Klachtafhandeling Lidl
ik heb een klacht over/naar de Lidl, ik heb een artikel gekocht welke zij 2 keer hebben gescand wat ik buiten pas zag. Ik krijg mijn geld niet terug. Een klantenservice hebben ze niet en er wordt ook niet op mijn brief gereageerd. Telefonisch (80 cent per minuut) zegt men dat ik pech heb. Kan dit zomaar?
Bent u dan meteen weer naar binnen gelopen met uw boodschappen? Normaal gesproken wordt het dan altijd keurig afgehandeld door Lidl. Of hebt u thuis een brief geschreven? Hoe kunnen ze dan iets controleren?
Controleren doe ik altijd direct na dat ik heb af erekend, en ga dat niet thuis of buiten doen. Dat is de normale gang van zaken.
Hallo appel4,
.....Kan dit zomaar?.....
Ja.
Blijkbaar heb je niet meteen achter de kassa gecontroleerd. .....wat ik buiten pas zag.....
Dan kan de kassamedewerker niet meer nagaan of het wel klopt.
Dus inderdaad .... helaas pindakaas.
Normaal gesproken handelt Lidl dit soort zaken meteen - naar tevredenheid - af.
Met vr.gr.
appel4, als je gelijk weer naar binnen bent gegaan, met je tas met boodschappen en bonnetje, had de cassière toch wel even naar het dubbele bedrag kunnen kijken, desnoods je tas op de band geleegd en de artikelen even tellen. Raar hoor, dat je het dubbel moest betalen. En als je met "naar buiten gaan" bedoelt: naar huis: ja, dan word het een ingewikkelder verhaal. Bellen en schrijven word dan waarschijnlijk duurder als de dubbele "aanslag".
Gebruiksaanwijzing,vraag altijd om een bon,leg de boodschappen in het karretje,pak de boodschappen stuk voor stuk uit het karretje en controleer de bon, is er iets mis gooi alle boodschappen retour in het karretje,ga ZONDER tassen weer retour de wiinkel in,meld u zich bij een kassa[ inderdaad er is geen servicebalie] die roept de maneger en alle wordt keurig opgelost Pffffff
Adres Lidl,
Antwoordnummer 504
1270 VB HUIZEN (NH)
of
Huizermaatweg 45, 1273 NA Huizen
of
Postadres: postbus 198, 1270 AD Huizen.
Gratis telefoonnummer van LIDL is: 0800 - 5435463
Gewoon telefoonnummer van LIDL in Huizen is: 035 – 5287400
Hebben ze bij Lidl niet van die kassa's waar je als klant direct op een scherm kunt zien wat er gescand wordt (zoals bijv. bij AH en Plus). Daar heb je nu weliswaar niks aan, maar voor een volgende keer kan het gedoe schelen. Je kan de caissiere er dan meteen op wijzen dat er iets fout ging.
Raster,
er zit inderdaad een luchtje aan dit verhaal.
LIDL heeft helemaal geen telefoonnummer dat 80 cent per minuut kost.
En vraagsteller beweert dat LIDL geen klantenservice heeft, in de winkel niet, maar wel telefonisch.
Ik had laatst een klacht over een product, ik meldde dat gratis telefonisch, waarna ik een brief ontving waarmee ik 3 verpakkingen van het product kon ophalen.
Vraagsteller kletst maar wat.
Ik keek even op de LIDL site, inderdaad, zoals eerder gemeld, simpel te vinden, een gratis nummer.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++==========
=raster schreef op woensdag 10 apr 2013, 14:04: Appel4
Aan dit verhaal zit een luchtje.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Merkkleding besteld, chinees goed gekregen
Via Bertina moda (of Van Dongen mode) een jas besteld van Gant.
Er komt weken later een jas uit China, niet de maat en niet met het Gant-logo.
Geprobeerd terug te sturen en geld terug te krijgen, maar zij sparren met allerlei eigen regeltjes,
Heb gemaild dat dat tegen de Europese regels is, maar niets meer gehoord.
Kunt u mij adviseren?
F. Koot
06 [telefoonnum
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer