sa
door satya Nov 8, 2003 om 16:07
Geldzaken & recht

Is dit waar??

Ik heb van de week donderdag 7 nov. een brief gekregen van LOC. Daar stond in dat ik zonder dat ik het wist heb mee gespeeld aan een lotto die gratis is(eenmalig) in de brief gemeld staat ook een lotto nummer en een apart brief met allerei winnende lotto nummers, mijn lotto nummer staat er ook bij en er achter staat een geld prijs. Maar nou is mijn vraag als ik dit terug stuur is het dan serieus of wordt je in de maling genomen??
groetjes Satya van Mersbergen te Babylonienbroek

1405 8 Rapporteer

pi
door pinth_h - Apr 16, 2004 om 11:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

we hebben ook zo'n brief gehad en daarin staat ok dat ik 50. 000 euro heb gewonnen met die lotto. ik heb het idee dat dit niet klopt. wie weet hoeveel mensen zo'n brief hebben gekregen. als al die mensen reageren kan het goed zijn dat je dalijk 1/50.000 deel van het bedrag krijgt. ook zijn er altijd mensen die dan aankruisen om lid te worden en zo dus minimaal 16 euro in de week kwijt zijn aan inleg geld. ik heb besloten om de brief niet op te sturen omdat ik weet dat dit gewoon niet klopt. gr. hans

an
door anita_1 - Apr 16, 2004 om 11:55
1 Antwoorden / 1 Vragen

Was het maar waar; ik kon dan meteen stoppen met werken. Niet alleen heb ik € 50.000,00 gewonnen bij LOC, ook bij Lottery Millionaires ligt er een hoofdprijs klaar van 3.000.000,00 australische dollars. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die deze onzin geloven. Er is altijd maar één winnaar ... en dat is de organisator.
Anita

fe
door feneyes - Apr 16, 2004 om 11:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb deze brief ook zojuist gekregen. En ik heb ook prijs. Mijns inziens betekend het bedrag achter het winnende nummer niet dat je dit bedrag gewonnen hebt. Het staat tenslotte in het rijtje beschikbare hoofdprijzen, echter, in de brief van de heer van de Wetering staat dat dat dit de beschikbare geldprijzen zijn. Daarnaast lijkt het mij zinvol om er toch eens naar te laten kijken. Wanneer ik de brief lees dan heb ik zonder het te weten én gratis meegedaan en naar blijkt ook gewonnen. Het is zelfs zo dat er letterlijk geschreven wordt dat indien mijn nummer prijswinnend is ik gegarandeerd en onherroepelijk een fantastische geldprijs heb gewonnen. Ik ben dus van plan om een aangetekend schrijven te versturen waarin ik mijn prijs opeis. Wellicht dat er een jurist van Kassa contact met ons kan opnemen en eens naar de mogelijkheden kan kijken. Wanneer we gezamelijk actie ondernemen dat wordt dit soort acties in de toekomst wellicht uitgebannen.
Gr. Frank

ga
door gaflu - Apr 16, 2004 om 11:55
6 Antwoorden / 6 Vragen

Ook ik met vorige week een Brief van LOC ontvangen waarin meegedeeld werd dat ik gegarandeerd een bedrag van 50 000 euro had gewonnen.Natuurlijk trap ik hier niet meer in.
Enkele jaren geleden was ik zo goed gelovig om mee te doen met deze loterij het heeft me tientalle guldens gekost maar heb nooit wat gewonnen.Regelmatig kreeg ik bericht dat ik een prijs gewonnen had.Er werd mij een waardebon gestuurd,maar ik kon hem nergens verzilveren.De bevestiging van wat ik hier vertel kun je op de achter zijde van de brief bij het "REGLEMENT"vinden en wel op spelregel 4 nl;WMRB behoudtnzich NADRUKKELIJK het recht voor om in plaats van de beschreven prijs of HOOFDPRIJS een andere,gelijkwaardige of gelijksoortige prijs uit te reiken.GELD zul je dus NOOIT krijgen.Die meneer gebruikt jouw gwld om in de lotto te spelen en eventueele geldprijzen stopt hij in zijn eigen zak.Ieder die zo een brief ontvangt kan het onmiddellijk in de prullemand gooien.Gustaaf.

ku
door kudo - Apr 16, 2004 om 11:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ook zo'n brief ontvangen maar dan wel van IMR ik had 60000 euro gewonnen.
LEUK TOCH .
maar als je de brief goed met de nadruk op GOED leest kom je er achter dat het gaat om een mogelijke kans op 60000 euro.
de spelregels van IMR zijn het zelfde als die van LOC ook hier staat :WMRB behoudtnzich NADRUKKELIJK het recht voor om in plaats van de beschreven prijs of HOOFDPRIJS een andere,gelijkwaardige of gelijksoortige prijs uit te reiken.GELD zul je dus NOOIT krijgen.
En als je met je volle verstand nadenkt WIE GAAT JE ZOMAAR EEN BEDRAG VAN 60000 UITKEREN ZONDER DAT JE OOK MET IETS HEBT MEEGEDAAN.(of vinden ze je gewoon leuk)

ed
door edzard_1 - Apr 16, 2004 om 11:55
8 Antwoorden / 0 Vragen

Neem van mij aan dat Duitse lotto alleen ZELF rijk wil worden en er alles aan zal doen dat jij dit niet wordt. Oplossing voor nu en de toekomst: niet openen, beschouwen als spam en direct bij het oud papier.

ri
door rixtapothof - Apr 16, 2004 om 11:55
8 Antwoorden / 1 Vragen

Niemand geeft zomaar zulke bedragen weg, dus er zit altijd een flinke adder onder het gras. Het enige juiste met dit soort spul is: ongeopend in de oud-papierbak gooien.

H.
door H.A.J.vanderPloeg - Nov 7, 2006 om 11:27
34 Antwoorden / 11 Vragen

Als ik jou was zou ik hier niet op reageren. Ikzelf heb een jaar geleden ook z'n brief gekregen. In Opgelicht is hier ruim aandacht aan besteed. Pas op, voor dit soort brieven! Als je , je aanmeldt dan vragen ze je een bedrag te storten om dit geld vrij te maken. Daar hoor je dus nooit meer iets van, en wie zijn er rijk geworden.. jij in ieder geval armer en zij een dikke bankrekening.