nb
door nbw Jul 7, 2010 om 02:28
Geldzaken & recht

Wereldkampioen

Ben ook een voetballiefhebber. Echter in de echte wereld moet ik me ook aan allerlei regels houden. Zag vanavond tal van toeterende en vierende mensen uit auto;s hangen met allemaal een slok teveel op. En vind dat ook prima. We zijn allemaal gek van al onze voetbalmiljonairs en een feestje mag.Echter ergens is dit klassejustitie en miskwalificatie van blik op de weg/wegmisbruikers. Bedoel waarom staat justitie en politie niet massaal te bekeuren en rijbewijzen in te nemen juist nu we de finale bereiken. Is een doodgereden kind door voetbalgekte meer acceptabel dan een kind zonder hype enkel omdat we wereldkampioen kunnen worden?

646 39 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 08:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vraag me af welk kind om 2.28u nog over straat loopt. Het feit dat mensen feest vieren is ook niet meteen terug te voeren tot bovenmatig alcoholgebruik. Ik denk dat de massa van de mensen nuchter achter het stuur zit. Die paar die wel bovenmatig alcoholgebruik zouden hebben gebruikt mogen ze er van mij tussenuit plukken en een ontzegging geven.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 08:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar haal je in godsnaam al die politie vandaan om dat te controleren?...en dan zonder rellen te gaan provoceren???
Nederland is voetbalgek, zoals vele andere landen ook, en overaal ter wereld zie je zulke taferelen!
Ik vind het trouwens veel erger zoals een jonge "kamikaze" piloot die met 50 km/h rijd in een haakse bocht en op een rechte stuk met 100 rijd in een 30 km/h wijk niet wordt aangepakt door de politie!

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 08:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben het er helemaal mee eens. Hard optreden, juist nu! Regels zijn er om nageleefd te worden. Als ik op enig ander moment een overtreding bega word ik ook bestraft.

De argumenten die ik tot nu toe heb gehoord om niet op te treden zijn vooral in de sfeer van: "we treden niet op om erger te voorkomen". Is het al zo ver gekomen dan? Als je voor rechten op wilt komen middels een demonstratie moet je allerlei vergunningen aanvragen en kan de burgemeester op het laatste moment de demonstratie nog verbieden, maar als we ter meerdere eer en glorie van de commercie gemaakt gezellig en vooral (extreem)nationalistisch moeten doen is er niets aan de hand.

Er zijn jaarlijks meerdere E.K's en W.K's in andere sporten waar Nederland ook wel hoge ogen gooit maar daar worden dit soort idioterieën niet uitgehaald.

En kom nu niet met een argument dat voetbal een volkssport is. Dat is het al jaren niet meer. Er gaat veel geld in om en levert veel ellende en geweld op. Mooie volkssport is dat. Het gaat in mijn ogen zelfs regelmatig al zo ver dat scheidsrechters geen rode kaarten meer durven te geven uit angst voor ongeregeldheden.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 09:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben het ook wel eens met bovenstaande reactie's, dat het Nederlands miljonairs elftal de
wedstrijd heeft gewonnen is echter wel top.Hoop dan ook dat ze ook de finale gaan winnen.Dan is Nederland toch Wereldkampioen.
Hopelijk dat dan de voetbalfans, die dan natuurlijk helemaal uit hun dak gaan,wel zo
verstandig zullen zijn om niet met een hoop alcohol op rond te gaan rijden in de auto.
Want het moet dan wel feest blijven en geen hoop ellende van komen.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 09:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Motormuis,
En dan zijn 22 (te) goed betaalde mannetjes wereldkampioen. Wat maakt ze dat beter dan de mensen die in de schaduw van de stadions moeten zien te leven. Velen van hen zijn zelfs voor het W.K. verdreven van hun woning.

En maakt ons dat beter dan de rest???

