jm
door jmen Oct 26, 2010 om 10:01
Geldzaken & recht

SNS Keuzedeposito

Mijn sns keuzedeposito liep23-10-2010 af.Het zou overgeboekt worden naar mijn tegenrekening.Nu hebben ze de rente op 22-10-2010 bijgeschreven .Maar nu willen ze het saldo niet naar mijn tegen rekening storten omdat er zgn 7 optiedagen zijn .Ze willen het saldo pas op de 30 okt overmaken .De rente op de deposito was 4 1/2 % maar ik krijg geen rente over de 7 optiedagen.Dat lijkt mij pure oplichting .Zijn er mensen die dit ook ondervonden hebben en hoe hebben zij het opgelost?

427 4 Rapporteer

co
door courier - Oct 28, 2010 om 12:20
226 Antwoorden / 2 Vragen

Asl de SNS bank het saldo op 30 oktober met valuteringsdatum 23 oktober op de tegenrekening overmaken dan lijdt u niet of nauwelijks schade en handelen ze wellicht conform de specifieke voorwaarden die verbonden zijn aan het product `keuze`deposito.
Dus zie het nog even aan en laat volgende week even weten hoe het is afgelopen.

marcel75
door marcel75 - Oct 28, 2010 om 12:32
5124 Antwoorden / 4 Vragen

De overboeking zal op zijn op zijn vroegst op 30 oktober plaatsvinden tegen de valutadatum van overboeking. En dus niet met valutadatum 23 oktober.

Heb je trouwens wel op tijd aangegeven dat het deposito beëindigt moest worden? Volgens de voorwaarden moet je dat minstens 7 dagen voor afloop van de termijn van het deposito doen. Doe je dat niet, dan wordt de termijn verlengt tegen de dan geldende rente. Kan dus heel goed zijn dat je te laat hebt opgezegd.

co
door courier - Oct 28, 2010 om 12:42
226 Antwoorden / 2 Vragen

Marcel P.:
"Het zou overgeboekt worden naar mijn tegenrekening".

marcel75
door marcel75 - Oct 28, 2010 om 13:17
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Ja en dus? Veel mensen leven in de veronderstelling dat als de termijn verstreken is, zij het geld automatisch terugkrijgen. Laten we dat eerst eens boven water hebben.