du
door dutch249 May 27, 2018 om 16:41
Winkels & webshops

Seniorenvoordeelkaart alleen goed voor de stedelijke gebieden

Beste,

Ik heb mijn kaart inmiddels opgezged, volgens hen na 14 dagen, ik moest echter langer wachten op de kaart.
Bij het bekijken van de mogelijkheden zijn er naast enkele webwinkels m.n. in niet stedelijke gebieden niet of nauwelijks mogelijkheden om deze kaart te gebruiken.
Dit wordt niet verteld en men verwijst naar ""je moet ook eerst kijken of er een winkel in de buurt is""(quote)
Na een nadrukkelijk verzoek om de bovengenoemde reden mijn geld terug te krijgen wees men op de algemene voorwaarden en ik kan aar het geld fluiten.
Hoe noemen ze dit ook weer in de juridische kringen?

dutch1

4171 11 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 27, 2018 om 16:54
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dutch249 ,

Ik heb mijn kaart inmiddels opgezged,volgens hen na 14 dagen,ik moest echter langer wachten op de kaart.

De opzegtermijn ( herroeping ) van 14 dagen gaat pas lopen op het moment dat u de kaart heeft ontvangen, zie de voorwaarden :

 3.2

Zodra u van ons de gepersonaliseerde fysieke voordeelpas heeft ontvangen, vangt de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen aan. Dat houdt in dat u vanaf dat moment het recht heeft om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, zoals die op onze website te vinden is, maar bent hiertoe niet verplicht.

3.3
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Naast de mededeling dient u de door u per post ontvangen Seniorenvoordeelpas en het bijgesloten welkomstgeschenk retour te sturen volgens instructie. Pas na ontvangst en bevestiging daarvan door ons is uw herroeping definitief;

3.4
Als u binnen de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen gebruik maakt van uw recht op herroeping en de overeenkomst ontbindt, betalen wij u het volledige door u aan ons betaalde bedrag terug. Dit bedrag betalen wij, na retour ontvangst van de fysieke Seniorenvoordeelpas e het welkomstgeschenk, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, aan u terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

De voorwaarden ,

 https://seniorenvoordeelpas.nl/algemene-voorwaarden/

Lees hier alle klachten ,

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenvoordeelpas-is-deze-site-betrouwbaar?id=590886

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenpas-betrouwbaar-2?id=594023

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenpas-is-dat-betrouwbaar?id=590957

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/ik-heb-een-seniorenpas-daar-ben-ik-ingetuind-zijn-er-meer-mensen?id=595083

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/seniorepas-betrouwbaar?id=591394

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/senjiorenpas?id=592334

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/senioren-voordeelpas-is-dat-zuivere-koffie?id=595097

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenpas-betrouwbaar?id=593125

https://nl.trustpilot.com/review/www.seniorenvoordeelpas.nl

tenormin
door tenormin - May 27, 2018 om 16:56
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Aan zo'n pas heeft men niet veel, klachten volop, zowel hier als op RadarTros forum.

hansje klein
door hansje klein - May 27, 2018 om 17:00
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Hoe juristen 'geld kwijt' noemen weet ik niet,
maar graag geven ze u tegen betaling raad
(en dat is niet altijd hetzelfde als gelijk krijgen!).

>klik HIER<

Verdere ervaringen op Klachtenkompas.nl die u kunt aanvullen >HIER<

edrick3
door edrick3 - May 27, 2018 om 17:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bij het bekijken van de mogelijkheden zijn er naast enkele webwinkels m.n. in niet stedelijke gebieden niet of nauwelijks mogelijkheden om deze kaart te gebruiken.
Dat had je natuurlijk moeten doen vóórdat je die kaart bestelde.
Dát is dan ook geen reden om achteraf je kaart op te zeggen.
Wél heb je recht op je geld terug omdat je blijkbaar binnen de termijn hebt opgezegd. Zie art. 3.2
Maar ja .... er zijn niet voor niets zoveel klachten te lezen.

hansje klein
door hansje klein - May 27, 2018 om 18:23
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Vier tips: Wilt u NIET bij de pakken neer gaan zitten ...

kunt u naast de klachtensites 1 - Klacht.nl en 2 - Klachtenkompas.nl tevens actief worden op 3 - >deze AMC-site< en indien u een advertentie in uw bezit heeft en kunt meesturen, 4 - een klacht indienen bij de reclamecode-commissie, die onrechtmatig adverteren, voor u kostenloos, openbaar zal behandelen en publiceren.

