fr
door fredwijsbeek Jul 30, 2013 om 21:58
Vakantie & reizen

Vacantiediscounter

vacantiediscounter schrijft,,,goedkoper kan niet,,, ik heb 3 dagen geleden geboekt naar zornitsa Bulgarije,15dgn,allin. de zelfde reis biedt arke aan voor 400euro minder, zelfde vliegtuig,stoelen en accom.. vandaag bied vac.disc. de zelfde reis aan voor 250euro minder dan dat ik betaald heb nog steeds 150 verschil ik betaal dus 400 euro teveel.. hoezo goedkoper kan niet dit is oplichting, een leugen want het kan goedkoper!!!!!

3187 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2013 om 22:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Drie dagen geleden kon het niet goedkoper bij vakantiediscounter.

Eerst even rond kijken voordat u boekt. En dit is geen oplichting.

zoekster
door zoekster - Jul 30, 2013 om 22:48
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zag laatst een reclame met 'alleen stelen is goedkoper' maar dat geloofde ik ook niet.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 31, 2013 om 00:17
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Alser plaatsen over zjn van het aantal dat gereseveert is dan krijg men goedkoperen aan biedingen. Het is altijd wikken of, vastigheid of gokken dat is het enigen om te bekijken of de prijs zo blijft of dat hij vol geboekt is.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jul 31, 2013 om 08:34
937 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=fredwijsbeek schreef op dinsdag 30 jul 2013, 21:58]vacantiediscounter schrijft,,,goedkoper kan niet,,, ik heb 3 dagen geleden geboekt naar zornitsa Bulgarije,15dgn,allin. de zelfde reis biedt arke aan voor 400euro minder, zelfde vliegtuig,stoelen en accom.. vandaag bied vac.disc. de zelfde reis aan voor 250euro minder dan dat ik betaald heb nog steeds 150 verschil ik betaal dus 400 euro teveel.. hoezo goedkoper kan niet dit is oplichting, een leugen want het kan goedkoper!!!!!

Als u dat soort reclame uitingen gelooft.... dan ja.... ach laten we daar maar niet over beginnen dan.

Shoppen loont, altijd. En goedkoop kan ook duurkoop zijn, met bijvoorbeeld een garage, sommige goedkope garages zijn slecht, andere niet ( duurdere ook ) dus het goedkoopste kan het duurste worden en de duurste kan u nog duurder worden :P Gewoon shoppen en ervaringen zoeken.

ju
door juist ja - Aug 1, 2013 om 14:12
23 Antwoorden / 0 Vragen

Tegenwoordig hebben alle reisbureaus ook 'de laagste prijs garantie'. Van de ca. 1100 reisbureaus in Nederland liegen er dus 1099.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Aug 1, 2013 om 14:45
937 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=juist ja schreef op donderdag 1 aug 2013, 14:12]Tegenwoordig hebben alle reisbureaus ook 'de laagste prijs garantie'. Van de ca. 1100 reisbureaus in Nederland liegen er dus 1099.

lol, eigenlijk wel. Meestal houd die garantie overigens in dat het goedkoper moet zijn in een x straal en dan geen aanbieding. Maar ja, tegenwoordig lijk alles wel sale, uitverkoop en aanbieding te zijn!

dearagain
door dearagain - Aug 1, 2013 om 17:04
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*een goed begin van je vakantie, is het halve werk!!!