ri
door rijstad Jan 26, 2010 om 10:24
Geldzaken & recht

Vermogensbeheer

wie weet iets over velthuyse en mulder?

9946 20 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 12:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het dezelfde zijn als deze : Velthuyse & Mulder Orange; jaarlijks polo toernooi voor het hele gezin, dan is het een exclusief gezelschap van dure jongens.

Vladja

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

vladja schreef op dinsdag 26 jan 2010, 12:20: Als het dezelfde zijn als deze : Velthuyse & Mulder Orange; jaarlijks polo toernooi voor het hele gezin, dan is het een exclusief gezelschap van dure jongens.

Vladja

Even googelen en je komt op deze website:
http://www.vmvb.nl/index2.htm

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb geen ervaring met deze beleggingsadvieseur maar ze schijnen het niet zo slecht te doen als genomineerde voor De Gouden Stier als beste beleggingsinstelling 2009.
Zie http://www.beleggingsflits.nl/nieuws/artikel/velthuyse-mulder-genomineerd-voor-gouden-stier/18.

Zelf heb ik prima ervaring met Robeco.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Karel Veldhuyse zat van klas 4 tot 6 in mijn klas en Sjaak Mulder zat bij mij in de F1 bij voetbal.
Of bedoel je deze niet
Bassie (kent heel veel mensen)

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Raadgever,

Op hun eigen site was ik allang geweest, maar daar word je niet wijzer van. Daarom ben ik verder gaan zoeken of er negatieve of positieve ervaringen waren. Zal vraagsteller ook wel gedaan hebben. Daar kwam ik het polo toernooi tegen.

Het jaarlijks organiseren van een polo toernooi zegt wel iets over een firma. Dat is heel dik geld. Iets verder googlen levert ook nog de info op dat er een catering business ingehuurd wordt.

Enig idee hoeveel het kost om op Duindigt een 2-daags polo toernooi met catering verzorgd door Hof te organiseren?

Geheel in stijl met champagne om zakenrelaties te vermaken of als gezellig familie uitje, persbericht Hof...

Dat zegt nog niets over de betrouwbaarheid van een firma, maar wel over de hoeveelheid geld, die er verdient wordt. Het is achtergrond informatie.

Aan vraagsteller deze keuze of zij zich hierbij thuis voelen en er deel aan willen nemen.

Vladja

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zou toch prettig zijn als vragensteller op een correcte wijze antwoord krijgt op z'n vraag en onzin zoals over de organisatie van polowedstrijden of school- en voetbalvriendjes.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Vladja, dat is een kul-reactie.

De vraag is of het vermogen door dat bedrijf goed wordt besteed. Niet meer en niet minder.
Bovendien, voor het polotoernooi worden allerlei arrangementen aangeboden tegen een betaling. Dat zal zijn om de kosten terug te verdienen. Een goed kenmerk van past bij een beleggingsbedrijf.

Hou op met die suggestieve en bekrompen redenering.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

raadgever,
De vraag is: wie weet iets over velthuyse en mulder?

Mijn antwoord is volkomen juist, dit antwoord had ik niet gegeven als in de vraag wat meer infomatie stond, maar zoals de vraag nu wordt gesteld heb ik hem naar waarheid beantwoord. Maar nu ik er over nadenk was het misschien Veldhuizen.

Bassie

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 14:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Raadgever,

@ Vladja, dat is een kul-reactie.

De vraag is of het vermogen door dat bedrijf goed wordt besteed. Niet meer en niet minder.

Dat de winst, die ze maken op het beheer van je vermogen, goed besteed wordt is duidelijk en waar aan ook (buiten de gewone bedrijfskosten als kantoor, salaris, auto's etc.)

Bovendien, voor het polotoernooi worden allerlei arrangementen aangeboden tegen een betaling. Dat zal zijn om de kosten terug te verdienen. Een goed kenmerk van past bij een beleggingsbedrijf.

Je hebt geen idee hoeveel een polo toernooi met champagne-catering kost. Wel eens een paar bezocht? Of zelf hippische evenementen georganiseerd? Over wat voor soort arrangementen tegen betaling heb je het?

Een goed kenmerk van past bij een beleggingsbedrijf ????

