Vragen over Winkels & Webshops

wa
waarheidzoeker - Jan 30, 2017 om 12:48
Winkels & webshops

Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>

Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer

Hu
Hunthum42 - Mar 4, 2018 om 12:38
Winkels & webshops

Wie is stichting foundation docdata

Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer

Ee
Eevo - Nov 26, 2018 om 14:26
Winkels & webshops

Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?

Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.

De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr ... Lees meer

No
Nowla01 - Nov 9, 2017 om 23:01
Winkels & webshops

Waarom is wish zo goedkoop ? En hoe zit het met garantie ?

Waarom is de website wish zo goedkoop ? En hoe zit het met de garantie van producten ? ??? Lees meer

be
bergklip - Sep 6, 2016 om 21:22
Winkels & webshops

WISH

Graag wil ik weten of er mensen zijn die al eens iets hebben besteld bij Wish (online winkel).
Ze verkopen van alles voor belachelijk lage prijzen en daarom vertrouw ik het niet helemaal.
Wie kan mij iets vertellen over deze site. Lees meer

am
amber2307 - Jan 10, 2017 om 12:20
Winkels & webshops

Aliexpress en postnl

Zoals vele besteld bij aliexpress, kreeg een brief van postnl dat er aangifte gedaan moest worden bij de douane, en dat ze graag meer informatie wilde omdat ze dit anders niet konden doen.
Het ging om een bedrag ad 27,95 en netjes het reactieformulier doorgestuurd met kopie rekening.

Tot onze verbazing moesten wij om het pakket te krijgen 18,87 betalen aan postnl, dit bedrag was 5, ... Lees meer

mathijs_b
mathijs_b - Aug 6, 2016 om 17:57
Winkels & webshops
Wat kan ik nog met Airmiles doen?

Ik heb een flink aantal Airmiles gespaard.
Nu ben ik met een verbouwing bezig en dacht die te kunnen besteden bij Praxis.
Helaas val je steeds in de catagorie "niet geldig voor..."
Parket gekocht. Nee, meneer, u krijgt geen airmiles en kunt er ook geen inleveren want dat is een aanbieding.
Doodgewone meubelpanelen (zelfs stuk duurder dan bij concurrent) Nee, meneer, die val ... Lees meer

ik
ikki1998 - May 25, 2016 om 12:34
Winkels & webshops

Is deze site betrouwbaar? <a href="//nldshoes.com" target="_blank">www.nldshoes.com</a>

Mijn vriend en ik willen hier graag schoenen kopen. Echter horen we van de ee dat we ze gewoon kunnen bestellen en de ander roept niet doen. Lees meer

co
corine verschoor - Jun 16, 2017 om 12:45
Winkels & webshops

Flory day

Ik heb een jurk besteld die niet voldeed aan de verwachtingen. Dus teruggestuurd op 19-5-2017. Maar ondanks vele berichtjes geen geld teruggekregen. (€70,-) iet mogelijk om contact met ze te krijgen. Lees meer

JS
JStoffer - Jul 26, 2018 om 11:27
Winkels & webshops

Boxspring-deals.nl betrouwbaar?

Iemand ervaring met het bestellen van een boxspring bij boxspring-deals.nl? Is dit betrouwbaar? Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels