Ferries.nl en directferries.com onbereikbaar na boeking overtocht
Op 10 juni hebben wij een ferry retour geboekt en betaald via ferries.nl/directferries.com met een annulerings verzekering. We realiseerden ons direct dat we de verkeerde datum hadden geboekt en wilde deze dus meteen wijzigen. Dit blijkt niet mogelijk want ferries.nl en directferries.com reageren niet op de verzonden emails, de telefoon schakelt door naar klassieke muziek en wordt niet opgenomen en het inloggen op het account lukt ook niet (na 30 pogingen). Ook contact met Trasmediterranea levert geen reactie.
Help, hoe kunnen wij nu de tickets aanpassen? of überhaupt annuleren?
U kunt toch inloggen en dan op boekingen beheren klikken?
Er staat toch duidelijk dat we NIET KUNNEN inloggen?? ????
Zo zo, lekkere toon heeft u met die nodeloze hoofdletters en overdreven veel vraagtekens.
Weet u dan niet , of kunt u zelfs niet bedenken dat je daarmee nergens iets bereikt en al helemaal niet als u gratis hulp wilt?
Ik kan overigens gewoon inloggen. Doet u niet iets verkeerd?
Misschien is dit een mogelijkheid:
https://www.directferries.nl/contact.htm
Nope ????
Huh?
@aurora1. Ja, best vriendelijk van @maupvanpraagh. Maar ja, tegenwoordig is het kennelijk 'gewoon'. Daarom ook maar geen reactie gegeven.
Ik denk dat de vragenstellers veronderstellen dat wij vorstelijk betaald worden om ze iets aan te doen. Sommige vragenstelkers worden steeds horketiger.
Kan het ook zo zijn, hand in eigen boezem, dat wij ook onvriendelijker antwoord geven?
Hallo Petjeford ,
Contact :
- Bellen vanuit Nederland: 0900 404 1404* Bellen vanuit het buitenland: (+31) 208 08 50 06
- Vragen per e-mail: nl@directferries.com
- Openingstijden: Ma - Vrij: 0900 - 1800.
- Gesloten: Op zaterdag, zondag, 25 december, 26 december en 1 januari.
- Kunt u niet inloggen op uw account , verander dan eens van browser .
Alles geprobeerd, niks werkt. Op klacht.nl al contact gehad met groetenvanmax maar niemand schijnt te kunnen helpen .
@maud, van Max krijg je ook geen groenten. ;-)
@petjeford ,
Probeer dit e-mailadres eens :
customer.services@directferries.com.
Directferries is gevestigd in Londen , neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .
https://www.eccnederland.nl/nl
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer