ro
door ronaldvvzz1963 Jun 25, 2013 om 14:06
Computers & telefonie

HTC en HI

Ik heb een HTC one X en het glas is gebarsten terwijl ik het in mijn broekzak heb met het scherm naar mijn been. ik heb ook ontdekt dat de behuizing van de HTC buigzaam is en als er dan een beetje spanning opstaat dat het glas dan kan barsten.
Ik heb contact gehad met HTC en hi maar daar kreeg ik alleen maar van de klantenservice te horen dat je de telefoon niet kan buigen dus ze nemen mij niet serieus en denken dat ik een malloot ben ofzo.ben zelfs naar de hi winkel geweest in Oosterhout en het laten zien en gaven inderdaad toe dat je het kan buigen maar konden ook niets doen.
Ik ben van mening dat het een constructie fout is of een zogenaamde maandag morgen toestel maar zowel HTC als hi geeft niet thuis. wie kan mij helpen of heeft ideeen hoe ik ze dat wel duidelijk kan maken of heeft het zelfde probleem

5359 87 Rapporteer

alexishoop
door alexishoop - Jun 25, 2013 om 22:14
562 Antwoorden / 6 Vragen

Een broekzak is geen plek voor een (dure) smartphone. waarschijnlijk heeft je toestel eerdere mishandelingen onopgemerkt wel overleefd, maar was dit het spreekwoordelijke laatste zetje over rand.

er is een speciaal tweakers forum voor de htc one garantie problemen met handige info. is het Gorilla Glass, maar dat zegt alleen iets over de krasbestendigheid tijdens normaal gebruik tegen nagels of een stylus. Het is en blijft glas, dat breekbaar blijft.

hi-webcare
door hi-webcare - Jun 26, 2013 om 11:12
108 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Ronald,

Het is natuurlijk erg vervelend dat jouw telefoon kapot is gegaan. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Wanneer een telefoon schade heeft wordt het toestel opgehaald door Smartcare. Hier kijkt een expert naar jouw telefoon om te zien wat precies het probleem is. De conclusie is dat dit val, druk- of stootschade betreft. Deze vorm van schade valt helaas niet binnen het Smartcare Basis pakket. Wij wijken hierin niet af van de conclusie van de expert. Sorry dat we je hier niet bij kunnen helpen.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 26, 2013 om 12:26
17 Antwoorden / 2 Vragen

ik ben het er totaal niet mee eens.
een telefoon moet je niet kunnen buigen want als er maar een beetje spanning opkomt dan klapt het glas. maar ik kan wel blijven roepen maar word toch niet serieus genomen.
ga heel internet ermee bombaderen en gaat HTC en hi hoop klanten kosten.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jun 26, 2013 om 13:01
937 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=ronaldvvzz1963 schreef op woensdag 26 jun 2013, 12:26]ik ben het er totaal niet mee eens.
een telefoon moet je niet kunnen buigen want als er maar een beetje spanning opkomt dan klapt het glas. maar ik kan wel blijven roepen maar word toch niet serieus genomen.
ga heel internet ermee bombaderen en gaat HTC en hi hoop klanten kosten.

Misschien buigt de telefoon omdat er te veel druk op is gekomen in je broekzak?? want een buigbare telefoon moet ik nog zien! lijkt me erg stug dat een normale telefoon buigt.

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 26, 2013 om 15:39
17 Antwoorden / 2 Vragen

volgens kpn breda is het een plastic behuizing.nou dan weet je het wel

ikbenik
door ikbenik - Jun 26, 2013 om 16:04
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Een telefoon kan niet tegen torsiekrachten. Staat ook in de gebruiksaanwijzing.
Dus een telefoon kan niet tegen als die in te broekzak gedragen wordt.
Alle schades die daaruit voortkomen komen voor rekening van de koper.
Simpel.

jantom
door jantom - Jun 28, 2013 om 12:22
377 Antwoorden / 0 Vragen

Het is niet verstandig een dergelijk apparaat in de broekzak mee te nemen ook al wordt het door veel mensen zo gedaan.

ikbenik houdt het simpel en zo is het ook.

de
door dewollf - Jun 28, 2013 om 12:28
54 Antwoorden / 0 Vragen

dat dit niet onder garantie valt snap ik best. een telefoon kan niet buigen, dat gaat hij stuk zoals je ondervonden hebt. als het niet het glas is dan kunnen het printplaatjes iod zijn, maar er tegen kunnen kan gen enkele telefoon. daar zijn ze niet voor.
ik snap best dat het zuur is, maar je zal toch je ongelijk moeten erkennen.
zoals een eerder schrijver meedeelde; een telefoon hoort niet thuis in een strakke spijkerbroek, dit is schadeveroorzaker nummer 1.
evenals betaal pasje, die begeven het alls als ze te vaak buigen.

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 28, 2013 om 12:45
17 Antwoorden / 2 Vragen

ik draag geen strakke broeken en de meeste telefoons hebben een aluminum frame wat niet buigzaam is. voor die bedrijfen is het ook heel moeilijk om toe te geven dat het mogelijk een constructie fout is want dat gaan ze veel klanten kosten.
maar je word daar voor gek verklaart als je zegt dat de telefoon buigzaam is want dat kan volgens hen niet en ik ben de enige die dat heeft maar op internet zijn talloze voorbeelden hiervan

jantom
door jantom - Jun 28, 2013 om 12:51
377 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ronaldvvzz1963 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 12:45] ik draag geen strakke broeken en de meeste telefoons hebben een aluminum frame wat niet buigzaam is. voor die bedrijfen is het ook heel moeilijk om toe te geven dat het mogelijk een constructie fout is want dat gaan ze veel klanten kosten.
maar je word daar voor gek verklaart als je zegt dat de telefoon buigzaam is want dat kan volgens hen niet en ik ben de enige die dat heeft maar op internet zijn talloze voorbeelden hiervan

Ik begrijp je best maar realiseer je dat een mobiele telefoon een stukje pure hi-tech is (op mini-formaat en mede daardoor ook erg kwetsbaar).... Er wordt vaak nonchalant mee omgesprongen.
Als ik zo'n mobiel zou hebben zal ik er erg voorzichtig en met veel respect mee omgaan.
Gelukkig heb ik zo'n stukje vernuft niet nodig....

eclipse
door eclipse - Jun 28, 2013 om 12:56
1561 Antwoorden / 370 Vragen

voor 3 tientjes heb je een nieuw glas erop. niet Hi verantwoordelijk stellen hoe Jij met de mobiel omgaat, oké voor mannen is het vaker een probleem als voor vrouwen die hebben vaak wel een tasje. en anders een aliminium case eromheen, die vangt de torsie wel op. kost weinig, .... sterkte ermee ...kijk even op MP ... onthou wel dat dan je fabrieksgarantie vervalt. igv van software /hardware problemen.vervalt je abbo binnen 4 maanden hou de eer aan jezelf en neem een nieuw abbo. en toestel.

wi
door wicket - Jun 28, 2013 om 13:02
49 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een strakke spijkerbroek aan hebt en je hebt die telefoon in je broekzak, dan krijgt die telefoon heel wat te verduren. Soms doen mensen er ook nog bossen sleutels bij.

Je steekt een gebakje toch ook niet in je broekzak? Dat is gewoon vragen om problemen vind ik

=ronaldvvzz1963 schreef op woensdag 26 jun 2013, 12:26: ik ben het er totaal niet mee eens.
een telefoon moet je niet kunnen buigen want als er maar een beetje spanning opkomt dan klapt het glas. maar ik kan wel blijven roepen maar word toch niet serieus genomen.
ga heel internet ermee bombaderen en gaat HTC en hi hoop klanten kosten.

ma
door manwijf - Jun 28, 2013 om 13:04
574 Antwoorden / 1 Vragen

Onder extreme krachten zal ieder materiaal buigen of barsten. Dat was toch wel bekend mag ik hopen?
Een stalen vispijp of een kraan bv kunnen ook in tweeën breken. Als er maar genoeg kracht op staat, zoals het geval kan zijn met zwaar weer.

Alles heeft een gebruiksaanwijzing. Dat je die niet op wilt volgen is aan jou, maar weet de consequenties. Als je de telefoon onder een hamer legt, zul je ook zien dat het glas niet krasvast is.

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 28, 2013 om 13:06
17 Antwoorden / 2 Vragen

ik kan het gewoon buigen zonder te veel kracht te zetten tussen twee vingers

wi
door wicket - Jun 28, 2013 om 13:09
49 Antwoorden / 0 Vragen

Het is een telefoon, en geen cracker. Dat je hem makkelijk kan buigen wil niet zeggen dat je het toestel onder extreme omstandigheden kan gebruiken.

=ronaldvvzz1963 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 13:06: ik kan het gewoon buigen zonder te veel kracht te zetten tussen twee vingers

eclipse
door eclipse - Jun 28, 2013 om 13:30
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zitten we hier een houten kop te beantwoorden ??? vinkje gaat weg/aan ? sccs

curious
door curious - Jun 28, 2013 om 13:59
45 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=ronaldvvzz1963 schreef op woensdag 26 jun 2013, 12:26]ik ben het er totaal niet mee eens.
een telefoon moet je niet kunnen buigen want als er maar een beetje spanning opkomt dan klapt het glas. maar ik kan wel blijven roepen maar word toch niet serieus genomen.
ga heel internet ermee bombaderen en gaat HTC en hi hoop klanten kosten.

Ronald je wordt wel serieus genomen maar het antwoord staat je niet aan. Dat is toch wel een verschil.
Het gaat dus HTC en Hi geen klanten kosten hoor.
Je bent een ervaring rijker en nu een illusie minder.
Sterkte.

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 28, 2013 om 14:56
17 Antwoorden / 2 Vragen

nou echt niet
waarom zeggen ze dan gewoon niet van . ja meneer de telefoon is wat buigzaam waardoor er onder bepaalde buigingen het glas kan barsten maar dat weet HTC en heeft dat ingecalculeerd is dat het maar een beperkt aantal zal zijn en dat we het kosteloos vergoeden.
maar dat doen ze dus niet

ikbenik
door ikbenik - Jun 28, 2013 om 15:00
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=ronaldvvzz1963 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 14:56]nou echt niet
waarom zeggen ze dan gewoon niet van . ja meneer de telefoon is wat buigzaam waardoor er onder bepaalde buigingen het glas kan barsten maar dat weet HTC en heeft dat ingecalculeerd is dat het maar een beperkt aantal zal zijn en dat we het kosteloos vergoeden.
maar dat doen ze dus niet
Nu breekt mijn klomp!
In de gebruiksaanwijzing staat heel duidelijk dat de telefoon niet tegen buigen kan en dat de telefoon niet in de broekzak gedragen moet worden.

Telefoons kunnen niet tegen torsiekrachten. Zelfs een kleuter weet dat.
Maar wat doen veel mensen? Stoppen de telefoon toch in de broekzak, zeggen dat die daar maar tegen moet kunnen en als er schade ontstaat zijn ze opeens al hun verstand kwijt en zeuren vervolgens dat het oneerlijk is en dat zij niet voor de kosten wensen op te draaien.

Ik denk dat ik daarmee alles gezegd heb.

wimmi20
door wimmi20 - Jun 28, 2013 om 15:04
2154 Antwoorden / 7 Vragen

De telefoon gaat kapot door je eigen schuld.
Dan ga je hier jammeren dat het onder garantie gemaakt moet worden.
Nogal naief.
Misschien heb je in die broekzak ook nog een sleutelbos die de telefoon kan beschadigen.
Als je een vulpen hebt van 400 euro, neem je die dan ook mee in je broekzak ?

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 28, 2013 om 15:30
17 Antwoorden / 2 Vragen

appels met peren

1paul
door 1paul - Jun 28, 2013 om 15:31
3153 Antwoorden / 0 Vragen

Handig he zo een mobiele telefoon die je enkel mee kan nemen in een rugtas of zo, is natuurlijk idioot dit, een mobiele telefoon word meegenomen het is niet voor niets een mobiele telefoon natuurlijk...

Ik vind dat ie een punt heeft eerlijk gezegd, is vrijwel hetzelfde als een fiets die niet buiten mag komen!!!

ikbenik
door ikbenik - Jun 28, 2013 om 15:33
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=ronaldvvzz1963 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 15:30]appels met peren
Nee hoor.
Alleen dat iemand het maar niet wilt begrijpen en toch alle kosten vergoed wilt hebben omdat die de telefoon in de broekzak gestopt heeft en van mening is dat die daar tegen moet kunnen.

ikbenik
door ikbenik - Jun 28, 2013 om 15:38
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=1paul schreef op vrijdag 28 jun 2013, 15:31]Handig he zo een mobiele telefoon die je enkel mee kan nemen in een rugtas of zo, is natuurlijk idioot dit, een mobiele telefoon word meegenomen het is niet voor niets een mobiele telefoon natuurlijk...
Wat jouw mening is, is niet relevant. (hard gezegd, maar klopt als een zwerende vinger).
Telefoons kunnen niet tegen torsiekrachten. Dat is een feit.
Er zijn genoeg methodes om de telefoon mee te dragen, zonder dat die blootgesteld wordt aan torsiekrachten. Een speciale tasje aan de broeksriem bijvoorbeeld.

vr1944
door vr1944 - Jun 28, 2013 om 16:12
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Waarschijnlijk buigt het nu makkelijk omdat het glas eraf is .Dat meeste telefoons in een aluminium frame klopt niet. Bovendien zijn vliegtuigen gemaakt van aluminium gemaakt omdat metaal buigzaam en licht is.

=ronaldvvzz1963 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 13:06: ik kan het gewoon buigen zonder te veel kracht te zetten tussen twee vingers

vr1944
door vr1944 - Jun 28, 2013 om 16:18
1210 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=ronaldvvzz1963 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 13:06]ik kan het gewoon buigen zonder te veel kracht te zetten tussen twee vingers
ps :dat metaal buigzaam

zoekster
door zoekster - Jun 28, 2013 om 18:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik heb er vandaag eens speciaal op gelet en inderdaad dragen de meeste jongens/mannen,
1) wijde spijkerbroeken, noem het maar slobberbroeken
2) telefoontjes in de broekzakken, je ziet ze zitten.

Het is denk ik die eeuwige behoefte van jongens/mannen om geen tas te dragen en alles maar in die broekzakken te proppen, de portemonnees en sleutels zitten ook vaak in broekzakken. (zie je ook zitten)
Ik denk dat ze het lastig en een beetje 'gay' vinden om er een apart tasje voor te dragen, zoals ikbenik voorstelt.

Maar het is nu eenmaal zo dat een mobiel veel kwetsbaarder is dan een portemonnee, of sleutelbos en daarom nu eenmaal niet geschikt voor de broekzak.

frits
door frits - Jun 28, 2013 om 18:08
146 Antwoorden / 5 Vragen

het is natuurlijk idioot om het in je broekzak te steken dat is vragen om moeilijkheden.

wimmi20
door wimmi20 - Jun 28, 2013 om 18:14
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ronald heeft het er alsmaar over dat je de telefoon kan buigen.
Nou en ? Er zijn zoveel gebruiksvoorwerpen die door buigen kapot gaan.
En die je met zorg moet behandelen, om schade te voorkomen.
Stop je dus een telefoon in je broekzak dan heb je het apparaat niet met zorg behandeld, en moet je niet klagen over schade die je eigen schuld is.
Op een telefoon in een broekzak komen aardig wat krachten die schade veroorzaken aan de telefoon.
Bv een arm stoel leuning, ergens tegenaan leunen, en dat soort flinke krachten.
Gewoon een gevalletje eigen schuld.
En Ikbenik schreef al eerder dat in de gebruiksaanwijzing staat dat de telefoon niet in een broekzak moet worden gedragen.
Maar daar wil vraagsteller Ronald niks van horen, hij gaat op het internet het merk HTC in een kwaad daglicht zetten.
Die Ronald toch !

wi
door wicket - Jun 28, 2013 om 18:35
49 Antwoorden / 0 Vragen

Het staat toch in de garantiebepalingen die je erbij hebt gekregen?

Van een telefoon die op de grond of in het water valt kun je ook niet verwachten dat het onder de garantie valt.

Lees eerst eens even de gebruiksaanwijzing.

=ronaldvvzz1963 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 14:56: nou echt niet
waarom zeggen ze dan gewoon niet van . ja meneer de telefoon is wat buigzaam waardoor er onder bepaalde buigingen het glas kan barsten maar dat weet HTC en heeft dat ingecalculeerd is dat het maar een beperkt aantal zal zijn en dat we het kosteloos vergoeden.
maar dat doen ze dus niet

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 28, 2013 om 19:09
17 Antwoorden / 2 Vragen

lees dit dan eens uit de gebruiks aanwijzing htc one x
De HTC One X luider laten bellen in je zak of tas
Om geen binnenkomende gesprekken te missen als je HTC One X in je zak of tas zit, kun je hem instellen zodat het volume langzaam luider wordt en de telefoon gaat trillen als er een inkomend gesprek is.
Schuif het meldingenvenster open en tik vervolgens op .
Tik op Geluid.
Schakel de optie Broekzakmodus in.

ik bedoel maar

zoekster
door zoekster - Jun 28, 2013 om 19:14
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=ronaldvvzz1963 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 19:09]
Tik op Geluid.
Schakel de optie Broekzakmodus in.

ik bedoel maar
Ik moet zeggen, daar heb je een punt.

wi
door wicket - Jun 28, 2013 om 19:25
49 Antwoorden / 0 Vragen

Dan zou ik naar de winkel teruggaan en zeggen, dat als hij niet in de broekzak mag waarom er dan wel een broekzakmodus in zit.

=ronaldvvzz1963 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 19:09:
Schakel de optie Broekzakmodus in.

pino123
door pino123 - Jun 28, 2013 om 19:53
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Humor dit!

pino123
door pino123 - Jun 28, 2013 om 19:58
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 28 jun 2013, 19:14][quote=ronaldvvzz1963 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 19:09]
Tik op Geluid.
Schakel de optie Broekzakmodus in.

ik bedoel maar
Ik moet zeggen, daar heb je een punt.

Nog even en we gaan het allemaal geloven!

wi
door wicket - Jun 28, 2013 om 20:04
49 Antwoorden / 0 Vragen

Het staat echt in de gebruiksaanwijzing (hier te downloaden)

=pino123 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 19:58:

Nog even en we gaan het allemaal geloven!

pino123
door pino123 - Jun 28, 2013 om 20:08
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Dat zal best.... Het gaat mij erom dat er opeens 'een punt is'. Nu die is er niet. Zolang TS door eigen toedoen zijn scherm sloopt , heeft HI hier niets mee te maken.

