Voucher camping
Ik heb een voorseizoensplaats geboekt bij molecaten van 27mrt tot 6 juli maar kan daar nu niet heen omdat de toilet gebouwen gesloten zijn ik wil graag een voucher of mijn geld terug maar zij zeggen dat dit niet kan omdat ons verblijf langer dan 3 maanden is maar de eerste maand is straks al voorbij wat zijn hier de regels voor en waar hebben we recht op mvg bianca
U heeft recht op een voucher. Als u geld wil kan dat (kennelijk) in de praktijk ook. Echter of u volgend jaar nog op vakantie kunt weet ik niet, maar dan zijn vele reisburo's failliet ...........
Gaat hier niet om een reisbureau, dat terzijde maar voor volgend jaar men met zich eerst achter de oren krabben en beseffen dat er veel Nederlandse campings of wat dan ook niet meer bestaan. Dus advies is: boek nu nergens, waar dan ook.
Het zal inderdaad het nieuwe, anderhalve meter afstand leven worden in de toekomst. Dus hou je hoofd bij elkaar. Niet u @kassagebruiker, hoor.
Recht op een voucher? Waarom?
Hallo BiancaVanderheijden010 ,
Staat ook op hun site : klik op de rode regels .
Heeft u een seizoen(lig)plaats of lang kampeerarrangement geboekt met aankomst op 27 maart ?
Is uw kampeermiddel niet uitgerust met sanitaire voorzieningen, dan kunt u deze al wel komen plaatsen. Zodra we de sanitairgebouwen weer kunnen openen bent u van harte welkom om ook te verblijven.
Voor alle gasten op al onze parken (geopend of niet geopend) met een seizoen(lig)plaats of lang kampeerarrantement geldt:
We hebben goede hoop dat de situatie na 28 april verbeterd zal zijn en we onze service en faciliteiten stapje voor stapje weer mogen openstellen voor u. Het seizoen is dan nog maar net gestart. Annuleren van een reeds gemaakte boeking voor een seizoenplaats of lang kampeerarrangement langer dan 3 maanden is - door de uitzonderlijke omstandigheden - niet toegestaan. Voor lange kampeerarrangementen korter dan 3 maanden bieden we de mogelijkheid een voucher aan te vragen voor een verblijf bij ons op een later moment.
https://www.molecaten.nl/coronavirus
In dat geval kun je de overeenkomst kosteloos beëindigen. Zonder eigen sanitaire voorzieningen kun je geen gebruik maken van de camping. Er is recht op terugbetaling van het betaalde geld.
https://www.anwb.nl/juridisch-advies/op-de-camping/coronavirus-gevolgen-voor-vakantie-en-camping-in-nederland
Ik zou dit vergelijken met de sportschool waarop je een abonnement hebt. Recht op compensatie dat zou kunnen bestaan voor de tijd dat je niet gebruik kunt maken van de dienst (niet kunt verblijven dus). Mogelijk dat u weldra, na 28 april weer wel kunt verblijven tot zo lang de overeenkomst loopt.
Eerst maar even afwachten wanneer de camping open gaat. Als blijkt dat ze eind van de maand weer open gaan kunt u naar de camping toe. Dan kunt u altijd vragen om naar rato geld of voucher terug te krijgen.
Zie deze info: https://www.anwbcamping.nl/informatie/coronavirus en ook deze m.b.t. een soortgelijke vraag: https://kassa.bnnvara.nl//vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/ik-heb-een-voorseizoensplaats-geboekt-op-molencatepark-kuierpad-hoe-geld-terug?id=600646
Dan dit: verwijder uw e-mail adres via bewerken van uw profiel. Uw e-mail adres is over ongeveer de gehele wereld door iemand die er misbruik van wil maken zichtbaar. Het is een openbare site. U zit m.i. niet te wachten op ongewenste e-mails.
ik heb gevraagd om de voucher te verlengen tot September 2021.
Zij willen niet meewerken .
Het bedrag is 170.00
Oké
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer