nb
door nbw Jan 28, 2011 om 01:56
Computers & telefonie

Deze site is ernstig vervuild

Ben vrij actief hier in het beantwoorden naar mijn beste weten .Echter ben tegelijkertijd sceptisch. Net als als enkele medestrijders hier. Kan het zo zijn zijn dat steeds meer (grote)bedrijven en kleine winstzoekers een account aanmaken hier verwarring te zaaien? Ach de vraag stellen is eigenlijk al een inkoppertje.

Ben ik te wantrouwend?

1449 36 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 07:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn wat webcare mensen actief van verschillende bedrijven. Als dit leidt tot het oplossen van problemen is daar niets mee.

Er zijn bedrijven die zich verweren tegen klachten. Soms terecht soms onterecht.

Als bedrijven reclame maken dan kan dat gemeld worden bij de redactie. Dit wordt dan verwijderd.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 08:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

NBW, als er plotseling bij negatieve berichtgeving een berepositief verhaal komt, is dat vaak van iemand die net een uur eerder zich aangemeld heeft. Alleen die naam zie je na verloop van het topic niet meer actueel reageren, dus ................. vul je eigen mening maar in.

Zoals tdehond al schrijft, er zijn een aantal herkenbare met naam en logo webcare namen. En als daar oplossingen uitkomen, oké.

Groet, MG.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 09:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, je bent niet wantrouwend, daarnaast erger ik mij ook aan bepaalde personen die hier vanuit hun ondernemerschap de consument blijven bekritiseren, zonder opbouwende informatie te geven, hoe met ondernemers, winkeliers en bedrijven om te gaan. Indien dit laatste wel het uitgangspunt is vind ik het juist een positieve ontwikkeling.
Verder merk ik wel dat 'spammende' en reclame makende bedrijven etc zeer snel verwijderd worden, vaak ook op aanraden van de vaste 'hulpdiensten'.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw

Zou die vervuiling ook een reden kunnen zijn, dat deze site zo stroperig langzaam is, of heeft dat alleen maar te maken met de voor een prikkie ingehuurde server?

Pedro.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 16:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Internet biedt nieuwe kansen voor reclamemensen, vindt Gouw. Enthousiast: „Je hebt veel directer contact met je doelgroep en je spreiding is groter. Het moet natuurlijk bij de identiteit van het merk passen, maar je kunt een product uitzetten op sociale netwerken. Daar wordt het opgepikt door ’vrienden’ die het weer doorsturen. Die verspreiding groeit exponentieel.”

Nadeel: je hebt er geen controle meer over. „Anders dan bij traditionele reclame kun je niet beheersen waar je product besproken wordt, en hoe dat gebeurt. We proberen dat soms te ondervangen door ons voor te wenden als consument en op blogs en fora lovende dingen te schrijven over het product. Dat heet een sociaal netwerk ’voeden’. Tijdrovend is dat wel.’’

Trouw

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Reclame maken mag niet maar jezelf als bedrijf verdedigen en/of de andere kant van het verhaal laten horen wel.

Helaas ben ik nog geen berichten over mijn eigen bedrijf tegen gekomen dus ben ik niet slecht en zakelijk genoeg nu?

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

invalide schreef op vrijdag 28 jan 2011, 16:30: Reclame maken mag niet maar jezelf als bedrijf verdedigen en/of de andere kant van het verhaal laten horen wel.

Helaas ben ik nog geen berichten over mijn eigen bedrijf tegen gekomen dus ben ik niet slecht en zakelijk genoeg nu?

Dan moet je eens vertellen welke bedrijven en werkzaamheden je allemaal hebt en
uitvoerd.Want als je al jouw antwoorden leest moeten er dat heel veel zijn.
Van medewerker op de vuilnisbelt tot aan eigenaar van web winkel(s) en andere
winkels aan toe.
Dus laat eens wat namen vallen, dat is nog geen reclame maken.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als de mensen komen met een oplossing,vind ik het prima.Vraag me wel af hoelang ze nog van die blokken tegen kunnen houden aan de zijkant.Word daar niet goed van.Of kan dat hier op deze site niet.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

mhofman schreef op vrijdag 28 jan 2011, 17:56: Als de mensen komen met een oplossing,vind ik het prima.Vraag me wel af hoelang ze nog van die blokken tegen kunnen houden aan de zijkant.Word daar niet goed van.Of kan dat hier op deze site niet.

Wat bedoel je met blokken tegen kunnen houden en verdere tekst ????

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik was ooit wegens faillissement, dus helaas ervaring hoe het niet moet aan de sorteer band van huisvuil gekomen maar dat is dus al weer gelukkig lang terug.

Omdat ik geen normale baan kon vinden werd ik dus gedwongen voor mijzelf te starten en omdat ik niet wist wat ik nu wilde begon ik dus meerdere dingen te gelijk en ik zie later wel waar ik mee door zou gaan....

Dit is een beetje fout gegaan doordat alles wel redelijk ging lopen en ik gek werd, en wel andere moest vragen mij te helpen.

Nu ben ik bezig alle webwinkels die ik afgelopen 12 jaren geopende heb te verkopen dus weer wat rustiger en kan ik van mijn verdiende rust genieten als ze straks alle weg zijn.

Wel blijf ik voor 10% eigenaar dus help ze nog steeds.
Dit is alleen om de prijs te drukken zodat ze dat makkelijker van hun ex werkgever over kunnen nemen en niet in het diepe vallen.

Ik weet na een grote fout dus hoe het niet moet en wil niet dat andere ditzelfde meemaken.

Als je mijn leeftijd nu weet begrijp je dat ik gewoon eigenlijk teveel heb gedaan, en daarom overal iets van af weet maar nergens echt Expert in ben.

Waarom ik deze maand hier als beste sta weet ik ook niet, maar helpen van mensen in nood doe ik nu eenmaal omdat toen ik het moeilijk had ook ik werd geholpen.

Ik weiger de namen van de bedrijven te noemen omdat ze nu een andere eigenaar hebben of binnenkort krijgen en ik wil mijn oude personeel niet voor de voeten lopen.
Afspraak = afspraak en daarom noem ik dus niets!

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedoel vul je kenteken in of datingsite van die dingen die je eerst moet weg klikken voordat je het hele beeld hebt.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 18:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is tot nu toe inderdaad hier niet het geval. Gelukkig.
Hoop ook niet dat ze daar ooit aan gaan beginnen.
Enigste wat hier zo nu en dan irritant opduikt is die blok met de vraag of je
mee wilt doen aan die enquete over hoe je deze site vind.
Alleen jammer dat ze er dan vervolgens niets mee doen. Want er is al meedere
keren door collega experts aangegeven dat er de nodige verbeteringen mogen komen op deze site, zoals bijv. een edit knop, maar daar is nog niets aan gedaan.
Jammer.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die edit knop zal er ook niet komen.

De redactie is van mening dat men in een volgende posting haar/zijn fout kan verbeteren.

Ook een quote knop zal er niet komen.

Mijn punt: de redactie zijn geen forumgebruikers en denken daardoor over bepaalde zaken totaal anders dan degene die er mee moeten werken.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 23:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

Mijn punt: de redactieleden zijn geen forumgebruikers en denken daardoor over bepaalde zaken totaal anders dan degene die er mee moeten werken.

Ik ben het hardgrondig met je eens. De kassaredactie beweert dat de evaluatie van de 2 rubrieken achter de rug is, maar enkele belangrijke punten worden zo te zien NIET ingevoerd en andere punten worden niet afgevoerd. Het probleem is m.i. dat zij zich volstrekt niet kunnen inleven in de ervaringen van de respondenten.

Pedro.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2011 om 23:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

De e-mail berichten die ik met de redactie gehad heb:

datum:8-3-2010

Beste ikbenik,

Om op uw open vraag in te gaan. De site had en heeft geen editknop, omdat deze gebruikers niet alleen de mogelijkheid om fouten te herstellen maar ook om teksten, vragen etc. te verwijderen waardoor de context van topics kan wegvallen. Als daar een dringende aanleiding voor is kan een ieder een vervolgpost doen met zijn aanvulling of correctie. Ook is er de mogelijkheid om de redactie te mailen om vragen of bijdragen weg te halen, als daar aanleiding voor is.

De vernieuwde site is nog maar enkele maanden online. Uiteraard gaat de redactie de nieuwe site evalueren, inclusief het verzoek om een editknop.

Mocht u in de toekomst vragen hebben die voor de redactie zijn bestemd, dan kunt u ze rechtstreeks bij ons kwijt via het contactformulier of op kassa-online@vara.nl.

Met vriendelijke groet,
Redactie Kassa-online

Mijn tweede e-mail:

Verzonden: dinsdag 5 oktober 2010 23:33
Aan: Kassa-online
Onderwerp: Diverse vragen/klachten over het forum.

Bericht:

Als zeer ervaren forumgebruiker en intensieve forumgebruiker van uw forum heb ik als gebruiker toch een aantal klachten/vragen:

- als eerste missen wij een edit knop, waarbij we een typefout kunnen corrigeren. Een dergelijke functie is te beperken tot bij voorbeeld 15 of 30 minuten na plaatsing (hierover heb ik al eerder een vraag gesteld.)

- Ten tweede zou het handig zijn om een quote knop te plaatsen (hierover heb ik ook al eerder een vraag gesteld.)

- Ten derde zou een poll-functie handig zijn.

- Ten vierde mis ik zelf een smiley functie.

- Ten vijfde mis ik een mogelijkheid om plaatjes of foto's te plaatsen.

- Ten zesde hebben diverse forumgebruikers aangegeven voor een mogelijkheid van Persoonlijke berichten naar elkaar te kunnen sturen.

Als zeer ervaren phpbb gebruiker (ik beheer zelf ook diverse forums en websites, welke ik zelf die ook ontworpen en opgebouwd heb) weet ik dat de punten die ik aangeef gemakkelijk uit te voeren zijn.
Hierbij wil ik u ook vragen om niet als webdesigner en redactielid te kijken, maar door de bril van een forumgebruiker.

Wachtend op uw antwoord,

Met vriendelijke groeten,

**********
Aka ikbenik

Het antwoord:

Beste *********,

Bedankt voor uw ideeen. Wij zullen uw punten meenemen in de evaluatie van de Kassa-site. Overigens is het al mogelijk om te quoten, deze mogelijkheid is er al enige tijd. U kunt zowel de vraag als een reactie quoten.

Met vriendelijke groet,

Kassa-online

De reden dat ik deze berichten plaats, is om antwoord te geven op de diverse vragen die gesteld worden/werden omtrent de diverse functionaliteiten van dit forum.

ve
door verwijderd - Jan 29, 2011 om 02:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

De grootste actieve consumentencommunity. Maar verder doen we niets anders dan 1x per week iets leuks op tv met kruidkoek of zo. Tenminste 1 probleem oplossen doordat Kassa belt en het ineens wel kan.Uiteraard vooraf zorgvuldig geselecteerd. Soms zijn er echte zware onderwerpen en zit er een politicus/a in de uitzending en deskundigen. Kamervragen worden gesteld iedereen is in rep een roer naar het schijnt echter een seizoen later is er niets veranderd.

En de concurrentie op consumenten tv doet net zo.

We krijgen sterren en puntjes als beloning voor onze volharding. Niemand die validiteit checkt.

Tot slot ik pretendeer wel wat maar ik ga ook voor de best geteste diepvriespizza uit de test.

ve
door verwijderd - Jan 29, 2011 om 07:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op zaterdag 29 jan 2011, 02:04: De grootste actieve consumentencommunity. Maar verder doen we niets anders dan 1x per week iets leuks op tv met kruidkoek of zo. Tenminste 1 probleem oplossen doordat Kassa belt en het ineens wel kan.Uiteraard vooraf zorgvuldig geselecteerd. Soms zijn er echte zware onderwerpen en zit er een politicus/a in de uitzending en deskundigen. Kamervragen worden gesteld iedereen is in rep een roer naar het schijnt echter een seizoen later is er niets veranderd.

