an
door annemieke1976 Jul 5, 2020 om 14:26
Vakantie & reizen

Supersaver niet te bereiken

Ik heb vorig jaar tickets naar Nepal geboekt met supersaver. De tickets zijn van turkish airlines. Door de corona crisis ging de reis helaas niet door. Heb netjes een mail ontvangen met daarin een voucher/boekingsnummer. Nu wil ik deze inwisselen en zijn ze niet te bereiken. Niet via mail, telefoon, social media. Ik heb zelfs een aangetekende brief gestuurd naar het kantoor in Woerden, opgevraagd via de kamer van koophandel. Deze brief werd niet geaccepteerd en kwam retour. ik wil inmiddels mijn geld terug zodat ik zelf rechtstraaks een ticket kan boeken voor volgend jaar. Wie kan mij helpen??
Gr. Annemieke

6088 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jul 5, 2020 om 14:42
11648 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Annemieke1976 , 

U bent niet de enige met dit probleem , het barst van de klachten op internet . 

Neem contact op met Consuwijzer , klik op de rode regels . 

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer  

Supersaver Travel BV is een bedrijf dat in handen is van een buitenlandse entiteit. De tophoudster in het buitenland van Supersaver Travel BV is: Svenska Resegruppen AB, gevestigd in s-751 43 Uppsala in Zweden.

Neem ook eens contact op met ECC , 

https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op 
 

Klachten , 

https://nl.trustpilot.com/review/www.supersaver.nl 

https://www.klacht.nl/supersaver-nl/ 

https://www.google.com/search?client=opera&q=SuperSaver&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#lrd=0x47c5efa92ae0e2b9:0xb50a6bf5661d8dee,1,,, 

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/supersaver-travel/details?companyId=5539f946-e538-4907-8815-ce00392d5261

Ger Rooth
door Ger Rooth - Sep 10, 2020 om 12:30
1 Antwoorden / Vragen
0

Wij als bedrijf zijn benadeeld door dit bedrijf door bestelde tickerts na betaling niet te leveren en na contact te zeggen dat betaling niet ontvangen is ondfanks de bevestiging van Ideal dat het geld is ontvangen door Supersaver.  Op dit moment hebben wij onze jurist ingeschakeld en Supersaver heeft een schrijven ontvangen dat wanneer er binnen 14 dagen het geld niet is teruggestort er een civiele rechtzaak wordt gestart. 
Aangezien deze partij een nederlandse entiteit is, is deze aan de nederlanse wetgeving onderhevig.  Wij zijn bereid zelfs het faillisement aan te vragen van deze partij en aangifte te doen van fraude (bewust het geld waar geen dienstverlening of product tegenoverstaat niet terugstorten).  Zijn er mensen welke eventueel bereid zijn mee te gaan in een juridische procedure of aanvraag faillisement

Met vriendelijke groet,

Ger Rooth, Queensworld Holding BV






Sulty
door Sulty - Jun 30, 2021 om 18:41
1 Antwoorden / Vragen
0

Beste Ger rooth. 


Ik vroeg me af of je nog iets hebt kunnen bereiken met supersaver?

wij hebben het zelfde verhaal nu. 2800 kwijt aan vliegtickets. Maar nooit een bevestiging gekregen.

ik zou graag met je in contact willen komen. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer