Se
door Sebas79 Jan 26, 2019 om 20:18
Geldzaken & recht

Teruggave van premie, ook bij kapitiaalverzekering met overlijdensrisico verz.?

Wij hebben een SpaarZeker verzekering bij Interpolis/Rabobank met daaraan gekoppeld een overlijdensrisico verzekering, heeft het voor deze constructies ook zin om een brief te sturen en om premie verlaging/compensatie te vragen inzake de over de nazorgverplichting van de tussenpersoon?

390 1 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2019 om 20:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet geschoten is altijd mis.