fe
door festinger Dec 8, 2012 om 02:48
Geldzaken & recht

Sluiten discussies

Alle aangebrachte discussies hier betreffen altijd consumenten. Recent ging het hier over voetbalgeweld en dat mag door deze bekrompenheid niet meer. Echter alles wat gebeurt heeft invloed op consumenten en hun bestedingsgedrag. Dus ook het doodschoppen van een grensrechter. Supermarktketens (andere bedrijven) wachten door dit een paar weken met hun op voetbal gebaseerde acties of zien ervan af. En nogmaals het bepaald consumentengedrag en het sluiten van discussies is dom en zinloos en arrogant.

342 15 Rapporteer

freya
door freya - Dec 8, 2012 om 10:39
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Tja, en 'deze' discussie heeft ook niets met 'consumentenzaken te maken, dus deze zal dan ook wel dicht gaan.....

Freya

'

ri
door richard35 - Dec 8, 2012 om 12:34
204 Antwoorden / 37 Vragen

Ach ja we leven in nl toch in een democratie wat natuurlijk pure schijn is en helaas zal de redactie van Kassa dit topic ook weer sluiten omdat het in HUN ogen niets toevoegt. Niet alleen censuur in China of Rusland dus......

valerius-2
door valerius-2 - Dec 8, 2012 om 13:34
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als men de antwoorden bekijkt dan komen er weer hele andere zaken te voorschijn. Het lijkt mij beter om die reactie's eruit te verwijderen.

fe
door festinger - Dec 9, 2012 om 02:57
410 Antwoorden / 18 Vragen

Moet ernstig oppassen mijn mening te geven. Deze site is is een uitbesteding. En daar geld maar 1 ding. Vara kassa behagen. Wil maar 1 ding toevoegen over veranderend consumentengedrag.
Ik koop geen oliebollen/loten/sponsorlopen meer van voetbal gerelateerde acties. En ook niet als over een paar maanden dit overgewaaid is. En natuurlijk is dit geen specifiek voetbalprobleem.

Opolossing is helaas onmogelijk en niet simpel. Immers in alle lagen geldt eigen gewin eerst.en niemand straft voldoende.

van leyden
door van leyden - Dec 9, 2012 om 14:20
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=freya schreef op zaterdag 8 dec 2012, 10:39]Tja, en 'deze' discussie heeft ook niets met 'consumentenzaken te maken, dus deze zal dan ook wel dicht gaan.....

Freya

'

Is wel waar.
Voetbalgeweld heeft niks met consumentenzaken te maken.

Als er dan nog eens een paar ongezouten meningen tussen staan is het voor de Vara heel simpel...
Kan dat geen censuur noemen, maar Nederland heeft wel een paar opiniebladen die zwaar censureren, gewoon omdat jouw mening niet in hun straatje past. Elsevier bijvoorbeeld.
Of ze sluiten gewoon de reacties, bang als ze zijn voor maatschappelijke onrust cq rellen.

Censuur dus,
Nederland is kampioen censuur, zelfs het kleinste eikeltje wordt in de gaten gehouden door iemand die wat te gummen heeft.

van leyden
door van leyden - Dec 9, 2012 om 14:44
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Nog een tip voor iedereen die graag wilt discusieren over geen consumentenzaken>> probeer eens Geen Stijl.
Want hoe je ook denkt over de site en zijn reageerdertjes>> Het is wel CENSUURVRIJ.
Ze zullen nooit je tekst weghalen vanwege je mening, tenzij je aanzet tot haat en moord natuurlijk.

Daarom draag ik gs een heel warm hart toe>> we moeten zuinig zijn en koesteren wat we hebben, want censuur is alom>> zelfs bij TROS radar worden berichten verwijderd met de mededeling dat het bericht onvoldoende onderbouwd is, terwijl hele lappen tekst van elke kwakzalver gewoon altijd blijft staan..
Dit is nog maar 1 voorbeeld, ken er meerdere waarvan teksten zomaar verwijder werden, terwijl er helemaal niks verkeerds instond.
Ook censuur dus, ik verdenk tros radar van belangenverstrengeling met het bedrijfsleven.
Bewijzen kan en zal ik het nooit, maar mij zien ze niet meer daar.

fe
door festinger - Dec 10, 2012 om 03:05
410 Antwoorden / 18 Vragen

Het probleem is dat wij het wel zien maar we overgeleverd zijn aan uitbesteding. 35 minuten consumenten tv van Kassa en Radar produceren is de boodschap. Met screening vooraf. De massa kijkt telkens wordt de 1 of ander gecompenseerd terwijl de 19.000duizend anderen of soms veel meer verwezen worden naar websites met info en formulieren en uitbesteding. Mevr Antionet en Mevr,Brecht maken in der ogen fantastisch en oprechte tv en inkomen. Keurige validiteiten.

Echter mijn insteek was dat het doodschoppen van een vrijwilliger weldegelijk invloed kan hebben op het gedrag van consumenten wat de reden ook is. En ik wens niet gesloten te worden door een bekrompenheid.

Zie de top van commercieel denken. Voorlopig geen voetbalacties. Of juist wel.Plaatjes van scheidrechters en assistenten. Nee dat verkoopt niet.

Is het een voetbalprobleem? Marokkanenprobleem?Nee volgens mij niet .Een nette boer met vrouw en kinderen blijkt een meid te hebben verkracht en vermoord? En de omgeving hoopte dat de dader uit het asiel kwam ,want dat bevestigde enkel de voeding. En haast 1 miljoen gemeensschapsgeld is verspild aan de wensdader.

Blijkbaar kan het overal gebeuren. Ik koop voorlopig geen producten uit Friesland en ik hoop op een warme winter.

pino123
door pino123 - Dec 10, 2012 om 14:29
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Dit is een consumentenforum en geen openbaar discussieforum. Dat is het hele verschil.

en topics die als onderwerp iets buiten de categorie consument hebben, vallen dus buiten deze site. Daar zal je op een andere site voor moeten zijn. Daar kan je over gaan mauwen, heeft geen zin. Wij zijn geen moderator, dat is kassa.

fe
door festinger - Dec 12, 2012 om 02:34
410 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=pino123 schreef op maandag 10 dec 2012, 14:29]Dit is een consumentenforum en geen openbaar discussieforum. Dat is het hele verschil.

en topics die als onderwerp iets buiten de categorie consument hebben, vallen dus buiten deze site. Daar zal je op een andere site voor moeten zijn. Daar kan je over gaan mauwen, heeft geen zin. Wij zijn geen moderator, dat is kassa.

Wat is jouw angst? Waarom wil je hokjes?Alles heeft invloed op wat en hoe consumenten besteden.Ook dit. Wat heeft sluiten voor zin?

ikbenik
door ikbenik - Dec 12, 2012 om 09:23
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=festinger schreef op woensdag 12 dec 2012, 02:34][quote=pino123 schreef op maandag 10 dec 2012, 14:29]Dit is een consumentenforum en geen openbaar discussieforum. Dat is het hele verschil.

en topics die als onderwerp iets buiten de categorie consument hebben, vallen dus buiten deze site. Daar zal je op een andere site voor moeten zijn. Daar kan je over gaan mauwen, heeft geen zin. Wij zijn geen moderator, dat is kassa.

Wat is jouw angst? Waarom wil je hokjes?Alles heeft invloed op wat en hoe consumenten besteden.Ook dit. Wat heeft sluiten voor zin?

Dat heet doelgroep.

Dit forum heeft te maken met het programma.

jobiejoba
door jobiejoba - Dec 12, 2012 om 10:20
134 Antwoorden / 1 Vragen

Lijkt mij ook, ga dan naar het forum van een actualiteitenprogramma o.i.d..

pino123
door pino123 - Dec 12, 2012 om 10:43
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=festinger schreef op woensdag 12 dec 2012, 02:34][quote=pino123 schreef op maandag 10 dec 2012, 14:29]Dit is een consumentenforum en geen openbaar discussieforum. Dat is het hele verschil.

en topics die als onderwerp iets buiten de categorie consument hebben, vallen dus buiten deze site. Daar zal je op een andere site voor moeten zijn. Daar kan je over gaan mauwen, heeft geen zin. Wij zijn geen moderator, dat is kassa.

Wat is jouw angst? Waarom wil je hokjes?Alles heeft invloed op wat en hoe consumenten besteden.Ook dit. Wat heeft sluiten voor zin?

Wat is mijn angst........... prfftt, waarom wil ik alles in hokjes? sorry, maar ik moet een beetje om je lachen.... Angst. Luister, het is een consumenten site, daarvoor is deze site bedoeld, niet voor discussies die niets met consumenten te maken hebben, daar heb je sites met een andere doelstelling voor.

Op het forum van een banksite ga je toch ook geen vragen stellen over de inhoud van een brood wat je bij de bakker koopt? Of wel?

jobiejoba
door jobiejoba - Dec 12, 2012 om 10:44
134 Antwoorden / 1 Vragen

Mocht je vebaasd zijn over het feit dat sponsors waaronder supermarkten en andere bedrijven die zich op consumenten richten altijd het voetbal steunden ondanks al het voetbalgeweld dan heeft U natuurlijjk een punt. Maar de kassa moet rinkelen en dan gaan de normen en waarden even aan de kant.

zwemmer
door zwemmer - Dec 12, 2012 om 12:33
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ik geloof niet dat het om een soort censuur gaat, maar om grenzen stellen. Daar zal wel een richtlijn voor zijn bij de redactie waar men zich aan heeft te houden. Natuurlijk hangt alles met alles samen en is het een het gevolg van het ander, toch is het begrijpelijk dat hier een keuze in de selectie van onderwerpen aangebracht wordt.

Zwemmer

Redacteur
door Redacteur - Dec 12, 2012 om 14:58
1054 Antwoorden / 62 Vragen

Het programma Kassa en onze site zijn er primair voor zaken die consumenten aangaan. Met respect voor de mening van de topicstarter; het aan de orde gestelde is ook geen consumentenkwestie. Voor maatschappijgerelateerde zaken zijn er andere sites, zoals bijvoorbeeld Joop.nl

De redactie