Dat kan voor de onvolledige informatie, als ook voor het niet willen storneren als thema gelden!

panter22
door panter22 - May 27, 2018 om 19:21
6599 Antwoorden / Vragen

Deze vraag komt op hetzelfde neer als je vorige vraag.
Alle info is keurig op de site van de seniorenvoordeelpas te vinden Bovendien had je 14 dagen herroepingsrecht na ontvangst van de pas.Staat er ook keurig bij. Heb je het herroepingsformulier wel ingevuld toen je van de pas af wilde?
https://seniorenvoordeelpas.nl/veel-gestelde-vragen/
Voortaan eerst maar eens goed lezen op de site voordat je weer iets bestelt met korting. Met die Kruidvatkaartjes ging het ook al mis,

gerbera
door gerbera - May 27, 2018 om 22:03
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Met het inductiegasfornuis ging ook al mis en daar schreef u op 19 april over. Dus of u werkelijk binnen de 14 dagen bedenktijd heeft opgezegd ?. En dan klopt het dat u uw geld niet terug krijgt.

gerbera
door gerbera - May 28, 2018 om 09:26
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Hoe noemen ze dit ook weer in de juridische kringen?
Daar zijn geen juridische termen voor, wel een voor een Nederlander zeer bekende uitdrukking.
Kijken, kijken maar niet kopen!

Klantenservice Seniorenvoordeelpas
door Klantenservice Seniorenvoordeelpas - Jul 11, 2018 om 17:59
5 Antwoorden / Vragen

Beste Dutch249,

Wat vervelend om te lezen dat u niet gemakkelijk bij u in de buurt gebruik kunt maken van de Seniorenvoordeelpas. Ons team werkt elke dag hard om meer locaties toe te voegen zodat u straks in elk dorp, ongeacht formaat, terecht kan met uw Seniorenvoordeelpas! Tot die tijd helpen wij u graag om optimaal gebruik te maken van uw Seniorenvoordeelpas. Hiervoor kunt u elke dag tussen 9 en 9 contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen u uiteraard om tot op de laatste cent, maximaal gebruik te maken van onze voordelen.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

Thijs12
door Thijs12 Jul 11, 2018 om 18:53
538 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat jullie hier geen zieltjes zullen winnen.

tijger1
door tijger1 - Jul 11, 2018 om 18:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@seniorenvoirdeelpas

Dat is lekker vlot reageren.

Klantenservice Seniorenvoordeelpas
door Klantenservice Seniorenvoordeelpas Jul 11, 2018 om 19:45
5 Antwoorden / Vragen

Ons antwoord heeft inderdaad even op zich laten wachten. Ons streven is om geen vraag of topic onbeantwoord te laten, een laat bericht is beter dan geen bericht! Heeft u nog tips om net zo snel te reageren als u?

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

tijger1
door tijger1 - Jul 11, 2018 om 19:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een tip? Stoppen met die idiote pas.

Klantenservice Seniorenvoordeelpas
door Klantenservice Seniorenvoordeelpas Jul 11, 2018 om 20:29
5 Antwoorden / Vragen

Dat zou zeer jammer zijn, we stellen dan veel tevreden pashouders teleur omdat zij geen korting meer kunnen krijgen!

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

tijger1
door tijger1 Jul 11, 2018 om 20:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Sigaar uit eigen doos.