ba
door batchie Jul 30, 2007 om 11:56
Geldzaken & recht

Uitbetaling 2006

Hoi
ik had een vraagje,
ook wij krijgen een bedrag terug van de belastingdienst.
nu hebben wij al enige tijd geleden de beschikking gekregen dat wij een bedrag terug kregen (juni)
tot op heden hebben wij niks ontvangen.
Volgens de BD was het vorige week maandag overgemaakt, maar kon het kloppen dat we het nog niet hebben omdat de postbank een storing (?) heeft.

Heeft iemand daar meer over gehoord?

208 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

zou kunnen, het duurt ook wel eens een dag of 4 voor het is bijgeschreven na het overmaken.
Wacht het nog even af.

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 12:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja maar duurt het dan ook bijna 2 maanden voordat het gestort is?

4 dagen na maandag zou do of vrijdag zijn..

dus ze zijn al wat later toch?

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

hebben zij wel het juiste rekeningnr.?

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 20:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Bij mij was het geld er eerder dan de brief. Ik wist dat ik terugkreeg dus keek ik af en toe eens een keertje extra op mijn internet rekening en eerlijk is eerlijk het stond erop voor de brief. Ik denk dat u eens even moet navragen of het rekening nummer wel klopt op de opgave bij de BD. En ..... daar geldt ook beloofd is beloofd, leuker kunnen ze het niet maken.

Veel plezier ermee, Poltol