En de concurrentie op consumenten tv doet net zo.

We krijgen sterren en puntjes als beloning voor onze volharding. Niemand die validiteit checkt.

Tot slot ik pretendeer wel wat maar ik ga ook voor de best geteste diepvriespizza uit de test.

Dankzij KASSA werd een 9 maanden lopend probleem met een provider opgelost. Ik ben in het gelijk gesteld omdat ik gelijk had. Het moederbedrijf heeft dochter verzocht e.e.a. recht te zetten en dit ook schriftelijk te bevestigen tot correcte bevestiging einde overeenkomst ( met ingelijfde provider) binnen was en het onterechte stalken ( geld eisen) daadwerkelijk ophield.
Er werd in dit geval een groep mensen geholpen met langdurige problemen met moederbedrijf en dochterbedrijven.

ve
door verwijderd - Jan 29, 2011 om 09:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Nbw,

Zoals ook al door anderen is aangegeven, is het goed om de TS te kunnen helpen met een eerlijk advies. Ook vind ik het een prima zaak als er van gedachten wordt gewisseld om zo tot een oplossing te komen. Of dit nu door een ervaren forum deelnemer is of door een bedrijf dat het beste met de klanten voor heeft om die echt te helpen.

Aan de andere kant moet ik je ook gelijk geven, er zijn bedrijven die ik ook heb gezien op het forum die echt een verkooppraatje houden om hun zaak te promoten.
Helaas is zie ik maar ongetwijfeld ook de andere ervaren experts dat deze niet ten goede komen van de TS..
De moed zakt mij dan een beetje in de schoenen omdat het bij mij overkomt als halve informatie, die enkel voor de handel goed is en niet volledig ten goede komt voor de vraagsteller, terwijl ik wel vind dat die persoon er recht op heeft.

Dus je vraag of je te wantrouwend bent, vind ik heel begrijpelijk en op dat punt deel ik je mening wel.

ve
door verwijderd - Jan 29, 2011 om 09:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet alle antwoorden op de TS kunnen in het voordeel van de TS zijn.
Soms zijn antwoorden in het nadeel van de TS.

Het probleem is juist dat er hier wel eens gezegd is dat hier altijd voor de consument op moet worden gekomen, al heeft die consument op dat moment geen gelijk.
Dan is men in mijn ogen op een verkeerde manier bezig.

Heeft men ergens recht op, dan krijgt die TS dan van mij ook gelijk.
Heeft de TS ergens geen recht op, dan moet dat gewoon gezegd kunnen worden en niet dat alles omgedraaid wordt om de TS maar gelijk te kunnen geven.

Wat ook gebeurd is dat de TS ergens geen recht op heeft en dat de verkopende partij vervolgens zwart wordt gemaakt omdat men van mening is dat het anders zou moeten of dat de TS gelijk zou moeten krijgen, ook al staat de verkopende partij in zijn recht. Dat gebeurd ook regelmatig en vind ik totaal niet kunnen.

ve
door verwijderd - Jan 29, 2011 om 22:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@,

Om sommige vragenstellers gerust- cq tevreden te stellen:
Wanneer de site wordt aangepast zal er ook een editknop komen met een beperkte tijdsduur (naar ik begrepen heb). Dus nog even (langer) geduld hebben.

@mhofman,

Wees blij dat er hier nog geen reclameblokken op de site staan! Dát zou pas vervuiling zijn.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2011 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick3,dat was mijn reactie op de discussie gelukkig nog niet op deze site.Maar kunnen ze het tegen houden?Ik hoop het.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 02:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

We zijn nu een hele tijd verder. Ik zie enkel bevestigingen van mijn vermoedens.Zie bizarre antwoorden en problemen die er niet kunnen zijn. Zie adviezen die compleet anti-consument zijn en onjuist.

Consumentenrecht is zover gevorderd in ons land dat in heel veel zaken en conflicten de consument beschermd worden en de bewijslast bij de tegenpartij is.
En in 1000 van de 999 gevallen bluft de tegenpartij zich eruit met dreigementen of gemakzucht van er echt werk van maken.

Dat zie ik ook hier terug. Hier vragen velen advies, maar hier helpt niets. Klaag op zijn minst bij de overheidinstanties en schakel wat vaker rechtshulp in, want dat is nu eenmaal de unieke manier gelijk te krijgen. Heb je zelf geen middelen er is gratis rechtshulp.

Heb hetzelf diverse keren meegemaakt. Heb geen brede beurs, maar wel vechtlust tegen onrecht. En kom je als verbolgen consument met 1 advocaat op de proppen,ook al is ie gratis, dan ineens gaan er deuren open. En ligt een oplossing met excuus klaar met vergoeding van alle gemaakte kosten.
Hetzelfde gebeurt als Kassa belt of de belbus inschakeld. Dan ineens is alles mogelijk.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 06:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op maandag 4 apr 2011, 02:06:
Consumentenrecht is zover gevorderd in ons land dat in heel veel zaken en conflicten de consument beschermd worden en de bewijslast bij de tegenpartij is.

De bewijslast ligt alleen gedurende de eerste 6 maanden na aankoop bij de verkopende partij, daarna bij de kopende partij.

Dat "consumentenrecht" waar jij het over hebt is in het meeste geval een verzinsel van de "consumentenorganisaties".

Het probleem is juist dat ten koste van alles de consument beschermt moet worden en altijd voor de consument op worden gekomen.
En de tegenpartij dan?
Heeft die geen rechten, maar alleen plichten?

Veel "regels" qua consumentenrecht zijn een verzinsel van de diverse organisaties en gaan een eigen leven leiden. Waarbij de ondernemer als vogelvrij verklaard is.

Dat kan nooit de bedoeling zijn, en dat is het ook niet.

nbw schreef op maandag 4 apr 2011, 02:06: Heb hetzelf diverse keren meegemaakt. Heb geen brede beurs, maar wel vechtlust tegen onrecht. En kom je als verbolgen consument met 1 advocaat op de proppen,ook al is ie gratis, dan ineens gaan er deuren open. En ligt een oplossing met excuus klaar met vergoeding van alle gemaakte kosten.
Hetzelfde gebeurt als Kassa belt of de belbus inschakeld. Dan ineens is alles mogelijk.

Omdat veel ondernemers lafbekken zijn en bang zijn voor negatieve reclame.
Daardoor laten veel ondernemers over zich heen lopen.

Ik wil hiermee zeggen dat het totaal verkeerd aan het doorschieten is en dat de tegenpartij altijd maar kosteloos moet vergoeden.
Het zou zo moeten zijn dat beide partijen evenveel beschermd moeten worden. Nu wordt er veel te veel alleen naar de consument gekeken en kan de ondernemer barsten.
En dat is nu juist zo verkeerd.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 07:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je kijkt naar de promotiefilm van de Radar Tas, zegt dat wel genoeg hoe verkeerd het kan gaan.

Ik ben zeker niet anti-consument, maar ik vind wel dat rechtvaardigheid voor beide partijen zeker niet uit het oog verloren mag gaan en dat beide partijen net zoveel rechten als plichten hebben.

In een geschil moet ten aller tijden naar beide partijen gekeken worden en zeker ook van beide partijen het verhaal aangehoord moet worden.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 08:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is een leuke bekentenis van ikbenik, de radar tas werkt als een rode lap bij ikbenik.
Internet is een grote leugenfabriek, maar een enkeling durft te zeggen dat een ander liegt, waarom eigenlijk?
En waarom vinden sommige mensen het leuk om te ander in de wielen te rijden, gewoon omdat het kan?

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 08:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

nbw schreef op maandag 4 apr 2011, 02:06: We zijn nu een hele tijd verder. Ik zie enkel bevestigingen van mijn vermoedens.Zie bizarre antwoorden en problemen die er niet kunnen zijn. Zie adviezen die compleet anti-consument zijn en onjuist.

Consumentenrecht is zover gevorderd in ons land dat in heel veel zaken en conflicten de consument beschermd worden en de bewijslast bij de tegenpartij is.
En in 1000 van de 999 gevallen bluft de tegenpartij zich eruit met dreigementen of gemakzucht van er echt werk van maken.

Dat zie ik ook hier terug. Hier vragen velen advies, maar hier helpt niets. Klaag op zijn minst bij de overheidinstanties en schakel wat vaker rechtshulp in, want dat is nu eenmaal de unieke manier gelijk te krijgen. Heb je zelf geen middelen er is gratis rechtshulp.

Heb hetzelf diverse keren meegemaakt. Heb geen brede beurs, maar wel vechtlust tegen onrecht. En kom je als verbolgen consument met 1 advocaat op de proppen,ook al is ie gratis, dan ineens gaan er deuren open. En ligt een oplossing met excuus klaar met vergoeding van alle gemaakte kosten.
Hetzelfde gebeurt als Kassa belt of de belbus inschakeld. Dan ineens is alles mogelijk.

Perfect verwoord!

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 09:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

ikbenik schreef op maandag 4 apr 2011, 07:10: Als je kijkt naar de promotiefilm van de Radar Tas, zegt dat wel genoeg hoe verkeerd het kan gaan.

Ik ben zeker niet anti-consument, maar ik vind wel dat rechtvaardigheid voor beide partijen zeker niet uit het oog verloren mag gaan en dat beide partijen net zoveel rechten als plichten hebben.

In een geschil moet ten aller tijden naar beide partijen gekeken worden en zeker ook van beide partijen het verhaal aangehoord moet worden.

Ik weiger te geloven dat bij een publiekelijk gemaakt cameraconflict met of zonder radar tas het beklaagde bedrijf zich niet ruimschoots mag en kan verdedigen. Met goede tegenargumenten verlies je toch geen PR bij een consumenten conflict?

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

commonsence schreef op maandag 4 apr 2011, 09:04:
Ik weiger te geloven dat bij een publiekelijk gemaakt cameraconflict met of zonder radar tas het beklaagde bedrijf zich niet ruimschoots mag en kan verdedigen. Met goede tegenargumenten verlies je toch geen PR bij een consumenten conflict?

Waarom komen de meeste bedrijven niet bij Kassa en bij Radar in de uitzending?
Simpel, omdat als de consument geen gelijk heeft perse gelijk moet krijgen.
Bij hun is het altijd dat de ondernemer een oplichter is en willen altijd alles in het voordeel van de consument opgelost te hebben.
Het is altijd tegen de schenen schoppen van de ondernemer.

Sorry, dat gaat mij echt te ver.

Als de consument ergens geen recht op heeft, moet dat ook gewoon gezegd worden. Dat doen ze niet, omdat het hun kijkcijfers kost.

Als een consument op grond van de wetboeken ergens recht op heeft, ben ik wel de laatste die dat zal tegenspreken.

commonsence schreef op maandag 4 apr 2011, 09:04:
Ik weiger te geloven dat bij een publiekelijk gemaakt cameraconflict met of zonder radar tas het beklaagde bedrijf zich niet ruimschoots mag en kan verdedigen.

In de uitzendingen krijgen ze de kans niet eens.
Vooral Radar heeft daar een handje van. Gewoon ziekelijk.
Daarom gaan ze ook niet in op de uitnodigingen.
Een conflict heeft 2 partijen en twee kanten van het verhaal.

commonsence schreef op maandag 4 apr 2011, 09:04:
Met goede tegenargumenten verlies je toch geen PR bij een consumenten conflict?

Daarom vind ik ook veel ondernemers lafbekken, omdat ze niet voor hunzelf opkomen en maar over zich heen laten lopen.

Als ondernemer zijnde ben ik heel schappelijk, maar als een klant zeer onredelijk is, laat ik wel mijn tanden zien.
Dat is ook de kunst: de grenzen goed afbakenen, niet over je heen laten lopen en toch vriendelijk blijven en de mensen goed te woord laten staan.

Dat is wel de andere kant van het verhaal.

ve
door verwijderd - Apr 5, 2011 om 01:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat het niet om gewone nette broodverdienende ondernemers die al dan niet terecht een zeurende klant zat zijn.

Laat ik het anders zeggen. Ik heb commerciele economie gestudeerd. En was ik hoofd marketing van welk groot bedrijf danook kan ik elke beschikbare info gebruiken. Dus ook gewoon low profile hier kijken en leren wat we moeten doen targets te halen en sturen op tegenstrijdigheid door af en toe een "blind"
antwoord te geven publieke opinie te beinvloeden.

Dat bedoel ik met vervuiling en een halfuurtje consuTV van Kassa kan er niets aan doen.

ve
door verwijderd - Apr 5, 2011 om 02:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik pas forumvervuiling vind zijn gasten die aangeven dat de consument gedurende de gemiddelde levensduur, welke ook nog door die consumentenorganisaties bepaald zijn, recht op garantie hebben en die tegen mij zeggen dat ik moet zwijgen en dat ik de consument op het verkeerde been breng.
Met daarnaast dat je altijd voor de vraagsteller op moet komen.
Dat vind ik forum vervuiling.

ve
door verwijderd - Apr 5, 2011 om 09:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mooi voorbeeld is deze discussie .
Iemand heeft een simpele vraag: mag een medewerkster van een uitzendbureau (zonder dat je daar toestemming voor hebt gegeven) dingen over jou vertellen (die niet eens kloppen). Ok, het is niet erg duidelijk geschreven, maar de reacties zijn bijna bloeddorstig.

ve
door verwijderd - Apr 5, 2011 om 10:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste experts,

Ons inziens is deze discussie gestart om de rol van bedrijven te bespreken, die uiteraard ook vrij staan een account aan te maken, op een open platform zoals Kassa interactief.

Graag uw reacties op deze discussie gericht houden.

Redactie Kassa-online

ve
door verwijderd - Apr 5, 2011 om 10:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind ook dat deze site ernstig vervuild is.

ve
door verwijderd - Apr 5, 2011 om 11:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan toch maar reagerend;

Er zijn op dit forum naar mijn mening twee vormen van ernstige vervuiling naast directe reklame voor een product, n.l;
De sluikreclame die begint als een vraag,bijvoorbeeld " natuurlijke" (genees)middelen waar dan in dat vervolg juichende verhalen over producten die zo goed zouden helpen of geholpen zouden hebben ; een vraag die vaak vlak voor het weekend komt omdat men kennelijk weet dat de redactie in het weekend niet aktief is.

Daarnaast erger ik mij in hoge mate de gebruikte stijl van antwoorden van bepaalde personen hier op dit forum aktief.
Ik noem geen namen, dat zal ik wel persoonlijk doen met een mailtje naar de redactie waarbij ik hoop dat deze personen worden gewezen op hun stijl van antwoorden die in hoge mate onnodig kwetsend en onvriendelijk is en een correctie zouden verdienen.

En och....... die paar personen weten dit zelf ook want hun doel is duidelijk of ernstig eigenwijs, of bedoeld om te kwetsen.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Apr 5, 2011 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

grootvader

Gelukkig hebben sommige respondenten een goedwerkende antenne voor sluikreclame. Zo'n bericht keert zich dan tegen de plaatser en werk dan juist averechts.

Met collegiale groet, Pedro.

ve
door verwijderd - Apr 5, 2011 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

wesley2 schreef op dinsdag 5 apr 2011, 10:50: Ik vind ook dat deze site ernstig vervuild is.

Ik deel uw mening niet omdat de consumenten hier mans genoeg zijn om ondernemers te woord te staan, mocht hun informatie niet kloppen met de wetgeving rond aankopen.