stefine12
door stefine12 Jun 5, 2012 om 19:33
Geldzaken & recht

Verburg Services - Aanmaning?

Beste mensen,

Wie heeft er, net als ik, een foutieve aanmaning van Verburg Services ontvangen? Ik kreeg een aanmaning met een heel zielig verhaal over kleine bedragen, maar er stond nergens bij waar het om ging.

Mail gestuurd, bleek om een dvd te gaan. Die had ik gekocht bij Pilgrim Boekhandel en met ideal betaald op een andere datum dan vermeld op de aanmaning. Ik heb dit laten weten aan Verburg Services. Zij meldden mij dat ze de betaling hebben gevonden en dat zij Pilgrim Boekhandel zijn. Helaas geloof ik ze voor geen meter. Ze sturen zielige aanmaningen van relatief 'lage' bedragen (rond de 15 euro). Er staat niet in waar het om gaat, alleen een factuurnummer. Ik kan me voorstellen dat mensen hier in trappen en denken, ach, dat bedrag betaal ik maar, het gaat om 15 euro plus 3 euro administratiekosten. In de mails zaten ook allemaal schrijffouten!!

Ik wil dus waarschuwen voor vreemde aanmaningen van Verburg Services!!!!

8419 7 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jun 5, 2012 om 19:53
4744 Antwoorden / 9 Vragen

"Verburg Services exploiteert een aantal Pelgrim winkels, een postorderbedrijf en ... assortiment zijn plek veroverd heeft in de christelijke markt”, aldus Siebren Verburg. .."

bron: klik

valerius-2
door valerius-2 - Jun 5, 2012 om 20:55
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u zeker weet dat het niet klopt gewoon niet betalen.

jo
door joelien - Jan 28, 2015 om 13:32
5 Antwoorden / 3 Vragen

28-01-2015: Siebren Verburg heeft Johannes Multimedia per juni 2014 overgenomen. Wij plaatsten vorig jaar augustus een bestelling via de site. De bestelling dienden wij vooraf te betalen. Na veel mailen en bellen (veel 'lauwe' antwoorden ontvangen - of zelfs regelmatig helemaal geen reacties terug gekregen) hebben nu nog steeds onze bestelling niet ontvangen en als klap op de vuurpijl: een aanmaning ontvangen! (3 dagen na het zoveelste telefonische- en mail contact!)
Bij deze willen wij dus ook anderen waarschuwen, aangezien bij ons de vraag rijst hoeveel klant hij nog meer (heeft ge-)dupeert.

me
door mevrouw21 - Feb 16, 2015 om 17:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb in december 2014 iets besteld hier (achteraf heeeeeel stom) heb het binnen drie dagen terug gestuurd en kreeg niks terug. De bijbel die ik had besteld was beschadigd. Ik had een mailtje gestuurd en daarin werd mij verteld dat het alleen op zaterdag geld terug gestort kon worden maar dat die binnen was. Twee weken daarna nog niks binnen en toen maar eens gebeld. Werd ik onvriendelijk behandeld maar ik zou mij geld terug krijgen. Na nog meer bel en mail contact niets geen geld terug gehad.

Mij advies: nooit iets bestellen hier. Ben al 2 maanden verder en nog mijn geld niet terug gezien.

re
door renskesmith - Jun 17, 2015 om 12:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb problemen met betalingen aan Verburg Services. Vorig jaar september cd's besteld via hun website en betaald via Ideal, dus dat kan nooit fout gaan. De betaling is nl. door Ideal geaccepteerd. In dec. 2014 heb een factuur ontvangen van de bestelling van september. Hierover gebeld met Verburg Services, het zou worden uitgezocht. Als ik niets hoorde, was het goed. Nu krijg ik weer een factuur over de cd's van sept. 2014. Dit bedrijf komt niet betrouwbaar over, gezien bovenstaande klachten en ervaringen. Als u zeker weet, dat u in uw recht staat, niet betalen.

wd
door wdpp - Sep 4, 2015 om 11:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

We geven een bestelling door van een psalmen boek, die ze in eerste instantie vriendelijk verzoeken om te betalen voor alleer het boek verstuurd kan worden. We betalen en na een dag krijgen we te horen dat de bestelling niet meer in voorraad is. Vanaf hier begint de ellende... Na vriendelijke verzoek via mail het geld terug te storten krijgen we geen reactie. Een tweede en derde mail eveneens zonder reactie. Na telefonisch contact werd ons verzocht de betalingsgegevens nog eens door te sturen omdat deze niet meer in hun bezit zouden zijn (kwestie van de rekeningen nakijken toch)?!?
De gegevens nogmaals doorgestuurd.. Zonder reactie natuurlijk. Nogmaals telefoneren zorgt voor veel "doorgeschakel" en uiteindelijk een antwoord apparaat. Nog meermaals bellen resulteert uiteindelijk in nogmaals contact met wederom de gerustelling dat alle zeker binnen de week geregeld zou worden. Inmiddels zijn we een hal jaar verder zonder resultaat.
Het gaat me nu niet mer om die 15,- euro, maar dit zijn zaken die niet meer kunnen..

Wees gewaarschuwd en bestel dus niks bij dit bedrijf of bij een van de websites onder hun beheer!!

wd
door wdpp - Sep 4, 2015 om 11:24
2 Antwoorden / 0 Vragen

We geven een bestelling door van een psalmen boek, die ze in eerste instantie vriendelijk verzoeken om te betalen voor alleer het boek verstuurd kan worden. We betalen en na een dag krijgen we te horen dat de bestelling niet meer in voorraad is. Vanaf hier begint de ellende... Na vriendelijke verzoek via mail het geld terug te storten krijgen we geen reactie. Een tweede en derde mail eveneens zonder reactie. Na telefonisch contact werd ons verzocht de betalingsgegevens nog eens door te sturen omdat deze niet meer in hun bezit zouden zijn (kwestie van de rekeningen nakijken toch)?!?
De gegevens nogmaals doorgestuurd.. Zonder reactie natuurlijk. Nogmaals telefoneren zorgt voor veel "doorgeschakel" en uiteindelijk een antwoord apparaat. Nog meermaals bellen resulteert uiteindelijk in contact met wederom de geruststellende dat alle zeker binnen de week geregeld zou worden. Inmiddels zijn we een enkele maanden verder zonder resultaat. Het gaat me nu niet mer om die 15,- euro, maar dit zijn zaken die niet meer kunnen..

Wees gewaarschuwd en bestel dus niks bij dit bedrijf of bij een van de websites onder hun beheer!!