Supersaver niet te bereiken
Ik heb vorig jaar tickets naar Nepal geboekt met supersaver. De tickets zijn van turkish airlines. Door de corona crisis ging de reis helaas niet door. Heb netjes een mail ontvangen met daarin een voucher/boekingsnummer. Nu wil ik deze inwisselen en zijn ze niet te bereiken. Niet via mail, telefoon, social media. Ik heb zelfs een aangetekende brief gestuurd naar het kantoor in Woerden, opgevraagd via de kamer van koophandel. Deze brief werd niet geaccepteerd en kwam retour. ik wil inmiddels mijn geld terug zodat ik zelf rechtstraaks een ticket kan boeken voor volgend jaar. Wie kan mij helpen??
Gr. Annemieke
Hallo Annemieke1976 ,
U bent niet de enige met dit probleem , het barst van de klachten op internet .
Neem contact op met Consuwijzer , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Supersaver Travel BV is een bedrijf dat in handen is van een buitenlandse entiteit. De tophoudster in het buitenland van Supersaver Travel BV is: Svenska Resegruppen AB, gevestigd in s-751 43 Uppsala in Zweden.
Neem ook eens contact op met ECC ,
https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op
Klachten ,
https://nl.trustpilot.com/review/www.supersaver.nl
https://www.klacht.nl/supersaver-nl/
https://www.google.com/search?client=opera&q=SuperSaver&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#lrd=0x47c5efa92ae0e2b9:0xb50a6bf5661d8dee,1,,,
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/supersaver-travel/details?companyId=5539f946-e538-4907-8815-ce00392d5261
Wij als bedrijf zijn benadeeld door dit bedrijf door bestelde tickerts na betaling niet te leveren en na contact te zeggen dat betaling niet ontvangen is ondfanks de bevestiging van Ideal dat het geld is ontvangen door Supersaver. Op dit moment hebben wij onze jurist ingeschakeld en Supersaver heeft een schrijven ontvangen dat wanneer er binnen 14 dagen het geld niet is teruggestort er een civiele rechtzaak wordt gestart.
Aangezien deze partij een nederlandse entiteit is, is deze aan de nederlanse wetgeving onderhevig. Wij zijn bereid zelfs het faillisement aan te vragen van deze partij en aangifte te doen van fraude (bewust het geld waar geen dienstverlening of product tegenoverstaat niet terugstorten). Zijn er mensen welke eventueel bereid zijn mee te gaan in een juridische procedure of aanvraag faillisement
Met vriendelijke groet,
Ger Rooth, Queensworld Holding BV
Beste Ger rooth.
Ik vroeg me af of je nog iets hebt kunnen bereiken met supersaver?
wij hebben het zelfde verhaal nu. 2800 kwijt aan vliegtickets. Maar nooit een bevestiging gekregen.
ik zou graag met je in contact willen komen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer