. Wilt u toch uw verhaal kwijt? Mail dan naar kassa@vara.nl. Maar laat niet hier uw persoonsgegevens achter.]

-Ik heb een giftcard aangeschaft,een produkt van mastercard in een primera-winkel.
-na enige moeite heb ik deze weten te aktiveren ( www.ilovemygiftcard.com) : de moeite bestond uit de warboel aan  internetsites op dit gebied en uitendelijk na van browser te zijn gewisseld,van google naar internetexplorer kon ik de kaart registreren en aktiveren ,tot zover alles in orde : account toegang dmv kaartnummerinvoer, code ,beveiligingscode, passwords en het werkt allemaal wat betreft saldocheck .Er zijn op die site geen velden om betalingen te verrichtten .
-De volgende dag naar Hornbach en aan de infobalie gevraagd of het mogelijk is met deze MASTERCARD -YOURGIFTCARD AAN KASSA TE BETALEN . Vermeld er nog bij: Let wel dit is een mastercard-giftcard Geen mastercard credit card.
-Antwoord na ruggespraak : Ja hoor meneer u kunt hier gewoon mee aan de kassa betalen.
- Ik doe mijn boodschappen ,kom bij kassa al aar betaling met dit mastercard produkt word geweigerd ondanks dat Hornbach aan zijn kassa het MASTERCARD-LOGO voerd .enfin dan niet.
-Bij de primera winkel  (jac schenk op het dr Struiken plein te Breda ) weet men niet veel meer dan hoe je zo een kaart te verkopen en bij Hornbach niet veel meer dan dat ondanks het Mastercard logo aan kassa dat ik niet betalen kan.
-
- Mijn vraag hoe vind ik info om met dit betalings-produkt mijn transakties te doen. Ik heb tot nu toe alleen maar gelazer, onduidelijkheid, wij weten het ook niet etc.

- Wat ik het liefste wil is het mastercard-ilovemygftcardsaldo op eigen bankrekening te stortten en de i love mij giftcard liefde te beeindigen.

-willen en kunnen jullie mij daar behulp in zijn door bijvoorbeeld de procedure hoe over te boeken ed aan mij toe te zenden.

-Volgens mij zijn er in dit land heel veel mensen met deze problemen .

23870 8 Rapporteer

newmikey
door newmikey - Oct 7, 2016 om 13:38
830 Antwoorden / 0 Vragen

Verwijder even uw persoonlijke gegevens, dit is een openbaar forum!

tenormin
door tenormin - Oct 7, 2016 om 13:38
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Zou, om te beginnen, al uw persoonlijke gegevens verwijderen.

Edit: goed gedaan @ikbengekkiehenkienie!

Cookies
door Cookies Oct 7, 2016 om 14:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Redactie heeft naw gegevens verwijderd, niet ikbengekkiehenkieniet.

tenormin
door tenormin Oct 7, 2016 om 15:46
16836 Antwoorden / 108 Vragen

n.v.t.

tijger1
door tijger1 - Oct 7, 2016 om 13:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u nu ook nog het nummer van die kaart vermeldt, kunnen wij hem gebruiken.

Dus als ik het goed begrijp, koopt u in de ene winkel een kaart om er in een andere mee te kunnen betalen? Dat had u met gewone euro's makkelijker gedaan.

Cookies
door Cookies - Oct 7, 2016 om 13:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heeft er al iemand even gebeld?:-))

tenormin
door tenormin Oct 7, 2016 om 14:25
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, jij natuurlijk. ;-))

Cookies
door Cookies - Oct 7, 2016 om 14:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat laatste stukje na de komma graag even verwijderen.

DOOR TIJGER1 - 7 OKT. 2016 OM 13:46
26907 ANTWOORDEN / 14 VRAGEN

Als u nu ook nog het nummer van die kaart vermeldt, kunnen wij hem gebruiken.

ne
door neodutchio - Oct 7, 2016 om 14:05
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Ik ken weinig, eigenlijk geen, mensen met dit probleem. Ik snap ook niet wat het nut is om eerst omslachtig geld op een pasje te zetten om een dag later zelf proberen te verzilveren wat niet lukt.

zoekster1
door zoekster1 - Oct 7, 2016 om 14:21
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Had u soms een andere giftcard gekregen om deze dan weer mee aan te schaffen?

Anders is het toch volstrekt onlogisch om zo'n ding te kopen? Of krijg je er een korting mee?

Cookies
door Cookies Oct 7, 2016 om 14:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je moet zelfs 3,95 betalen om die card te kopen. Waarom iemand zo omslachtig doet, is mij een raadsel.

tenormin
door tenormin Oct 7, 2016 om 14:26
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@zoekster1, waarom gemakkelijk doen als het moeilijk kan.

Cookies
door Cookies - Oct 7, 2016 om 14:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De waarde van de MasterCard Giftcard
De MasterCard Giftcard heeft een waarde van € 25,-.

De kosten van de MasterCard Giftcard
MasterCard rekent eenmalig € 3,95 uitgifte kosten voor de cadeaukaart & een maandelijkse accountonderhoudsvergoeding van € 1,50 per maand zolang er tegoed op de Giftcard staat. Men betaald bij bestelling eenmalig € 28,95 voor de MasterCard Giftcard en de maandelijkse accountonderhoudsvergoeding wordt verrekend met het tegoed op de kaart.

Waar is de MasterCard Giftcard te besteden
De MasterCard Giftcard is geschikt voor aankopen op internet en in miljoenen winkels in Nederland en de rest van de wereld waar MasterCard wordt geaccepteerd.

Voor 16.00 uur besteld, de volgende dag in huis
Wanneer je de MasterCard Giftcard op werkdagen voor 16:00 uur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd! De cadeaukaart wordt doorgaans de volgende werkdag op het door jou ingevoerde adres afgeleverd.

De MasterCard Giftcard  geven
Op Cadeaukeuzekaart.nl kun je de MasterCard Giftcard online bestellen. Het bestelproces is snel en eenvoudig: stel het juiste bedrag vast, vul de juiste aflevergegevens in en doorloop het betalingsproces.

Bron: https://cadeaukeuzekaart.nl/mastercard-giftcard-25.html