Dit soort discussies/vraagstukken waren een jaar of 70 bij de oosterburen ook aan de orde en iedereen weet wat daarvan gekomen is. Ik stoor me dus vooral aan het "wij zijn beter dan de rest" idee waar je blijkbaar aan mee moet doen.

Ook dat verplicht versieren van straten en oh wee als je niet meedoet of er iets van zegt. En klap op je muil kun je krijgen en een steen door je ruit. Maar ja, dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn. Gelukkig wonen mijn overburen 3 kilometer verderop en heb ik zelfs dus niet zo veel last van die idiote vlaggetjestroep. Ook daarvan vind ik trouwens dat er best wel eens naar de herkomst van het merendeel van die troep gekeken mag worden.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 09:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helemaal mee eens met Marcel! Dat het gevierd wordt mag, maar er zijn grenzen aan het luidruchtige en asociaal gedoe van uitgeflipte oranje gekken.
Waar komt de agressie vandaan?...als je zoals vanacht niet kan slapen omdat enkele idiooten de vuvuzela's laten horen, kan ik me goed voorstellen dat sommige mensen agressief gaan reageren als ze in de vroeg, onuitgeslapen naar het werk moeten gaan.
Dit soort voetbal is een enorme commerciële activiteit. Alles moet oranje....en de media doet haar best om dat te promoten!
Ik hou niet van voetbal, maar een evenement zoals een WK vind ik wel heel leuk om te volgen....zonder bessie, zonder vlaggen, zonder oranje gekleurde mening...

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 09:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Robert,
Wij gaan samen naar de finale kijken! Vind ook het best hoor dat er een WK is en de finale ook wel aardig om te kijken. En dat de beste moge winnen.

Maar die idiote uitschieters....Had toen ik nog in een woonwijk woonde achterburen die het nodig vonden om bij iedere voetbalwedstrijd T.V. en stereo in de tuin te zetten, hele huis en tuin oranje (alleen de herrie van de vlaggetjes houd je al wakker) en dan tot na 2.00 uur 's nachts Andre Hazes c.s. op te zetten. En ook die begrepen niet dat er ook nog mensen de volgende dag om 6.00 uur weer op moeten omdat ze aan het werk moeten.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 09:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste marcel75.

Ik ben het met je eens dat die 22 mannetjes veel te veel verdienen met hun "werk".
Ik zet niet voor niets miljonairs elftal.En als ze kampioen worden dat ze dan nog eens enkele miljoenen mogen verdelen hoeft van mij ook niet. Dat de organisatie dat dan maar
aan de arme mensen daar geeft.Dat je verplicht bent om mee te doen aan deze hype vind ik te ver gaan. Als je niet meedoet aan het versieren van je straat is dat oke.
Ik ben niet voor mijn kop geslagen of heb geen steen door de ruit gehad. Gelukkig gaan
mijn buurtgenoten niet zo ver.Er zijn er best wel bij die bij hun wel versieren,maar dat blijft
gewoon leuk.
En ik voel mij echt geen beter mens dan iemand anders.
Groetjes.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 09:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weet u wat ik nou zo wonderlijk vind?
Dat niemand protesteert dat dit Zuid-Afrika zoveel miljoenen uitgeeft aan dure stadions terwijl daar rondom door vele mensen nog steeds in krotten moeten leven in bittere armoede en dan nog die kleine handelaartjes die dan nog op een wat gunstige plaats voor hun handelswaar worden weggejaagd door de grotere FIFA-begunstigden die die plaats mochten innemen.
Kijk; DAAR zit de schande in het hele gebeuren !!

Ach, dat voetbal is leuk natuurlijk en die binnenlandse rottigheid door dronken fanatici te veroordelen, maar wat dit wereldkampioenschap teweeg heeft gebracht in dat Zuid-Afrika is veel schandelijker.

Een cynische Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 10:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vrije Vogel.
Helemaal ook mijn punt!

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 11:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

@nbw

Een busje ME er op af...knuppelen en dan allemaal een bekeuring, das leuk....
En laat het maar aan de politie over, om te beslissen of ze ingrijpen of niet.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Van mij zou er op zulke momenten wel iets strenger gecontroleerd mogen worden op alcohol gebruik, maar ouders moeten ook ietsje beter op de kids letten.
Je weet nou eenmaal dat er veel gezopen wordt tijdens deze wedstrijden.
Daar komt bij dat kids op een normale tijd binnen horen te zijn/op bed horen te liggen.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben het met de meeste eens,ze verdienen teveel lawaai op straat enz. Maar deze weken zitten er bijna op ik hoop op Nederland/duitsland,zou wat zijn.Daarna weer na 4e klassers voetbal op zaterdag,wat denk je wat met de derde helft bedoelt word,en niet alleen met voetbal maar met elke sport.Dat gebeurt dus elke week.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben het geheel eens met marcel75, robert11 en grootvader!
nbw heeft een punt wat betreft het optreden van de politie als dit noodzakelijk is!
Géén tolerantie.
Vind het hele gebeuren rondom dit wereldkampioenschap sportVERDWAZING!
Dat zie je toch alleen maar bij het voetballen.
Bij tennis, tour de France, andere sporten komt dit toch niet voor en ook dáár zijn vele supporters!

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op woensdag 7 jul 2010, 15:01: Ben het geheel eens met marcel75, robert11 en grootvader!
nbw heeft een punt wat betreft het optreden van de politie als dit noodzakelijk is!
Géén tolerantie.
Vind het hele gebeuren rondom dit wereldkampioenschap sportVERDWAZING!
Dat zie je toch alleen maar bij het voetballen.
Bij tennis, tour de France, andere sporten komt dit toch niet voor en ook dáár zijn vele supporters!

Ook die wielrenners en tennissers zijn zwaar onderbetaald.... Sportverdwazing?

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

.....Ook die wielrenners en tennissers zijn zwaar onderbetaald.... Sportverdwazing?.....

Weer zo'n reactie om het reageren?
Waar slaat dit op?
Het is niet de bedoeling om hier aan tekstanalyse te gaan doen, maar:
Ook... Ik heb het nergens over onderbetaalde voetballers gehad.
Met SportVERDWAZING bedoel ik de toestand rondom het wereldkampioenschap voetballen.

Ga hier verder niet meer op reageren.

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ze nou is het openbaar vervoer voor zondag gratis gingen maken, dat kan al wat schelen.
Ik denk ook dat er onder de wedstrijd niet veel gezopen zal worden, je zal maar op het muzeumplein staan en je moet nodig dan kan je geen kant uit.
Het is nou eenmaal een happening waar ik zelf ook wel gek op ben.
Verder zouden ze op meer plekken schermen kunnen plaatsen.
Misschien zijn we ook van de reccesie af, er word genoeg uitgegeven.

Mvrgrt Nico

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@knoop4x9,

.....je zal maar op het museumplein staan en je moet nodig dan kan je geen kant uit.....

Da's een goeie! ;-)

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 15:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wielrenners, tennissers en ook autocoureurs worden inderdaad ook goed betaald. Maar daar zijn voor zover mij bekend geen rellen nodig om het leuk te hebben, sloten bier om het een beetje naar je zin te hebben (zo vervelend is voetbal dus blijkbaar).

Supporters van verschillende sporters kunnen daar nog gewoon naast elkaar zitten en van de sport genieten. En als supporter kun je vlakbij de sporters komen. En hoeven geen hele verkeerspleinen en complete binnensteden voor afgesloten te worden. Ook een stuk minder politieinzet bij dergelijke wedstrijden trouwens. Vaak is de verkeerspolitie/parkeerwachters in de overmacht.

Vond het charmeoffensief van de KNVB vorige week in diverse dagbladen ook wel lachwekkend. We moeten vooral niet de indruk hebben dat de voetballers van nu geen opleiding hebben genoten. Ze kunnen heus wel wat en hebben zeker wel doorgeleerd. Tuurlijk! Laat ze dan aan het werk gaan na hun 30e of hun volledige schoolgeld terugbetalen. Oh nee, dat hoeven ze niet want ze hebben al genoeg. En waarom kregen ze ook alweer zo veel? Omdat hun carriére korter zou zijn dan die van Jan Arbeider en dus moeten ze in korte tijd veel geld verdienen. Er is toch niets op tegen om na je 30e echt aan het werk te gaan?

ve
door verwijderd - Jul 7, 2010 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach, het zijn allemaal hypes, begonnen bij het overlijden van Hazes. De grote onbekende meerderheid die ook gezien wil worden. Zie ook het verschijnsel Fortuyn, Verdonk ("zij durft het tenminste te zeggen") en nu weer Wilders.
We zullen ermee moeten leven.
Overigens is het in mijn buurt een stuk rustiger dan 4 jaar geleden!! Toen brak de hel al direct los na de eerste wedstrijd. Nu zijn ze al veel verder gekomen, maar het was ook na de halve finale hier zeer rustig.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2010 om 02:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zie heelveel geelgeworden vlaggetjes van oranje. De crisis slaat echt toe. De lokale armoede is overal voelbaar. Gek is dat al die wk-manie allemaal uit china komt. Zelfs de Action-winkels verdienen nog fors aan hun lachwekkende prijzen voor onze oranje vlaggetjes. Zelfs Jan Mulder heeft dagelijks een vuvuzela van onze tegenstander op het bed liggen en als die verslagen is is ie kapot. Al deze gekte komt uit China waar als daar Balkenende/Wilders/Willem Alex/ of wie dan ook gewoond had ze allemaal of dood of in het gevang zaten.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2010 om 08:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

En nu er blijkbaar toch heel veel mensen heel veel geld en tijd hebben om even naar Zuid-Afrika te vliegen, kunnen ze natuurlijk bij die zogenaamde volksfeesten voor de achterblijvers ook wel entree gaan heffen. Blijkbaar heeft men geld zat en de entreegelden kunnen ze mooi gebruiken om de (overbodige) overheidsinzet te bekostigen.

En waarom moet zoiets overigens midden in een stad? Volledig onbereikbaar en veel te duur om te beveiligen. Er zijn zoveel open ruimten, zoals stadion en sportparken aan de rand van een stad. Zet daar een groot hek omheen, vraag € 50,-- per persoon (is nog goedkoop) en laat het daar zien. En uiteraard bij de uitgang van de parkeerplaats grootschalige verkeerscontrole.

Ook een intocht door Amsterdam.......wie gooit nu op dinsdag de hele ring de hele dag plat en de binnenstad dicht! Alleen die economische schade is al enorm. Tel daar nog de gezonken bootjes, fietsen en auto's bij op, het uitbaggeren van de grachten etc. bij op. En dat terwijl in Amsterdam Zuid-Oost een betonnen bunker staat die hiervoor gebouwd is. Of nog beter: gewoon meteen op een achterafbaan op Schiphol.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2010 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

......Ook een intocht door Amsterdam.......wie gooit nu op dinsdag de hele ring de hele dag plat en de binnenstad dicht! Alleen die economische schade is al enorm. Tel daar nog de gezonken bootjes, fietsen en auto's bij op, het uitbaggeren van de grachten etc. bij op. En dat terwijl in Amsterdam Zuid-Oost een betonnen bunker staat die hiervoor gebouwd is. Of nog beter: gewoon meteen op een achterafbaan op Schiphol......

Mee eens!
Leuk stripje vandaag in een krant: Loopt een rij oranje 'versierde' mensen langs een weiland. Vraagt de ene koe: "Wat is dat nou weer?". Antwoordt een andere koe: "Die hebben last van de gekke mensenziekte!"
Dit lijkt me juist getypeerd!!

ve
door verwijderd - Jul 8, 2010 om 15:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eergisternacht zijn al mn beesies van de buitendeur gejat :-(

ve
door verwijderd - Jul 8, 2010 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

@sonjaatje,

Hoef je die niet meer in te leveren bij de AH.

ve
door verwijderd - Jul 8, 2010 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sonja,
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?????? Allemaal beesie's!

ve
door verwijderd - Jul 8, 2010 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie geen..............

Beeeeesies beeeeeesiessss :-)

ve
door verwijderd - Jul 8, 2010 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kom op mensen we worden misschien kampioen,wees ook een beetje TROTS en geniet.Volg voetbal niet echt op zondag maar dit is toch wat anders.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2010 om 02:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja en net als iedereen zal ik ook gigajuichen op het moment dat nederland wereldkampioen voetbal is. Ben ook maar een domme hollander met idealen en heel veel kritiek op van alles en nog wat maar het is onmogelijk te ontsnappen dus doe ik wat elk kuddedier betaamt maar gewoon mee met de massa. Zo ook de politiemensen in functie. Toch blijf ik er moeite mee hebben. Stel en dat zal ongetwijfeld gebeuren sneuvelt iemand door deze volksgekte.Geen stille tocht en geen register te tekenen. Stel 23 nederlandse militairen in Uruzgan sneuvelen tijdens de finale. Geen hond zit te wachten op onderbreking van de WK-finale door een extra-journaal uitzending. Balkenende moet dan van de tribune geplukt worden en onze spelers zouden direct moeten stoppen in naam van oranje.

Met militaire eer en ongeloof zal dit nederlandse elftal geeerd worden, maar nu ff niet want oranje is wereldkampioen voetbal geworden. En dat zal de wereld weten. Wij draven door de straten en overtreden blind van geluk.

Bizar vind ik het

ve
door verwijderd - Jul 9, 2010 om 08:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op vrijdag 9 jul 2010, 02:07: Ja en net als iedereen zal ik ook gigajuichen op het moment dat nederland wereldkampioen voetbal is. Ben ook maar een domme hollander met idealen en heel veel kritiek op van alles en nog wat maar het is onmogelijk te ontsnappen dus doe ik wat elk kuddedier betaamt maar gewoon mee met de massa. Zo ook de politiemensen in functie. Toch blijf ik er moeite mee hebben. Stel en dat zal ongetwijfeld gebeuren sneuvelt iemand door deze volksgekte.Geen stille tocht en geen register te tekenen. Stel 23 nederlandse militairen in Uruzgan sneuvelen tijdens de finale. Geen hond zit te wachten op onderbreking van de WK-finale door een extra-journaal uitzending. Balkenende moet dan van de tribune geplukt worden en onze spelers zouden direct moeten stoppen in naam van oranje.

Met militaire eer en ongeloof zal dit nederlandse elftal geeerd worden, maar nu ff niet want oranje is wereldkampioen voetbal geworden. En dat zal de wereld weten. Wij draven door de straten en overtreden blind van geluk.

Bizar vind ik het

Mij interesseert het geen ene moer dat WK-voetbal-2010 gedoe. Gelukkig geen kuddendier! Integendeel, zie zondagavond wel 2 afleveringen van NCIS of één van de overigen 60 zenders die geen voetbal ophoesten. Het gejuich (of niet) hoor ik wel uit het eetcafé komen. Daar ziten ook kuddendieren met hun Spaatje(s) geel.

Enige zorg die mij baart: is maandagochtend mijn auto nog heel?

