Compensarie Vertraging KLM vlucht 2 uur 54 minuten?
Het boarden van de vlucht verliep allemaal mooi op tijd. We moesten echter wel al lang wachten op een aantal passagiers (tot na de vertrektijd). Wij werden hier prima over geïnformeerd.
Topantwoord
![hutch](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/d40e0b88875b3e1d834978ebb4dc137adb1a979f20bcc1d42fea0a5af01b934b.png)
Klik * hier * voor nadere uitleg.
Beste Hutch,
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik kwam. Die website ook snel tegen na wat google werk. Mijn vader gaf dus echter aan dat hij bij een recente kassa aflevering had gezien dat mensen met hetzelfde probleem als ik (net geen 3uur doordat de vlucht korter duurde dan van te voren ingepland bij boeken ticket) toch recht hadden op vergoeding. Spijtig alleen dat de bewuste aflevering niet kan vinden
![diumenge](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/ad66969967119d6e81fba82b5e51fd1172e8e2ffb301555c2357f37f50319d52.png)
Lekker kort verhaal... Uw vlucht is niet vertrokken vanuit een EU-land, maar ging wel naar een EU-land en werd uitgevoerd door een in de EU gevestigde maatschappij. Bij deze uitspraak (klik) werd compensatie toegewezen. Misschien kunt u er wat mee, ik heb 'm niet helemaal doorgelezen.
Bedankt.
Het laat in elk geval zien dat het probleem aan de motor onder hun verantwoordelijkheid valt.
Wat was de geplande aankomsttijd? Het verschil tussen de werkelijke aankomsttijd en de geplande aankomsttijd is de officiële vertraging. Hoeveel een vliegtuig later vertrekt is niet relevant.
U heeft een itinary waarop staat vertrektijd en aankomsttijd. Dat heeft u bij de boeking gekregen en daaruit volgt de vluchttijd.
wat op het monent van vertrek door de captain aangegeven wordt telt niet, dat is slechts een inschatt8ng en niet wat u bij aanschaf van ee vlucht aangeboden is.
Geplande Vertrek en aankomsttijd op ticket is bindende factor. Wat er besproken wordt in vliegtuig maakt niet uit. Wordt ook altijd gezegt "geschatte" aankomsttijd juist omdat dingen als weer kunnen veranderen. Dat is een verwachte moment opname
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Dat is inderdaad niet echt lang geleden op tv behandeld. Maar aan het begin van elk programna wordt aangekondigd waar het over gaat, dus misschien even systematisch naar elk begin kijken?
Of u kunt contact opnemen met de redactie. Kijk onderaan bij contact.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
![Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/6a635cc6f9b366b4d64c6e08a64597de8b28ac15.png)
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet
Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer