ro
door roelofs1954 Jan 28, 2017 om 13:48
Geldzaken & recht

Welk thuiswerk bedrijf is betrouwbaar?

ik zie alleen nog oude meldingen,, en julie case is gesloten,,is er nog thuiswerk?

8501 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jan 28, 2017 om 13:52
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Roelofs1954 ,

Lees deze tips eens , snel betrouwbaar thuiswerk vinden , klik op de rode regel .

http://www.gratis-tips.nl/werk-opleiding/betrouwbaar-thuiswerk/

Lees ook dit , bedrijven die bij Keurmerk Thuiswerk op een zwarte lijst staan ,

http://keurmerkthuiswerk.nl/waarschuwingen/

ro
door roelofs1954 Jan 28, 2017 om 20:03
9 Antwoorden / 2 Vragen

dank

ro
door roelofs1954 Jan 28, 2017 om 20:08
9 Antwoorden / 2 Vragen

Basis - € 4,95 p/mnd

Bij het Basis Lidmaatschap ontvangt u een actief online profiel op thuiswerk.nl. Hierdoor kunt u gevonden en benaderd worden door werk- en opdrachtgevers. U bent dus zichtbaar in de zoekresultaten. Daarnaast kunt u de berichten van werk- en opdrachtgevers inzien en beantwoorden.

er word wel geld gevraagd

ro
door roelofs1954 Jan 28, 2017 om 20:11
9 Antwoorden / 2 Vragen

direct thuiswerk vraagd om je bankgegevens

Vul hieronder uw naam-, adres- en bankgegevens in, controleer deze op hun juistheid en klik op 'Bewaren'.

Uw gegevens worden uitsluitend voor onze interne administratie gebruikt.

Geslacht

Voorletters

Tussenvoegsel

Achternaam
Straatnaam

Huisnummer

Toevoeging
Postcode

Woonplaats
Telefoon

Op welke rekening wilt u dat uw verdiensten worden overgemaakt?
IBAN-nummer  (bijv. NL39RABO0123456789)
Naam rekeninghouder
Plaats rekeninghouder

aurora1
door aurora1 Jan 28, 2017 om 20:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dus beslist niet doen. Zoals hier gezegd wordt: geen thuiswerk doen als je ervoor moet betalen of eerst moet betalen.
En die gegevens al helemaal niet zomaar verstrekken. Daarmee kunt u flink in de problemen komen.

marita5
door marita5 Jan 28, 2017 om 20:20
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Roelofs1954 , ik heb ze allemaal eens bekeken , maar dat keurmerk thuiswerk is ook flut , betalen of gegevens verstrekken niet doen , ik zie ook bij bepaalde geen algemene voorwaarden staan .

ro
door roelofs1954 Jan 28, 2017 om 22:24
9 Antwoorden / 2 Vragen

ben der ook niet op in gegeaan,, verder mar zoeken dan naar een goeie  '-)

tenormin
door tenormin - Jan 28, 2017 om 13:52
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, natuurlijk is er thuiswerk, alleen niet via internet, is er wel maar dat is als naald in hooiberg zoeken, en zeker niet als je ervoor moet betalen.

Cookies
door Cookies - Jan 28, 2017 om 20:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kranten bezorgen, lijkt me meer op te leveren. Bovendien een stuk betrouwbaarder.

hutch
door hutch - Jan 28, 2017 om 20:26
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Thuiswerk waarbij je eerst moet betalen is in ieder geval onbetrouwbaar. Ook als u een duur telefoonnummer moet bellen. Begin daar nooit aan!!

Daarnaast altijd goed gaan zoeken, bijv. via Google, of er reviews of waarschuwingen zijn te vinden.

aurora1
door aurora1 - Jan 29, 2017 om 20:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u zelf dat thuiswerkbedrijf bent en uzelf kunt vertrouwen.... U zou thuis bijv. strijkwerk voor anderen kunnen doen of kledingherstelwerk e.d.