Yv
door Yvon Muskita Nov 2, 2020 om 13:04
Geldzaken & recht

Weet iemand hoe ik iemand van Paypal kan bereiken?

Ik kan op geen enkele manier mijn wachtwoord wijzigen op Paypal. Ze kunnen mij bellen staat er, om mij een sms te sturen zodat ik het kan veranderen. Maar dat is een oud nummer dat allang niet meer in gebruik is. Ik kan op geen enkele manier contact met ze krijgen. Niet op nummer 0800-2659239 en ook niet op 070 700 7519. Weet iemand wat ik moet doen?

4333 10 Rapporteer

Topantwoord

pe
door peterbee - Nov 2, 2020 om 13:20
58 Antwoorden / 5 Vragen

Overwegen gewoon een nieuw accounr aan te maken ......

Ja
door Janitavfh - Nov 2, 2020 om 13:24
38 Antwoorden / 21 Vragen

Je kunt hen bereiken via je mail. Daarmee kun je ook je wachtwoord resetten. Zoek op https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us

Yv
door Yvon Muskita - Nov 2, 2020 om 13:27
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wil paypal bereiken om mijn account op te zeggen. Een nw account aanmaken lost dit niet op...

Yv
door Yvon Muskita - Nov 2, 2020 om 13:33
2 Antwoorden / 1 Vragen

paypal stuurt mij inderdaad via mail een code zodat ik het wachtwoord kan veranderen, maar dan wordt mij daarna wederom voor de veiigheid een aantal andere vragen gesteld die ik ook niet kan beantwoorden (want tien jaren geleden ... ooit beantwoord). Dan is Paypals oplossing mij een sms te sturen via mijn telefoonnummer, maar dat is een vastnummer dat jaren geleden is opgezegd. Dat nummer veranderen kan ook niet, want dan heb ik een wachtwoord nodig, dat ik dus kwijt ben ... Cirkel is rond, ik kom er op geen enkele manier in. Bellen betekent mij terugsturen naar de site en dan gebeurt hetzelfde.

ma
door malty - Nov 2, 2020 om 13:34
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Lees https://www.paypal.com/nl/smarthelp/article/hoe-kan-ik-een-paypal-rekening-opheffen-faq1215
U krijgt een email als de rekening opgeheven is.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 2, 2020 om 14:25
16888 Antwoorden / 202 Vragen

@YVON MUSKITA: u behoeft niet als u reageert dat via een nieuwe vraag te doen. Reageren op een gegeven reactie kan veel eenvoudiger door dan onder de reactie recht op 'reactie' te klikken.

En een al gegeven link: https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us die u nu gewoon kunt aanklikken.

justmeagain
door justmeagain - Nov 3, 2020 om 00:46
623 Antwoorden / 8 Vragen

Het probleem is hoe vervelend dan ook door uzelf veroorzaakt. Op het CB forum schreef u volgens mij dat het om een zakelijk account gaat, vreemd dat u dat schijnbaar zo weinig gebruikt dat alles achterhaald is qua gegevens.

U heeft na het besluit uw vaste lijn op te zeggen niet uw nummer gewijzigd in uw PayPal account.
Ook heeft u uw andere gegevens die u 10 jaar terug gebruikte nergens opgeslagen.
Waarom zou u uw account willen sluiten als u het toch nooit gebruikt?
PayPal kan er niets mee want de meeste gegevens kloppen niet meer.

Yv
door Yvon Muskita Nov 3, 2020 om 14:02
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor het antwoord. Het is zeker geen zakelijke rekening. Tien jaren geleden aangemaakt voor een eenmalige betaling. Er staat waarschijnlijk nog een restbedrag op van maar 1 euro! Aangezien je vanaf 2021 moet betalen als je geld op deze rekening hebt staan, wil ik deze rekening natuurlijk wel afsluiten.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 3, 2020 om 10:18
7246 Antwoorden / 3 Vragen

Zou  dit  een mogelijkheid zijn?

de
door dennis1700 - Nov 6, 2020 om 09:51
1 Antwoorden / 1 Vragen

kan niet meer inloggen op mijn paypal acound
en via de telefoon kun je hun niet berijken niemand die de telefoon op neemt
krijg steeds deze melding

We kunnen helaas niet bevestigen dat jij het bent