Als jij het onzin vindt en deze achtergrond info volstrekte kul is, is dat jouw mening. Maar om dan vetgedrukt duidelijk te maken dat dit niet gepast is en hier niet thuishoort is aan de redactie en niet aan jou.

Vladja

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Vladja,

"Je hebt geen idee hoeveel een polo toernooi met champagne-catering kost. Wel eens een paar bezocht? Of zelf hippische evenementen georganiseerd? Over wat voor soort arrangementen tegen betaling heb je het?".

Jawel Vladja. Ik was jaren lang zeer nauw betrokken bij organisatie 'Expo on Horse'
en CSI te Geesteren (internationaal topevenement!).
Overigens, om een vraag daaromtrent van jouw zijde te voorkomen. Het betrokken beleggingsbedrijf was daar niet bij betrokken in welke zin dan ook.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

of topic,

Er wordt weer heel wat af ge-emmerd in dit draadje en dat getuigd weer niet van enig respect voor de vragensteller.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2010 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

@rectificatie

Ik schreef: ......en dat getuigd weer niet.......

Dat moet zijn: .......en dat getuigt weer niet.......

ReadAC.

ve
door verwijderd - Jan 27, 2010 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt allemaal
de gouden stier had ik zelf ook gevonden
ze beheren je vermogen op basis van no cure no pay en krijgen 10% van de winst
zijn er mensen die hun vermogen ook op die basis bij hun ondergebracht hebben?

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 19:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sedert medio 2009 hebben wij deels ons vermogen in beheer gegeven bij Velthuyse & Mulder. Tot op heden zijn we positief, mocht je meer info willen dan graag een mailtje naar jan_apestaartje_roadrats.nl

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 19:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Roadrats, sinds vandaag 16 mei ingeschreven als lid, 103 punten. Dat is 100 voor registreren, 1 voor inloggen en 2 voor één reactie.

En laat die reactie nou net een loflied zijn op een opgediepte vraag van 26 januari 2010. Dat vind ik nou zoooooo toevallig. Niet een actuele vraag, waarop ingehaakt wordt, maar iets van maanden geleden.

En dan nog een uitnodiging om contact op te nemen voor meer info over al dat positivisme.

Gek he, dat er dan aandeelhouder, aanbrengprovisie, werknemer, adviseur etc. door mijn gedachte zweven.

Vladja

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 20:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

roadrats

Snuf snuf, wat ruik ik?

ReadAC.

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

vladja schreef op zondag 16 mei 2010, 19:22: Roadrats, sinds vandaag 16 mei ingeschreven als lid, 103 punten. Dat is 100 voor registreren, 1 voor inloggen en 2 voor één reactie.

En laat die reactie nou net een loflied zijn op een opgediepte vraag van 26 januari 2010. Dat vind ik nou zoooooo toevallig. Niet een actuele vraag, waarop ingehaakt wordt, maar iets van maanden geleden.

En dan nog een uitnodiging om contact op te nemen voor meer info over al dat positivisme.

Gek he, dat er dan aandeelhouder, aanbrengprovisie, werknemer, adviseur etc. door mijn gedachte zweven.

Vladja

Via Google kwam ik dit "draadje" tegen, ik heb verder geen enkele binding met het betreffende bedrijf, het zij zo !

ve
door verwijderd - May 16, 2010 om 21:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op zondag 16 mei 2010, 20:53: roadrats

Snuf snuf, wat ruik ik?

ReadAC.
Ik zal verder niet meer reageren, zelf heb ik echter vorig jaar ook gezocht naar info, zag nu dat er feitelijk nog niet inhoudelijk op de eerste vraagsteller is gereageerd, helaas blijkt ook dit forum nu niet direct het volgen waard. Vr gr

ve
door verwijderd - Aug 29, 2012 om 22:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een geschikte vermogensbeheerder hangt af van de eisen die u stelt en is per persoon verschillend.

[edit-redactie]
Daar kunt u ook een reactie achterlaten als u ervaring met de partij heeft. Wij vergelijken vermogensbeheerders met elkaar en daar kunt u ook een gratis e-book downloaden.

succes!

ve
door verwijderd - Aug 29, 2012 om 23:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het maken van reclame is niet toegestaan, zeker is het niet handig om een topic van 2 jaar oud weer naar boven te halen.

Gemeld bij de redactie.