Beetje kinderachtig om HI te laten opdraaien voor de onbezonnenheid van HI.

zoekster
door zoekster - Jun 28, 2013 om 20:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=pino123 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 20:08]Dat zal best.... Het gaat mij erom dat er opeens 'een punt is'. Nu die is er niet. Zolang TS door eigen toedoen zijn scherm sloopt , heeft HI hier niets mee te maken.

Beetje kinderachtig om HI te laten opdraaien voor de onbezonnenheid van HI.

Luister eens, wij zeggen (bijna) allemaal dat zo'n telefoon ook niet in een broekzak thuishoort, dan heeft de vraagsteller zeker een punt, als hij op de handleiding wijst waarin ervan uit wordt gegaan dat je deze telefoon in een broekzak draagt.

Kan jij geen punt vinden. Ik vind dat Ronald daarmee wel een punt heeft.

(Ik neem aan dat je je laatste zin in je post anders bedoelde dan dat hij er nu staat.)

wi
door wicket - Jun 28, 2013 om 20:19
49 Antwoorden / 0 Vragen

Tja hij geeft duidelijk aan dat het scherm gebroken is in zijn broekzak.
En in de gebruiksaanwijzing staat niet dat hij niet in een broekzak mag.

Sterker nog, HTC heeft er zelfs een broekzak-functie in zitten.
En dat voor een telefoon die dan niet in een broekzak mag?

Beetje vreemd vind je ook niet?

=pino123 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 20:08: Dat zal best.... Het gaat mij erom dat er opeens 'een punt is'. Nu die is er niet. Zolang TS door eigen toedoen zijn scherm sloopt , heeft HI hier niets mee te maken.

Beetje kinderachtig om HI te laten opdraaien voor de onbezonnenheid van HI.

tucker
door tucker - Jun 28, 2013 om 20:33
136 Antwoorden / 10 Vragen

Wat een geneuzel, ik vind het typisch een gevalletje eigenwijze puber die geen gelijk heeft maar het toch moet en zal hebben. Elk weldenkend mens weet dat een dure en kwetsbare smartphone niet in de broekzak thuishoort.

diumenge
door diumenge - Jun 28, 2013 om 20:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=ikbenik schreef op vrijdag 28 jun 2013, 15:38]...
Er zijn genoeg methodes om de telefoon mee te dragen, zonder dat die blootgesteld wordt aan torsiekrachten. [u]Een speciale tasje aan de broeksriem bijvoorbeeld.[/u]

En dan voor l#l lopen?

Wat een gezemel hier, een moderne smartphone moet je gewoon in je broekzak kunnen dragen. Al helemaal als het een speciale 'Broekzakmodus' heeft. Ik draag mij smartphone altijd in mijn broekzak, nog nooit een probleem mee gehad.

ma
door manwijf - Jun 29, 2013 om 09:03
574 Antwoorden / 1 Vragen

Wie zegt eigenlijk dat HTC de achterzak van de broek bedoelt? Er zitten op een broek ook nog voorzakken. Ik heb zelf trouwens ook broeken met zakken aan de zijkant. Daar past een telefoon perfect in zonder te beschadigen.

Sleutels en portemonnaie worden inderdaad ook vaak in de broekzak gedragen. Je ziet daarvan de slijtplek op de kont vaak duidelijk zitten. Fabrikant van de spijkerbroek maar aanklagen vanwege de slechte kwaliteit?

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 29, 2013 om 09:48
17 Antwoorden / 2 Vragen

Daar heb ik dus een heel sterk punt en ik draag de telefoon niet in mijn kontzak maar aan de voorkant. maar wat ook erg is dat de klantenservice je bijna voor gek uitmaakt

wi
door wicket - Jun 29, 2013 om 09:52
49 Antwoorden / 0 Vragen

Hoelang heb je het toestel?

=ronaldvvzz1963 schreef op zaterdag 29 jun 2013, 09:48: Daar heb ik dus een heel sterk punt en ik draag de telefoon niet in mijn kontzak maar aan de voorkant. maar wat ook erg is dat de klantenservice je bijna voor gek uitmaakt

ikbenik
door ikbenik - Jun 29, 2013 om 09:56
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=ronaldvvzz1963 schreef op zaterdag 29 jun 2013, 09:48]Daar heb ik dus een heel sterk punt en ik draag de telefoon niet in mijn kontzak maar aan de voorkant. maar wat ook erg is dat de klantenservice je bijna voor gek uitmaakt
Maakt allemaal niets uit.
Een telefoon kan er technisch niet tegen om in de broekzak gedragen te worden.

Punt.

Voor de rest is het bla, bla, bla.

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 29, 2013 om 09:56
17 Antwoorden / 2 Vragen

bijna 10 maanden

wi
door wicket - Jun 29, 2013 om 10:06
49 Antwoorden / 0 Vragen

Dus straks mogen de toestellen ook niet meer naar buiten, omdat het buiten wel eens te vochtig kan zijn? En vooral ook niet teveel zweten, want daar kunnen die dingen ook niet tegen.

Hee joh er zit een broekzak-modus in, en die zit er in om hem niet in je broekzak te doen?

Ik heb zo'n goedkoop Chinees dingetje, en die kan ik zelfs zonder problemen in mijn broekzak doen.

=ikbenik schreef op zaterdag 29 jun 2013, 09:56:
Maakt allemaal niets uit.
Een telefoon kan er technisch niet tegen om in de broekzak gedragen te worden.

Punt.

Voor de rest is het bla, bla, bla.

wi
door wicket - Jun 29, 2013 om 10:11
49 Antwoorden / 0 Vragen

Neem a.s. maandag eens contact op met het juridisch loket.
Misschien kunnen hun je verder helpen.

Klik hier voor de link

=ronaldvvzz1963 schreef op zaterdag 29 jun 2013, 09:56: bijna 10 maanden

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 29, 2013 om 10:19
17 Antwoorden / 2 Vragen

dank je voor de tip. dat ga ik maandag zeker doen

ikbenik
door ikbenik - Jun 29, 2013 om 10:21
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=wicket schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:11]Neem a.s. maandag eens contact op met het juridisch loket.
Misschien kunnen hun je verder helpen.

Klik hier voor de link

[quote=ronaldvvzz1963 schreef op zaterdag 29 jun 2013, 09:56]bijna 10 maanden
Dat kunnen ze niet.

Nogmaals:

Een telefoon kan technisch niet tegen torsiekrachten en dient daarom niet in de broekzak gedragen te worden.
De rest is inderdaad bla, bla, bla, omdat men dan spreekt over eigen meningen en die zijn niet relevant.

wi
door wicket - Jun 29, 2013 om 10:26
49 Antwoorden / 0 Vragen

Ben jij jurist of advocaat dan? Als een telefoon niet in een broekzak mag, dan moet dat in de garantiebepalingen staan. En als het in de garantiebepalingen staat dat het niet mag, en ze noemen in de handleiding een broekzak-modus, dan klopt er toch wat niet lijkt me.

=ikbenik schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:21:

Dat kunnen ze niet.

Nogmaals:

Een telefoon kan technisch niet tegen torsiekrachten en dient daarom niet in de broekzak gedragen te worden.
De rest is inderdaad bla, bla, bla, omdat men dan spreekt over eigen meningen en die zijn niet relevant.

ikbenik
door ikbenik - Jun 29, 2013 om 10:31
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=wicket schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:06]Dus straks mogen de toestellen ook niet meer naar buiten, omdat het buiten wel eens te vochtig kan zijn? En vooral ook niet teveel zweten, want daar kunnen die dingen ook niet tegen.

Hee joh er zit een broekzak-modus in, en die zit er in om hem niet in je broekzak te doen?

Ik heb zo'n goedkoop Chinees dingetje, en die kan ik zelfs zonder problemen in mijn broekzak doen.

[quote=ikbenik schreef op zaterdag 29 jun 2013, 09:56]
Maakt allemaal niets uit.
Een telefoon kan er technisch niet tegen om in de broekzak gedragen te worden.

Punt.

Voor de rest is het bla, bla, bla.
Wat jouw mening is, is totaal niet relevant.

Als de fabrikanten aangeven dat de telefoon niet tegen torsiekrachten kan dan maakt het niet uit wat mensen ervan vinden.

De meeste schades ontstaan doordat men de telefoon niet volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt heeft.

Even een paar punten:

- Een minimale afstand moet worden behouden tussen het lichaam
van de gebruiker en het toestel, inclusief de antenne. 1,5 cm om te voldoen aan de eisen voor blootstelling aan RF in Europa.
- Oefen geen overdreven druk uit op het toestel. Voer geen buitensporige kracht uit op het scherm en toestel zodat ze niet worden beschadigd. Haal het toestel uit uw broekzak voordat u gaat zitten.

bron: http://dl4.htc.com/web_materials/Safety_Guide/HTC_One_X/HTC_One_X_Safety_Guide_Dutch.pdf

Stel het volume in zodat het automatisch luider klinkt in je zak of tas.

Op een drukke straat en je kunt de HTC One X niet horen afgaan in je tas?
Je kunt de HTC One X instellen om te herkennen wanneer hij in je tas of zak zit en het volume van de beltoon verhogen zodat je hem ook in rumoerige omgevingen kunt horen.

bron: http://dl4.htc.com/web_materials/Manual/HTC_One_X/HTC_One_X_User_Guide_NLD.pdf

Men heeft het over de tas of zak. Niet over de broekzak.

Als ik dit hierboven zo lees is het toch zeer duidelijk dat de telefoon niet in de broekzak gedragen dient te worden.
Dat zijn de feiten.
Wat iemands zijn mening is, is hierbij totaal niet relevant.
Vaak hoor je dan: ja, maar...... Ik vind........ Je mag toch verwachten dat......
Is allemaal niet relevant.

diumenge
door diumenge - Jun 29, 2013 om 10:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=ikbenik schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:21]Dat kunnen ze niet.

Nogmaals:

Een telefoon kan technisch niet tegen torsiekrachten en dient daarom niet in de broekzak gedragen te worden.
De rest is inderdaad bla, bla, bla, omdat men dan spreekt over eigen meningen en die zijn niet relevant.

Zoals zo vaak begin je in herhaling te vallen (hoe vaak heb je torsiekrachten gebruikt in dit onderwerp), laten we het er even op houden dat het jouw mening is dat dat niet kan en niet een feit. Als telefoons, in het algemeen, niet in een broekzak kunnen, waarom is dan überhaupt ooit de trilfunctie uitgevonden? Een goed ontworpen telefoon moet je gewoon in je broekzak kunnen dragen.

ikbenik
door ikbenik - Jun 29, 2013 om 10:36
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=wicket schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:26]Ben jij jurist of advocaat dan? Als een telefoon niet in een broekzak mag, dan moet dat in de garantiebepalingen staan. En als het in de garantiebepalingen staat dat het niet mag, en ze noemen in de handleiding een broekzak-modus, dan klopt er toch wat niet lijkt me.
Ze hebben het niet over de broekzak modus.
Ze hebben het over:
"Stel het volume in zodat het automatisch luider klinkt in je zak of tas."

Daarnaast: dergelijke zaken staan nooit in de garantiebepaling maar in de gebruiksaanwijzing/handleiding welke door de fabrikant verstrekt wordt.

Komt ook nog bij dat in de handleiding staat:

Een minimale afstand moet worden behouden tussen het lichaam
van de gebruiker en het toestel, inclusief de antenne. 1,5 cm om te voldoen aan de eisen voor blootstelling aan RF in Europa.

Dus dat betekent dat als de telefoon in de broekzak zit, er tussen de telefoon en het lichaam nooit of te nimmer een afstand zit van 1,5 cm!!!!

diumenge
door diumenge - Jun 29, 2013 om 10:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En lees je eigen informatie nog eens door...

=ikbenik schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:31: ...
- Oefen geen overdreven druk uit op het toestel. Voer geen buitensporige kracht uit op het scherm en toestel zodat ze niet worden beschadigd. Haal het toestel uit uw [u]broekzak[/u] voordat u gaat zitten.
....

diumenge
door diumenge - Jun 29, 2013 om 10:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=ikbenik schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:36]...
Komt ook nog bij dat in de handleiding staat:

Een minimale afstand moet worden behouden tussen het lichaam
van de gebruiker en het toestel, inclusief de antenne. 1,5 cm om te voldoen aan de eisen voor blootstelling aan RF in Europa.

Dus dat betekent dat als de telefoon in de broekzak zit, er tussen de telefoon en het lichaam nooit of te nimmer een afstand zit van 1,5 cm!!!!Dat heb je ook niet als je belt, dus zeg je nu ook dat je met een telefoon niet mag bellen?

ikbenik
door ikbenik - Jun 29, 2013 om 10:42
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:36]Zoals zo vaak begin je in herhaling te vallen (hoe vaak heb je torsiekrachten gebruikt in dit onderwerp),
Dat is inderdaad de kern.

[quote=diumenge schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:36]
laten we het er even op houden dat het jouw mening is dat dat niet kan en niet een feit. Als telefoons, in het algemeen, niet in een broekzak kunnen, waarom is dan überhaupt ooit de trilfunctie uitgevonden? Een goed ontworpen telefoon moet je gewoon in je broekzak kunnen dragen.

Wat ik aangeef zijn geen meningen, maar feiten.

Als ik jou vraag of jij je telefoon wilt pakken en ik vraag of jij je telefoon wilt buigen, zal jij zeggen: "Ja, doei! Daar gaat de telefoon van kapot". Als ik jou vraag of je je telefoon wilt draaien. Dus de linkerhand van je af en de rechterhand naar je toe zul jij aangeven: "Ja, doei! Daar gaat de telefoon van kapot". Maar waarom moet die telefoon dan in de broekzak gedragen kunnen worden als dan exact hetzelfde gebeurd?

ikbenik
door ikbenik - Jun 29, 2013 om 10:44
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:40]En lees je eigen informatie nog eens door...

[quote=ikbenik schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:31]...
- Oefen geen overdreven druk uit op het toestel. Voer geen buitensporige kracht uit op het scherm en toestel zodat ze niet worden beschadigd. Haal het toestel uit uw [u]broekzak[/u] voordat u gaat zitten.
....
Halen veel mensen dan de telefoon uit hun broekzak als ze gaan zitten?
NEEN!
En daar begint de ellende.

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 29, 2013 om 10:58
17 Antwoorden / 2 Vragen

waarom staat er dan BROEKZAKMODUS

diumenge
door diumenge - Jun 29, 2013 om 11:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=ikbenik schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:44]
Halen veel mensen dan de telefoon uit hun broekzak als ze gaan zitten?
NEEN!
En daar begint de ellende. Alle mobiele telefoons die ik heb gehad heb ik altijd in mijn broekzak gedragen, ook als ik zat, nog nooit is er één gesneuveld. Mijn laatste telefoon (Nokia Lumia) behandel ik hetzelfde en al een half jaar zonder probleem. Die HTC is gewoon slecht ontworpen.

Bij het ontwerp dient er simpelweg rekening mee te worden gehouden dat het merendeel van de mannen de telefoon in hun broekzak zal willen dragen.

wi
door wicket - Jun 29, 2013 om 11:07
49 Antwoorden / 0 Vragen

En als je het toestel in je handen hebt dan? Is er dan ook minimaal 1,5 cm speling?

Trouwens die 1,5 cm speling heeft te maken met de eventuele straling, en niet omdat het toestel erdoor kapot gaat.

Als je een telefoon alleen maar kan meenemen op een fluwelen kussentje, dan is er toch iets niet goed met het ontwerp lijkt me.

=ikbenik schreef op zaterdag 29 jun 2013, 10:36:
Komt ook nog bij dat in de handleiding staat:

Een minimale afstand moet worden behouden tussen het lichaam
van de gebruiker en het toestel, inclusief de antenne. 1,5 cm om te voldoen aan de eisen voor blootstelling aan RF in Europa.

Dus dat betekent dat als de telefoon in de broekzak zit, er tussen de telefoon en het lichaam nooit of te nimmer een afstand zit van 1,5 cm!!!!

ma
door manwijf - Jun 29, 2013 om 11:15
574 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe gaat de rest van de wereld hiermee om eigenlijk? Of is dit gewoon Nederlands gezeik van iemand die z'n zin wil hebben?

wi
door wicket - Jun 29, 2013 om 11:16
49 Antwoorden / 0 Vragen

De rest van de wereld draagt het toestel ook in hun broekzak. En zonder (Nederlands) gezeik.

=manwijf schreef op zaterdag 29 jun 2013, 11:15: Hoe gaat de rest van de wereld hiermee om eigenlijk? Of is dit gewoon Nederlands gezeik van iemand die z'n zin wil hebben?

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 29, 2013 om 12:52
17 Antwoorden / 2 Vragen

HTC One X beschikt over Gorilla Glass 2
We hebben al een aantal keer laten vallen dat de HTC One X over Gorilla Glass gaat beschikken, een ijzersterk laagje glas over het scherm die het toestel beschermt tegen krassen en valschade. Maar wat we nog niet wisten dat het hier gaat om de tweede generatie van Gorilla Glass, die even sterk is, maar tot 20% dunner is. Bovendien zal de HTC One X het eerste toestel zijn in Nederland die over deze hardware gaat beschikken. Dit laat HTC countrymanager Mark Moons weten op zijn Twitter.

Dit is van de site van HTC.
als je het met een vijfde dunner maakt raak je de stijfheid van het glas kwijt en moet je de behuizing daar op aanpassen. dat is met alles zo

wimmi20
door wimmi20 - Jun 29, 2013 om 14:54
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Zal ik eens zeggen wat ik er van denk?
Ik denk er het mijne van !
Ik heb al jaren een pistool in mijn broekzak.
Werkt nog steeds prima.

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 30, 2013 om 12:33
17 Antwoorden / 2 Vragen

ikbenik dan heb je ook wel een heel dik hoesje om je telefoon wil je aan die eisen voldoen.
haha een hoesje van minimaal 3,5 cm dik/.

maar waar het mij vooral omgaat dat je als consument slecht en niet serieus geholpen wordt

eenwarmbericht
door eenwarmbericht - Jun 30, 2013 om 13:00
57 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga er morgen gelijk 1 kopen. Bedankt voor de tip.

vr1944
door vr1944 - Jun 30, 2013 om 13:11
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Laten we van uitgaan dat een telefoon in de broekzak gedragen mag worden , dan is het nog niet zo als je ergens ter hoogte van je broekzak tegen aanloopt ,valt, stoot of tegen aan staat staat en het venster raakt daardoor kapot ,dat die schade onder garantie valt.Je geeft zelf al aan dat het sterk glas is ,dus dat zal wel een forse tik tegen het niet onbreekbare glas geweest zijn.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2013 om 13:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=vr1944 schreef op zondag 30 jun 2013, 13:11]Je geeft zelf al aan dat het sterk glas is ,dus dat zal wel een forse tik tegen het niet onbreekbare glas geweest zijn.
Maar dat is toch juist waar hij tegenin gaat? Hij zegt dat het glas en de behuizing niet op elkaar zijn afgestemd en dat het daarom bij normaal gebruik (dus niet bij een forse tik) al kan barsten.
Dat er iets niet deugt aan de constructie.

Of dat inderdaad zo is, dat kan eigenlijk alleen een expert op dit gebied die de telefoon onderzoekt aantonen. Of er moeten heel veel meldingen komen met dit probleem.

ro
door ronaldvvzz1963 - Jun 30, 2013 om 14:42
17 Antwoorden / 2 Vragen

vr1944 ik draag de telefoon altijd met glas naar mijn been. dus!!!!!!

ikbenik
door ikbenik - Jun 30, 2013 om 14:49
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=ronaldvvzz1963 schreef op zondag 30 jun 2013, 14:42]vr1944 ik draag de telefoon altijd met glas naar mijn been. dus!!!!!!
Haal jij dan ook de telefoon uit de broekzak als je gaat zitten?

???

vr1944
door vr1944 - Jun 30, 2013 om 18:09
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Misschien had je een beter kwaliteit hard kunststof flipover om je telefoon moeten doen . Mijn Galaxy S III kan ik ook redelijk buigen en draag ik in een flipover ook zittend zonder gevolg in mijn broekzak .Je zal best gelijk kunnen hebben , maar je gaat de wedstrijd verliezen wegens gebrek aan bewijs daar was Hi al duidelijk in

=ronaldvvzz1963 schreef op zondag 30 jun 2013, 14:42: vr1944 ik draag de telefoon altijd met glas naar mijn been. dus!!!!!!

pino123
door pino123 - Jul 1, 2013 om 08:09
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=wicket schreef op zaterdag 29 jun 2013, 11:16]De rest van de wereld draagt het toestel ook in hun broekzak. En zonder (Nederlands) gezeik.

[quote=manwijf schreef op zaterdag 29 jun 2013, 11:15]Hoe gaat de rest van de wereld hiermee om eigenlijk? Of is dit gewoon Nederlands gezeik van iemand die z'n zin wil hebben?

Spreek voor jezelf, ik draag mijn telefoon nooit in mijn broekzak, maar in mijn jaszak. Ook daar zitten jaszakken in.

@Ronald,

Fijn dat er telefoons zijn met een aluminium frame. Ook hierbij is het glas niet bestand tegen buigen. Geeneen telefoon is bestand tegen buigen. Of dat nu lukt of niet doet niet terzake. Verder beschermt Gorilla glas tegen krassen, niet tegen buigen. Verder maakt het ook niet uit of je het glas naar je been draagt, als je gaat zitten komen er krachten op de telefoon te staan, waar kennelijk de telefoon niet tegen kan.

Je kan hoog en laag springen, gelijk krijg je niet.

@zoekster,

Het is toch kanpa dat hij dat kan beoordelen, net nu zijn telefoon stuk is. Daar had TS eerder dan mee moeten komen en terug moeten gaan naar HI, niet achteraf nu dat ding stuk is.

pino123
door pino123 - Jul 1, 2013 om 10:30
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Dan nog, zoals ik het lees gaat het om de nieuwe HTC One, dit is een telefoon van 5inch, bijna een phablet. Telefoons van deze grootte behoor je niet in je broekzak te dragen. Je stopt je tebalet ook niet in de broekzak, hoe groot je broekzak ook is.

vr1944
door vr1944 - Jul 1, 2013 om 11:35
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Wijze woorden Pino , nu maar hopen dat TS eindelijk in de gaten heeft dat ie geen been heeft om op te staan.Smartphones zijn net kinderen je moet voorzichtig mee omspringen en vooral niet laten vallen , daar kan elektronica slecht tegen

=pino123 schreef op maandag 1 jul 2013, 10:30: Dan nog, zoals ik het lees gaat het om de nieuwe HTC One, dit is een telefoon van 5inch, bijna een phablet. Telefoons van deze grootte behoor je niet in je broekzak te dragen. Je stopt je tebalet ook niet in de broekzak, hoe groot je broekzak ook is.

wimmi20
door wimmi20 - Jul 1, 2013 om 12:37
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Deze discussie begint een beetje oeverloos te worden.
Pino gebruikt zelfs code taal, ik heb geen idee wat de woorden kanpa, phablet en tebalet betekenen.
VR1944 geeft een wijs advies : kinderen moet je niet laten vallen.
Maar wie laat er nou kinderen vallen ?

ma
door manwijf - Jul 1, 2013 om 12:40
574 Antwoorden / 1 Vragen

"dat ie geen been heeft om op te staan."

@vr1944
volgens mij heeft TS zelfs 2 benen om op te staan...

vr1944
door vr1944 - Jul 1, 2013 om 15:52
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Dat zal wel hoor manwijf, maar `geen been hebben om op te staan` is een spreekwoord. Dat heeft niks met je benen te maken.
Speciaal voor jouw:
1) geen been hebben om op te staan (=geen enkele verantwoording kunnen geven).
Anders nog wat ?? Pfffff zucht

=manwijf schreef op maandag 1 jul 2013, 12:40: "dat ie geen been heeft om op te staan."

@vr1944
volgens mij heeft TS zelfs 2 benen om op te staan...

vr1944
door vr1944 - Jul 1, 2013 om 15:58
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Nou dan.??Phalet = tablet waarmee je ook me kan bellen?? en als je klaar bent bellen neem je tebalet?? Is ook lekker.

=wimmi20 schreef op maandag 1 jul 2013, 12:37: Deze discussie begint een beetje oeverloos te worden.
Pino gebruikt zelfs code taal, ik heb geen idee wat de woorden kanpa, phablet en tebalet betekenen.
VR1944 geeft een wijs advies : kinderen moet je niet laten vallen.
Maar wie laat er nou kinderen vallen ?

wi
door wicket - Jul 1, 2013 om 16:21
49 Antwoorden / 0 Vragen

Als je niet weet wat een phablet is, dan kun je dit gewoon opzoeken in Google.
Je probeert trouwens inhoudelijk iets bij te dragen aan een discussie over een onderwerp waar je volgens mij geen verstand van hebt.

Hier wordt precies uitgelegd wat een phablet is

Wat de rest betekent moet je zelf maar even googlen

=wimmi20 schreef op maandag 1 jul 2013, 12:37: Deze discussie begint een beetje oeverloos te worden.
Pino gebruikt zelfs code taal, ik heb geen idee wat de woorden kanpa, phablet en tebalet betekenen.
VR1944 geeft een wijs advies : kinderen moet je niet laten vallen.
Maar wie laat er nou kinderen vallen ?

ikbenik
door ikbenik - Jul 1, 2013 om 16:42
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Die kunnen al helemaal niet tegen torsiekrachten en dienen dan ook niet in de broekzak gestoken te worden.

Als men de telefoon toch in de broekzak stopt, moet men voorkomen dat die bekneld kan komen te zitten. Want door die beknelling gaat die kapot.

Ik vroeg eerder aan de TS of die de telefoon uit de broekzak haalt als die gaat zitten.
Aangezien ik daar geen antwoord op gekregen heb, ga ik ervan uit dat die dat niet gedaan heeft. Het gevolg daarvan is dat door de beknelling de schade ontstaan is.

pino123
door pino123 - Jul 1, 2013 om 21:40
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 1 jul 2013, 12:37]Deze discussie begint een beetje oeverloos te worden.
Pino gebruikt zelfs code taal, ik heb geen idee wat de woorden kanpa, phablet en tebalet betekenen.
VR1944 geeft een wijs advies : kinderen moet je niet laten vallen.
Maar wie laat er nou kinderen vallen ?

Ik moet wel zeggen dat jou toevoeging en inhoud geeft aan dit topic!

diumenge
door diumenge - Jul 1, 2013 om 21:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=ikbenik schreef op maandag 1 jul 2013, 16:42]...
Aangezien ik daar geen antwoord op gekregen heb, ga ik ervan uit dat die dat niet gedaan heeft. Het gevolg daarvan is dat door de beknelling de schade ontstaan is.

Knap dat je dat allemaal kan vaststellen zonder TS te kennen en het toestel gezien te hebben.

Afijn, volgende keer maar weer een degelijk toestel kopen. HTC is dus rotzooi.

wimmi20
door wimmi20 - Jul 1, 2013 om 22:23
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Pino,
van dit onderwerp hoef je totaal geen verstand te hebben.
Ieder weldenkend mens weet dat je een gsm telefoon niet in een broekzak moet dragen, het is een kwetsbaar apparaat.
En dan dat gezeur over de broekzakmodus, die genoemd wordt in de gebruiksaanwijzing.
In het menu van mijn telefoon zit ook een vliegtuigmodus.
Houdt dat in dat mijn telefoon er tegen kan als we neerstorten ?
En ik weet nog steeds niet wat u bedoelt met de woorden kanpa en tebalet.
Wicket weet het ook niet, die doet alleen maar interessant omdat hij toevallig weet wat een phablet is.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++===========

quote=pino123 schreef op maandag 1 jul 2013, 21:40

=wimmi20 schreef op maandag 1 jul 2013, 12:37: Deze discussie begint een beetje oeverloos te worden.
Pino gebruikt zelfs code taal, ik heb geen idee wat de woorden kanpa, phablet en tebalet betekenen.
VR1944 geeft een wijs advies : kinderen moet je niet laten vallen.
Maar wie laat er nou kinderen vallen ?

Ik moet wel zeggen dat jou toevoeging en inhoud geeft aan dit topic!

ikbenik
door ikbenik - Jul 1, 2013 om 22:50
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 1 jul 2013, 21:46][quote=ikbenik schreef op maandag 1 jul 2013, 16:42]...
Aangezien ik daar geen antwoord op gekregen heb, ga ik ervan uit dat die dat niet gedaan heeft. Het gevolg daarvan is dat door de beknelling de schade ontstaan is.

Knap dat je dat allemaal kan vaststellen zonder TS te kennen en het toestel gezien te hebben.
Heel simpel.
Als die wel de telefoon uit de broekzak zou halen, zou de TS dat gewoon zeggen.
Trouwens, de meeste mensen halen de telefoon niet uit de broekzak als ze gaan zitten.

[quote=diumenge schreef op maandag 1 jul 2013, 21:46]Afijn, volgende keer maar weer een degelijk toestel kopen. HTC is dus rotzooi.
Daar doe ik geen uitspraak over, omdat ik het merk persoonlijk niet ken.

pino123
door pino123 - Jul 2, 2013 om 07:57
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 1 jul 2013, 22:23]Pino,
van dit onderwerp hoef je totaal geen verstand te hebben.
Ieder weldenkend mens weet dat je een gsm telefoon niet in een broekzak moet dragen, het is een kwetsbaar apparaat.
En dan dat gezeur over de broekzakmodus, die genoemd wordt in de gebruiksaanwijzing.
In het menu van mijn telefoon zit ook een vliegtuigmodus.
Houdt dat in dat mijn telefoon er tegen kan als we neerstorten ?
En ik weet nog steeds niet wat u bedoelt met de woorden kanpa en tebalet.
Wicket weet het ook niet, die doet alleen maar interessant omdat hij toevallig weet wat een phablet is.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++===========

quote=pino123 schreef op maandag 1 jul 2013, 21:40][quote=wimmi20 schreef op maandag 1 jul 2013, 12:37]Deze discussie begint een beetje oeverloos te worden.
Pino gebruikt zelfs code taal, ik heb geen idee wat de woorden kanpa, phablet en tebalet betekenen.
VR1944 geeft een wijs advies : kinderen moet je niet laten vallen.
Maar wie laat er nou kinderen vallen ?

Ik moet wel zeggen dat jou toevoeging en inhoud geeft aan dit topic!

Niet gaan zitten muggeziften over een mistik via het toetsenbord, is namelijk een beetje flauw:

tebalet = gewoon tablet... tjongejonge

kanpa = knap

Nu blij?

Verder lijkt het mij wel verstandig om van dit onderwerp verstand te hebben, het voegt namelijk wat toe!

ma
door manwijf - Jul 2, 2013 om 08:48
574 Antwoorden / 1 Vragen

@vr1944
Het was niet zo serieus bedoelt hoor, maar als het er om gaat, dan is het volgens
Van Dale "geen poot hebben om op te staan".