diumenge
door diumenge Dec 28, 2014 om 11:09
Computers & telefonie

Problemen met inloggen onder Chrome

Sinds een paar dagen kan ik onder Chrome niet meer inloggen, dit is op meerdere apparaten het geval. Ik krijg wel het inlogscherm, maar na inloggen sta ik nog steeds niet ingelogd. Ook met mij bank had ik problemen, inloggen ging wel, maar geld overmaken niet (code werd niet geaccepteerd). Op dezelfde PC heb ik onder IE geen probleem met deze site (en mijn bank). Het probleem lijkt dus in Chrome te zitten.

Mijn vraag: zijn er meer mensen die sinds een paar dagen problemen met inloggen ervaren onder Chrome? Op deze site, maar wellicht ook op andere?

7352 26 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 28, 2014 om 11:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 28 dec 2014, 11:09]Sinds een paar dagen kan ik onder Chrome niet meer inloggen, dit is op meerdere apparaten het geval. Ik krijg wel het inlogscherm, maar na inloggen sta ik nog steeds niet ingelogd. Ook met mij bank had ik problemen, inloggen ging wel, maar geld overmaken niet (code werd niet geaccepteerd). Op dezelfde PC heb ik onder IE geen probleem met deze site (en mijn bank). Het probleem lijkt dus in Chrome te zitten.

Mijn vraag: zijn er meer mensen die sinds een paar dagen problemen met inloggen ervaren onder Chrome? Op deze site, maar wellicht ook op andere?

Nee, geen problemen met inloggen, ook niet bij internetbankieren.

zoekster
door zoekster - Dec 28, 2014 om 11:23
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Bij mij werkt Chrome helemaal niet meer, al een paar maanden. Dat euvel schijnt nu bij veel Vista gebruikers voor te komen. Ben volledig overgegaan op FF.
Geen idee wat er bij jou aan de hand is. Misschien het beste om opnieuw Chrome te installeren.

diumenge
door diumenge - Dec 28, 2014 om 11:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Op mijn PC draait Windows 7, maar op tablet/laptop Windows 8.1. In beide gevallen heb ik dit probleem. Ik heb ook geen idee wat er aan de hand is. Heb net een incognitovenster geopend en dan kan ik weer wel inloggen. Het lijkt er dus op dat het in mijn Google (in ben normaliter ingelogd in Chrome) profiel zit.

In ieder geval bedankt voor beide reacties, dit helpt mij in mijn zoektocht.

Cookies
door Cookies - Dec 28, 2014 om 11:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Aanvulling: ik werk ook met Win 8.1. Al gecheckt op trojans enz.? Wat gewijzigd in je beveiliging?

Cookies
door Cookies - Dec 28, 2014 om 11:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Browsegegevens wissen? Misschien helpt dat.

diumenge
door diumenge - Dec 28, 2014 om 11:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ben nu de PC aan het scannen. Maar omdat het op meerder apparaten voorkomt denk ik niet dat het daar in zit. Voor zover ik weet ook niet gewijzigd in de beveiliging of ergens anders.

ti
door tip - Dec 28, 2014 om 12:06
12 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien browser gesc
hiedenis verwijderen en niet te vergeten de cookies!

Cookies
door Cookies - Dec 28, 2014 om 12:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tip schreef op zondag 28 dec 2014, 12:06]Misschien browser gesc
hiedenis verwijderen en niet te vergeten de cookies!

