Pearl geen gratis 2e bril
Ik heb bij Pearl een RayBan zonnebril op sterkte gekocht. Aangezien er nu een actie is "bij ELKE bril een gratis zonnebril op sterkte", verwachtte ik een 2e bril. deze kreeg ik niet omdat RayBan uitgesloten is van de actie, dit staat nergens in de voorwaarden. Ik vind dan ook dat ik recht heb op die tegoedbon van minimaal €59,00 plus € 30 voor gekleurde glazen.
sta ik in mijn recht?
@ingemarcel
Al die leuke voordelige reclame,s van de pearl en noem ze allemaal maar op,die we met de regelmaat van de klok op tv zien,kloppen veelal niet met de werkelijkheid,als u denkt:heyyy das een leuke aanbieding,dan moet u eerst even de zogenaamde kleine lettertjes goed lezen.Dit is weer een voorbeeld van:Te mooi om waar te zijn.
Ps:ik hoop dat ik niet teveel hoofdletters en komma,s en punten heb gebruikt,want dan zou het maar zo kunnen zijn dat ik in overtreding ben volgens de kassa regels.
Hallo ingemarcel,
Daar waar er sprake is van een bril wordt er geen zonnebril bedoeld.
Voorwaarden
Bij aankoop van een bril op sterkte ontvangt u een waardebon t.w.v minimaal €59 (afhankelijk van het totale bonbedrag van de 1e bril aankoop). U kunt de waardebon gebruiken voor een reservebril, een zonnebril op sterkte, daglenzen óf u geeft hem cadeau aan een ander.
Wanneer u deze bon gebruikt voor een zonnebril op sterkte, dan ontvangt u nu tijdelijk de zonnetoeslag t.w.v. €30 gratis. Wanneer u kiest voor duurdere glazen en/of opties, betaalt u het verschil bij.
Bij inlevering van de waardebon ontvangt u niet opnieuw een waardebon.
Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen van Pearle Opticiens.
De actie is niet geldig op reeds bestelde brillen.
.....sta ik in mijn recht?.....
Nee dus.
Je had dit beter eerst even kunnen communiceren vóór de koop.
Met vr.gr.
Als men de voorwaarden goed leest ... dan heeft men wel degelijk recht op een 2e zonnebril. Een zonnebril is ook (!) een bril en zonnebrillen worden niet expliciet uitgesloten.
Buiten dat maken zij reclame met de volgende (letterlijke) tekst:
"Nu bij elke bril 2e bril gratis".
"Bij Pearle krijgt u bij iedere bril die u koopt een gratis 2e bril."
Dus ELKE / IEDERE (!!) bril.
Maar probeer je recht maar eens te halen. Ook Pearle weet dat men toch geen rechtszaak begint voor zo'n (relatief) klein bedrag.
Het enige wat u nog kunt doen, of beter gezegd: laten, is niet meer naar Pearle gaan.
In deze toch niet zo'n goeie actie van Pearle.......
Misschien (bij Radar) Pearle nomineren voor de koude douche?
[quote=edrick3 schreef op donderdag 9 apr 2015, 19:11]Hallo ingemarcel,
Daar waar er sprake is van een bril wordt er geen zonnebril bedoeld.
Voorwaarden
Bij aankoop van een bril op sterkte ontvangt u een waardebon t.w.v minimaal €59 (afhankelijk van het totale bonbedrag van de 1e bril aankoop). U kunt de waardebon gebruiken voor een reservebril, een zonnebril op sterkte, daglenzen óf u geeft hem cadeau aan een ander.
Wanneer u deze bon gebruikt voor een zonnebril op sterkte, dan ontvangt u nu tijdelijk de zonnetoeslag t.w.v. €30 gratis. Wanneer u kiest voor duurdere glazen en/of opties, betaalt u het verschil bij.
Bij inlevering van de waardebon ontvangt u niet opnieuw een waardebon.
Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen van Pearle Opticiens.
De actie is niet geldig op reeds bestelde brillen.
.....sta ik in mijn recht?.....
Nee dus.
Je had dit beter eerst even kunnen communiceren vóór de koop.
Met vr.gr.
[quote=edrick3 schreef op donderdag 9 apr 2015, 19:11]Hallo ingemarcel,
Daar waar er sprake is van een bril wordt er geen zonnebril bedoeld.
Dus wel, Wanneer ik een andere zonnebril dan een RayBan op sterkte koop, is het blijkbaar wel mogelijk. er werd in de winkel gesproken dat zonnebrillen van RayBan uitgeloten zijn, dit staat nergens vermeld. Een zonnebril is dus ook een bril.
Ik had dit vooraf nagevragd bij de klantenservice, deze gaan mee in mijn verhaal, alleen de winkel heeft blijkbaar andere voorwaarden dan de voorwaarden die in de advertentie vermeld staan.
Voorwaarden
Bij aankoop van een bril op sterkte ontvangt u een waardebon t.w.v minimaal €59 (afhankelijk van het totale bonbedrag van de 1e bril aankoop). U kunt de waardebon gebruiken voor een reservebril, een zonnebril op sterkte, daglenzen óf u geeft hem cadeau aan een ander.
Wanneer u deze bon gebruikt voor een zonnebril op sterkte, dan ontvangt u nu tijdelijk de zonnetoeslag t.w.v. €30 gratis. Wanneer u kiest voor duurdere glazen en/of opties, betaalt u het verschil bij.
Bij inlevering van de waardebon ontvangt u niet opnieuw een waardebon.
Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen van Pearle Opticiens.
De actie is niet geldig op reeds bestelde brillen.
.....sta ik in mijn recht?.....
Nee dus.
Je had dit beter eerst even kunnen communiceren vóór de koop.
Met vr.gr.
Zonnebril zou daar ook onder gratis moeten vallen. Kan alleen niet vinden waarom een Ray Ban er buiten zou vallen. Op https://www.facebook.com/pearlopticiensnederland staat wel degelijk dat ook zonnebrillen daaronder vallen. Kan alleen de link niet maken met Facebook.
@ingemarcel,
Als je wilt reageren kun je dat in het grijze veld hieronder onder Reageren doen.
Wil je reageren ná een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en typ je reactie.
Dan op 'Reageer' klikken.
Met vr.gr.
@ingemarcel,
En als je het er niet mee eens bent kun je je klacht bv. op klachtenkompas.nl plaatsen.
Leuke actie van Pearl hoor, maar een tweede bril op sterkte krijg je dus niet als je multifocale glazen hebt Dan krijg je een tweede bril met enkelvoudige glazen.Daar heb je dus niks aan. De rest moet je dan bijbetalen. Goeie actie van Pearl
Je krijgt bij aankoop van een bril, echt wel een zonnebril met multifocale glazen cadeau. Mijn vrouw heeft afgelopen woensdag een bril gekocht en kreeg een zonnebril cadeau. Alleen omdat de in de gratis bril goedkopere glazen zouden komen, heeft ze voor de kostprijs van het montuur dezelfde soort glazen in de zonnebril gekregen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.
In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont. Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de regeri
...
Lees meer
Garantie voorwaarden
ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer