po
door postduif54 Oct 27, 2014 om 15:59
Geldzaken & recht

Zwarte lijst voor malefiede uitzendbureaus

Kan Kassa geen zwarte lijst opzette, om alle uitzendbureaus die zich niet aan de spelregels houden, van inschrijving daar op te plaatsen. Die worden aangereikt door de burgerij. Uitzendbureaus die bij inschrijving vragen naar Sofi nr, Digid nr. hebben eigenlijk daar geen recht op. Omdat je als werkzoekende met dat uitzendbureau nog geen werk overeenkomst heb gesloten. Het gaat hier alleen om inschrijvingen. Weiger je dit in te vullen, schrijven ze je niet in. Maar er is ook geen mogelijkheid dit uitzendbureau daar over aan te spreken. Tence is zo een uitzendbureau. Manpower geeft je persoonsgegevens ook af aan Manpower kantoren buiten Nederland en Europa (zijn hun eigen woorden). Dan heeft de inschrijver helemaal geen vat mijn op zijn persoonsgegevens. Aan hand van deze lijst kan daarvoor de minister om opheldering gevraagd worden. Asscher weet het toch steeds beter als de man/vrouw op de werkvloer.

4621 3 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Oct 27, 2014 om 16:32
7364 Antwoorden / 14 Vragen

U schrijft, ze vragen om je DigiD nummer. Dit is onmogelijk omdat het geen nummer is maar u een inlogcode en wachtwoord nodig heeft om hiervan gebruik te maken. En deze gegevens mag u nooit afgeven omdat hiermee gefraudeerd kan worden. Verder zijn er genoeg andere bureaus, waar wel volgens de regels wordt gewerkt, waar u terecht kan. Voor uw vraag betreffende de zwarte lijst kunt u contact opnemen met Kassa, links onder op deze pagina

po
door postduif54 - Oct 27, 2014 om 17:16
51 Antwoorden / 3 Vragen

Is het zinvol om bijv. samen met de vakvereniging zo een lijst te gaan samen stellen. Via Facebook vraag ik steeds, dat minister Asscher een keurmerk moet gaan uitgeven voor deze bureaus, waardoor de werkzoekende of reserve werknemer weet waar hij aan toe is. En dat deze bureaus moeten fuseren tot 3 grote uitzendbureaus of werkmaatschappijen binnen Nederland.

zo
door zon5net - Nov 14, 2014 om 16:15
28 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=postduif54 schreef op maandag 27 okt 2014, 15:59]Kan Kassa geen zwarte lijst opzette, om alle uitzendbureaus die zich niet aan de spelregels houden, van inschrijving daar op te plaatsen. Die worden aangereikt door de burgerij. Uitzendbureaus die bij inschrijving vragen naar Sofi nr, Digid nr. hebben eigenlijk daar geen recht op. Omdat je als werkzoekende met dat uitzendbureau nog geen werk overeenkomst heb gesloten. Het gaat hier alleen om inschrijvingen. Weiger je dit in te vullen, schrijven ze je niet in. Maar er is ook geen mogelijkheid dit uitzendbureau daar over aan te spreken. Tence is zo een uitzendbureau. Manpower geeft je persoonsgegevens ook af aan Manpower kantoren buiten Nederland en Europa (zijn hun eigen woorden). Dan heeft de inschrijver helemaal geen vat mijn op zijn persoonsgegevens. Aan hand van deze lijst kan daarvoor de minister om opheldering gevraagd worden. Asscher weet het toch steeds beter als de man/vrouw op de werkvloer.

Asscher, is wat ook al weer? Iemand die praat als kip zonder kop, toch
Zoals zo vele in deze afgelopen kabite perioden, ik wacht eigenlijk op nieuws dat velen van deze heren ook een schandaal uit de stront put te voorschrijf komt, waarom tenslotte niet voorbeelden te over in Europa, toch. Waarom zouden onze politicie heiliger zijn dan de paus..... OEPS Was vroeger een spreekwoord..... KAN OOK NIET MEER...WANT wat er met veel jongens RONDOM DE KATHOLIEKEN is gebeurt en hoe het Vaticaan daarmee omsprong weten we inmiddels ook, dus weg met dat spreekwoord... Of was het nou gezegde..NOU NIKS MEER OM OP TERUG TE VALLEN, zeg ik flink geïrriteerd door wat er zoal speelt in dit land...... Hoe trots kunnen we mogen we nog zijn op dat je Nederlander bent... Tenslotte tradities liggen al onder vuur straks mogen we ook niet meer oranje aanmoedigen want is de kleur niet juist.....hAHAHAHA, als boer met kiespijn.... Mag die nog wel? ...?