Tip: lees eerst de andere reacties voordat je reageert.

ti
door tip - Dec 28, 2014 om 12:16
12 Antwoorden / 0 Vragen
edrick3
door edrick3 - Dec 28, 2014 om 12:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo diumenge,

Van het chrome-forum:

gebruikersprofiel resetten. Zie hier hoe: https://support.google.com/chrome/answer/142059?hl=nl

Suc6

diumenge
door diumenge - Dec 28, 2014 om 12:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Allen bedankt voor de reacties, zo te zien was het resetten van het gebruikersprofiel de oplossing want deze reactie type ik weer in Chrome.

edrick3
door edrick3 - Dec 28, 2014 om 12:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@diumenge,

Mooi zo. Fijn dat het weer is opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

diumenge
door diumenge - Dec 28, 2014 om 12:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3, helaas... de oplossing was van korte duur. Zodra de boel weer gesynchroniseerd was kwam het probleem ook weer terug. Afijn, ik weet nu wel zeker dat het in mijn profiel zit... ik ga wel verder zoeken.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 28, 2014 om 12:55
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Diumenge,
misschien is het niet genoeg om het profiel op 1 apparaat te resetten maar moet het op de andere te synchroniserende toestellen ook.
Vr. gr.

diumenge
door diumenge - Dec 28, 2014 om 15:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zondag 28 dec 2014, 14:59]Soms kan het aan extensies/add-ons liggen.
Ik heb inderdaad wat extenties uitgeschakeld en daarna deed alles het weer goed, dus goed mogelijk dat het daar aan lag.

aurora1
door aurora1 - Dec 28, 2014 om 15:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Soms kan het aan extensies/add-ons liggen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 28, 2014 om 17:17
4299 Antwoorden / 5 Vragen

An sich moet je inloggen met Chrome helemaal niet willen.

diumenge
door diumenge - Dec 28, 2014 om 17:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zondag 28 dec 2014, 17:17]An sich moet je inloggen met Chrome helemaal niet willen.
Misschien was het probleem dat ik met kerst mijn aluhoedje niet op had...

edrick3
door edrick3 - Dec 28, 2014 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@diumenge,

Maar het zou natuurlijk NIET aan die extensies mogen liggen.
Maar toch fijn dat je weer - nu hopelijk voorgoed - van dat inlogprobleem af bent.

Fijne avond.

edrick3
door edrick3 - Dec 28, 2014 om 17:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 28 dec 2014, 17:35][quote=lekkerisdat schreef op zondag 28 dec 2014, 17:17]An sich moet je inloggen met Chrome helemaal niet willen.
Misschien was het probleem dat ik met kerst mijn aluhoedje niet op had...

Lag er geen nieuwe onder de kerstboom dan? ;-) Jammer!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 28, 2014 om 17:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 28 dec 2014, 17:35]Misschien was het probleem dat ik met kerst mijn aluhoedje niet op had...
Heb jij wanneer er bezoek komt jouw bankafschriften e.d. privacy gevoelige papieren open en bloot op tafel liggen?

Zou het zeer op prijs stellen wanneer je hier gewoon 'n antwoord op zou willen geven.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 28, 2014 om 17:44
4299 Antwoorden / 5 Vragen

"ja maar lekkerisdat wat een onzin is dat nu weer, dat is peren met citroenen vergelijken"

Het ene is compleet zichtbaar het andere werkt op een Hans Klok achtige wijze.

aurora1
door aurora1 - Dec 28, 2014 om 21:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@diumenge, dank voor uw berichtje. Ik hoop dat het nu in orde blijft.

diumenge
door diumenge - Dec 29, 2014 om 11:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zondag 28 dec 2014, 17:39]
Heb jij wanneer er bezoek komt jouw bankafschriften e.d. privacy gevoelige papieren open en bloot op tafel liggen?

Zou het zeer op prijs stellen wanneer je hier gewoon 'n antwoord op zou willen geven.

Uiteraard heb ik die niet op tafel liggen dan.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 29, 2014 om 12:38
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 29 dec 2014, 11:32]Uiteraard heb ik die niet op tafel liggen dan.
Exact hetzelfde principe vindt plaats via jouw browser. Wat maakt het voor jou dat dit minder erg is? (behoeft geen antwoord, denk er eens rustig over na, wanneer je het niet gelooft, Google er eens op..)

diumenge
door diumenge - Dec 29, 2014 om 13:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dus ik moet er naar GOOGLEN waarom ik CHROME niet moet gebruiken...