an
door annemieke1976 Jul 5, 2020 om 14:26
Vakantie & reizen

Supersaver niet te bereiken

Ik heb vorig jaar tickets naar Nepal geboekt met supersaver. De tickets zijn van turkish airlines. Door de corona crisis ging de reis helaas niet door. Heb netjes een mail ontvangen met daarin een voucher/boekingsnummer. Nu wil ik deze inwisselen en zijn ze niet te bereiken. Niet via mail, telefoon, social media. Ik heb zelfs een aangetekende brief gestuurd naar het kantoor in Woerden, opgevraagd via de kamer van koophandel. Deze brief werd niet geaccepteerd en kwam retour. ik wil inmiddels mijn geld terug zodat ik zelf rechtstraaks een ticket kan boeken voor volgend jaar. Wie kan mij helpen??
Gr. Annemieke

6012 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jul 5, 2020 om 14:42
11569 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Annemieke1976 , 

U bent niet de enige met dit probleem , het barst van de klachten op internet . 

Neem contact op met Consuwijzer , klik op de rode regels . 

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer  

Supersaver Travel BV is een bedrijf dat in handen is van een buitenlandse entiteit. De tophoudster in het buitenland van Supersaver Travel BV is: Svenska Resegruppen AB, gevestigd in s-751 43 Uppsala in Zweden.

Neem ook eens contact op met ECC , 

https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op 
 

Klachten , 

https://nl.trustpilot.com/review/www.supersaver.nl 

https://www.klacht.nl/supersaver-nl/ 

https://www.google.com/search?client=opera&q=SuperSaver&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#lrd=0x47c5efa92ae0e2b9:0xb50a6bf5661d8dee,1,,, 

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/supersaver-travel/details?companyId=5539f946-e538-4907-8815-ce00392d5261

Ger Rooth
door Ger Rooth - Sep 10, 2020 om 12:30
1 Antwoorden / Vragen
0

Wij als bedrijf zijn benadeeld door dit bedrijf door bestelde tickerts na betaling niet te leveren en na contact te zeggen dat betaling niet ontvangen is ondfanks de bevestiging van Ideal dat het geld is ontvangen door Supersaver.  Op dit moment hebben wij onze jurist ingeschakeld en Supersaver heeft een schrijven ontvangen dat wanneer er binnen 14 dagen het geld niet is teruggestort er een civiele rechtzaak wordt gestart. 
Aangezien deze partij een nederlandse entiteit is, is deze aan de nederlanse wetgeving onderhevig.  Wij zijn bereid zelfs het faillisement aan te vragen van deze partij en aangifte te doen van fraude (bewust het geld waar geen dienstverlening of product tegenoverstaat niet terugstorten).  Zijn er mensen welke eventueel bereid zijn mee te gaan in een juridische procedure of aanvraag faillisement

Met vriendelijke groet,

Ger Rooth, Queensworld Holding BV






Sulty
door Sulty - Jun 30, 2021 om 18:41
1 Antwoorden / Vragen
0

Beste Ger rooth. 


Ik vroeg me af of je nog iets hebt kunnen bereiken met supersaver?

wij hebben het zelfde verhaal nu. 2800 kwijt aan vliegtickets. Maar nooit een bevestiging gekregen.

ik zou graag met je in contact willen komen. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

holiday
holiday - Jun 24, 2024 om 18:13
Vrije tijd & tuin
Hutson wesite zijn oplichters

Hutson wesite zijn oplichters

Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer