lelyonnais
door lelyonnais Oct 29, 2009 om 20:50
Computers & telefonie

Kassa nieuwe site

2 dagen was Kassa uit de lucht. Ok..een vernieuwde site en het moet kunnen. Persoonlijk vind ik deze minder attractief dan de oudere versie.
Een min punt...die site is zo traag alsof ik een computer zou hebben van de jaren 90....
Lig dat aan mij?...hebben jullie ook hetzelfde? Hoe vinden jullie deze nieuwe versie?
Niet dat ik alles wil afkeuren, maar reactie van andere gebruikers zijn welkom en misschien interessant voor Kassa.

m.v.g. Robert

1592 163 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 29, 2009 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenavond, ben toevallig een paar weken niet actief geweest, ik denk "even kijken hoe het bij Kassa is" en potverdriedubbeltjes, de hele site volledig overhoop. Even wennen, ben nog een beetje aan het snuffelen. De lay-out is fris, mijn complimenten, maar wel een zoekplaatje. Inderdaad wel een puntje van kritiek, waarbij ik me bij Lelyonais aansluit. De site is zo traag als dikke str*nt door een rietje. Wellicht draait de site nog niet op alle vara-servers, opstartproblemen? Ik hoop het.

Mvgr - B (350)

ve
door verwijderd - Oct 29, 2009 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenavond, ben toevallig een paar weken niet actief geweest, ik denk "even kijken hoe het bij Kassa is" en potverdriedubbeltjes, de hele site volledig overhoop. Even wennen, ben nog een beetje aan het snuffelen. De lay-out is fris, mijn complimenten, maar wel een zoekplaatje. Inderdaad wel een puntje van kritiek, waarbij ik me bij Lelyonais aansluit. De site is zo traag als dikke str*nt door een rietje. Wellicht draait de site nog niet op alle vara-servers, opstartproblemen? Ik hoop het.

Mvgr - B (350)

ve
door verwijderd - Oct 29, 2009 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op het eerste gezicht na het inloggen vanavond dacht ik: goh, dat ziet er aardig uit. Maar ben het met je eens, het zal wel een kwestie van wennen zijn maar geef mij die oude Kassa-site maar. Was Handzaam/Overzichtelijk en Snel. Ook mijn pc is niet vooruit te branden! Heel irritant, dus geen enthousiaste reactie van mijn kant.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2009 om 22:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kom zojuist ook eenernstige beveiligingsfout tegen. Ben ik het ene moment ingelogd als "Brynnar", één klik verder ben ik uitgelogd. Maar het erge is: één klik verder zat ik opeens onder een andere nickname van een willekeurige andere gebruiker. Nog één klik verder en voilà: weer onder iemand anders zijn gebruikersnaam ingelogd.

Ik heb schermafdrukken gemaakt en deze doorgestuurd naar de redactie, maar ik wil iedereen hierbij aanraden enige persoonlijke gegevens die je liever privé wilt houden (e-mail, adres, etc) voorlopig te wissen in je profiel.

Mvgr - B (350)

ve
door verwijderd - Oct 29, 2009 om 22:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb eerst een tijd moeten zoeken om me aan te melden
de computer werkt erg traag
en de site vind ik erg druk
geef mij die oude site maar terug

ve
door verwijderd - Oct 29, 2009 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry mensen. Kassa stond op al mijn PC's bij de favorieten of had zelfs een apart icoontje op de bladwijzerbalk. Ik kwam er dagelijks enkele malen. Maar de site is verschrikkelijk geworden. Ik kom niet meer terug. Ik verwijder mijn favorieten. Tabee, tot ziens. Jullie hebben aan jezelf te wijten. De site is van een 7 naar een 2 gegaan. Verschrikkelijk slecht. Dit was mijn laatste bijdrage ever hier.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2009 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is mijn laatste bijdrage hier. Wat is deze site verschrikkelijk achteruit gegaan. Ik had de site op al mijn PC's bij mijn favorieten staan en kwam er dagelijks enkele malen. Helaas de site is verschrikkelijk slecht geworden. Van een 7 naar een 2. Ik verwijder mijn favorieten en kom niet meer terug. Tabee, toot ziens, het was leuk, maar nu niet meer. De redactie heeft het helemaal aan zichzelf te wijten. Volg mijn voorbeeld en mijd kassa op internet voortaan. Helaas...

ve
door verwijderd - Oct 29, 2009 om 23:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is mijn laatste bijdrage hier. Wat is deze site verschrikkelijk achteruit gegaan. Ik had de site op al mijn PCs bij mijn favorieten staan en kwam er dagelijks enkele malen. Helaas de site is verschrikkelijk slecht geworden. Van een 7 naar een 2. Ik verwijder mijn favorieten en kom niet meer terug. Tabee, toot ziens, het was leuk, maar nu niet meer. De redactie heeft het helemaal aan zichzelf te wijten. Volg mijn voorbeeld en mijd kassa op internet voortaan. Helaas...

ve
door verwijderd - Oct 29, 2009 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Elke verbetering is geen verbetering. Het manouvreren op deze website is moeizaam; kinderziektes? Ik zag al een voordeeltje: inloggen: inloggegevens zijn nu vast opgeslagen.

Ziggo kwam ook met een nieuwe website: was binnen 2 dagen verdwenen en de oude vertrouwde website kwam weer terug.

Ik vind deze website nu onoverzichtelijk.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 00:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij valt de helft van de website er naast, waardoor ik nu met een horizontale scrollbare bar zit. Oude links werken niet meer. En de site is inderdaad een stuk trager.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 00:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Buiten dat de site erg langzaam is, vind ik het mooi gedaan. De oude site oogde wel erg ouderwets.En natuurlijk moet iedereen even wennen, maar ik denk dat de vaste gebruikers in no-time weten hoe deze site werkt. Gewoon een kwestie van rondkijken.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 00:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op het eerste gezicht ziet het er netjes uit, maar schijn bedriegt helaas.
Toen ik vanavond voor het eerst op de nieuwe site kwam, wou ik me inloggen, maar ik was al ingelogd als jos-euro.
Verder vanavond kon ik me niet eens meer inloggen omdat een ander al ingelogd was onder mijn naam. (deze heeft mij ook een mail gestuurd met een screenshot daarbij waar mijn profiel opstond, hij kon zelfs al mijn gegevens gewoon veranderen)
Antwoorden die gegeven zijn op de oude site via Firefox zien er niet meer uit. Het is nu 1 lange zin geworden zonder enters. URL's die gegeven zijn werken niet meer. Vragen waar je antwoord op hebt gegeven kun je niet meer openen (in ieder geval niet meer zoals eerst) Nu zit je een breuk te zoeken waar die vragen gebleven zijn!

Geef mij de oude site maar weer terug!

Dit is niks!!!

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 01:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even een opmerking richting de makers van deze nieuwe site.
www.buyways.nl/

Neem een kijkje op vara.kassa.nl!
De nieuwe website van Kassa

www.buyways.nl/Nieuwe website Kassa

Volgens mij is het toch echt kassa.vara.nl

Een klein foutje misschien, maar wel slordig dat dit niet gecontroleerd wordt!

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 07:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik vrees dat dit mijn laatste keer is, jammer want ik heb er altijd veel aan gehad en veel hulp gehad, maar ik vind het helemaal niets,het werkt gewoon niet lekker,en ook mijn pc ergerlijk langzaam,groet Tappie

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 09:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals iedereen, ben ik teleurgesteld over de enorme traagheid van deze vernieuwde site! Elke KLIK wordt beantwoord met 15 tot 20 secondes verder, en dat is ontoelaatbaar!
Verder heb ik geen last van in mijn geopend topic en de bijhorende reactie last van verkeerde naam etc.....
En A.U.B. Kassa-vara......gooi een paar server bij.....is echt niet om te doen!
m.v.g. Robert

Deze reactie wou ik plaatsen op de vraag van Kassa met reactie op deze vernieuwing...en prompt naar het verzenden wordt ik eruit gegooid en moet mij weer aanmelden
Geen pretje dit allemaal!

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 09:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zodra je ingelogd bent, is de site een ramp idd zo traag als dikke jeweetwel.
Indeling zal moeten wennen, maar ik scroll me een ongeluk zeg....
"Vroegah" had je in 1 keer overzicht bij reacties op vragen en in het forum. Door de vergroting mis je dat nu. Misschien voor een aantal mensen beter te lezen, maar ik had er geen moeite mee.
En nu even snel kijken wat er loopt is er niet meer bij.......
Ook vind ik de kleuren een beetje "laf" maar dat kan aan mijn persoonlijke smaak liggen?? Dat roze & licht oranje als achtergrond bij berichten is een beetje overbodig en dan die grote iconen om te beoordelen ook een beetje overtrokken, kan wel wat kleiner.

Overigens had ik nergens een aankondiging gezien dat er een nieuwe site zou komen en was het nogal een vreemde gewaarwording dat de site er gewoonweg 2 dagen uitlag, de "concurrent" Radar had het sneller voor elkaar.

Ach, 't zal een kwestie van wennen zijn, maar voorlopig zal het in ieder geval niet meer "effe" kijken zijn.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 09:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad Kassa site 2 dagen uit de lucht. Vanochtend toen ik keek. Verschrikkelijk geen gezicht. Heel onoverzichtelijk. En zo erg traag. Ben er niet blij mee. De vorige site was overzichtelijk 1 klik op de knop en je was bij hetgeen waar je moest zijn, nu moet je meerdere klikken doen en zit je lang te wachten eer de pagina geladen is. Geen succes dus.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 09:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wordt een beetje misselijk van....20 seconden wachten op klik...en telkens eruit gegooid worden...01 seconden...weer aanmelden...20 seconden....discussie aanmelden....20 seconden....zoeken....20 seconden.....
Ik vrees dat ik vandaag geen lange kassa-vara tijd aanwezig zal zijn....misschien tot morgen....nee....tot Maandag, morgen heb ik bruiloft van mijn dochter, zondag hoofdpijn...en maandag is de site beter hoop ik...
m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 09:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op vrijdag 30 okt 2009, 01:20: Nog even een opmerking richting de makers van deze nieuwe site.
www.buyways.nl
Neem een kijkje op vara.kassa.nl!
De nieuwe website van Kassa
www.buyways.nl/Nieuwe website Kassa
Volgens mij is het toch echt kassa.vara.nl
Een klein foutje misschien, maar wel slordig dat dit niet gecontroleerd wordt!

Ze hebben het inmiddels al aangepast zie ik, dus ze lezen mee!

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 12:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met zo'n langzame afwerking is de site totaal achteruit gegaan dit is niet meer normaal ik hoop dat de maker van deze site tot verbetering overgaat want hier is geen lol meer aan.Geef mij maar dus de oude site .
Valerius

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Keek erg uit naar een vernieuwde site, maar zo'n amateuristisch gebeuren, had ik niet verwacht! Mss eens een professional er op zetten i.p.v. een stagiair??

En bij een vernieuwde site verwacht ik toch minstens een edit knop!!

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 14:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Ben ook [nog] niet blij. Het werkt [nog] niet goed en ik wordt bij elke pagina wissel automatisch uitgelogd. Ik kijk zo af en toe wel of het al beter gaat. Nu FF niet.

Pffffffffffffffff, poltol. [die dus echt rekent op een verbeterde site]

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

De nieuwe site ziet er fris uit .Het zal even wennen zijn maar dan lijkt me het gebruiksgemak veel beter.Jammer dat alles nog erg traag verloopt.Waarschijnlijk zal er nog wat aan gesleuteld moeten worden. Gefeliciteerd

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 17:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja nu ik de site wat beter heb kunnen bekijken vind ik vooral de duidelijkheid om te lezen voor mij flink vooruit te gaan (Leeftijd 80 jaar) Wegens mijn leeftijd vind ik het op het ogenblik dus stuk beter om te lezen.
Alleen is het voor mij wat moeilijk om al die nieuwe opties te kunnen vinden eb om te onthouden.
Ik hoop dat de werking wel gelijk blijf zoals het nu is alleen moet hij wel heel wat sneller worden, maar na ij het begrijp is de site nog lang niet op snelheid .
Hopende de snelheid door u aangepast zoals de oude werkte groet Valerius

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind de nieuwe site echt verschrikkelijk onhandig,traag en niet (gebruiks)vriendelijk van opzet. Ik bezocht de site ook zeer regelmatig met een gsm (mobiel internet) maar dat is nu gen optie meer. Het laden neemt veel ste veel tijd in beslag. Nee ik ben er niet blij mee.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zal ik ook maar even een woordje doen...

Om te beginnen: de persoon die het presteerde géén edit-knop in te voeren heeft zijn werk niet begrepen. Ik vraag me af of hij/ zij ooit de oude site bezocht heeft. Hier werd bijna dagelijks om geschreeuwd.

Verder: de zoekfunctie geeft een error 404, met vrolijk een melding dat de oude vragen verplaatst zijn. Maar: je mag het nog een keertje proberen! Om vervolgens weer de zelfde foutmelding te krijgen.

Dat de site zo traag is verbaasd me niks. Alle vragen vanaf het begin zijn bewaard gebleven. Dat zijn er voor 'vraag & beantwoord' al +-51270. En waarom dit bewaard gebleven is is mij een raadsel, er was immers al besloten dat deze niet in de zoekfunctie opgenomen werd....

URL's kunnen alleen nog via de link-batch weergegeven worden. Slepen vanuit de URL-balk werkt niet meer.

Op de site van www.buyways.nl kun je zoeken op kassa. De bovenste link naar het artikel over deze vernieuwde site werkt niet meer. Zegt denk ik al genoeg over buyways.

De homepage ziet er leuk uit, maar nodigt niet uit tot antwoorden van vragen. Het nodigt wel uit om vragen te stellen. Zijn wij beantwoorders niet goed genoeg???

Gisteravond heb ik ook 3 verschillende accounts gehad. Dit soort fouten vind ik zeer amateuristisch en mogen niet gebeuren.

Kortom: van mij een dikke onvoldoende!

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 18:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan er nog steets niet aan wennen!

Gr Richard

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 18:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

PS de batch voor vette letters werkt ook niet correct. Ik had alleen 'dikke' vet geschreven....

Oh ja, en als je een antwoord gegeven hebt, verschijnt het woord 'Beste', verder niets. Met een refresh wordt het antwoord nog een keertje geplaatst. Ik moet telkens opnieuw naar kassa.vara.nl gaan door dit in de URLbalk in te voeren.

....ik hoop niet dat Felix morgen trots op TV gaat vertellen dat de site vernieuwd is. Voorlopig is het niet iets om trots op te zijn. De site is veel te weinig getest voordat het openbaar gemaakt werd!

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 18:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan er nog steets niet aan wennen!!!!!!!!

Gr Richard

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 18:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

De quote-functie werkt niet meer (gisteravond wel...), danmaar zo: quote 'De homepage ziet er leuk uit, maar nodigt niet uit tot antwoorden van vragen. Het nodigt wel uit om vragen te stellen. Zijn wij beantwoorders niet goed genoeg???'

....óf ik heb gisteravond met mijn neus gekeken, óf het is inmiddels aangepast...

.....jammer, helaas geen editknop.....

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kijk regelmatig de forums van kassa en moet eerlijk zeggen dat ik de oude makkelijker vond.
Maar ik wist makkelijk hoe en wat en dit is helemaal verandert.
Ik vind het veel mooier en eigenlijk ook redelijk overzichtelijk maar het is wel wennen.

Je leest af en toe wel berichten hier dat het een stuk langzamer is en dat klopt wel een beetje maar zo lang als sommige zeggen is het ook weer niet het duurt misschien 1 of 2 seconde langer dan de vorige ( bij mij in iedergeval )

Kortom Ik vind het een mooie verandering alleen het is even wennen en het laden duurt heel iets langer.

Greetings Lapto

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 19:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

al krijg k bij het plaatsen van een reactie wel een fout op me internet pagina

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 22:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer deze nieuwe site, heel onoverzichtelijk, veel te grote overzichten van discussies en vragen. Je bent zo alleen maar door de pagina's aan het scrollen.
Omlaag, omhoog vreselijk.
Valentijntje

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 22:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een onmogelijke site is dit geworden zeg!

ve
door verwijderd - Oct 30, 2009 om 23:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom in vredesnaam moest de Kassa site een compleet nieuwe lay-out krijgen!
Ik vind het helemaal niks. Te druk, te rommelig en niet overzichtelijk meer.
Compleet veranderd. Geef mij de oude site maar weer.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 00:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nadat ik eruit gegooid was, opnieuw mijn reactie geschreven.

Ik vind deze KASSA site h e l e m a a l niks! Te druk, te rommelig, niet meer mijn oude vertrouwde surf behendigheid,
Waarom moet in vredesnaam die hele Kassa site vernieuwd worden. Hij was toch prima enhoorden jullie wel eens iemand daarover klagen?

Dikke onvoldoende!!!

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 00:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nadat ik er 2 x uit gegooid was, weer opnieuw mijn reactie geschreven.

Ik vind deze KASSA site h e l e m a a l niks! Te druk, te rommelig, niet meer mijn oude vertrouwde surf behendigheid,
Waarom moet in vredesnaam die hele Kassa site vernieuwd worden. Hij was toch prima enhoorden jullie wel eens iemand daarover klagen?

Dikke onvoldoende!!!

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 00:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nadat ik er een paar keer uit gegooid was, weer opnieuw mijn reactie geschreven.

Ik vind deze KASSA site h e l e m a a l niks! Te druk, te rommelig, niet meer mijn oude vertrouwde surf behendigheid,
Waarom moet in vredesnaam die hele Kassa site vernieuwd worden. Hij was toch prima enhoorden jullie wel eens iemand daarover klagen?

Dikke onvoldoende!!!

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 00:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nadat ik er een paar keer uit gegooid was, weer opnieuw mijn reactie geschreven in de hoop dat het verzenden nu lukt..

Ik vind deze KASSA site h e l e m a a l niks! Te druk, te rommelig, niet meer mijn oude vertrouwde surf behendigheid,
Waarom moet in vredesnaam die hele Kassa site vernieuwd worden. Hij was toch prima enhoorden jullie wel eens iemand daarover klagen?

Dikke onvoldoende!!!

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onbegrijpelijk! Nadat ik er een paar keer uit gegooid was, weer opnieuw mijn reactie geschreven in de hoop dat het verzenden nu lukt..

Ik vind deze KASSA site h e l e m a a l niks! Te druk, te rommelig, niet meer mijn oude vertrouwde surf behendigheid,
Waarom moet in vredesnaam die hele Kassa site vernieuwd worden. Hij was toch prima enhoorden jullie wel eens iemand daarover klagen?

Dikke onvoldoende!!!

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onbegrijpelijk! Nadat ik er een paar keer uit gegooid was, weer opnieuw mijn reactie geschreven in de hoop dat het verzenden nu lukt..

Ik vind deze KASSA site h e l e m a a l niks! Te druk, te rommelig, niet meer mijn oude vertrouwde surf behendigheid,
Waarom moet in vredesnaam die hele Kassa site vernieuwd worden. Hij was toch prima enhoorden jullie wel eens iemand daarover klagen?

Dikke onvoldoende!!!

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 00:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onbegrijpelijk! Nadat ik er een paar keer uit gegooid was, weer opnieuw mijn reactie geschreven in de hoop dat het verzenden nu lukt..

Ik vind deze KASSA site h e l e m a a l niks! Te druk, te rommelig, niet meer mijn oude vertrouwde surf behendigheid,
Waarom moet in vredesnaam die hele Kassa site vernieuwd worden. Hij was toch prima enhoorden jullie wel eens iemand daarover klagen?

Dikke onvoldoende!!!

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 00:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

soepkiep schreef op donderdag 29 okt 2009, 22:52: ik heb eerst een tijd moeten zoeken om me aan te melden
de computer werkt erg traag
en de site vind ik erg druk
geef mij die oude site maar terug

ben het met je eens de site is heel erg traag en je moet te veel zoeken om iets te kunnen vinden geef mij ook de oude site maar weer terug is makelijker te hanteren hier staat veel te veel op en maakt het er niet makerlijker om iets te vinden
labren

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 01:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 01:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 10:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eén advies aan de verantwoordelijken voor het debâcle van deze vernieuwde website:

Schop a.u.b. zo snel mogelijk uw webdesign-bureau eruit. Ze hebben een absoluut wanstaltig product geleverd dat stikt van de fouten! Deze website had nooit nu al live mogen gaan. Ik krijg de indruk dat er niet of nauwelijks getest is, anders waren zoveel knullige fouten die nu optreden er echt wel uit gehaald.
Ik weet niet wie dit project geleid heeft en wie goedkeuring aan deze site heeft gegeven, maar deze persoon dient wat mij betreft op staande voet ontslag te krijgen wegens grove incompetentie.

Of ik de nieuwe lay-out nu wel of niet mooi vindt, doet niet terzake (ik vind het geheel wat te flets, maar dat is puur persoonlijke voorkeur, natuurlijk). Wat wel terzake doet, zijn bepaalde technische tekortkomingen.

De ergste vind ik persoonlijk de kans dat je ongewild ingelogd bent onder de naam van iemand anders. Ik ben al twee keer ingelogd geweest onder de account van jos-euro, zonder daarom gevraagd te hebben. En deze klacht horen we meer. Kom me nu niet aan met het antwoord dat dat een probleem met de cookies en cache op mijn eigen computer is, want dat is eenvoudigweg niet waar...

Dat betekent dus dat er een zeer ernstige programmeerfout is gemaakt, waardoor anderen dus mijn persoonlijke gegevens kunnen inzien en eventueel wijzigen. Dit is bijzonder kwalijk en dit moet alleen al een reden zijn om de nieuwe site ogenblikkelijk off-line te gooien en een roll-back naar de oude site te doen (ik mag toch hopen dat er wel een roll-back-scenario is?). Dat had al lang moeten gebeuren!

Verder is de site nogal "buggy": met name bij het plaatsen van reacties komt er steeds een foutieve pagina in beeld (bij mij een pagina met alleen het woord "Beste" bovenaan. Op de een of andere manier gebeurt het veel gebruikers dat hun reacties dubbel geplaatst worden. Veel mensen krijgen foutmeldingen op vreemde plekken.

Over de lay-out: te groot! Oftewel: alles op deze site is net even te groot opgezet. De pagina is te breed, waardoor mensen met een iets smaller beeldscherm de site niet meer volledig kunnen zien en horizontaal moeten scrollen. Niet alle mensen hebben een breedbeeld-monitor!
Ook de opzet van de pagina's is te groot: een groot lettertype, brede kolommen, onprettig om te lezen. De boel is er zeker niet overzichtelijker op geworden.
Zo is het bij de vraag-en-antwoord-rubriek bijvoorbeeld niet meer mogelijk om in bepaalde "draadjes" te reageren op een eerdere reactie; alles wordt gewoon onder elkaar gekwakt. Dat gaat de leesbaarheid niet ten goede komen. De indeling van de reacties is lichtelijk vreemd: het verspringen van de tekst komt nogal knullig en amateuristisch over, zeker wanneer er quotes gebruikt worden die vervolgens wel weer inspringen.

Is deze site überhaupt wel getest??? En zo ja, wie heeft dan in 's hemelennaam al deze fouten over het hoofd kunnen zien????

Helemaal ontstemd ben ik over het nieuwe "stemsysteem". Ik vind het sowieso al volkomen kolder om allerlei puntentellingen in te bouwen, want we zijn hier niet bezig met een wedstrijd. Maar dit nieuwe systeem nodigt wel heel erg uit tot misbruik. We zien het al op heel veel verschillende sites: er worden heel vaak plusjes en minnetjes uitgedeeld op persoon en niet op inhoud. Kijk maar eens op sites als NuJij.nl of Webwereld.nl. Er wordt voortdurend gemind en geplust op volkomen irrationele gronden. Gevolg: complete scheefgroei. Ik ben heel bang dat deze site straks ook die kant op gaat en dat zou jammer zijn.

Wat mij betreft gooien we dat hele kinderachtige puntensysteem overboord. Bouw gewoon een knop in voor de vraagsteller waarop staat: Dit blijkt de juiste oplossing te zijn. In de discussie kan dan de betreffende reactie als juiste oplossing gemarkeerd worden. Klaar. Geen punten, geen bloemen, geen gezeur.

Tot slot is de traagheid natuurlijk gewoon hemeltergend. In tegenstelling tot wat de redactie van deze website heeft vermeld in hun berichtgeving is dat zeker niet het gevolg van de drukte op de website. Om vier uur 's nachts is het echt niet druk op de Kassa-website en toch is het ook dan ongelooflijk traag. De redactie liegt ons dus ook nog eens een keer voor! De enige oorzaak van de traagheid is simpelweg dat de website gewoon ontzettend beroerd geprogrammeerd is. En dan kun je servers bijplaatsen wat je wilt, maar dat gaat het probleem niet oplossen.

Het zou de redactie sieren nu met een bericht te komen waarin ze gewoon toegeven dat de uitrol van deze site gewoon een mislukking is. Het spijt mij niet anders te kunnen concluderen dan dat Kassa zelf ook slachtoffer is geworden van een ondeugdelijk geleverd product.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 10:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hear Hear!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 10:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

@holpen

Ben met volledig met je eens!!!!!!!!!

@kassa

Draait het zo snel mogelijk terug!! Desnoods doe je alleen een andere kleurtje op de oude kassa site.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 10:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb trouwens nog eens even rondgeneusd op de pagina's met vragen en antwoorden en de discussie-rubriek en vooral ook even op de persoonlijke score-pagina's.
Je kunt dus tegenwoordig zelfs al punten krijgen voor het inloggen, voor het uitdelen van "duimen", voor het kiezen van goede antwoorden, etc. etc. Waar zijn we dan toch mee bezig? We zitten hier toch niet op een kleuterschool waar elke ondernomen activiteit beloond moet worden? Waar gaat het nu eigenlijk om: puntjes sprokkelen en daarmee jezelf als de eerste de beste macho-aap op de borst te kunnen kloppen? Zielig....

U heeft het wellicht al begrepen, beste redactie: ik ben hevig teleurgesteld. De Kassa-site was voor mij een leuke en nuttige site waar ik mij lange tijd vrijwel dagelijks met veel plezier mee heb beziggehouden.

Maar op deze manier gaat de lol er voor mij er wel heel snel af. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mee te doen aan een site waar we als een stelletje randdebielen aangezet worden om puntjes te gaan verzamelen. Ik heb geen zin om in allerlei klassementen te worden ingedeeld.

Volgens mij was en is de opzet van het tv-programma Kassa en de aangehaakte website heel simpel het van dienst zijn van mensen met bepaalde vragen, problemen, etc. op consumentengebied. Deze doelstelling wordt met deze website (en dan met name door het idiote puntensysteem) volledig onderuit gehaald.

Ik denk dat ik er voorlopig maar even mee stop hier actief te zijn, totdat u bij zinnen bent gekomen.

Ik realiseer mij dat mijn fulmineren tegen deze vernieuwing waarschijnlijk in het geheel geen indruk op u als redactie maakt. U kunt mij gerust missen. Voor mij tien anderen, nietwaar? Maar ik wil het toch even gezegd hebben, wellicht dat u in de toekomst eens meer en beter wilt nadenken over het gehalte aan seriositeit van uw website. U heeft er nu een kleutersite van gemaakt, helaas.

Vooralsnog houd ik het - met pijn in het hart - eventjes voor gezien.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gisteren voor het eerst op de nieuwe website uitgekomen. Ziet er goed uit.
Zal voor een ieder wennen zijn. Heb overigens weinig last van traagwerkende site.
Kortom ben content.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 11:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gaf zojuist een positieve reactie op de nieuwe website, maar wordt er ook uitgegooid na het verzenden. Jammer toch.
Moet ik mijn positieve mening herzien ? Zal hier toch nog even mee wachten.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

meidam schreef op zaterdag 31 okt 2009, 11:49: Ik gaf zojuist een positieve reactie op de nieuwe website, maar wordt er ook uitgegooid na het verzenden. Jammer toch.
Moet ik mijn positieve mening herzien ? Zal hier toch nog even mee wachten.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waaaaaaaaaaaaaaaaaardeloos.
Ik stel een vraag, wordt verzonden maar komt nooit op de site te staan.
Ik wil een antwoord beoordelen en dit wordt ook geweigerd.
En dan dat idiote puntensysteem.
Hebben jullie soms een nieuwe stagiaire die als 1e werkstuk deze site mocht ontwerpen.
Ik was altijd een trouwe bezoeker, veel vragen gesteld en ik was altijd erg blij met de antwoorden, maar dit slaat nergens op.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voordat ik het voor vandaag voor gezien hou, elke klik duurt bij mij nu ruim 2 minuten voordat er iets op mijn scherm komt!!!

Ik hoor niemand over het volgende: mailtjes! Krijgen jullie berichten binnen als er een reaktie is? Ik vink de vraag die ik van antwoord voorzie Aan. "Stel mij op de hoogte als er reacties zijn". Maar er gebeurt niets. Werkt dat ook niet? Of moet ik iets veranderen. Ook de vraag Met antwoord (snel) terug vinden, waar zit dat in hemelsnaam. (nou ja, snel?)

Hoop wat te vernemen (morgen), maar voor nu .... prettige zaterdagavond, ik ben weg!

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

@kiran:
Nee, ook ik krijg geen mailtjes meer binnen. Nog een fout...

@duif2:
Er was wel een vacature voor een stagiaire bij de Kassa-site.... ;-)

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 18:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je die dan ook aan gevinkt als je reageerd?

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 18:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een fout, naast de vele eerder genoemde fouten: als je een antwoord beoordeeld (was er even mee aan het spelen) op bijv. pagina 4 wordt je terug gegooid naar pagina 1.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 18:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zeer benieuwd of Felix straks met gepaste trots de 'volledig vernieuwde website' introduceert tijdens de uitzending.:)

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

........Zo is het bij de vraag-en-antwoord-rubriek bijvoorbeeld niet meer mogelijk om in bepaalde "draadjes" te reageren op een eerdere reactie......

Die reageerknop vond ik juist uitermate irritant, ben dus blij dat deze weg is. Zat me soms rot te zoeken waar een antwoord was geplaatst.

En lettertype en lettergrootte kan natuurlijk aangepast worden door de individuele gebruiker.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 21:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

test7

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3613

ReadAC.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Ik denk dat velen het er over eens zijn - als ik tenminste de reacties hier en elders goed interpreteer - dat de vernieuwde site géén verbetering is. Natuurlijk stom om deze site in de lucht te brengen zónder dat deze goed uitgeprobeerd is. Dit is Kassa onwaardig! Puntensysteem is nu helemaal een lachertje; iedereen kan willekeurig duimpjes gaan drukken. Kleuterachtig, zoals Holpen al aangegeven heeft.
Het ergste lijkt mij dat de kans bestaat - zoals al door enkelen aangegeven - dat gewaardeerde experts (gaan) afhaken. Heb tot nu toe altijd met veel belangstelling de vragen en antwoorden gelezen. Daar stak je nog wel eens wat van op. Dus bij deze de oproep: laten we ons niet door een - nu nog - niet goed werkende site wegjagen, maar blijf gewoon vraagstellers HELPEN!

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 12:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben een analfabeet op comp gebied . ik snap veel niet. en het is nog nooit voorgekeomen dat ik sneller was als de comp. er zou een soort tom tom moeten komen voor deze site want ik snap veel nog niet . maar het is wel goed dat er pogingen gedaan worden om het moderner en beter te maken.en ik denk dat er nog wel aan gesleuteld gaat worden.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet of ik gelijk heb maar ik vond hem vandaag op bepaalde momenten echt veel sneller voor het doorlopen en het inloggen, of is de drukte minder geworden .
Alleen bepaalde handelingen zijn nog steeds langzaam tot stil staan toe van minuten. Ik zou zo zeggen het gaat dus de goede kant op.
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag een mededeling van Kassa-Online en wel "komt het nog goed met de site of niet"

Ontvang helemaal geen reacties op een door mij gegeven reactie op een vraag, voorheen werd je a.h.w. overstroomt met reacties.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

alweer uitgegooid

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

een hele verbetering, die nieuwe site. ik merk niets meer van traagheid.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 12:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

maar het kan vast nog sneller!

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

We zijn enkele dagen verder. Pro en contra van de vernieuwde website.
Yes!...is weer sneller, maar ik kan er nog niet wennen. Overzicht is rommelig. Bij de "ouwe" versie had men in een oogopslag meteen door wat er "speelt". Nu is het maar zoeken, scrollen, backspace in een niet duidelijke vorm van "ik snap het...ik zoek naar...ik wil weer daar zoeken....waar ben ik nu...."
Ik denkt dat wij allemaal moeten wennen, en eerlijk gezegd, als men ergens een nieuwe forum zoekt over weet ik veel wat dan ook, men eerst moet zoeken hoe die nieuwe functioneerd!

Na de bruiloft van mijn dochter en zonder hoofdpijn, ben ik nu van mening dat ik de balans langzaam zien verschuiven naar PRO. En zou ik cijfers moeten geven: 65% pro tegen 35% contra. Oh ja!....de beoordeling vind ik helemaaaaaal niks...zal misschien aan mij liggen....ik zag een -1 op mijn antwoord....
Prettige week iedereen en m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat mijn reactie 5 keer (sorrry lezers) is geplaatst komt door dit 'grandiose nieuwe' systeem, dat mij steeds (na middernacht) er uit donderde nadat ik op verzenden had gedrukt.
Het commentaar van 'Holpen' beantwoordt exact wat ook mijn gevoel bij deze 'vooruitgang' is. Goed verwoord Holpen, ik sluit mij volledig bij je aan. Ik hoop alleen dat er naar geluisterd wordt.
Nog een ergernis ) naast de t r a a g h e i d is het b.v. volgende.
Ik volg een topic, wil daar een reactie bij plaatsen, maar was nog niet ingelogd. Op naar inloggen, maar daarna ben je je hele topic kwijt en moet je je door de hele brei aan warrige informatie heen worstelen, om deze terug te vinden. Grote onvoldoende!
Ook krijg je geen bij verzending van het contactformulier geen bevestiging van ontvangst.

DEZE VERANDERING IS DUS BESLIST GEEN VERBETERING, helaas.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat mijn reactie 5 keer (sorrry lezers) is geplaatst komt door dit 'grandiose nieuwe' systeem, dat mij steeds (na middernacht) er uit donderde nadat ik op verzenden had gedrukt.
Het commentaar van 'Holpen' beantwoordt exact wat ook mijn gevoel bij deze 'vooruitgang' is. Goed verwoord Holpen, ik sluit mij volledig bij je aan. Ik hoop alleen dat er naar geluisterd wordt.
Nog een ergernis ) naast de t r a a g h e i d is het b.v. volgende.
Ik volg een topic, wil daar een reactie bij plaatsen, maar was nog niet ingelogd. Op naar inloggen, maar daarna ben je je hele topic kwijt en moet je je door de hele brei aan warrige informatie heen worstelen, om deze terug te vinden. Grote onvoldoende!
Ook krijg je geen bij verzending van het contactformulier geen bevestiging van ontvangst.

DEZE VERANDERING IS DUS BESLIST GEEN VERBETERING, helaas.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat mijn reactie 5 keer (sorrry lezers) is geplaatst komt door dit 'grandiose nieuwe' systeem, dat mij steeds (na middernacht) er uit donderde nadat ik op verzenden had gedrukt.
Het commentaar van 'Holpen' beantwoordt exact wat ook mijn gevoel bij deze 'vooruitgang' is. Goed verwoord Holpen, ik sluit mij volledig bij je aan. Ik hoop alleen dat er naar geluisterd wordt.
Nog een ergernis ) naast de t r a a g h e i d is het b.v. volgende.
Ik volg een topic, wil daar een reactie bij plaatsen, maar was nog niet ingelogd. Op naar inloggen, maar daarna ben je je hele topic kwijt en moet je je door de hele brei aan warrige informatie heen worstelen, om deze terug te vinden. Grote onvoldoende!
Ook krijg je geen bij verzending van het contactformulier geen bevestiging van ontvangst.

DEZE VERANDERING IS DUS BESLIST GEEN VERBETERING, helaas.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Opnieuw wordt mijn reactie 2 keer geplaatst, terwijl ik maar 1 keer op verzenden heb gedrukt.
Ik mis de mogelijkheid tekst te corrigeren, die je geplaatst hebt of helemaal te verwijderen.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 14:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat mijn reactie 5 keer (sorrry lezers) is geplaatst komt door dit 'grandiose nieuwe' systeem, dat mij steeds (na middernacht) er uit donderde nadat ik op verzenden had gedrukt.
Het commentaar van 'Holpen' beantwoordt exact wat ook mijn gevoel bij deze 'vooruitgang' is. Goed verwoord Holpen, ik sluit mij volledig bij je aan. Ik hoop alleen dat er naar geluisterd wordt.
Nog een ergernis ) naast de t r a a g h e i d is het b.v. volgende.
Ik volg een topic, wil daar een reactie bij plaatsen, maar was nog niet ingelogd. Op naar inloggen, maar daarna ben je je hele topic kwijt en moet je je door de hele brei aan warrige informatie heen worstelen, om deze terug te vinden. Grote onvoldoende!
Ook krijg je geen bij verzending van het contactformulier geen bevestiging van ontvangst.

DEZE VERANDERING IS DUS BESLIST GEEN VERBETERING, helaas.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 14:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Opnieuw wordt mijn reactie 2 keer geplaatst, terwijl ik maar 1 keer op verzenden heb gedrukt.
Ik mis de mogelijkheid tekst te corrigeren, die je geplaatst hebt of helemaal te verwijderen.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Gallito en andere lezers,

Het zit je niet mee, en je hebt helemaal gelijk! Ook ik sluit me geheel bij Holpen aan, het is om te huilen. Ik zette daarnet mijn pc aan ... en Hoera! Eindelijk mailtjes! Maar helaas, enthousiasme is alweer aan het temperen. Om ieder mailtje te openen en op de site te komen kost me 2 a 3 minuten! Ik word er niet goed van.

Verder, ergernis over die Duimen. Het begint zo langzamerhand, als ik het zo mag zeggen, op een zelfbevredigingssite te lijken. Duimpjes (d)rukken. Kwaliteit is ver te zoeken. De site is verworden tot een Kleuterschool. Heel jammer, dacht dat we die tijd achter ons hadden.

Doelstelling: het meedenken en aandragen van oplossingen om problemen/klachten op te lossen komt nu voor velen op de 2e plaats. En dat kan en mag toch niet de bedoeling wezen.

Ook ik zit me te beraden, blijven of afdruipen. De lol is ervan af. Volgende maand op Sinterklaasavond is het 2 jaar geleden dat ik hier op de site kwam, met veel plezier gedaan en praktisch elke dag wel een paar uren aanwezig. Niet alleen de mensen van antwoord voorzien en soms een klein 'heldendaadje' kunnen verrichten. Maar ook de berichten lezen, nieuwkomers volgen die 'vaste beantwoorders' zijn geworden (Pluim Edrick) Ik deed het graag. Maar nooit kunnen vermoeden dat "Een groot onderhoud aan de Kassa-site" zou inhouden dat je 'eigen vertrouwde site waarmee je kon lezen en schrijven' zo op de helling kwam te staan. Want ja, ook ik kan veel niet meer terug vinden, de oude linken werken niet meer, en hoe nieuwe te maken? Daar ben ik ook nog niet achter. Dus Gallito, ook ik zit (nog) aardig te brommen!

Groetjes, en sorry, maar moest het ff kwijt!

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

......Opnieuw wordt mijn reactie 2 keer geplaatst, terwijl ik maar 1 keer op verzenden heb gedrukt......

Waarschijnlijk heb je op pagina vernieuwen geklikt?

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

En weet je waar ik nu ook achter kom - nu er dus wél mailtjes komen als er een reactie geplaatst is -: je kunt de notificatie niet meer UIT zetten. Dat wordt wat als er weer eens een onderwerp in de nieuwsbrief geplaatst wordt waarop je al eens gereageerd hebt!
Overigens gaat de site op dit moment wél al een stuk sneller! Hele verbetering. Misschien wordt het nog eens wat!

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

En weet je waar ik nu ook achter kom - nu er dus wél mailtjes komen als er een reactie geplaatst is -: je kunt de notificatie niet meer UIT zetten. Dat wordt wat als er weer eens een onderwerp in de nieuwsbrief geplaatst wordt waarop je al eens gereageerd hebt!
Overigens gaat de site op dit moment wél al een stuk sneller! Hele verbetering. Misschien wordt het nog eens wat!

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is niet het enige hoor. Als je op de link in je mailtje klikt kom je ook niet bij de reactie terecht. Dan mag je weer op zoek in deze brij.
Op je persoonlijke pagina zijn ook je reacties te vinden... alleen... waar hoort die bij? In dit automatiseringstijdperk moet ik weer een bloknoot pakken om keurig netjes op te schrijven op welke manier ik bij welke link kom.
Deze pagina gevonden door via email de link aan te klikken. Dan kom ik ergens op pagina 3 van deze discussie terecht. Terwijl de laatste reactie dus op 6 staat.
Op mijn persoonlijke pagina kan ik wel zien dat er twee mensen op gereageerd hebben maar ik kan het bericht (en de reacties) dus niet terug vinden.
@edrick: Ik zie de snelheid van de site aan je dubbele bericht. Niet slecht dat je 7 minuten hebt zitten wachten om je bericht kwijt te raken :-)

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@janbers,
Omdat mijn bericht 2x is afgedrukt hoef je niet 2x te antwoorden, hoor. :-)

ve
door verwijderd - Nov 4, 2009 om 20:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wordt echt dood ziek van deze nieuwe site. Probeer maar eens een oud bericht te lezen!!! Steeds de melding dat het bericht niet gevonden kan worden. Ben al dagen bezig. Als een site nog niet loopt, zet hem dan niet online, blijf bij het oude als de nieuwe niet klaar is.
Ga wel naar Tros radar.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2009 om 20:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wordt echt dood ziek van deze nieuwe site. Probeer maar eens een oud bericht te lezen!!! Steeds de melding dat het bericht niet gevonden kan worden. Ben al dagen bezig. Als een site nog niet loopt, zet hem dan niet online, blijf bij het oude als de nieuwe niet klaar is.
Ga wel naar Tros radar.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2009 om 21:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook zo'n onhebbelijkheid.
Als je een duimpje geeft wordt je weer op pagina 1 van de discussie gezet.
Mag je weer op zoek waar je gebleven was met lezen.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2009 om 21:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook zo'n onhebbelijkheid.
Als je een duimpje geeft wordt je weer op pagina 1 van de discussie gezet.
Mag je weer op zoek waar je gebleven was met lezen.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2009 om 21:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dan het (on)overzicht.
Die dubbele berichten maken het er niet duidelijker op.
En nee, ik heb in mijn ongeduld niet twee keer geklikt.
1 kort klikje op verzend en toch twee berichten.
Ik vraag me af of zo'n websitebouwer dit wel leest. Je hoort en ziet ze niet.
Misschien kunnen ze in hun eigen onoverzichtelijke brij de berichten niet meer vinden :-(

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, tot nu toe heb ik gereageerd op mijn eigen gekozen naam: "lelyonnais" , en wat schets tot mijn verbazing toen ik een nieuwe wachtwoord koos: IK KAN NIET MEER INLOGGEN ONDER DE LYONNAIS met mijn bekende afbeelding. Dus ff gezocht in mijn handboek, en nu inloggen onder robinahood2! Wachtwoord was afgekeurd want ik kwam hier niet op. Ik vraag "mijn vraagwoord" , krijgt die terug via mail onder een niet door mij( bekende) wachtwoord! Ik snap eerlijk gezegt helemaal niks van! Van middag heb ik nog ingelogd onder de lelyonnais met een nieuwe wachtwoord zonder probleem en nu gaat het niet meer!!!
Nu weet ik het echt niet meer!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, tot nu toe heb ik gereageerd op mijn eigen gekozen naam: "lelyonnais" , en wat schets tot mijn verbazing toen ik een nieuwe wachtwoord koos: IK KAN NIET MEER INLOGGEN ONDER DE LYONNAIS met mijn bekende afbeelding. Dus ff gezocht in mijn handboek, en nu inloggen onder robinahood2! Wachtwoord was afgekeurd want ik kwam hier niet op. Ik vraag "mijn vraagwoord" , krijgt die terug via mail onder een niet door mij( bekende) wachtwoord! Ik snap eerlijk gezegt helemaal niks van! Van middag heb ik nog ingelogd onder de lelyonnais met een nieuwe wachtwoord zonder probleem en nu gaat het niet meer!!!
Nu weet ik het echt niet meer!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, tot nu toe heb ik gereageerd op mijn eigen gekozen naam: "lelyonnais" , en wat schets tot mijn verbazing toen ik een nieuwe wachtwoord koos: IK KAN NIET MEER INLOGGEN ONDER DE LYONNAIS met mijn bekende afbeelding. Dus ff gezocht in mijn handboek, en nu inloggen onder robinahood2! Wachtwoord was afgekeurd want ik kwam hier niet op. Ik vraag "mijn vraagwoord" , krijgt die terug via mail onder een niet door mij( bekende) wachtwoord! Ik snap eerlijk gezegt helemaal niks van! Van middag heb ik nog ingelogd onder de lelyonnais met een nieuwe wachtwoord zonder probleem en nu gaat het niet meer!!!
Nu weet ik het echt niet meer!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, tot nu toe heb ik gereageerd op mijn eigen gekozen naam: "lelyonnais" , en wat schets tot mijn verbazing toen ik een nieuwe wachtwoord koos: IK KAN NIET MEER INLOGGEN ONDER DE LYONNAIS met mijn bekende afbeelding. Dus ff gezocht in mijn handboek, en nu inloggen onder robinahood2! Wachtwoord was afgekeurd want ik kwam hier niet op. Ik vraag "mijn vraagwoord" , krijgt die terug via mail onder een niet door mij( bekende) wachtwoord! Ik snap eerlijk gezegt helemaal niks van! Van middag heb ik nog ingelogd onder de lelyonnais met een nieuwe wachtwoord zonder probleem en nu gaat het niet meer!!!
Nu weet ik het echt niet meer!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 18:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, tot nu toe heb ik gereageerd op mijn eigen gekozen naam: "lelyonnais" , en wat schets tot mijn verbazing toen ik een nieuwe wachtwoord koos: IK KAN NIET MEER INLOGGEN ONDER DE LYONNAIS met mijn bekende afbeelding. Dus ff gezocht in mijn handboek, en nu inloggen onder robinahood2! Wachtwoord was afgekeurd want ik kwam hier niet op. Ik vraag "mijn vraagwoord" , krijgt die terug via mail onder een niet door mij( bekende) wachtwoord! Ik snap eerlijk gezegt helemaal niks van! Van middag heb ik nog ingelogd onder de lelyonnais met een nieuwe wachtwoord zonder probleem en nu gaat het niet meer!!!
Nu weet ik het echt niet meer!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, tot nu toe heb ik gereageerd op mijn eigen gekozen naam: "lelyonnais" , en wat schets tot mijn verbazing toen ik een nieuwe wachtwoord koos: IK KAN NIET MEER INLOGGEN ONDER DE LYONNAIS met mijn bekende afbeelding. Dus ff gezocht in mijn handboek, en nu inloggen onder robinahood2! Wachtwoord was afgekeurd want ik kwam hier niet op. Ik vraag "mijn vraagwoord" , krijgt die terug via mail onder een niet door mij( bekende) wachtwoord! Ik snap eerlijk gezegt helemaal niks van! Van middag heb ik nog ingelogd onder de lelyonnais met een nieuwe wachtwoord zonder probleem en nu gaat het niet meer!!!
Nu weet ik het echt niet meer!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 18:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denke dat ik weet waarom mijn bericht 3 keer is geplaatst!!!!!!
DE EMAIL ADRES IS DE SCHULDIGE!
Ik heb 3 namen!

ROBERTHOOFD5
ROBINAHOOD2
LELYONNAIS

Waarom zou u vragen?

Eenvoudig! als ik hier op die site niet meer kan komen moet ik een nieuwe naam zoeken en wachtwoord! Maar alles blijft wel gespeichert bij Kassa!. Het is dus een probleem die de webmeister moet oplossen.

Dus KASSA, doe er iets aan a.u.b. wij worden gek van inloggen, berichten die tot 5 keer worden geplaats (gallito), betekend dat gallito 5 gebruiks naam heeft.

MAAAAAAR....vorordat ik mijn wachtwoord ging wisselen, was alles koek en ei, ik was lelyonnais...zonder probleem.....

snap u het????

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nu 1 x is genoeg je moet opletten of je na verzend te hebben gedrukt wachten tot je een anderscherm krijg daar na via de blauwe pijl links boven in terug gaan naar de vorige pagina of naar boven scrollen tot je weer de keuze kan maken wat je wil zien.
Je kan onderin de pagina zien of hji dus aan het weg schrijven is geen 6 maal het zelfde.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ ROBERTHOOFD5, alias ROBINAHOOD2, alias LELYONNAIS

Ik heb gelukkig maar 1 gebruikersnaam: gallito en 1 wachtwoord.
Mijn nieuwe berichten worden nu netjes 1 keer geplaatst.

Ik hoop deze ook, wantik druk 1x op 'verzend'.

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 19:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb hier een reactie geplaatst toen een keer en me op de hoogte laten stellen voor de reacties en misschien een tip om op een makkelijke plaats je uit te laten schrijven op een discussie want ik ben aan het zoeken geweest en misschien dat ik er over heen kijk maar ik zie echt niet waar het zit

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ gallito
Ik wil u geen schuld geven hoor, ik was hard aan denken en dacht dat dat het probleem was. Nu kan ik mij echt niet meer aanmelden op lelyonnais....heb wel mijn afbeelding gekopieerd..... Ik zal mij afmelden onder deze naam, en mij weer aanmelden onder lelyonnais etc,,,etc...
Ben benieuwd wat eruit komt!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 19:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn laatste bericht is 1 x netjes geplaats. Ik heb mij uitgelogd en weer nieuw ingelogd onder lelyonnais zonder probleem inneens!

en nu u!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 19:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn laatste bericht is 1 x netjes geplaats. Ik heb mij uitgelogd en weer nieuw ingelogd onder lelyonnais zonder probleem inneens!

en nu u!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn laatste bericht is 1 x netjes geplaats. Ik heb mij uitgelogd en weer nieuw ingelogd onder lelyonnais zonder probleem inneens!

en nu u!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 19:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geweldig! bericht is 3 keer geplaatst! zoals ik al zei, uitlogen en weer inloggen onder een andere naam, en heb je bij de eerst volgende bericht drie plaatsing! ...en geloof mij: IK HEB NIET 3 KEER OP DE BERICHT GEKLIKT!

Leuk???....helemaal niet meer!!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 20:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Robert

Ga je nu maar bij de naam noemen want weet niet meer wie je bent? Haha.
Ja, is irritant allemaal. Maar ik denk dat dat inloggen vanavond voor meer mensen moeilijkheden oplevert. Normaliter log ik in en kan uren ingelogd blijven. Ook als ik tussendoor iets anders ga doen. In het uur dat ik nu op de site zit ben ik er al 3 x uitgeknikkerd. Dus zal maar blijven proberen in te loggen onder de naam Lelyonnais. Is misschien maar een tijdelijk probleem. Mogelijk is ook nog dat 'wachtwoord veranderen' niet goed werkt. Als de problemen blijven stuur dan via Contact een mailtje naar Kassa.

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heden gemerkt dat ik als ik niet uitlog bij de volgende sesie geijk ingelogd ben gebleven dat wel zo handig.
Een hel vooruitgang.
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Valerius,
Als je de kassasite afgesloten hebt, moet je daarna gewoon weer inloggen!!
Wellicht bedoel je dat je niet opnieuw hoeft in te loggen als je tabblad Kassa nog open hebt staan?
Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee hoor als ik op het uitlog scherm sta dan druk op X en verlaat de site zonder dus uit te loggen zet de computer in de slaapstand ee n uurtje later zet ik hem aan en krijg dan het venster uitloggen.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorry maar ik heb ondekt u dat gekomen is ik had nl nog een inlogscherm op de onderbalk staan dus als ik eruit ging na een tijdje vergeten te zijn er overeen gekeken ja toen kon ik er gelijk in met eennieuwe druk op de icon werd dus gelijk als ingelogt beschouw.
Je de vergeetachtigheid kan natuurlijk ook wel eens nuttig zijn.
Gegroet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Valerius,

Dus inderdaad wat ik reeds vermoedde: er stond nog een tabblad open. Raadsel ook weer opgelost.
Groeten.

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Valerius,

Dus inderdaad wat ik reeds vermoedde: er stond nog een tabblad open. Raadsel ook weer opgelost.
Groeten.

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 21:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat mij dus het meeste ergenis op wekt als je dus een oud drad je zoekt dan heb je dus maar te kiezen uit de eerste 4 bladen dus als je weet dat hij op blad 20 staat je steeds moet door klikken zou het niet mogelik zijn dat je het met steeds series van 10 vooruit kan gaan op deze manier 1-2-3 tot 10 en dan volgende 10 en dan pas de laatste .
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 00:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Valerius,

Als je bij 'mijn pagina > mijn antwoorden' kijkt en je klikt op pagina 2, dan zie je boven in de adresbalk [commentsoffset]=10 staan, als je die 10 vervolgens verandert in 190, dan kom je op pagina 20 uit.

Zo ook bij 'vraag & beantwoord' en bij 'discussies' (recente vragen)
Hier staat dan bij pagina 2 [offset]=10
Verander je die 10 in bijvoorbeeld 500, dan kom je uit op pagina 51.

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Ik kan het niet vinden nl
boven in de adresbalk [commentsoffset]=10 staan staat er bij mij niet .
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 11:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Ik kan het niet vinden nl
boven in de adresbalk [commentsoffset]=10 staan staat er bij mij niet .
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

@valerius,
Het staat er wel, maar door de lange adresregel zie je het niet helemaal. Zet de cursor in de adresbalk, even klikken en met je pijltje naar rechts de cursor in de adresbalk verplaatsen totdat je het gevonden hebt. Hier kun je dat dan wijzigen.
Suc6

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Ik kan het niet vinden nl
boven in de adresbalk [commentsoffset]=10 staan staat er bij mij niet .
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Ik kan het niet vinden nl
boven in de adresbalk [commentsoffset]=10 staan staat er bij mij niet .
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Ik kan het niet vinden nl
boven in de adresbalk [commentsoffset]=10 staan staat er bij mij niet .
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Ik kan het niet vinden nl
boven in de adresbalk [commentsoffset]=10 staan staat er bij mij niet .
Valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Valerius,

Heb je wel op pagina 2 gedrukt?

Op pagina 1 zie je dit inderdaad niet staan. Pas bij pagina 2 komt die [offset]=10 te staan.

Dit is de link naar pagina 2 van vraag & beantwoord:
=10]Pagina 2

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ging iets verkeerd met de vorige link, komt waarschijnlijk door de haakjes bij [offset], met andere woorden, ik kan hier dus niet een rechtstreekse link neerzetten?

Dan doen we het zo, je kopieert onderstaande link en die plak je dan in de adresbalk neer.

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/recent/?vHash=c749c73j&tx_varakassavraagenbeantwoord[offset]=10

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan toch niet zo zijn dat we nu proberen met zijn allen een wanstaltig product op allerlei (voor de jaren 90 van de vorige eeuw misschien nog handige) manieren op te lossen?
Denk je dat je op bovenstaande manier iets terug vind (maar verreken je jezelf) dan is er ineens geen discussie. "Er zijn nog geen reacties"

Voor mij de laatste reactie bij Kassa. Er zijn betere alternatieven.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi dirck,
Je kan hier wel een link neerzetten, maar rechtstreeks? 't Is maar wat je daaronder verstaat.
Kopieer de link die je wilt hebben (url), typ hier de naam die je er aan wilt geven. Klik op het schakeltje boven dit reageervenster en plak de url in de adresbalk die verschijnt.
Groeten, edrick3

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi dirck,
Je kan hier wel een link neerzetten, maar rechtstreeks? 't Is maar wat je daaronder verstaat.
Kopieer de link die je wilt hebben (url), typ hier de naam die je er aan wilt geven. Klik op het schakeltje boven dit reageervenster en plak de url in de adresbalk die verschijnt.
Groeten, edrick3

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi dirck,
Je kan hier wel een link neerzetten, maar rechtstreeks? 't Is maar wat je daaronder verstaat.
Kopieer de link die je wilt hebben (url), typ hier de naam die je er aan wilt geven. Klik op het schakeltje boven dit reageervenster en plak de url in de adresbalk die verschijnt.
Groeten, edrick3

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom er nu weer 2 antwoorden komen? Heb maar 1x op verzenden gedrukt en verder niets gedaan. Raar.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom er nu weer 2 antwoorden komen? Heb maar 1x op verzenden gedrukt en verder niets gedaan. Raar.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hé, alweer. Komt blijkbaar (???) doordat ik op blz8 een antwoord geef en na verzenden doorklik naar blz9. Daar sta ik nu op, dus nu zou het 1x moeten verschijnen.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 12:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad. Moet dit natuurlijk op de 'testsite' doen, maar ja. 'Probleem' is nu dus bekend. Nu de oplossing nog!!

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Edrick, het is heel vriendelijk van je dat je mij uitlegt hoe ik een link moet maken, maar dat is niet nodig hoor. hahaha
Heb gisteren Henri nog uitgelegd hoe je hier op 2 manieren een link kan maken.
Zie dit topic: Display vervangen nokia?
Met rechtstreeks bedoelde ik eigenlijk een rechtstreekse link naar die pagina 2.
Probeer maar eens een goede link van onderstaande te maken:

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/recent/?vHash=c749c73j&tx_varakassavraagenbeantwoord[offset]=10

Als het je lukt, hou ik me aanbevolen.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Laten we stoppen want met de laatste link kom ik dus bij recent terecht en daar lukt ook niet zal wel bij mij maar in elk geval bedankt

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op maandag 9 nov 2009, 12:00: @valerius,
Het staat er wel, maar door de lange adresregel zie je het niet helemaal. Zet de cursor in de adresbalk, even klikken en met je pijltje naar rechts de cursor in de adresbalk verplaatsen totdat je het gevonden hebt. Hier kun je dat dan wijzigen.
Suc6

@Valerius: had je bovenstaande gezien tussen al diezelfde reacties?
@Dirck: leek me ook al vreemd dat je dat niet wist. Ga jouw link eens uitproberen.
Groeten.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Laten we stoppen want met de laatste link kom ik dus bij recent terecht en daar lukt ook niet zal wel bij mij maar in elk geval bedankt.
Nu eindelijk begrepen wat de bedoeling was dus je ziet plijven puzzellen
Maar het is dus wel omslachtig waarom niet bij de volgnummers de mogelijkheid om te kiezen.
.Bedankt valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Laten we stoppen want met de laatste link kom ik dus bij recent terecht en daar lukt ook niet zal wel bij mij maar in elk geval bedankt.
Nu eindelijk begrepen wat de bedoeling was dus je ziet plijven puzzellen
Maar het is dus wel omslachtig waarom niet bij de volgnummers de mogelijkheid om te kiezen.
.Bedankt valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Laten we stoppen want met de laatste link kom ik dus bij recent terecht en daar lukt ook niet zal wel bij mij maar in elk geval bedankt.
Nu eindelijk begrepen wat de bedoeling was dus je ziet plijven puzzellen
Maar het is dus wel omslachtig waarom niet bij de volgnummers de mogelijkheid om te kiezen.
.Bedankt valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Laten we stoppen want met de laatste link kom ik dus bij recent terecht en daar lukt ook niet zal wel bij mij maar in elk geval bedankt.
Nu eindelijk begrepen wat de bedoeling was dus je ziet plijven puzzellen
Maar het is dus wel omslachtig waarom niet bij de volgnummers de mogelijkheid om te kiezen.
.Bedankt valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirck
Laten we stoppen want met de laatste link kom ik dus bij recent terecht en daar lukt ook niet zal wel bij mij maar in elk geval bedankt.
Nu eindelijk begrepen wat de bedoeling was dus je ziet plijven puzzellen
Maar het is dus wel omslachtig waarom niet bij de volgnummers de mogelijkheid om te kiezen.
.Bedankt valerius

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@

www.startpagina.nlklik hier

ReadAC

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die link geeft een error 404!!

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook deze geeft een error404!!

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook deze geeft een error404!!

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja en je moet gelijk weer inloggen.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja en je moet gelijk weer inloggen.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius schreef op maandag 9 nov 2009, 15:37: Ja en je moet gelijk weer inloggen.

Hallo Valerius, zoals ik al eens eerder verteld heb, komt dit doordat de Home knop op dat moment dan verwijst naar: http://kassa.vara.nl/home/

De juiste link moet echter zijn: http://kassa.vara.nl/home/?vHash=c749c73j

Dus met ?vHash=c749c73j erachteraan.

Dit is misschien nog een bug op deze site, die nog aangepakt moet worden.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iemand enig idee hoe ik de notificaties uit kan zetten? Wordt helemaal gestoord van al die kassamailtjes.

Mvgr - B (350)

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 17:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@
http://www.wetboek-online.nl/wet/index.html

Klik hier

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 17:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@
http://www.wetboek-online.nl/wet/index.html

Klik hier

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 11, 2009 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weer een nieuwe storing! Hiep hiep .... geen hoera!
Als ik naar kassa.vara.nl ga, dan krijg ik twee frames boven elkaar te zien. De bovenste geeft de tijdelijke pagina van de webhoster weer (dit domein is gereserveerd voor één van onze klanten) en heel klein in het onderste frame zie je dan de eigenlijke Kassa-site. Om de Kassa-site zonder het hoster-frame te zien, moet je dus surfen naar kassa.vara.nl/home.

Heel eerlijk: het zijn een stelletje amateuristische fietsenmakers die hier bezig zijn de Kassa-site te beheren. En ik mag daar echt iets van zeggen, omdat ik ter zake kundig ben. Niets is simpeler dan de tijdelijke pagina van de webhoster uit te schakelen, maar nee hoor, dat is niet te doen door de beheerders van deze site. Die wetzoen zelfs nog een puinhoop te maken van de hoofd-url van een toch aardig druk bezochte site.

Dus naast een stel incompetente programmeurs (gezien de eerste serie fouten), hebben we hier nu ook nog eens te maken met beheerders die niet weten hoe ze een site fatsoenlijk in de lucht moeten houden? Echt, ik heb er geen goed woord voor over.

Verder is het ook bijzonder storend dat mail-notificatie niet meer per item is uit te schakelen.

Positief is dat de site ondertussen wel wat sneller is geworden, hoewel het soms nog wel eens misgaat. Verder sluit ik me geheel bij de wensenlijstjes van Read aan.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

De site is niet zozeer langzaam als wel uitermate gebruikersONvriendelijk. Via een kassa-mail kom je bij een item terecht. Wil je reageren, moet je (terecht) inloggen. Na het inloggen kun je het item nergens meer fatsoenlijk terugvinden.
Daarnaast is er een beroerde zoekfunctionaliteit.
Simpel gezegd, bagger was de vorige, en bagger is de huidige.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

De site is niet zozeer langzaam als wel uitermate gebruikersONvriendelijk. Via een kassa-mail kom je bij een item terecht. Wil je reageren, moet je (terecht) inloggen. Na het inloggen kun je het item nergens meer fatsoenlijk terugvinden.
Daarnaast is er een beroerde zoekfunctionaliteit.
Simpel gezegd, bagger was de vorige, en bagger is de huidige.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Da's vreemd, m'n (vorige) reactie staat er twee keer op. Wat een prutsers!

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Da's vreemd, m'n (vorige) reactie staat er twee keer op. Wat een prutsers!

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Da's vreemd, m'n (vorige) reactie staat er twee keer op. Wat een prutsers!

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Da's vreemd, m'n (vorige) reactie staat er twee keer op. Wat een prutsers!

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Da's vreemd, m'n (vorige) reactie staat er twee keer op. Wat een prutsers!

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Da's vreemd, m'n (vorige) reactie staat er twee keer op. Wat een prutsers!

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat licht toch echt aan u U moet n.l. via de blauwe pijl eerst terug gaan en waarschijnelijk 2 x dan kunt u weer verder gaan met een vraag of antwoord.
Valerius.
PS zie voor dit antwoord vraag en beantwoord het draad over meerdere keren.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@valerius vrijdag 20 nov 2009, 18:07: Prima hoor, maar op een normale site met inlogfunctie keer je na inloggen terug op de desbetreffende pagina. En omdat dat niet gebeurt, is het broddelwerk.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@thefuture En de laatste wel 6x!
@valerius: via de blauwe pijl ? Neem aan dat je de groene bedoelt. Dan ga je een pagina terug. Met de blauwe ververs je de pagina. Trouwens: 2x teruggaan metd e GROENE pijl levert je niets op; dan moet je weer inloggen.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 20 nov 2009, 18:22: @valerius: via de blauwe pijl ? Neem aan dat je de groene bedoelt. Dan ga je een pagina terug. Met de blauwe ververs je de pagina. Trouwens: 2x teruggaan met de GROENE pijl levert je niets op; dan moet je weer inloggen.

@Edrick3,

In Vista is de pijl blauw en in XP is de pijl groen.

Als je 2 keer op het linkerpijltje drukt, dan staat er inderdaad dat je weer moet inloggen, maar als je dan even op F5 drukt, dan ben je weer ingelogd.

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Nov 20, 2009 om 18:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Valerius: Sorry, weer wat geleerd van dirck
@dirck: Bedankt dat je me hier even op gewezen hebt. Was automatisch van XP uitgegaan.
Dat van F5 zullen we eens gaan toepassen.

ve
door verwijderd - Nov 24, 2009 om 10:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iemand heeft vergeten te kijken naar het gebruiksgemak en het doel van de discussies.
Mensen die een probleem hebben komen via de zoekopdracht wel terecht bij mensen die ook een zelfde soort probleem hebben.
Maar de oplossingen kunnen komen van lezer die in hun interesse / kennis gebied onderwerpen lezen.
Als ik dan zie dat ik 24 pagina's moet doorworstelen met 233 items om te kunnen lezen wat voor soort problemen mensen hebben waar ik mogelijk een positieve bijdrage aan kan leveren vergaat de lol me.

En over de lay-out? Ieder zijn meug natuurlijk. Alleen moet deze ontwerper nog even terug naar de schoolbanken. Van kleurgebruik op sommige plaatsen (donkerblauwe ondergrond met zwarte letters) wisten ze dertig jaar geleden al dat je die kleurstelling voor een beeldscherm moest vermijden.