O ja! Voor mij mag de uitzending (in)direct worden onderbroken voor 'Breaking News'!

ve
door verwijderd - Jul 9, 2010 om 08:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dan zijn horeca-ondernemers in Enkhuizen nu boos omdat grote schermen verboden zijn. De burgemeester heeft ze weliswaar niet meteen verboden, maar heel logische veiligheidsrandvoorwaarden gesteld, zoals: "Horeca zorgt zelf voor beveiliging". En dat willen ze dan weer niet doen (kost natuurlijk geld). Een echt Hollandse ondernemersinstelling: "we willen wel veel geld binnen harken, maar het mag niets kosten en we moeten er niet te veel voor moeten doen." Kom ik toch weer op mijn eerdere voorstel: hef entreegeld! Scheelt heel veel overheidsgeld dat beter besteed kan worden.

ve
door verwijderd - Jul 11, 2010 om 02:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn inmiddels 104 prive-jets geland in Zuid-Afrika voor de finale. Uiteraard allemaal in bezit van kaartjes voor dit spektakel. Hoe ze er aan komen is me een raadsel. Had liever gezien dat het stadion met Mandela gevuld werd enkel met lokale kinderen.Kinderen die hier in nederland in aanmerking komen van de Stichting Doe Een Wens. Laat de rest maar kijken via een scherm op een plein.In in Zuid-Afrika zal het stadion meer dan 10 keer vol kunnen zitten met kinderen schat ik zo. En dat beseffen maakt wie er wint niet uit. Stiekum hoop ik dat Nederland Schweinsteiger in 1 dag Nederlander is geworden en dat ie meedoet.

ve
door verwijderd - Jul 11, 2010 om 23:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Octopussy Paul had het wederom bij het rechte eind!

Gelukkig waren nog zenders waar nog zonder enig voetbal kon uitwijken: NCIS (Veronica), Vlaanderen Muziekland (Eén).

Ik hoop dat mijn auto morgen(ochtend) nog zonder schade is en niet bewerkt door gefrusteerde(n) zogenaamde 'fan(s)'.

Wilde vanavond nog iemaand zijn irritante vuvuzuela door zijn/haar strot drukken.

ve
door verwijderd - Jul 12, 2010 om 08:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

frau_antje schreef op zondag 11 jul 2010, 23:56: Octopussy Paul had het wederom bij het rechte eind!

Gelukkig waren nog zenders waar nog zonder enig voetbal kon uitwijken: NCIS (Veronica), Vlaanderen Muziekland (Eén).

Ik hoop dat mijn auto morgen(ochtend) nog zonder schade is en niet bewerkt door gefrusteerde(n) zogenaamde 'fan(s)'.

Wilde vanavond nog iemaand zijn irritante vuvuzuela door zijn/haar strot drukken.

Gelukkig reageert niet iedere teleurgestelde fan zoals jij bijna had gedaan....!

ve
door verwijderd - Jul 12, 2010 om 10:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

@jscholtes,

.....Gelukkig reageert niet iedere teleurgestelde fan zoals jij bijna had gedaan....!
.....

Lijkt me dat frau_antje juist géén fan is!! Dus ook niet teleurgesteld!

ve
door verwijderd - Jul 12, 2010 om 10:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op maandag 12 jul 2010, 10:00: @jscholtes,

.....Gelukkig reageert niet iedere teleurgestelde fan zoals jij bijna had gedaan....!
.....

Lijkt me dat frau_antje juist géén fan is!! Dus ook niet teleurgesteld!

'Wilde vanavond nog iemaand zijn irritante vuvuzuela door zijn/haar strot drukken'
laat m.i. duidelijk zien hoe zij/hij dingen benaderd...

ve
door verwijderd - Jul 12, 2010 om 10:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer jammer jammer :-(

ve
door verwijderd - Jul 12, 2010 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

We hebben gewoon slemielig verloren dus op naar het ek nieuwe kansen nieuwe prijzen

ve
door verwijderd - Jul 12, 2010 om 16:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Topic wordt gesloten. Maar weinig reacties gaan over het aan de orde gestelde. De redactie