ma
door marjoleintje Feb 7, 2005 om 20:09
Geldzaken & recht

Wat kost een print van een hp printer ongeveer

Ik mag van mijn werkgever printkosten declareren maar heb geen idee wat dat ongeveer kost per print. (zwart-wit /kleur) Kan iemand mij dat ongeveer vertellen? IK heb een HP psc1215 all in one printer.

1236 2 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 7, 2005 om 23:50
646 Antwoorden / 8 Vragen

Waarom moeilijk doen en alles per pagina gaan registreren? Dan zit u tot sint-juttemis te registreren!

Koop de benodigde materialen en geef de bon aan uw baas. Doet uw baas daar moeilijk over? Laat hem dan zelf een printer kopen met de benodigde materialen (is hij veel duurder uit) en gebruik uw eigen printer uitsluitend voor uw eigen zaken.

rb
door rbartholome - Sep 26, 2008 om 17:54
5 Antwoorden / 0 Vragen

Of bestaat er ergens eenoverzicht van printkosten per pagina?