Supersaver niet te bereiken
Ik heb vorig jaar tickets naar Nepal geboekt met supersaver. De tickets zijn van turkish airlines. Door de corona crisis ging de reis helaas niet door. Heb netjes een mail ontvangen met daarin een voucher/boekingsnummer. Nu wil ik deze inwisselen en zijn ze niet te bereiken. Niet via mail, telefoon, social media. Ik heb zelfs een aangetekende brief gestuurd naar het kantoor in Woerden, opgevraagd via de kamer van koophandel. Deze brief werd niet geaccepteerd en kwam retour. ik wil inmiddels mijn geld terug zodat ik zelf rechtstraaks een ticket kan boeken voor volgend jaar. Wie kan mij helpen??
Gr. Annemieke
Hallo Annemieke1976 ,
U bent niet de enige met dit probleem , het barst van de klachten op internet .
Neem contact op met Consuwijzer , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Supersaver Travel BV is een bedrijf dat in handen is van een buitenlandse entiteit. De tophoudster in het buitenland van Supersaver Travel BV is: Svenska Resegruppen AB, gevestigd in s-751 43 Uppsala in Zweden.
Neem ook eens contact op met ECC ,
https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op
Klachten ,
https://nl.trustpilot.com/review/www.supersaver.nl
https://www.klacht.nl/supersaver-nl/
https://www.google.com/search?client=opera&q=SuperSaver&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#lrd=0x47c5efa92ae0e2b9:0xb50a6bf5661d8dee,1,,,
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/supersaver-travel/details?companyId=5539f946-e538-4907-8815-ce00392d5261
Wij als bedrijf zijn benadeeld door dit bedrijf door bestelde tickerts na betaling niet te leveren en na contact te zeggen dat betaling niet ontvangen is ondfanks de bevestiging van Ideal dat het geld is ontvangen door Supersaver. Op dit moment hebben wij onze jurist ingeschakeld en Supersaver heeft een schrijven ontvangen dat wanneer er binnen 14 dagen het geld niet is teruggestort er een civiele rechtzaak wordt gestart.
Aangezien deze partij een nederlandse entiteit is, is deze aan de nederlanse wetgeving onderhevig. Wij zijn bereid zelfs het faillisement aan te vragen van deze partij en aangifte te doen van fraude (bewust het geld waar geen dienstverlening of product tegenoverstaat niet terugstorten). Zijn er mensen welke eventueel bereid zijn mee te gaan in een juridische procedure of aanvraag faillisement
Met vriendelijke groet,
Ger Rooth, Queensworld Holding BV
Beste Ger rooth.
Ik vroeg me af of je nog iets hebt kunnen bereiken met supersaver?
wij hebben het zelfde verhaal nu. 2800 kwijt aan vliegtickets. Maar nooit een bevestiging gekregen.
ik zou graag met je in contact willen komen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet
Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer