Kpn / XS4ALL contact
Weet iemand hoe je op een andere manier als telefonisch contact kunt opnemen met KPN/ XS4ALL.
Ik heb 2 maanden voor afloop van mijn XS4ALL abonnement via de website van KPN een abonnement afgesloten bij hen per 1 september (einde XS4ALL 31 augustus).
Mail met bevestiging gehad, met daarin de opmerking dat ze niet automatisch je oude abonnement opzeggen en dat als je dat wel wilt, je contact met hen moet opnemen. Meteen gebeld en jongedame zei tegen mij nee hoor dat dat is al geregeld, u gaat per 1 september over. Daarna nog 3 x post gekregen van XS4ALL dat ze het verzoek tot overstap hadden ontvangen en of dat klopte. Weer gebeld en alles liep goed. Op 22 augustus kregen we weer een brief van XS4ALL, we hadden niet opgezegd en zouden niet over kunnen stappen. KPN telefonisch nee hoor alles in orde. XS4ALL medewerker echter dan zeg ik per 22 september op. Ook al gaf ik aan dat dit niet klopte. Nu willen ze dat ik deze 22 dagen betaal, terwijl ik wel gewoon vanaf de 1e september bij KPN zit en betaald heb. Kom er telefonisch niet uit. Vandaar mijn vraag om WhatsApp nummer of emailadres.
Als u alle correspondentie heeft bewaard dan hoeft u zich nergens ongerust over te maken en kunt u het beste nogmaals contact opnemen met XS4All en KPN.
Bovendien is XS4All een dochter van KPN. Anders kunt u een klacht plaatsen op zowel het forum van XS4All als het forum van KPN.
https://xs4all.gebruikers.eu/forum/
https://kpn.gebruikers.eu/forum/index.php
Even voor de duidelijkheid, mocht iemand hier via een google zoektocht terrecht komen. Bovenstaande links zijn geen officiele forums van KPN nog Xs4all, dit betreft gebruikers forums waar KPN niks mee te maken heeft. Het officiele forum vind je onder https://forum.kpn.com/
Je hebt 100% gelijk.
U kunt ook deze link nog raadplegen om te zien of alles volgens de regel is gegaan.
https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm
Als de apparatuur die van de KPN gekregen hebt op 1 september werkte is de goed overstap gelukt .Er kan maar 1 provider aktief zijn op je lijn . Als die 22 dagen van je rekening af getrokken kun je die storneren ,maar ik denk dat XS4ALL niet doet . Je belt met medewerkers van een callcentrum met weinig kennis van administratieve zaken. Ik denk overigens dat je tijdens het bestellen geen vinkje gezet hebt bij "moeten wij uw abonnement opzeggen"
Storneren is begin van ellende, altijd weer.
Ja normaal geproken wel ,maar XS4ALL is al geruime tijd over genomen KPN .Als je op webside van XS4All een abonnement probeert af te sluiten kom je op de site van KPN terecht. Dus communiceert TS eigenlijk met een niet meer bestaand bedrijf. https://www.kpn.com/service/xs4all.htm
Als u de overstapservice van KPN heeft gebruikt wordt het abonnement bij XS4All per einde abonnementsdatum opgezegd en vanaf dat moment gaat het abonnement bij KPN in.
Het abonnement van KPN kan ook eerder ingaan maar dan dient u zelf het abonnement bij XS4All op te zeggen omdat u voortijdig overstapt.
U heeft 3 x post van XS4ALL ontvangen met de vraag of de overstap wel klopte en dat is op zich al vreemd want dat gebeurt alleen als u voor einde abonnement overstapt.
Kijk die post nog eens na want u kunt zich in de eindatum ook vergist hebben.
xs4all is al enkele jaren opgegaan in KPN en bestaat niet meer.
Tot voor kort nog wel als apart merk waarmee je een contract had dat afweek van een KPN contract. Dat is nu precies wat wordt of is, pin me er niet op vast, opgeheven.
Waarom beeindigd eigenlijk? Zijn twee KPN bedrijven en XS4ALL stopt ermee. Met overzetten naar een KPN abonnement hadden ze gewoon voor u gedaan. Door op te zeggen en opnieuw een abonnement af te sluiten wordt de moeilijke weg bewandeld. Gewoon laten overzetten is makkelijker.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer