Pe
door Petjeford Jun 23, 2018 om 12:06
Vakantie & reizen

Ferries.nl en directferries.com onbereikbaar na boeking overtocht

Op 10 juni hebben wij een ferry retour geboekt en betaald via ferries.nl/directferries.com met een annulerings verzekering. We realiseerden ons direct dat we de verkeerde datum hadden geboekt en wilde deze dus meteen wijzigen. Dit blijkt niet mogelijk want ferries.nl en directferries.com reageren niet op de verzonden emails, de telefoon schakelt door naar klassieke muziek en wordt niet opgenomen en het inloggen op het account lukt ook niet (na 30 pogingen). Ook contact met Trasmediterranea levert geen reactie.




Help, hoe kunnen wij nu de tickets aanpassen? of überhaupt annuleren?

19306 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jun 23, 2018 om 12:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U kunt toch inloggen en dan op boekingen beheren klikken?

Ma
door MaudvanPraagh Jun 23, 2018 om 12:29
Antwoorden / Vragen

Er staat toch duidelijk dat we NIET KUNNEN inloggen?? ????

aurora1
door aurora1 Jun 24, 2018 om 18:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zo zo, lekkere toon heeft u met die nodeloze hoofdletters en overdreven veel vraagtekens.
Weet u dan niet , of kunt u zelfs niet bedenken dat je daarmee nergens iets bereikt en al helemaal niet als u gratis hulp wilt?
Ik kan overigens gewoon inloggen. Doet u niet iets verkeerd?

tenormin
door tenormin - Jun 23, 2018 om 12:12
16847 Antwoorden / 108 Vragen
1

Misschien is dit een mogelijkheid:
https://www.directferries.nl/contact.htm

Ma
door MaudvanPraagh Jun 23, 2018 om 12:29
Antwoorden / Vragen

Nope ????

aurora1
door aurora1 Jun 24, 2018 om 18:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Huh?

tenormin
door tenormin Jun 24, 2018 om 18:20
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@aurora1. Ja, best vriendelijk van @maupvanpraagh. Maar ja, tegenwoordig is het kennelijk 'gewoon'. Daarom ook maar geen reactie gegeven.

tijger1
door tijger1 Jun 24, 2018 om 18:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik denk dat de vragenstellers veronderstellen dat wij vorstelijk betaald worden om ze iets aan te doen. Sommige vragenstelkers worden steeds horketiger.

tenormin
door tenormin Jun 24, 2018 om 18:50
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Kan het ook zo zijn, hand in eigen boezem, dat wij ook onvriendelijker antwoord geven?

marita5
door marita5 - Jun 23, 2018 om 12:27
11534 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Petjeford , 

Contact : 

  • Bellen vanuit Nederland: 0900 404 1404* Bellen vanuit het buitenland: (+31) 208 08 50 06
  • Vragen per e-mail: nl@directferries.com
  • Openingstijden: Ma - Vrij: 0900 - 1800.
  • Gesloten: Op zaterdag, zondag, 25 december, 26 december en 1 januari. 

  • Kunt u niet inloggen op uw account , verander dan eens van browser . 
Bron : directferries.nl

Ma
door MaudvanPraagh Jun 23, 2018 om 12:32
Antwoorden / Vragen

Alles geprobeerd, niks werkt. Op klacht.nl al contact gehad met groetenvanmax maar niemand schijnt te kunnen helpen . 

tenormin
door tenormin Jun 24, 2018 om 18:21
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@maud, van Max krijg je ook geen groenten. ;-)

marita5
door marita5 - Jun 23, 2018 om 12:41
11534 Antwoorden / 15 Vragen
2

@petjeford , 

Probeer dit e-mailadres eens : 

customer.services@directferries.com. 

Directferries is gevestigd in Londen , neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .

https://www.eccnederland.nl/nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer