Shurguard stort mijn betaling terug om later meer geld te kunnen vragen
Ik ben door een verhuizing die wat langer is gaan duren terecht gekomen bij een nood oplossing huren bij Shurguard in Alexandrium.
Na enke maanden begin het steeds minder soepel te lopen .
Door de verhuizing liepen mijn inkomsten wat vertraging op en heb ik ze dat ook aangegeven .
Gewoon bellen wanneer een probleem zich voordoet ...nou mevr moet voor de 13e betaald hebben...(maarja achteraf is dat aan de telefoon afgesproken en niet schriftelijk.
Later krijg ik ineens verhogingen terwijl het voor deze datum betaald is.
later betaal ik een keer via een betaal funtie in mijn mailbox via (ideal)
Ik ben zelf een startende ondernemer met ook een ideal.
ik boek de bedrag naar het nummer wat ook eens gebruikt is voor de ideal-die het bedrijf als rekening nummer gebruikt(van Shurguard).
wordt het terug geboekt ..NOT PROVITED staat er op ...
ik bel met shurguard over een boeking die terug geboekt word.
Krijg ik snel een mail van shurguard met niet een bedrag van 75,- te betalen maar van 95,- euro omdat de datum door die terugboeking ik de verhoging moet betalen omdat ik te laat betaal.
kort om ik weet wat errorcodes van ideal zijn en die staat niet aangegeven...
nieuwste vorm om extra geld te verdienen en klanten te treiteren..
Dus als ik geld boek..wordt het terug gestort om te rekken voor extra 20 euro..in de tijd dat ik ermee bezig ben.is de toegang tot mijn spullen ontzecht..mijn pincode voor mijn opslag is geblokeerd...en kan ik dus ook niet bij mijn spullen...
kortom ik betaal nu tot 2x toe 95 ,- euro en ben in geen maanden bij mijn spullen geweest in mijn opslag..
ik wilde aangifte doen en ben ik op het bureau geweest..maar deze vrouw is niet zo handig met ideal functie en kan het dus ook niet helemaal snappen.
En weigerd mijn aangifte in behandeling te nemen .
Ik denk tijd voor kassa en kijken wat deze voor mij kan betekenen.
mijn vraag ...hebben ze het recht om mij de toegang te ontzeggen tot mijn spullen?
Terwijl ze zelf terug boeken?
Of wordt het langsgaan met meneer de politie agent?
iemand een idee???
ik loop nu wel 75,- achter door de terug storting en is er een andere rekening van mijn bank met dat geld afgeschreven.
Na lezing van de site: Ik kan er geen algemene voorwaarden vinden, die heeft u zelf gekregen bij het huren.
Het is niet vreemd dat ze bij een niet dan wel te laat betalen u geen toegang tot uw box geven. Op tv zie je geregeld Starage Wars en soortgelijke programma's dus na een bepaalde periode zal "men" uw box veilen. Neem contact met ze op via de email, dan heb je bewijs.
Bij storage wars gaat het om een achterstand van een jaar en dan ook nog na veel aanschrijvingen. Canadees en Amerikaans recht. Of dit ook mag volgens Nederlands recht daar zou ik niet zo zeker van zijn. Veilen gaat zo maar niet. Zou ze schriftelijk benaderen eventueel via e-mail of brief zodat u iets zwart op wit heeft.
Ik heb ze de boeking gestuurd via printscreen en via emailverzonden .
Ik krijg ook geen reactie terug dat er iets niet klopt .
Ik heb ze ook de copie van de terug boeking notprovited text toe gezonden .
ik krijg geen krimp van reactie van shurguard.
Wel blijven zehameren op een verhoogd bedrag elke keer van 75.- naar 95.- euro .
Ik heb dat contract er ook bij gepakt..
maar daar werken ze omheen..
als ik boek op tijd wat in het contact staat ..storten ze het terug ..en zetten me neer als wan betaler op dezemanier..
Hebt u betaald op het nummer wat u van Shurguard gehad hebt om de huur op te storten, of hebt u zelf een rekeningnummer van Shurguard gevonden en op goed geluk betaald?
Als ideal de betaling aan u terugboekt, dan is de betaling nooit gedaan. Niet Shurguard maar ideal heeft uw onjuiste overboeking geweigerd en het bedrag weer bijgeschreven.
Aangifte doen lijkt niet veel zin te hebben. Betalen wat u verschuldigd bent (inclusief de overeengekomen verhoging omdat u te laat was) is de snelste oplossing om weer bij uw spullen te komen.
NOT PROVITED is niet een ideal text van afkeuring van betaling .
Deze ideal funtie heb ik heel de middag na gelopen..om te kijken waar het fout gaat..
En ik heb geen geldboom ..en ben ik ook niet...
Maar kortom ik kan me betalen in de ronte en kan ik nog mijn opslag niet in als hun even zin hebben om te treiteren..
Gewoon zorgen dat u op tijd betaalt en op het juiste rekeningnummer, dan is er geen probleem en kunt u bij uw spullen.
Voor iDEAL-betalingen kan een webwinkel/organisatie gebruik maken van een tussenrekening van een bank of een Collecterende Payment Service Provider. U kunt er daarom niet vanuit gaan dat het rekeningnummer waar de iDEAL-betaling naar toe gegaan is, ook het rekeningnummer van de webwinkel/organisatie is. Over het algemeen wordt deze reguliere overboeking binnen een aantal dagen teruggeboekt. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseren wij u om contact met uw eigen bank op te nemen.
Uw bank kan op basis van het 16-cijferig iDEAL-transactienummer die bij uw betaling staat vermeld uitzoeken waar uw betaling is gebleven.
dit haal ik net van de ideal site...
mogelijk zit er een tussen rekening dus..???
was het maar zo simpel...
zoals ik al zei..
ik betaal en kan niet bij mijn opslag...het gaat alleeen nu om de laste maand dat net fout gaat..
ik hab ook al 2 x een betaling verzoek via ideal van 170,- euro gehad terwijl ik maar 65.70 hoefde te betalen...
Dus.... u bent zelf te laat met betalen én als u wel kan betalen dan gaat u zelf een beetje aanklooien met een iDEAL-rekeningnummer dat ooit gebruikt is. U vindt dat dat wel kan omdat u als startende ondernemer wel meent te weten hoe het werkt. En dan de schuld bij hen leggen als het fout gaat. Briljant!
Overigens. HAAL DIE SCHERMPRINT WEG, U GEEFT VEEL PERSOONLIJKE INFORMATIE PRIJS.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen
Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer