aurora1
door aurora1 Jul 21, 2016 om 15:21
Geldzaken & recht

Spotreis en problemen oplossen, zie omroep Max

Bij omroep Max is op18 juli jl aandacht geweest voor problemen met Spotreis, de abonnementen en hun werkwijze.
Op de website is het fragment te bekijken van deze uitzending en staat een toelichting, en wordt een verwijzing naar de regels voor time-shares gegeven waar deze abonnementen onder vallen:  http://www.maxvandaag.nl/sessies/themas/consument/spotreis/

1756 8 Rapporteer

da
door datzoekikop - Jul 21, 2016 om 15:26
251 Antwoorden / Vragen

Dit is een vraag en antwoord site, wat is de vraag?

tijger1
door tijger1 - Jul 21, 2016 om 15:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze gaan hun leven beteren. Ja, ja. :-((

tijger1
door tijger1 - Jul 21, 2016 om 15:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@datzoekikop

Het is alvast het antwoord op vele vragen over Spotreis. :-))

jo
door jorisw - Jul 21, 2016 om 16:25
4340 Antwoorden / 1 Vragen

TIme-shares? De doelgroep van Omroep Max moet dat toch allemaal al tig keer hebben gehoord van Wim Bosboom en Frits Bom?

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jul 21, 2016 om 16:35
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Aurora1 ,

Bedankt voor deze melding , er zijn veel mensen waarbij dit gebeurd is en er niet vanaf komen .

@datzoekikop ,

Type bovenin bij  "'zoek een vraag spotreis"' dan weet u waar @aurora1 het over heeft .

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Jul 21, 2016 om 16:38
7364 Antwoorden / 14 Vragen

@jorisw, in het bewuste programma is duidelijk gemaakt dat de zgn contracten met Spotreis ongeldig zijn en dat gedupeerde hun geld kunnen terug eisen. En of de doelgroep hiervan op de hoogte zou moeten zijn is dus niet belangrijk.

Cookies
door Cookies - Jul 21, 2016 om 16:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoi Aurora,

Ik ben bang dat de meeste mensen dit pas lezen als het te laat is (zoals zo vaak het geval is). Om de kans op lezen van jouw topic te vergroten, zou je de redactie kunnen vragen dit topic in de Nieuwsbrief te zetten.

Grt

aurora1
door aurora1 - Jul 21, 2016 om 17:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@carola.83, dank voor de tip.
Ik heb een paar pogingen gedaan via het contactformulier maar dat werkt niet. Dwz ik kreeg steeds of de melding dat ik geen onderwerp ingevuld had dan wel dat ik geen bericht geplaatst had. Alles was echter correct ingevuld. Ik geef het daarom op.

marita5
door marita5 Jul 21, 2016 om 17:27
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Aurora1 , vandaag heb ik ook veel problemen met de site , blijft laden , kon niet inloggen kreeg foutcode , bij uw melding hier wilde ik de link plaatsen van mensen die problemen hadden met spotreis , kopieer ik de link dan zie ik een hele waslijst van mensen die problemen hebben met spotreis , plaats ik de link zijn het er maar twee .

aurora1
door aurora1 Jul 21, 2016 om 17:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij mij werkt al een paar dagen niet meer om meer vragen te laden, ook niet (om te testen) bij populaire vragen (met W7, FF). Dus ik zie steeds maar 3 vragen staan. Via android werkt dat in de regel nog wel, maar vandaag ook foutmeldingen daar.
Andere pagina's bij Kassa lukken overigens wel.

marita5
door marita5 Jul 21, 2016 om 17:41
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Gisteren bleef ik hangen op 3 vragen kon niet verder  , Ik moest uitloggen en de laptop opnieuw opstarten toen ging het weer , maar dit werkt ook niet altijd . de site is op veel dingen nog shit , ook een link in een reactie word veranderd naar https , maanden geleden al gemeld maar er gebeurd niks .